BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bert vanMarwijk doet de groeten aan Fer en Wijnaldum...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Bondscoach Bert van Marwijk betreurt dat steeds meer Nederlandse talenten op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken. Dat vertelde de keuzeheer van Oranje vandaag even na aankomst in Goiania, waar Oranje morgen een oefeninterland tegen Brazilië speelt.

Ik vind het een heel slechte zaak, zei Van Marwijk. Nederlandse clubs zijn juist zo goed in opleiden. Dan moeten ze toch drie of vier jaar plezier van een talent hebben. Daarbij is het in mijn ogen ook beter voor de talenten zelf. Neem iemand als Jeffrey Bruma. Die was misschien wel verder geweest als hij al twee jaar in het eerste van Feyenoord had gespeeld. Ik snap dat het moeilijk is vanwege allerlei Europese regels. Maar eigenlijk zouden er keiharde afspraken gemaakt moeten worden, zodat het niet meer mogelijk is dat talenten op heel jonge leeftijd vertrekken.
de flh
 de flh - vrijdag 03 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
hehe, ja mooi heh?? hij blijft een echte feyenoorder.. da's duidelijk!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
logisch.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 03 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Oh ja ? Nadat op voorspraak van hem geivesteerd was in 4 dure spelers na 7 maanden de handdoek gooien om bondscoach te worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:01 schreef F.L.E het volgende:
Oh ja ? Nadat op voorspraak van hem geivesteerd was in 4 dure spelers na 7 maanden de handdoek gooien om bondscoach te worden.
Ach als je bijna 100 ben mag je van mij voor de munten gaan ,en hij pakte toch mooi ff de beker mee.En daarbij speeld Bert niet het voetbal dat ik wil zien..Alleen jammer dat het daarna nog slechter werd...
Brian
 Brian - vrijdag 03 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Tja, als je bondscoach kan worden....
Dat is wel een stap als trainer die ik dan wel kan begrijpen hoor.
dat is in zijn vak en kroon op zijn werk en hoogst haalbare.
Kan ik wel vrede mee hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
ik lees toch iets anders.... hij geeft aan dat als Bruma 2 jaar voor Feyenoord had gespeelt dan enz enz.. hoeveel jaren hebben Wijnaldum en Fer voor Feyenoord gespeeld? precies! Hij adviseert de jongens dus eigenlijk om weg te gaan... of ben ik nou een negatieve lezer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:41 schreef FR-Douwe het volgende:
ik lees toch iets anders.... hij geeft aan dat als Bruma 2 jaar voor Feyenoord had gespeelt dan enz enz.. hoeveel jaren hebben Wijnaldum en Fer voor Feyenoord gespeeld? precies! Hij adviseert de jongens dus eigenlijk om weg te gaan... of ben ik nou een negatieve lezer?
Klopt Douwe 3 a 4 jaartjes in het eerste,niet de clubjaren...
Dus eigenlijk is het beter voor beide heren om nog minimaal een jaartje bij Feyenoord
te ballen....Ik hoop dat van Marwijk nog meer tegen Gini zegt in Brasil dan alleen dingen over de wedstrijd...
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Ja
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 03 juni 2011 - 22:56   quote  deeplink  
toch blijf ik het niet snappen dat Feyenoord het zolang laat duren, graag of niet! als de heertjes niet bij willen tekenen dan zet je ze maar op de transferlijst.
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord van mening is, dat ze weinig keuze hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 23:31 schreef Els het volgende:
Ik denk dat Feyenoord van mening is, dat ze weinig keuze hebben.
en daar heeft Feyenoord nog groot gelijk in ook. Als die gasten kwaad willen kunnen ze gaan dwarsliggen en een transfer forceren, waar Feyenoord sowieso als een verliezer uit gaat komen. Hetzij doordat ze hierdoor voor een lager bedrag vertrekken of doordat ze niet vertrekken en ze ongemotiveerd aan het nieuwe seizoen beginnen en daarna transervrij de deur uit wandelen.

De beste strategie voor Feyenoord is die spelers te blijven paaien. Dan blijft de kans het grootst dat ze of bijtekenen of voor een mooi bedrag vertrekken.

