BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROTTEN

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Wijnaldum en Fer hebben het hele jaar bedenktijd gehad, en nog twijfelen ze... Zogenaamd! Voor Fer is er geen concrete interesse anders was hij allang weggeweest en Wijnaldum zou het liefst naar Twente gaan... En wat doen wij? Wij openen 100 topics en bidden, duimen en zingen dat ze moeten bijtekenen, deze twee gasten mogen blij zijn dat ze een basisplaats hebben bij Feyenoord, want dat is alleen omdat we niks anders hebben.......................

Rot maar lekker op!
Middelvinger_157584.jpg
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - donderdag 02 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
that girl got issuessssss
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:16 schreef Quiroz het volgende:
Wijnaldum en Fer hebben het hele jaar bedenktijd gehad, en nog twijfelen ze... Zogenaamd! Voor Fer is er geen concrete interesse anders was hij allang weggeweest en Wijnaldum zou het liefst naar Twente gaan... En wat doen wij? Wij openen 100 topics en bidden, duimen en zingen dat ze moeten bijtekenen, deze twee gasten mogen blij zijn dat ze een basisplaats hebben bij Feyenoord, want dat is alleen omdat we niks anders hebben.......................

Rot maar lekker op!
[ afbeelding ]
Uiteraard plus 1
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat ze hun autos van de baas inleveren.. + de tankpasjes!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 02 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Bellamy die in alle stadions heeft gespeeld zou het liefst nog bij Feyenoord willen spelen
Adams die alles gewonnen heeft zou graag nog eens trainer bij Feyenoord willen worden

Leroy Fer en Georginio Wijnaldum?
WHO THE FUCK ARE YOU
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:20 schreef Quiroz het volgende:
Bellamy die in alle stadions heeft gespeeld zou het liefst nog bij Feyenoord willen spelen
Adams die alles gewonnen heeft zou graag nog eens trainer bij Feyenoord willen worden

Leroy Fer en Georginio Wijnaldum?
WHO THE FUCK ARE YOU
10 miljoen en ik fluit ze met alle liefde van de hele wereld uit als ze volgend jaat bij Twente ballen...In de KUIP zullen ze falen...
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
ja verdorie ! die ene speler die ajax afzegde wou zelfs liever voor Feyenoord spelen !

Ga je schamen ! die knaap verdiend geen euro zegt een amateur contract af (wat al gauw een paar honderd euro per maand is) omdat hij clubliefde heeft
en 2 gehypte middenvelders lopen hun contract van 500.000 euro te verkutten !

OP PLEUREN !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door qwerto --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:25 schreef qwerto het volgende:
ja verdorie ! die ene speler die ajax afzegde wou zelfs liever voor Feyenoord spelen !

Ga je schamen ! die knaap verdiend geen euro zegt een amateur contract af (wat al gauw een paar honderd euro per maand is) omdat hij clubliefde heeft
en 2 gehypte middenvelders lopen hun contract van 500.000 euro te verkutten !

