BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bert vanMarwijk doet de groeten aan Fer en Wijnaldum...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Hahaha heb ik tog nog een x me best gedaan..;)
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:49 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik type vanaf een iphone en het boeit me niet...Als je maar begrijp waar ik over heb. We zitten niet op school jongen.Grow UP!
Ook de iphone heeft deze karakteristieken (enter/spatie) en de termen eronder zijn universeel, misschien ben je nog niet zover in je klassen.. Komt ook meestal pas in het tweede jaar.. zucht..

Maar, ik zal het uitdiepen voor je..
1. Blablavic, Nooooit..
2. Jij lipleest Kuyt trekt Wijnaldum over de streep.. GAAF!
3. Vlaar begrip, door strijd huilen, blaseren?.. en die jaren dat hij geblesseerd was dan, 3 blessures meen ik zo.. daarbij, ik heb hem nooit op zien staan.. ik heb Ignatovic ook zien scoren en huilen.. (in de training) Dat was ook niet de beste hoor.. Relativeren is het toverwoord..
4. 25 jaar oud?..
5. Gezien je gave om in de toekomst te kijken of is Fer is je diepste vriend.. ?
6. Wijnaldum is een ? <--- ????, ik ben rete-benieuwd..
7. Bahia grote miskoop? Al zes/zeven jaar voetbalt hij voor ons, hij heeft openlijk gezegd dat hij niet een leider is, dat hij iemand naast hem nodig heeft die de lijnen uitzet, karaktertechnisch gezien een grote waarde, was er altijd.. Gaf nooit af, dus om Bahia te kraken?..
8. Die laatste twee drie zinnen, zijn zo dyslectisch getikt, dat ik er geen wijs uit wordt..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:11   quote  deeplink  
+1
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:00 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ook de iphone heeft deze karakteristieken (enter/spatie) en de termen eronder zijn universeel, misschien ben je nog niet zover in je klassen.. Komt ook meestal pas in het tweede jaar.. zucht..

Maar, ik zal het uitdiepen voor je..
1. Blablavic, Nooooit..
2. Jij lipleest Kuyt trekt Wijnaldum over de streep.. GAAF!
3. Vlaar begrip, door strijd huilen, blaseren?.. en die jaren dat hij geblesseerd was dan, 3 blessures meen ik zo.. daarbij, ik heb hem nooit op zien staan.. ik heb Ignatovic ook zien scoren en huilen.. (in de training) Dat was ook niet de beste hoor.. Relativeren is het toverwoord..
4. 25 jaar oud?..
5. Gezien je gave om in de toekomst te kijken of is Fer is je diepste vriend.. ?
6. Wijnaldum is een ? <--- ????, ik ben rete-benieuwd..
7. Bahia grote miskoop? Al zes/zeven jaar voetbalt hij voor ons, hij heeft openlijk gezegd dat hij niet een leider is, dat hij iemand naast hem nodig heeft die de lijnen uitzet, karaktertechnisch gezien een grote waarde, was er altijd.. Gaf nooit af, dus om Bahia te kraken?..
8. Die laatste twee drie zinnen, zijn zo dyslectisch getikt, dat ik er geen wijs uit wordt..
Voor dat je reageer op iemand lees dan wat die gene daar voor en dan daar voor en dan daar weer voor geschreven is.
Die berichten was toen jij net wakker was en ik van me nachtdienst kwam.

1. Ging over Petrov i.p.v Bahia (MIJN MENING IK HEB BAHIA NOOIT GOED GEVONDEN!!)
2. Het is egt zo kijk die wedstrijd maar na.
3. Ik denk niet dat we naar de zelfde Feyenoord kijken..Elke keer dat hij uitviel en zich terug vocht vondt IK hem sterker.Ignatovic daar praat ik niet eens over!
Als je goed kijk naar de vlaar van 2 jaar geleden en die van nu het is een man en geen jongen.
4.25 jaar dat is laaste 5 top jaren na je 30e ga je alleen maar afbouwen of je nou wilt of niet.
5. Nee. Ik ken hem niet bellen of weet ik veel naar een feest of de stad in..dus het is niet mijn buddy.
6. Wat dit ? ----> Vraagteken.Als Psv zegt 7 a 8 miljoen denk je niet dat hij weg is. Pim doet hem nog een strikje om ook.
7. Ik kraak hem niet af..Zeker niet er waren tijden dat ik van hem kon genieten 1e jaar..Als jij zon salaris krijgt ben je er ook altijd.
VOOR MIJ IS HIJ GEEN GOEIE VERDEDIGER..En dan heb ik niet over fouten.Je moet bij een Top-club een hele pakket hebben. Anders ken je het woord TOP ook weglaten.Het is geen VVV.
8. De vrij is 4 a 5 jaar jonger dan Bahia en 2x beter. Je hoeft geen leider te zijn om goed te zijn.Je bent het of niet.