De macht ligt voor een groot deel bij de spelers, ik vind het ook rot, maar het is in deze niet anders. Het laatste wat je wilt is ze tot je vijand maken (zoals situatie Dost bij Heerenveen).
Nibke
 Nibke - zaterdag 04 juni 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 21:41 schreef de flh het volgende:
hehe, ja mooi heh?? hij blijft een echte feyenoorder.. da's duidelijk!!
Deze uitspraken van v. Marwijk gaat Wijnaldum en Fer over de streep trekken!!!!
We love you Bertje.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 01:38   quote  deeplink  
Hoe vaak nog Wijnaldum en Fer? Nog even en ik hoop dat ze weggaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 03:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 01:38 schreef FR-Henk het volgende:
Hoe vaak nog Wijnaldum en Fer? Nog even en ik hoop dat ze weggaan.
precies. ik begin dat eindeloze gewacht ook een beetje zat te worden. ik wil in ieder geval duidelijkheid van 1 vd 3 binnen een week. Ik begrijp dat Fer zijn beslissing over de vakantie heen tilt. ok, heb nog het meest in hem vertrouwen dat hij bijtekend, dus vooruit. Maar Wijnaldum en/of Vlaar moeten maar voor de dag komen met wat ze gaan doen. Anders kan ik het geduld niet meer opbrengen.
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 04 juni 2011 - 04:30   quote  deeplink  
Maak je er een einde aan T-Feyenoord? :P

Vlaar zou je maandag gaan vertellen waar zijn toekomst ligt, las ik ergens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 04:30 schreef EdjeNL het volgende:
Maak je er een einde aan T-Feyenoord? :P

Vlaar zou je maandag gaan vertellen waar zijn toekomst ligt, las ik ergens.
hahaha, ik heb mijn plaatsje al gereserveerd...

gallow.jpg

aaaaah, helaas. Deze vent is me zo te zien me te snel af.

6165825_saddam_gallows2.jpg

dan maar niet. heb alle begrip voor Wijnaldum, Fer en Vlaar dat ze effe bedenktijd nodig hebben, maar er bestaat ook nog zoiets als morele verplichting. En dan heb ik het nog niet eens over het feit òf ze bijtekenen. Maar dat wachten.

Vertrek of teken bij, maar maak es een beslissing!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 05:05   quote  deeplink  
oh gaat Vlaar trouwens mij persoonlijk vertellen wat die gaat doen? Tenminste dat maak ik wel op uit jouw woorden.

Toppie hoor Vlaar. Ik zet de koffie alvast klaar. Kom maar rond het middaguur langs.
EdjeNL
 EdjeNL - zaterdag 04 juni 2011 - 05:47   quote  deeplink  
Ga toch maar niet, Legioen heeft jou steun ook nodig..:D

Hahaha ja lijkt me wel dat ie het persoonlijk gaat vertellen tegen jou!

Maar ik snap je best, paar jaar geleden zouden dat soort jongen kruipend van huis naar de kuip zijn gegaan. en nu krijgen ze steeds meer praatjes en eisen.

Zie ik liever Clasie spelen die wel zin heeft om in het rood-wit te spelen en niet blijft wachten met ze contract voor eventuele mooiere aanbiedingen van andere clubs bijv.
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 04 juni 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Sinter Clasie?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2011 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt Douwe 3 a 4 jaartjes in het eerste,niet de clubjaren...
Dus eigenlijk is het beter voor beide heren om nog minimaal een jaartje bij Feyenoord
te ballen....Ik hoop dat van Marwijk nog meer tegen Gini zegt in Brasil dan alleen dingen over de wedstrijd...
Fer en Gini zouden zich moeten realiseren dat ze via Feyenoord ook oranje kunnen bereiken.
Sterker nog door elke week goed te spelen in de basis is de kans groter.
Ze zouden dus alleen naar een sterkere club moeten verkassen bij een gegarandeerde basisplaats.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fer en Gini zouden zich moeten realiseren dat ze via Feyenoord ook oranje kunnen bereiken.
Sterker nog door elke week goed te spelen in de basis is de kans groter.
Ze zouden dus alleen naar een sterkere club moeten verkassen bij een gegarandeerde basisplaats.
Whatever: neem een snel besluit, de technische staf moet verder kunnen bouwen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Whatever: neem een snel besluit, de technische staf moet verder kunnen bouwen.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 05:47 schreef EdjeNL het volgende:
Ga toch maar niet, Legioen heeft jou steun ook nodig..:D

Hahaha ja lijkt me wel dat ie het persoonlijk gaat vertellen tegen jou!

Maar ik snap je best, paar jaar geleden zouden dat soort jongen kruipend van huis naar de kuip zijn gegaan. en nu krijgen ze steeds meer praatjes en eisen.

Zie ik liever Clasie spelen die wel zin heeft om in het rood-wit te spelen en niet blijft wachten met ze contract voor eventuele mooiere aanbiedingen van andere clubs bijv.
hahaha, wees maar niet bang.

Ik gun die gasten alle tijd van de wereld. Heb er alle begrip voor dat ze hun beslissing naar het eind van het seizoen wilde uitstellen.

