|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahaha, tering, ik dacht ook al, wie zit daar nu in godsnaam op de wachten.
heb liever dit cadeautje:
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha ja erg leuk. Zit ik op te wachten om over 10 jaar de gebeurtenissen van dit jaar weer voor de geest te halen:P
Laten we eerlijk zijn, dit is nou niet echt een seizoen waar je aan herinnert wil worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:05 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha ja erg leuk. Zit ik op te wachten om over 10 jaar de gebeurtenissen van dit jaar weer voor de geest te halen:P Laten we eerlijk zijn, dit is nou niet echt een seizoen waar je aan herinnert wil worden Over 10 jaar wel hoor,dat weet ik zeker...Dan zeg je ,zelfs toen was ik er om Feyenoord te steunen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
feyenoord supporter ben je niet voor de lol,vriend.ik neem aan dat 1990 je geboortejaar is,dus je kunt nog neus worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Over 10 jaar wel hoor,dat weet ik zeker...Dan zeg je ,zelfs toen was ik er om Feyenoord te steunen... We hebben het seizoen '89-'90 ook uitgezeten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:13 schreef de kromme 73 het volgende:feyenoord supporter ben je niet voor de lol,vriend.ik neem aan dat 1990 je geboortejaar is,dus je kunt nog neus worden. Nee 1989 is mn geboorte jaar maar kom jij toevallig uit jaar 73 ? En als jij er zo over denk dat je dan nog neus kan worden dan kan iedereen dat zelfs degene die bijvoorbeeld uit 1975 komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Over 10 jaar wel hoor,dat weet ik zeker...Dan zeg je ,zelfs toen was ik er om Feyenoord te steunen... Haha ja tijd heelt alle wonden |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:17 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee 1989 is mn geboorte jaar. En als jij er zo over denk dat je dan nog neus kan worden dan kan iedereen dat zelfs degene die bijvoorbeeld uit 1975 komen Ach, kindernet is rond deze tijd al overgegaan in comedycentral, vandaar dat je veel aan het posten bent.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:19 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Ach, kindernet is rond deze tijd al overgegaan in comedycentral, vandaar dat je veel aan het posten bent.. Moet je niet slapen? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Sorry, excuses.. neen, ik heb vrijdag vrij gekregen van de baas.. Daarbij, nogmaals, excuus, toen ik het intikte, dacht ik aan Ryoo,Ry00,020degradeertnooit en nog een aantal.. daar hoor jij niet bij.. Sorry |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:21 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Sorry, excuses.. neen, ik heb vrijdag vrij gekregen van de baas.. Daarbij, nogmaals, excuus, toen ik het intikte, dacht ik aan Ryoo,Ry00,020degradeertnooit en nog een aantal.. daar hoor jij niet bij.. Sorry Oke no problemo.
Jij heb in ieder geval wel geluk dat je morgen vrij ben Ik moet morgen en overmorgen werken om vandaag in te halen :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:23 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Oke no problemo. Jij heb in ieder geval wel geluk dat je morgen vrij ben Ik moet morgen en overmorgen werken om vandaag in te halen :P Iets met bezuinigingen, they don't care about us anymore.. snif.. dan maar thuis kaarten i.p.v. op het werk.. ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: ja alle speelminuten van Bruins versneld achter elkaar gezet zodat er nog tempo in zijn spel zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:24 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja alle speelminuten van Bruins versneld achter elkaar gezet zodat er nog tempo in zijn spel zit Hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 23:24 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] ja alle speelminuten van Bruins versneld achter elkaar gezet zodat er nog tempo in zijn spel zit nog langzaam he.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|