P.s Een bal is rond.Je weet maar nooit.Zeggen ze....Das gelul als jij de bal baas bent doe je ermee wat je wil doen.En natuurlijk moeten de andere 10 ook mee werken.
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+1
open een nieuwe topic...+1
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:50 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Voor dat je reageer op iemand lees dan wat die gene daar voor en dan daar voor en dan daar weer voor geschreven is.
Die berichten was toen jij net wakker was en ik van me nachtdienst kwam.

1. Ging over Petrov i.p.v Bahia (MIJN MENING IK HEB BAHIA NOOIT GOED GEVONDEN!!)
2. Het is egt zo kijk die wedstrijd maar na.
3. Ik denk niet dat we naar de zelfde Feyenoord kijken..Elke keer dat hij uitviel en zich terug vocht vondt IK hem sterker.Ignatovic daar praat ik niet eens over!
Als je goed kijk naar de vlaar van 2 jaar geleden en die van nu het is een man en geen jongen.
4.25 jaar dat is laaste 5 top jaren na je 30e ga je alleen maar afbouwen of je nou wilt of niet.
5. Nee. Ik ken hem niet bellen of weet ik veel naar een feest of de stad in..dus het is niet mijn buddy.
6. Wat dit ? ----> Vraagteken.Als Psv zegt 7 a 8 miljoen denk je niet dat hij weg is. Pim doet hem nog een strikje om ook.
7. Ik kraak hem niet af..Zeker niet er waren tijden dat ik van hem kon genieten 1e jaar..Als jij zon salaris krijgt ben je er ook altijd.
VOOR MIJ IS HIJ GEEN GOEIE VERDEDIGER..En dan heb ik niet over fouten.Je moet bij een Top-club een hele pakket hebben. Anders ken je het woord TOP ook weglaten.Het is geen VVV.
8. De vrij is 4 a 5 jaar jonger dan Bahia en 2x beter. Je hoeft geen leider te zijn om goed te zijn.Je bent het of niet.

P.s Een bal is rond.Je weet maar nooit.Zeggen ze....Das gelul als jij de bal baas bent doe je ermee wat je wil doen.En natuurlijk moeten de andere 10 ook mee werken.
LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:50 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Voor dat je reageer op iemand lees dan wat die gene daar voor en dan daar voor en dan daar weer voor geschreven is.
Die berichten was toen jij net wakker was en ik van me nachtdienst kwam.

1. Ging over Petrov i.p.v Bahia (MIJN MENING IK HEB BAHIA NOOIT GOED GEVONDEN!!)
2. Het is egt zo kijk die wedstrijd maar na.
3. Ik denk niet dat we naar de zelfde Feyenoord kijken..Elke keer dat hij uitviel en zich terug vocht vondt IK hem sterker.Ignatovic daar praat ik niet eens over!
Als je goed kijk naar de vlaar van 2 jaar geleden en die van nu het is een man en geen jongen.
4.25 jaar dat is laaste 5 top jaren na je 30e ga je alleen maar afbouwen of je nou wilt of niet.
5. Nee. Ik ken hem niet bellen of weet ik veel naar een feest of de stad in..dus het is niet mijn buddy.
6. Wat dit ? ----> Vraagteken.Als Psv zegt 7 a 8 miljoen denk je niet dat hij weg is. Pim doet hem nog een strikje om ook.
7. Ik kraak hem niet af..Zeker niet er waren tijden dat ik van hem kon genieten 1e jaar..Als jij zon salaris krijgt ben je er ook altijd.
VOOR MIJ IS HIJ GEEN GOEIE VERDEDIGER..En dan heb ik niet over fouten.Je moet bij een Top-club een hele pakket hebben. Anders ken je het woord TOP ook weglaten.Het is geen VVV.
8. De vrij is 4 a 5 jaar jonger dan Bahia en 2x beter. Je hoeft geen leider te zijn om goed te zijn.Je bent het of niet.

