BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaarten Feyenoord vliegen De Kuip uit (of toch niet?!)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 juni 2011 - 16:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Seizoenkaarten Feyenoord vliegen De Kuip uit (Algemeen Dagblad)

Royaal
 Royaal - vrijdag 03 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ondanks een rampseizoen heeft Feyenoord nog altijd niet aan populariteit ingeboet. De club van Rotterdam-Zuid heeft tot vandaag al meer seizoenkaarten verkocht dan een jaar geleden op dit tijdstip. Volgens RTV Rijnmond hebben reeds 25.000 fans zich verzekerd van een kaart.
Daarmee lijken de fans massaal de kant te kiezen van de Vrienden van Feyenoord, die druk bezig zijn orde te scheppen in de al jarenlange chaos. Hoewel er geen geld is voor aankopen - sterker nog: Georginio Wijnaldum en Leroy Fer lonken nadrukkelijk naar een transfer - staat Rotterdam massaal achter de club.

Elke supporter die een seizoenkaart aanschaft, krijgt overigens een aardig cadeau van Feyenoord: een boek clubicoon Coen Moulijn. De oer-Feyenoorder overleed in januari.

edit, nieuwsbericht 2010:
Het gaat uitstekend met de verkoop van seizoenkaarten. Feyenoord heeft er dik drie maanden voor de start van het seizoen 2010-2011 al bijna 28.000 verkocht. Dat is zon 2000 meer dan vorig jaar rond dezelfde tijd. Onze supporters zijn enorm trouw, dat zien we maar eens bevestigd, aldus commercieel directeur Mark Koevermans. Men toont begrip voor de voor de club noodzakelijke prijsverhoging en laat zien onverminderd achter Feyenoord te staan. Daar zijn we ontzettend blij mee.

dus toch aanzienlijk minder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Royaal --
Royaal
 Royaal - vrijdag 03 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
hulde aan onszelf
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
mooi
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 19:34   quote  deeplink  
zeker mooi,...
Royaal
 Royaal - vrijdag 03 juni 2011 - 20:37   quote  deeplink  
EDIT!
Wellicht onjuist nieuws!

Bron:
http://www.feyenoordleven.nl/?p=6626
Royaal
 Royaal - vrijdag 03 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Aparte nieuwsgaring..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Royaal --
FRW
 FRW - vrijdag 03 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
"Ondanks een rampseizoen heeft Feyenoord nog altijd niet aan populariteit ingeboet. De club van Rotterdam-Zuid heeft tot vandaag al meer seizoenkaarten verkocht dan een jaar geleden op dit tijdstip."

Goed lezen blijft lastig...
Royaal
 Royaal - vrijdag 03 juni 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Voor jou zeker?
Als er vorig jaar in april al 28.000 waren verkocht en nu in juni 2011, 25.000..
dan zijn er toch minder verkocht op dit moment dit jaar dan dezeflde datum vorig jaar.
Rotterdam Rules
 Rotterdam Rules - vrijdag 03 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Ik twijfel dan eerder aan de echtheid v/h bericht van vorig jaar, vorig jaar werden de seizoenkaarten immers ook pas eind mei afgeschreven...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Volgens een Brian lijkt het bericht dat Feyenoord nu nog meer seizoenskaarten zijn verkocht dan vorig jaar pure propoganda..Vervolgens stuurde hij dit bericht naar een site..Hij heeft gelijk Feyenoord probeerd weer zand in de ogen van de supportertjes te strooien...
http://www.feyenoordleven.nl/?p=6626
Ja snap hem nu !
dat is idd vreemd te noemen.
Zal de stukken even volledig vermelden.