Maar ik hou er niet van om aan het lijntje gehouden te worden. Notabene een ex-PSV'er en een ex-Ajacied vertelde nog hoe het moest bij Barend & Barend. Die mindere seizoen dat zij hebben gehad komt nog 10x zwaarder over bij het legioen. dat legioen dat elke week weer in grote getallen komt om ze te steunen. Dat ze effe tijd nodig hebben, prima. Maar bedenk goed, Gini, Lerra en Ron. Die 500.000€ die jullie op jaarbasis aftikken om de wonden te verlichten die heeft het overgrote deel van het legioen niet. Sterker nog het legioen haalt - naast jaarlijkse kosten als seizoenskaarten/shirts etc - nog eens meer dan een miljoen op.

Is een beetje loyaliteit dan echt teveel gevraagd? Zeker Lerra en Gini, jullie zijn geen dragende spelers. Kom op Wijnaldum, Fer en Vlaar. Wees eens een man en maak je keuze!

Be_A_Man.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 juni 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fer en Gini zouden zich moeten realiseren dat ze via Feyenoord ook oranje kunnen bereiken.
Sterker nog door elke week goed te spelen in de basis is de kans groter.
Ze zouden dus alleen naar een sterkere club moeten verkassen bij een gegarandeerde basisplaats.
+1...........maar het gaat alleen maar om geld al zullen ze dat niet toegeven
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
bedankt Bert
maar of het bij deze brothers helpt ????????
Ik denk $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
de flh
 de flh - zondag 05 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:14 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

+1...........maar het gaat alleen maar om geld al zullen ze dat niet toegeven
hoe kom je daar nou bij? zij willen juist een salarisverlaging zodat er betere spelers aangetrokken kunnen worden, maar Feyenoord wil dat niet...

;))
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 juni 2011 - 14:02   quote  deeplink  
aaahhhhhhhhhh, tuurlijk!!!! dat ik daar niet eerder aan gedacht heb;)
craven
 craven - zondag 05 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 14:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
aaahhhhhhhhhh, tuurlijk!!!! dat ik daar niet eerder aan gedacht heb;)
strookt ook niet met je universitaire opleiding man, te simpel....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 05 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
dat klopt
CQ010FEY
 CQ010FEY - maandag 06 juni 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Ik kan je zeggen dat het me niet bevalt dat PSV voor Wijnaldum heeft gemeld maar ja hij zal het weten. Als je naar de wedstrijd van Bra-Nl kijkt zie je ergens in de laaste 15 min dat Kuyt met Gini praat de ik ken liplezen want hij zei Feyenoord dus ze waren aan het praten. Ik denk dat kuyt hem nog 1 siezoen over de streep trekt. Elk Feyenoord Fan moet begrip hebben als Vlaar weg wilt want hij heeft gestreden, gescoord, gehuilt, geblaseert( werkt ook met de geweten van een speler) en best sterk terug gekomen. Wat heeft hij werkelijk voor terug gekregen. Wat geld waar hij hard voor werkt een beker tegen sparta en een knvb beker. Die jongen wordt oud en wil ook iets aardigs achter zijn naam staan.!!! Fer teken wel bij enigste wat hij wil zien is wat voor team er komt te staan volgend jaar. Wijnaldum is een ? Ik hoor niemand over Bahia dat is een Grote MISKOOP nooit goed gevonden van mij mag hij weg dan ken die blablavic komen. Mario is ook gek in zijn hooft van gudde wisten we het al. Die ene zweed dat ze zijn gaan kijken dat is een diamand. Dat is next van hooijdonk 7 op 10 van de vrijtrapen vliegen erin.
bultage
 bultage - maandag 06 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 11:34 schreef CQ010FEY het volgende:
Ik kan je zeggen dat het me niet bevalt dat PSV voor Wijnaldum heeft gemeld maar ja hij zal het weten. Als je naar de wedstrijd van Bra-Nl kijkt zie je ergens in de laaste 15 min dat Kuyt met Gini praat de ik ken liplezen want hij zei Feyenoord dus ze waren aan het praten. Ik denk dat kuyt hem nog 1 siezoen over de streep trekt. Elk Feyenoord Fan moet begrip hebben als Vlaar weg wilt want hij heeft gestreden, gescoord, gehuilt, geblaseert( werkt ook met de geweten van een speler) en best sterk terug gekomen. Wat heeft hij werkelijk voor terug gekregen. Wat geld waar hij hard voor werkt een beker tegen sparta en een knvb beker. Die jongen wordt oud en wil ook iets aardigs achter zijn naam staan.!!! Fer teken wel bij enigste wat hij wil zien is wat voor team er komt te staan volgend jaar. Wijnaldum is een ? Ik hoor niemand over Bahia dat is een Grote MISKOOP nooit goed gevonden van mij mag hij weg dan ken die blablavic komen. Mario is ook gek in zijn hooft van gudde wisten we het al. Die ene zweed dat ze zijn gaan kijken dat is een diamand. Dat is next van hooijdonk 7 op 10 van de vrijtrapen vliegen erin.
huh?
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 06 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 11:34 schreef CQ010FEY het volgende:
Ik kan je zeggen dat het me niet bevalt dat PSV voor Wijnaldum heeft gemeld maar ja hij zal het weten. Als je naar de wedstrijd van Bra-Nl kijkt zie je ergens in de laaste 15 min dat Kuyt met Gini praat de ik ken liplezen want hij zei Feyenoord dus ze waren aan het praten. Ik denk dat kuyt hem nog 1 siezoen over de streep trekt. Elk Feyenoord Fan moet begrip hebben als Vlaar weg wilt want hij heeft gestreden, gescoord, gehuilt, geblaseert( werkt ook met de geweten van een speler) en best sterk terug gekomen. Wat heeft hij werkelijk voor terug gekregen. Wat geld waar hij hard voor werkt een beker tegen sparta en een knvb beker. Die jongen wordt oud en wil ook iets aardigs achter zijn naam staan.!!! Fer teken wel bij enigste wat hij wil zien is wat voor team er komt te staan volgend jaar. Wijnaldum is een ? Ik hoor niemand over Bahia dat is een Grote MISKOOP nooit goed gevonden van mij mag hij weg dan ken die blablavic komen. Mario is ook gek in zijn hooft van gudde wisten we het al. Die ene zweed dat ze zijn gaan kijken dat is een diamand. Dat is next van hooijdonk 7 op 10 van de vrijtrapen vliegen erin.
De volgende knoppen heeft God voor ons geschapen..
ENTER en SPATIE
De volgende begrippen heeft Jezus voor ons geschapen..
ALINEA; VOLGENDE ZIN en PARAGRAAF