OP PLEUREN !
.
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
can i hear a amen ?
nee laat maar ik ben atheist :P
Olaf79
 Olaf79 - donderdag 02 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Dat Wijnaldum misschien niet gaat blijven daar kan ik wel mee leven. Als we voor mrtje fer een paar miljoentjes kunnen krijgen prima. Strik erom en weg ermee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:29 schreef qwerto het volgende:
can i hear a amen ?
nee laat maar ik ben atheist :P
amen...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:16 schreef Quiroz het volgende:
En wat doen wij? Wij openen 100 topics en bidden, duimen en zingen dat ze moeten bijtekenen
Er zijn ook mensen die 100 topics openen om te zeggen dat ze moe worden van Fer en Wijnaldum en dat ze gewoon weg moeten.
De Pater
 De Pater - donderdag 02 juni 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Ze mogen niet eens twijfelen op deze leeftijd en met de bagage die ze hebben meegekregen van Feyenoord zou het een schande dit Feyenoord in deze situatie te verlaten. Guzman is voor eeuwig een lul en als deze 2 weggaan zijn ze dat ook. Dost Held..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 23:09 schreef De Pater het volgende:
Ze mogen niet eens twijfelen op deze leeftijd en met de bagage die ze hebben meegekregen van Feyenoord zou het een schande dit Feyenoord in deze situatie te verlaten. Guzman is voor eeuwig een lul en als deze 2 weggaan zijn ze dat ook. (((((ELVIS////HELD!!!!!)))))
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 23:09 schreef De Pater het volgende:
Ze mogen niet eens twijfelen op deze leeftijd en met de bagage die ze hebben meegekregen van Feyenoord zou het een schande dit Feyenoord in deze situatie te verlaten. Guzman is voor eeuwig een lul en als deze 2 weggaan zijn ze dat ook. Dost Held..
Ik vind dat je Wijnaldum niet met de Guzman kan vergelijken.
En als het over 3 jaar nog niet beter gaat met Feyenoord dan mogen ze moreel gezien dus nog niet weg.
Wijnaldum heeft al best wat seizoen erop zitten en als die weggaat dan zou ik dat ontzettend jammer vinden maar dan vind ik het nog geen lul, alleen als die naar Twente gaat is die een lul.
Dan is er weer een club die van mij geen kampioen mag worden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 07:43   quote  deeplink  
Als ze naar t buitenland gaan voor een goed bedrag, prima.
Willen ze naar Twente, sterf honden!
Milo
 Milo - vrijdag 03 juni 2011 - 09:41   quote  deeplink  
wijnaldum geen woord meer aan vuil maken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 03 juni 2011 - 10:09   quote  deeplink  
JODEN LOPEN ALTIJD WEG!!!!
Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen!
aad 64
 aad 64 - vrijdag 03 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Ach als ze denken beter te kunnen dan nemen ze niet alleen feyenoord maar ook zich zelf in de maling. Het zijn nog maar jeugd spelers hoor aankomende talenten tot hun 35e jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:
Als ze naar t buitenland gaan voor een goed bedrag, prima.
Willen ze naar Twente, sterf honden!
precies hahaha
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 03 juni 2011 - 10:56   quote  deeplink  
verkopen voor miljoentje of 8,9 samen,en dost,schone halen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Ik vind Wijnaldum, Fer en Vlaar goede spelers en misschien dat de twee eersten uit kunnen groeien tot absolute toppers. Als ze blijven kunnen ze zich verder ontwikkelen bij Feyenoord vooropgesteld dat er een representatieve selectie is. Zonder de routiniers was er een scherpe terugval in 2010/2011 en in feite werd maar net promotie/degradatie ontlopen.

Ondanks dat deze jongens onderdeel uitmaakten van het slaapkoppenfestival in 2 van de 3 wedstrijden van onze geliefde club is het begrijpelijk dat ze naar een andere omgeving willen met betere resultaten. Het gezeur over de financieen, trainers en een superkritisch legioen maakt het er soms niet eenvoudiger op. Zaakwaarnemers, familie, vrienden en pers die de jongens de hemel in prijzen voordat er ook maar iets gepresteerd is helpt clubs ook niet.

Het feit dat de jongens er nog zo lang over nadenken vind ik in feite heel positief. Ze staan nog een jaar onder contract en als er geen redelijk bod komt kunnen ze zichzelf nog beter in de kijker spelen.

Het zou jammer zijn als ze transfervrij vertrekken maar Feyenoord zelf pikt ook op die manier spelers op.

Ik hoop dat er onder van Geel een stabielere situatie onstaat mbt de contracten en dat er op tijd verkocht wordt op basis van goede vervangers door middel van doorselectie vanuit de jeugd.

Als Feyenoord tussen de 6 en 10 miljoen kan krijgen voor Vlaar, Fer en Wijnaldum mogen ze blij zijn en ik gun de jongens van harte een plek waar ze denken beter af te zijn. Ze komen er vanzelf wel achter dat het nog niet zo slecht is in Zuid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door sportdwaas --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:56 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vind Wijnaldum, Fer en Vlaar goede spelers en misschien dat de twee eersten uit kunnen groeien tot absolute toppers. Als ze blijven kunnen ze zich verder ontwikkelen bij Feyenoord vooropgesteld dat er een representatieve selectie is. Zonder de routiniers was er een scherpe terugval in 2010/2011 en in feite werd maar net promotie/degradatie ontlopen.

Ondanks dat deze jongens onderdeel uitmaakten van het slaapkoppenfestival in 2 van de 3 wedstrijden van onze geliefde club is het begrijpelijk dat ze naar een andere omgeving willen met betere resultaten. Het gezeur over de financieen, trainers en een superkritisch legioen maakt het er soms niet eenvoudiger op. Zaakwaarnemers, familie, vrienden en pers die de jongens de hemel in prijzen voordat er ook maar iets gepresteerd is helpt clubs ook niet.

Het feit dat de jongens er nog zo lang over nadenken vind ik in feite heel positief. Ze staan nog een jaar onder contract en als er geen redelijk bod komt kunnen ze zichzelf nog beter in de kijker spelen.