P.s Een bal is rond.Je weet maar nooit.Zeggen ze....Das gelul als jij de bal baas bent doe je ermee wat je wil doen.En natuurlijk moeten de andere 10 ook mee werken.
1. Double post..
2. Wederom typtyfus? (Mja, nu wordt ik pissig.. je blijft het niet snappen)
3. U mag uw mening hebben, onderbouwen ben je helaas niet zo goed in.. (Dit forum geen VVV, ga dan op fok.nl zitten..)
4. 5 jaren zijn lang, daarbij een verdediger voetbalt gemiddeld wel wat jaren meer dan 30, dus genoeg tijd om centjes in je zak te steken..
5. Jij insinueert vriendjes..
6. Probeer je grappig te doen..? Mij onderuit te halen met humor.. misplaatste humor? Jij opent een zin, maakt er Wijnaldum - ? van.. Zo'n zin klopt niet, niet in de context, niet met andere klemtonen, gewoon niet.. (kansloos) (&/8 miljoen van Psv is een onzinnig argument, gebeurt namelijk niet)
7. Je kraakte hem wel af, heb jij het eerste jaar van bahia uit de pampers meegemaakt dan? Meningen prima, Argumenten prima, onzinnig gekakel doordat je hoort dat hij 3 wedstrijden but heb gespeeld, kansloos..
8. Ik zeg niks over leider-goed, goed-leider.. ben het verder eens met je.. (op dit punt)

Die laatste zin is wederom uit de lucht gegrepen en voegt niks toe.. (net als jij begin ik me in te denken).

Zo.
PUNT.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 13:22   quote  deeplink  
mooie tekst FEY-ESM
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:22 schreef Milo het volgende:
mooie tekst FEY-ESM
Bedankt man.. Nu hopen dat hij het begrijpt.. ;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 01:28 schreef CQ010FEY het volgende:
Oke Dat bahia slecht is en dat andere jeugd door kunnen breken terwijl hij de jackpot krijgt.!Genoeg jongens die beter zijn maar ze zien dat ze niet met ze allen de eerste kunnen halen....Vindt het niet gek dat ze weg gaan.

Hoe het moet: Je kunt een paar van die jongens bij de selectie zetten en laten debuteren in een wedstrijd waar je goed voor staat en gelijk in de transfer op de lijst gooien..i.p.v transfervrij de deur uitlaten lopen.Hou je teminste wat over voor de tijd dat je in hun getoken heb.(heb het dan niet eens over: Kleding,vervoer kosten, Amateur contract enz)

Snap je het nou?
Buiten het feit dat het grootste gedeelte van de selectie nog een voorbeeld aan de instelling van Bahia kan nemen, denk ik dat met het bijtekenen van Vlaar en de Vrij zijn dagen als Centrale verdediger geteld zijn. Wat mij betreft kan hij het nog eens als Linksback proberen, maar ik gun hem ook een mooie club in het buitenland. Hij heeft alleen wel een mooi afscheid verdient, hij is en blijft een echte Feyenoorder!
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
1. who cares
2. had het al uitgelegt
3. Ik mag me mening niet hebben want als ik zeg dat ik hem geen goeie verdediger vindt krijg je een paar pubers die nog moeten ontwikkelen over je heen
4. 5 jaar is niet lang als ik voor een TOP -club speelt maakt het niet uit of ik er 10 speelt.
5. jah het is altijd makkelijker om met se allen op 1...daar hebben jullie tog ook last van Mocro's.heb je ruzie met 1 krijg je de rest gratis.het zelfde gebeurdt hier!
6. Nee jij bemoei je met een gesprek van mij.Ik was bezig met iemand anders voor dat jullie in de picture waren.Jij vroeg en kreeg antw.was niet mijn bedoeling om jou gevoelige snaar zo snel te raken.Het gaat mij er om dat mensen zeuren over geld maar zien ook anderen over het oog..Is het voor jullie ook geen vraagteken of Wijnaldum bijtekend of niet.volgens mij als jij terug leest vraag jij mij om uitleg
7. Ik heb tot nu toe heel veel gezien of ik aan de andere kant van de wereld was of niet. Zelfs uitwedstrijden in heel EU.De meeste gingen volgend dag naar school ik niet,doe ik aantal jaren niet meer. Eerst keer dat de kuip betrad was ik 1,5 jaar dus waar heb je het over?Hij zou meer hebben gespeelt als hij er voor ging.je heb niet veel aan een verdediger die niet goed opbouwen kunt man laat lopen en de rest ga ik niet op in want dan kraak ik hem af.
8. zijn we toch ergens over eens.