(Nieuws 15-04-2010 Bron http://www.feyenoord.nl)
Het gaat uitstekend met de verkoop van seizoenkaarten. Feyenoord heeft er dik drie maanden voor de start van het seizoen 2010-2011 al bijna 28.000 verkocht. Dat is zon 2000 meer dan vorig jaar rond dezelfde tijd. Onze supporters zijn enorm trouw, dat zien we maar eens bevestigd, aldus commercieel directeur Mark Koevermans. Men toont begrip voor de voor de club noodzakelijke prijsverhoging en laat zien onverminderd achter Feyenoord te staan. Daar zijn we ontzettend blij mee. Ook trainer Mario Been is zeer ingenomen met het grote aantal reeds verlengde of nieuw verkochte seizoenkaarten. Het is geweldig dat we ons ook komend seizoen weer verzekerd weten van zon groot aantal vaste supporters. Hoe meer, hoe beter, want een volle Kuip is voor veel clubs een onneembare vesting en zo hoort het ook. Dat zo veel supporters nu alweer verlengd hebben en er bovendien veel nieuwe mensen bij zijn gekomen, is voor de spelers en mij een steun in de rug.
Feyenoord zag zich voor het nieuwe seizoen genoodzaakt een prijsverhoging door te voeren. Daarnaast omvat de seizoenkaart met ingang van aankomend seizoen naast de 17 thuiswedstrijden in de eredivisie ook de traditionele openingswedstrijd, het eerste thuisduel in het toernooi om de KNVB beker en gratis lidmaatschap van de officiële supportersclub Het Legioen. Het is fantastisch om te merken dat er ondanks de aanpassingen nu nog meer supporters dan vorig jaar om deze tijd hebben verlengd of een nieuwe kaart hebben gekocht, laat Mark Koevermans optekenen. De verkoop van seizoenkaarten loopt dermate goed dat sommige vakken al nagenoeg uitverkocht zijn. Wie verzekerd wil zijn van een vaste plaats op zijn of haar favoriete vak wordt dus aangeraden om zo spoedig mogelijk een seizoenkaart aan te schaffen.

(Nieuws 03-06-2011 Bron http://www.Rijnmond.nl)
Feyenoord verkoopt meer seizoenskaarten
Feyenoord heeft voor komend seizoen al meer dan 25.000 seizoenkaarten verkocht. Dat zijn er meer dan een jaar geleden in juni. Het aantal verkochte jaarkaarten is opmerkelijk omdat Feyenoord een slecht seizoen achter de rug heeft en komend seizoen geen Europees voetbal speelt. Bovendien deden de Rotterdammers nog geen spectaculaire aankopen. Supporters die voor het seizoen 2011-2012 een seizoenkaart kopen krijgen wel de biografie van clubicoon Coen Moulijn cadeau

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Zucht....

Positief nieuws brengt positieve reactie.
Negatief nieuws is negatieve reactie.

Hou nou eens op stelletje zuurpijperts!
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
Hee Leon,
ja dacht vermeld even de stukken dan wordt het wat duidelijker.
grappig dat je dat overneemt.
Cijfers lijken niet echt te kloppen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:
Zucht....

Positief nieuws brengt positieve reactie.
Negatief nieuws is negatieve reactie.

Hou nou eens op stelletje zuurpijperts!
Ze hebben gelijk,lees het nou eens man voordat je jou ijdele eigen mening in je hersens print..
Waar is dat nieuws voor nodig als het niet waar is?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk,lees het nou eens man voordat je jou ijdele eigen mening in je hersens print..
Waar is dat nieuws voor nodig als het niet waar is?
T boeit toch niet man
Mooi, al 25000 seizoenskaarten, lekker!

Kan je ook denken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:27 schreef Brian het volgende:
Hee Leon,
ja dacht vermeld even de stukken dan wordt het wat duidelijker.
grappig dat je dat overneemt.
Cijfers lijken niet echt te kloppen.
Nee en het staat nog in me geheugen gegrift van vorig seizoen Brian...
Uiteindelijk waren er mooi minder verkocht dan het jaar daarop...
Ze doen de supportertjes geloven dat ze op moeten schieten anders is er geen kaart meer te verkrijgen ..Nou geloof mij maar zelfs na de eerste wedstrijd kan je nog een kaart kopen...
En het overnemen van jou bericht(wist niet dat jij het was haha)is logisch want het is zo duidelijk als wat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T boeit toch niet man
Mooi, al 25000 seizoenskaarten, lekker!