Het zou jammer zijn als ze transfervrij vertrekken maar Feyenoord zelf pikt ook op die manier spelers op.

Ik hoop dat er onder van Geel een stabielere situatie onstaat mbt de contracten en dat er op tijd verkocht wordt op basis van goede vervangers door middel van doorselectie vanuit de jeugd.

Als Feyenoord tussen de 6 en 10 miljoen kan krijgen voor Vlaar, Fer en Wijnaldum mogen ze blij zijn en ik gun de jongens van harte een plek waar ze denken beter af te zijn. Ze komen er vanzelf wel achter dat het nog niet zo slecht is in Zuid.
jij bent niet goed man hahahaha
Waar denk jij dat de club van moet overleven???
Van hun eigen product en dat gaat een goede zakenman niet voor
niks weggeven..We hebben het over mensen maar zij zijn het product..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Fer en Wijnaldum zijn vervangbaar door mensen die we nu in de selectie hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:
Fer en Wijnaldum zijn vervangbaar door mensen die we nu in de selectie hebben.
Uiteraard maar ze moeten wel wat gaan opleveren...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteraard maar ze moeten wel wat gaan opleveren...
Daarom, dus bijtekenen of opzouten.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jij bent niet goed man hahahaha
Waar denk jij dat de club van moet overleven???
Van hun eigen product en dat gaat een goede zakenman niet voor
niks weggeven..We hebben het over mensen maar zij zijn het product..
uiteindelijk moet de club overleven door middel van sportieve successen. Als je nog 5 jaar aanmoddert tussen de 10 en 18e plek kun je gerust een ring van de Kuip afhalen. Het gaat niet om individuele spelers die geld op moeten brengen het gaat erom dat er een team staat dat supporters aanspreekt. Dat levert geld op. Elke euro die binnen komt van een transfer verdwijnt toch weer in een bodemloze put van salarissen, adviseurs en makelaars.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Eerlijk gezegt begrijp ik die twijfel niet bij hun,dus ze mogen van mij opzouten..
voor 10 miljoen naar Twente..Heb ik gelijk weer een wedstrijdje in de agenda met code rood(wit)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:12 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

uiteindelijk moet de club overleven door middel van sportieve successen. Als je nog 5 jaar aanmoddert tussen de 10 en 18e plek kun je gerust een ring van de Kuip afhalen. Het gaat niet om individuele spelers die geld op moeten brengen het gaat erom dat er een team staat dat supporters aanspreekt. Dat levert geld op. Elke euro die binnen komt van een transfer verdwijnt toch weer in een bodemloze put van salarissen, adviseurs en makelaars.
Ik denk dat je het legioen onderschat.
Minder seizoenskaarten als dit jaar worden er niet meer verkocht.
De tijd uit de jaren 80 komt niet meer terug.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:
Fer en Wijnaldum zijn vervangbaar door mensen die we nu in de selectie hebben.
Dat vind ik ook. Daarom moet je toch blij zijn met de belangstelling van Twente. Ik durf overigens te wedden dat Munsterman dit soort dingen doet om onrust bij een concurrent te creeeren. Het doet een beetje denken aan de flirts van PSV met van Persie en S. Kalou. Die jongens gaan of naar een goede club in het buitenland of ze blijven (evt. zonder bij te tekenen). Bij Wijnaldum kan meespelen dat Schreuder bij Twente zit.

Fer kan vervangen worden door Leerdam, Clasie, Mokotjo, Ramsteijn, El Ahmadi of van Haaren
Wijnaldum kan vervangen worden door G. Fernandez, Cabral, Trinida de Vilhena of Achbarr
Vlaar kan vervangen worden door Ramsteijn of Bruno Martins Indi

Ik zeg dus als je een redelijk bod krijgt voor deze jongens. Doen!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je het legioen onderschat.
Minder seizoenskaarten als dit jaar worden er niet meer verkocht.
De tijd uit de jaren 80 komt niet meer terug.
Ik blijf optimistisch maar hoop wel op een Feyenoord dat wekelijks speelt om te winnen. Uit en thuis.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:20 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik blijf optimistisch maar hoop wel op een Feyenoord dat wekelijks speelt om te winnen. Uit en thuis.
even een vel gebruikte quote van stylz: TSJA
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:

[..]

even een vel gebruikte quote van stylz: TSJA
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:42   quote  deeplink  
ik denk dat ik ook het antwoord heb,1011_a1_manu.jpg
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:19 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Daarom moet je toch blij zijn met de belangstelling van Twente. Ik durf overigens te wedden dat Munsterman dit soort dingen doet om onrust bij een concurrent te creeeren. Het doet een beetje denken aan de flirts van PSV met van Persie en S. Kalou. Die jongens gaan of naar een goede club in het buitenland of ze blijven (evt. zonder bij te tekenen). Bij Wijnaldum kan meespelen dat Schreuder bij Twente zit.