Ik durf te wedden geen een van jullie gaat door de week of weekend wedstrijden kijken van A- B- C.
Ik neem die tijd wel.Dan zie je jongens die door kunnen breken en de top voetbal zeker kunnen halen.

Ik heb een vraag voor jullie.
Denken jullie als Feyenoord 30 miljoen in de plus was, dat de vrij nu daar had gespeelt?
Denk jij dat Luc de kans had gehad?
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Het is een goeie jongen daar hoor je mij niet over maar als je de kans 3x krijgt ga je gewoon K*T voetballen en hij heeft sommige dingen niet aan zijn sterke kant.Van mij mag hij blijven, maar jij ziet tog ook graag iemand die al zijn hele jeugd speelt voor de club.Graag alles geven en dan bedoel ik ook alles
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
CQ010FEY (RY00/RYOO)
Ik zal u een aantal zaken vertellen, deze kunt u opvatten als kritiek en het is natuurlijk aan u om daar wat mee te doen..
In deze topic, omdat dit toch al een kansloos topic is/was/blijft
De themas waarover ik het wil hebben:
1. Bahia
2. Iphone
3. Kansloos
4. Blablavic
5. Forummoraliteit
1. Bahia
Deze man, kwam in 2005 van Flamengo over naar Feyenoord, de club die ook Ronaldinho en Magrao voortbracht.. In de jaren die volgde is hij uitgegroeid tot een vaste basis-kracht, met vele belangrijke (kop)doelpunten. Zijn karakter ìs TOP-niveau, sprak regelmatig uit dat hij in de lengte van dagen bij Feyenoord wil spelen, dat Feyenoord de mooiste club is en zal nooit problemen schoppen. Hij bleef/blijft er altijd voor gaan en zal nimmer het hoofdje laten zakken.
Ondanks zijn mindere talent (tegenover de Vrij en Vlaar/Indi) is/zal hij toch belangrijk blijven/zijn.
Om hem, ondanks alle jaren, vervolgens zo af te schepen, maakt je een slechte supporter (in mijn ogen) en een nog slechter mens.
2. Iphone
Met de combinatie, touchscreen, return (backspace), X(enter) en SPATIE (een ruimte tussen woorden), kunt u een normale post tikken en al een aantal ergenissen wegnemen. Daarbij, een nederlands woordenboek zit erop en anders kunt u via de Iphonewinkel, u ook niet onbekend neem ik aan, meerdere uitgebreidere woordenboeken kopen. U zal best geld hebben ervoor, als u ook een iphone kan bezitten.
3. Kansloos
U bent kansloos.
4. Blablavic?
En u zegt al een tijd mee te draaien op dit forum.. ?
5. Forummoraliteit
Ik snap, best een moeilijk woord. ECHTER het geeft u (samen met uw andere argumenten, buitenlander, nog op school en iphone) om langdurige forumcollegas te schofferen en met onzinnige argumenten te bestoken. Het geeft u al helemaal niet het recht, om in Persoonlijke Berichten het schofferen door te zetten (Milo). Wellicht doet u dit, omdat u op het algemene forum, door iedereen te lezen, zich niet meer kan verdedigen, bijvoorbeeld door uw kansloze en inhoudsloze posts.