Kan je ook denken.
Het zijn slechts verlengingen van de trouwe gedeelte en ze worden nog automatisch verlengt ook...Het is meer verontrustend dat er 10.000 niet verlengd hebben dus
ik wacht ff met het dat positieve....
Als dit is wat Koevermans voor zijn pay check doet zeg ik ook wegwezen met die vent...hahaha
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze hebben gelijk,lees het nou eens man voordat je jou ijdele eigen mening in je hersens print..
Waar is dat nieuws voor nodig als het niet waar is?
Dan heet idd propaganda
Valse berichtgeving is nu niet echt transparant te noemen.

Dat we het wel hopen en het Feyenoord gunnen is wat anders
Maar we zijn al vaak genoeg blind gemaakt en voor gelogen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Tsja, plek 10... Toch duur een seizoenskaart van een club uit de middenmoot.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:34 schreef Brian het volgende:

[..]

Dan heet idd propaganda
Valse berichtgeving is nu niet echt transparant te noemen.

Dat we het wel hopen en het Feyenoord gunnen is wat anders
Maar we zijn al vaak genoeg blind gemaakt en voor gelogen.
Precies Brian!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, plek 10... Toch duur een seizoenskaart van een club uit de middenmoot.
Dus mogen ze de buitenwereld voorliegen?vreemde gang van zaken...
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Super dat Stylzz het zo positief ziet
En idd zijn er al lekker veel verkocht.

Zo,n bericht kan inderdaad voor zorgen dat de resterende supporters
Snel om hun kaart gaan.

Maar deze keer accepteer je dan een vals bericht wel
En de volgende keer wordt er weer gelogen over de hoeveelheid
Schuld Feyenoord heeft en dan ben je er weer boos over.

Bedoel waar ligt de grens ?
Beter het nieuw het nieuws houden
En niets voor liegen hoe goed de bedoelingen ook zijn.
Dat was meer mijn punt.
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Laat ze van het Management maar eens mooie prestaties zien.
Door toch die spelers aan te trekken, of toch die contracten te verlengen.
Zodra er weer meer geloof, vertrouwen en hoop komt.
Dan rennen alle Feyenoorders ook om die laatste kaarten !
Lijkt mij beter dan gesjoemel met cijfers, om maar te kunnen verkopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:40 schreef Brian het volgende:
Super dat Stylzz het zo positief ziet
En idd zijn er al lekker veel verkocht.

Zo,n bericht kan inderdaad voor zorgen dat de resterende supporters
Snel om hun kaart gaan.

Maar deze keer accepteer je dan een vals bericht wel
En de volgende keer wordt er weer gelogen over de hoeveelheid
Schuld Feyenoord heeft en dan ben je er weer boos over.