Fer kan vervangen worden door Leerdam, Clasie, Mokotjo, Ramsteijn, El Ahmadi of van Haaren
Wijnaldum kan vervangen worden door G. Fernandez, Cabral, Trinida de Vilhena of Achbarr
Vlaar kan vervangen worden door Ramsteijn of Bruno Martins Indi

Ik zeg dus als je een redelijk bod krijgt voor deze jongens. Doen!
Heb ook het gevoel dat het een beetje stoken is van Munsterman.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:

[..]

Heb ook het gevoel dat het een beetje stoken is van Munsterman.
daar zijn die duitsers meesterlijk in..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

daar zijn die duitsers meesterlijk in..
Duitsers en stoken, das boot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:54   quote  deeplink  
hahahaha
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Munsterman is publiciteits geil,ben blij met een sterke TD van Feyenoord
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:02 schreef Stylzz het volgende:
Fer en Wijnaldum zijn vervangbaar door mensen die we nu in de selectie hebben.
vervanbaar in de zin dat we nog een paar verdedigende middenvelders en aanvallende middenvelders hebben lopen.

Maar qua kwaliteit is er niemand van hetzelfde niveau. Wellicht El Ahmadi, maar dat is eigenlijk een andere speler.

Opties als Anass Achahbar en Tony Trindade de Vilhena zijn al helemaal voorbarig. Die gasten kwamen dit seizoen uit in de B1. Die zijn nog lang niet toe aan het eerste. Zij zijn pas 17 en 16.

Zij moeten sowieso nog een jaartje A1 gaan spelen. En wellicht volgend jaar in de zomer in de voorbereiding aansluiten bij de selectie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 16:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

vervanbaar in de zin dat we nog een paar verdedigende middenvelders en aanvallende middenvelders hebben lopen.

Maar qua kwaliteit is er niemand van hetzelfde niveau. Wellicht El Ahmadi, maar dat is eigenlijk een andere speler.

Opties als Anass Achahbar en Tony Trindade de Vilhena zijn al helemaal voorbarig. Die gasten kwamen dit seizoen uit in de B1. Die zijn nog lang niet toe aan het eerste. Zij zijn pas 17 en 16.

Zij moeten sowieso nog een jaartje A1 gaan spelen. En wellicht volgend jaar in de zomer in de voorbereiding aansluiten bij de selectie.
dit ventje bedoelde ik ,ook een toppert in wording...
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 07:09   quote  deeplink  
Volgens EvC heeft PSV zich officieel gemeld voor Wijnaldum.
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ja, staat ook in AD, en Feyenoord schijnt op 2 gedachten te hinken.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:22 schreef Els het volgende:
Ja, staat ook in AD, en Feyenoord schijnt op 2 gedachten te hinken.
ja of nee?
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

daar zijn die duitsers meesterlijk in..
Ja stoken en dijken lekprikken, verder had je er niet veel aan...
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:23 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

ja of nee?
Ze willen de belangrijke spelers langer aan zich binden, maar ook een klapper maken met een transfer. Ik denk niet dat ze Schaken voor 10 miljoen denken te verkopen, dus...
MMM
 MMM - maandag 06 juni 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Volgens insiders is de deal tussen Fer/Wijnaldum en FC Twente bijna rond. Alleen salaris en druk vanuit Legioen spelen nu nog een rol.

Kreeg ik dan weer door van iemand.. Of het waar is, is vraag 2..
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 16:46   quote  deeplink  
ik geloof niet in een nederlandse move.
Roy_Feyenoord
 Roy_Feyenoord - maandag 06 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Ik wordt hier beetje gek van , jullie weten niet wat er speelt , en daaribj heeft Wijnaldum wel meer dingen aan zijn hoofd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:52 schreef Roy_Feyenoord het volgende:
Ik wordt hier beetje gek van , jullie weten niet wat er speelt , en daaribj heeft Wijnaldum wel meer dingen aan zijn hoofd.
ja, welke pattas moet ie aan. Moet ik die nieuwe pokoe van Uniq nog aanschaffen? Je weet tog!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROTTEN









0.0080420