En nee, ik heb niet gelezen, dus heb ik ook geen zinnige/onzinnige reactie.
(Ik zag het te laat maar BLABLAVIC.. ? Jij bent en wil vriendloos blijven?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door FEY-Esm --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 12:11 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

De volgende knoppen heeft God voor ons geschapen..
ENTER en SPATIE
De volgende begrippen heeft Jezus voor ons geschapen..
ALINEA; VOLGENDE ZIN en PARAGRAAF

En nee, ik heb niet gelezen, dus heb ik ook geen zinnige/onzinnige reactie.
(Ik zag het te laat maar BLABLAVIC.. ? Jij bent en wil vriendloos blijven?)
dapper.
salemi
 salemi - maandag 06 juni 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:01 schreef F.L.E het volgende:
Oh ja ? Nadat op voorspraak van hem geivesteerd was in 4 dure spelers na 7 maanden de handdoek gooien om bondscoach te worden.
Vergeet niet dat we in dat seizoen met de winterstop bovenaan stonden, dus wat heeft van Marwijk dan verkeerd gedaan? Had ie zelf mee moeten gaan ballen of zo?
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 06 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dapper.
Ik dapper? of nebbishje CQ10? :)
MMM
 MMM - maandag 06 juni 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 11:34 schreef CQ010FEY het volgende:
Ik hoor niemand over Bahia dat is een Grote MISKOOP nooit goed gevonden van mij mag hij weg dan ken die blablavic komen.
BABOVIC!!!!!!!

Dwaas..
FR-Han
 FR-Han - maandag 06 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 15:19 schreef MMM het volgende:

[..]

BABOVIC!!!!!!!

Dwaas..
eens!! tijd voor 7 de baab topics!!
MMM
 MMM - maandag 06 juni 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 15:20 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens!! tijd voor 7 de baab topics!!
Eens!!
jdeman
 jdeman - maandag 06 juni 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Het standpunt van Bert is zeer begrijpelijk.
Wat betreft de 4 boys met een aflopend contract in 2012 ; Geef ze een aanzienlijk verbeterd contract tot 2013/14 met een gelimiteerde transfersom als ze na de as competitie vertrekken. Voordeel voor beide partijen. En volgens de deskundigen beter voor de spelers.

Utopie, geen spelers laten verteken voor hun 21e verjaardag. Dan hebben ze nog jaren genoeg om veel te veel miljoenen te verdienen.

Spelers salarissen staan in geen verhouding in vergelijking met de maatschappij. Waar wordt gevallen over een bonus van 100.000 euro.