Bedoel waar ligt de grens ?
Beter het nieuw het nieuws houden
En niets voor liegen hoe goed de bedoelingen ook zijn.
Dat was meer mijn punt.
Niet mee eens omdat vorigjaar de mensen al zijn voorgelogen dat de club de mensen
gingen voorliegen dat het zo snel verliep de verkoop.Terwijl er minder waren verkocht dan het seizoen daarvoor...
Laat ze ophouden met die mooi weer show,ze laten zien te gloreren in amateurisme
en daar is niks positiefs aan Brian..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juni 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet mee eens omdat vorigjaar de mensen al zijn voorgelogen dat de club de mensen
gingen voorliegen dat het zo snel verliep de verkoop.Terwijl er minder waren verkocht dan het seizoen daarvoor...
Laat ze ophouden met die mooi weer show,ze laten zien te gloreren in amateurisme
en daar is niks positiefs aan Brian..
eens. dit is onacceptabel gedrag van de directie. maar Leon, heb jij enig idee welk bericht klopt? Dat ze dus dit jaar hebben zitten liegen of vorig jaar?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
ik heb in ieder geval voor het eerst in 5 jaar (door omstandigheden zolang...) weer een seizoenkaart gekocht. hoop dat velen mijn voorbeeld volgen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. dit is onacceptabel gedrag van de directie. maar Leon, heb jij enig idee welk bericht klopt? Dat ze dus dit jaar hebben zitten liegen of vorig jaar?
Nou allebij alleen vorig jaar was er geen overzicht van het seizoen daarvoor...
Ze zeiden toen dat de verkoop nog nooit zo snel verliep als toen,terwijl er aan het eind minder waren verkocht als dat jaar daarvoor...me mattie en ik hadden er nog een discusie over in de KUIP vorig jaar...Hij wou zolang mogelijk wachten met verlengen want dan worden ze zenuwachtig en gaan ze kadootjes weggeven...5 jaar terug kregen ze een gratis europese wedstrijd als ze weer een kaart zouden nemen..Ik had verlengd op tijd en kreeg niks hahahaha klootzakken me matties..
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet mee eens omdat vorigjaar de mensen al zijn voorgelogen dat de club de mensen
gingen voorliegen dat het zo snel verliep de verkoop.Terwijl er minder waren verkocht dan het seizoen daarvoor...
Laat ze ophouden met die mooi weer show,ze laten zien te gloreren in amateurisme
en daar is niks positiefs aan Brian..
Stylzz probeert het positief te zien dat heb ik gezegd.

Er is ook niets positiefs aan deze berichtgeving en keur het dan ook af.
En gaf aan waarom

quote:
deze keer accepteer je dan een vals bericht wel
En de volgende keer wordt er weer gelogen over de hoeveelheid
Schuld Feyenoord heeft en dan ben je er weer boos over.

Bedoel waar ligt de grens ?
Beter het nieuw het nieuws houden
En niets voor liegen hoe goed de bedoelingen ook zijn.
Dat was meer mijn punt.
Klein detail, maar toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Brian --
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 03 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
ach misschien hebben ze wel verkeerd geteld, verkeerde spelers kopen of spelers te licht bevinden gebeurde immers ook te vaak...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Ch€sz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juni 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou allebij alleen vorig jaar was er geen overzicht van het seizoen daarvoor...
Ze zeiden toen dat de verkoop nog nooit zo snel verliep als toen,terwijl er aan het eind minder waren verkocht als dat jaar daarvoor...me mattie en ik hadden er nog een discusie over in de KUIP vorig jaar...Hij wou zolang mogelijk wachten met verlengen want dan worden ze zenuwachtig en gaan ze kadootjes weggeven...5 jaar terug kregen ze een gratis europese wedstrijd als ze weer een kaart zouden nemen..Ik had verlengd op tijd en kreeg niks hahahaha klootzakken me matties..
hahahahaha, klootzakken maar wel uitgekookt:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 23:19 schreef Brian het volgende:

[..]

Stylzz probeert het positief te zien dat heb ik gezegd.

Er is ook niets positiefs aan deze berichtgeving en keur het dan ook af.
En gaf aan waarom

[..]

Klein detail, maar toch
Ja ik zag later jou andere bericht ,ik had jou verkeerd begrepen maar dat was me eigen schuld pik ! ;)
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
(lol)
Roy15
 Roy15 - vrijdag 03 juni 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Volgend jaar heb ik voor het eerste jaar seizoenkaart!
In welk vak zitten jullie?
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Waar zit jij?
Roy15
 Roy15 - zaterdag 04 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 00:00 schreef Els het volgende:
Waar zit jij?
X
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 juni 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Zou ik nog kunnen wisselen?
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 00:16   quote  deeplink  
Zit op T
Roy15
 Roy15 - zaterdag 04 juni 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 00:16 schreef Els het volgende:
Zit op T
altijd al op T gezeten?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 juni 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 00:06 schreef Roy15 het volgende:

[..]

