|
|
Legionair
|
|
|
Veel beelden op Weekender channel op youtube, voordat het weer verwijderd is;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het spijt me, maar ik eet bloemkool vanavond! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Linkje zou handiger zijn! |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2011 - 16:29 schreef Legionair het volgende:Veel beelden op Weekender channel op youtube, voordat het weer verwijderd is;-) Gozer elke filmpje duurt 30min, liever heb ik een grote samenvatting |
|
|
|
|
Legionair
|
|
|
Het enige wat er online te zien is, beetje vooruit spoelen ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2011 - 16:29 schreef Legionair het volgende:Veel beelden op Weekender channel op youtube, voordat het weer verwijderd is;-) Legionat tu es legionair Tiens voila du boudin,voila du boudin pour les alsaciens,les Suisses et le lorrains pour les belges y en a plus,pour les belges y en a plus ce sont de tireurs au cul
compris mess amis
dit geheel buiten deze topic,als je de naam gebruikt doe dit dan met overtuiging |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Duggary is Gay ole ole,
Zat op QQ met mijn zwager - toen er voor een overtreding werd afgefloten, Haalt Duggary van een meter of 5 over de middenlijn uit op doel (voor vak Y) Stijf in de kruising, Dudek doet nog zijn uiterste best om de bal te pakken. Wat blijkt bijna niemand (ooit gesproken) heeft deze goal meegekregen omdat er een opstootje ontstond ten tijde van deze goal.
Mooiste wedstrijd voor mij ooit! (Dortmund was de finale) |
|
|
|
|
Legionair
|
|
|
Waar heb jij het nu weer over? |
|
|
|
|
Legionair
|
|
|
Niet jij hoor zeikerT, maar die andere |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
sorry legionair maar als je niet weet wat het betekend zit ik verkeerd. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Legionair
|
|
|
@piet, je zal het vreemdelingen legioen wel bedoelen maar daar heb ik niets mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|