VLAAR-FER-WIJNALDUM
volg het voorbeeld van Stefan. Jullie hebben genoeg te danken aan Feyenoord
jdeman
 jdeman - maandag 06 juni 2011 - 15:32   quote  deeplink  
NMM Bahia heeft seizoen met vlaar een uitstekend duo gevormd. Dit seizoen is minder. Een lucratieve trnsfer gunnen naar een zandbak of Rusland
CQ010FEY
 CQ010FEY - maandag 06 juni 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 12:11 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

De volgende knoppen heeft God voor ons geschapen..
ENTER en SPATIE
De volgende begrippen heeft Jezus voor ons geschapen..
ALINEA; VOLGENDE ZIN en PARAGRAAF

En nee, ik heb niet gelezen, dus heb ik ook geen zinnige/onzinnige reactie.
(Ik zag het te laat maar BLABLAVIC.. ? Jij bent en wil vriendloos blijven?)
Ik type vanaf een iphone en het boeit me niet...Als je maar begrijp waar ik over heb. We zitten niet op school jongen.Grow UP!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:49 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik type vanaf een iphone en het boeit me niet...Als je maar begrijp waar ik over heb. We zitten niet op school jongen.Grow UP!
Je heb gelijk man,ik doe er sowieso niet aan sinds de kleuertschool hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 06 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
hahahahaha
CQ010FEY
 CQ010FEY - maandag 06 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 15:19 schreef MMM het volgende:

[..]

BABOVIC!!!!!!!

Dwaas..
Nee niet babovic... is geen verdediger lees goed.Als ik bahia weg wil ken ik geen aanvalend middenvelder willen.Als gedurende seizoen een verderger of twee geblaseerd raak heb ik alleen maar middenvelders. in ieder geval zijn naam is Petrov.....Trouwens mijn bericht was na mijn nachtdienst voor de meeste die niet weten.

Ben ik de enige hier dei Bahia zwaar slecht vindt...En hij staat zoieso talenten in de weg.Waarom denk je dat ze vertrekken naar buitenland.Op bepaalde positie bij bepaalde clubs weet je dat het moeilijk wordt om te kunnen voetballen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:57 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Nee niet babovic... is geen verdediger lees goed.Als ik bahia weg wil ken ik geen aanvalend middenvelder willen.Als gedurende seizoen een verderger of twee geblaseerd raak heb ik alleen maar middenvelders. in ieder geval zijn naam is Petrov.....Trouwens mijn bericht was na mijn nachtdienst voor de meeste die niet weten.

Ben ik de enige hier dei Bahia zwaar slecht vindt...En hij staat zoieso talenten in de weg.Waarom denk je dat ze vertrekken naar buitenland.Op bepaalde positie bij bepaalde clubs weet je dat het moeilijk wordt om te kunnen voetballen.
de rots van Rio?
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 06 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:57 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Nee niet babovic... is geen verdediger lees goed.Als ik bahia weg wil ken ik geen aanvalend middenvelder willen.Als gedurende seizoen een verderger of twee geblaseerd raak heb ik alleen maar middenvelders. in ieder geval zijn naam is Petrov.....Trouwens mijn bericht was na mijn nachtdienst voor de meeste die niet weten.

Ben ik de enige hier dei Bahia zwaar slecht vindt...En hij staat zoieso talenten in de weg.Waarom denk je dat ze vertrekken naar buitenland.Op bepaalde positie bij bepaalde clubs weet je dat het moeilijk wordt om te kunnen voetballen.
nee ik vind het ook geen verdediger die bahia verkopen maar
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:49 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik type vanaf een iphone en het boeit me niet...Als je maar begrijp waar ik over heb. We zitten niet op school jongen.Grow UP!
Ik begrijp het niet. Heb je een samenvatting?
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 01:28   quote  deeplink  
Oke Dat bahia slecht is en dat andere jeugd door kunnen breken terwijl hij de jackpot krijgt.!Genoeg jongens die beter zijn maar ze zien dat ze niet met ze allen de eerste kunnen halen....Vindt het niet gek dat ze weg gaan.

Hoe het moet: Je kunt een paar van die jongens bij de selectie zetten en laten debuteren in een wedstrijd waar je goed voor staat en gelijk in de transfer op de lijst gooien..i.p.v transfervrij de deur uitlaten lopen.Hou je teminste wat over voor de tijd dat je in hun getoken heb.(heb het dan niet eens over: Kleding,vervoer kosten, Amateur contract enz)

Snap je het nou?
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 01:48   quote  deeplink  
Ja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bert vanMarwijk doet de groeten aan Fer en Wijnaldum...









0.0085120