X
Ik ook
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 00:19 schreef Roy15 het volgende:

[..]

altijd al op T gezeten?
Zo goed als altijd. In het begin 1 jaar op R en tussentijds 1 jaar op X, omdat ik op hoge poten mijn seizoenkaart had ingeleverd (ivm invoeren collectieve schuld).
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het zijn slechts verlengingen van de trouwe gedeelte en ze worden nog automatisch verlengt ook...Het is meer verontrustend dat er 10.000 niet verlengd hebben dus
ik wacht ff met het dat positieve....
Als dit is wat Koevermans voor zijn pay check doet zeg ik ook wegwezen met die vent...hahaha
is idd belangrijker om te weten hoeveel er NIET verlengt hebben
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 04 juni 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Onverhoopt vergeet Koevermans nog te melden hoeveel de merchandising achteruit is gegaan! Shirt verkoop in jaren niet zo slecht geweest als afgelopen jaar en dit jaar minste voorverkoop van uit tenues in de winkels!! Post dat maar eens meneertje Koevermans!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:55 schreef El Jardinero het volgende:
Onverhoopt vergeet Koevermans nog te melden hoeveel de merchandising achteruit is gegaan! Shirt verkoop in jaren niet zo slecht geweest als afgelopen jaar en dit jaar minste voorverkoop van uit tenues in de winkels!! Post dat maar eens meneertje Koevermans!!
tsja, er zijn ook niet zoveel gasten die je achterop je shirt wil hebben staan op dit moment.

Tomasson is de enige echt aansprekende naam en die heeft al 1 jaar niet gespeeld. Wie dan anders? De Vrij wellicht?

Paar jaar terug hadden we natuurlijk nog mensen als Gio, Makaay, Tomasson (fit!) etc.
Rovert
 Rovert - zaterdag 04 juni 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:55 schreef El Jardinero het volgende:
Onverhoopt vergeet Koevermans nog te melden hoeveel de merchandising achteruit is gegaan! Shirt verkoop in jaren niet zo slecht geweest als afgelopen jaar en dit jaar minste voorverkoop van uit tenues in de winkels!! Post dat maar eens meneertje Koevermans!!
ik schijt op Feyenoord als ze zo stom lopen te zeiken en ik schijt op al die supporters die elk nieuwtje aangrijpen om te kunnen laten zien hoe 'onafhankelijk' ze durven te denken
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik schijt op Feyenoord als ze zo stom lopen te zeiken en ik schijt op al die supporters die elk nieuwtje aangrijpen om te kunnen laten zien hoe 'onafhankelijk' ze durven te denken
EHEC vlees op de bbq gehad?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop --> Meer geld investeren --> betere prestaties --> meer merchandise, kaartverkoop

Mag je 1x raden bij welke stap het mis gaat.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik schijt op Feyenoord als ze zo stom lopen te zeiken en ik schijt op al die supporters die elk nieuwtje aangrijpen om te kunnen laten zien hoe 'onafhankelijk' ze durven te denken
Geblaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik schijt op Feyenoord als ze zo stom lopen te zeiken en ik schijt op al die supporters die elk nieuwtje aangrijpen om te kunnen laten zien hoe 'onafhankelijk' ze durven te denken
verder wel alles goed?
Rovert
 Rovert - zaterdag 04 juni 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:33 schreef Els het volgende:

[..]

EHEC vlees op de bbq gehad?
Ik eet alleen maar komkommers, die waren van de week in de aanbieding
Ch€sz
 Ch€sz - zondag 05 juni 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik schijt op Feyenoord als ze zo stom lopen te zeiken en ik schijt op al die supporters die elk nieuwtje aangrijpen om te kunnen laten zien hoe 'onafhankelijk' ze durven te denken
poep in je hoofd?
semzoe
 semzoe - zondag 05 juni 2011 - 01:54   quote  deeplink  
wat lullen jullie nu,
altijd maar negatief.
dar je niet op de 020 site gaan,
voelen jullie je beter thuis, stelletje jeukers

als niemand posietief is komen we er nooit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenkaarten Feyenoord vliegen De Kuip uit (of toch niet?!)









0.0091249