Nogmaals,
Punt.

(Reactie op je allerlaatste bericht :
Wie ben jij om te oordelen.. ? Ik bezoek als ik kan, ik post op dit forum als ik kan, en ik hou 24/7 van mijn Club. Betekent dat dat ik een mindere Feyenoordsupporter ben..? Ik moet werken, ik moet een dochter en een vrouw voeden. Ik moet me diesel betalen en me te hoge hypotheek. Ik moet lief zijn voor de buren en mijn hond uitlaten. Maakt dat me een mindere Fan?..

Nogmaals,
Kansloos.

Doublepost.. kansloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door FEY-Esm --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 15:24   quote  deeplink  
troll-web.jpg
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Jah jongen ik ben niet begonen he.
Ik heb nooit tenimmer gezecht dat je een mindere bent of niet.Ik vindt het juist fijn dat andere fans me kunnen laten zien op hun manier hoe hun erover nadenken.Ik weet ook weke club hij vandaan komt hoe en wat..Dat was toen nu is dat niet meer reeel.Hij doet het veel minder dan is het tijd om wat nieuws te zoeken en kans te geven aan jongens die wat warmte weer brengen in de kuip. ik weet niet als je Nacht dienst draait en je om 9 uur schotens wat leuks zie en je wilt op reageren ander laat maar.Soms typ je dingen die niet van belang zijn of wat minder overkomen.

Ik snap dat je De Kuip bezoek als je ken en niet de club. Ik heb ook een ander leven als je denk.Ik heb ook mijn eigen bedrijf en ik heb ook 2 kinderen geen huisdier maar wel afbetaalde huis zit goed jongen.En de mindere ben je niet je bent FAN of niet!
Het zelfde wat ik hem heb gestuurt heb jij ook gelezen DUS.<----(milo)

Dus als ik het goed begrijp mag je je meining hebben hier maar niet uiten en als je reageert op iemand is het zeker zo dat je buiten wordt gesloten als fan omdat hij allang je forumcollega is.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Laatste keer, verder reageer ik dan maar niet meer..
1. Je beledigt, niet meer doen..
2. Je schrijft mensen/spelers af, niet meer doen.
3. Meningen hebben is gaaf, meningen delen is gaver, maar doe het op een morele/ethische manier.
4. Welkom, KUSKUS en leer alsjeblieft typen..
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:52   quote  deeplink  
ach tog guppie kom net om de hoek kijken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 15:53   quote  deeplink  
cross-irriterend-signaal_184254.jpg
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:43 schreef CQ010FEY het volgende:
.................................................. je bent FAN of niet!...............
Is dat een aanwijzing? Je vorige alter ego?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 20:06   quote  deeplink  
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:21   quote  deeplink  
hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt! Afbeelding is irritant.
De Spot
 De Spot - woensdag 08 juni 2011 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 22:01 schreef F.L.E het volgende:
Oh ja ? Nadat op voorspraak van hem geivesteerd was in 4 dure spelers na 7 maanden de handdoek gooien om bondscoach te worden.
idd. ben ik ook niet vergeten!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:51 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

open een nieuwe topic...+1
Wijsneus!!!
Kom eerst zelf eens met wat fatsoenlijks voordat je anderen afkraakt!
Weet de leiding wel dat je stiekum op het internet zit??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:43 schreef CQ010FEY het volgende:
Jah jongen ik ben niet begonen he.
Ik heb nooit tenimmer gezecht dat je een mindere bent of niet.Ik vindt het juist fijn dat andere fans me kunnen laten zien op hun manier hoe hun erover nadenken.Ik weet ook weke club hij vandaan komt hoe en wat..Dat was toen nu is dat niet meer reeel.Hij doet het veel minder dan is het tijd om wat nieuws te zoeken en kans te geven aan jongens die wat warmte weer brengen in de kuip. ik weet niet als je Nacht dienst draait en je om 9 uur schotens wat leuks zie en je wilt op reageren ander laat maar.Soms typ je dingen die niet van belang zijn of wat minder overkomen.

Ik snap dat je De Kuip bezoek als je ken en niet de club. Ik heb ook een ander leven als je denk.Ik heb ook mijn eigen bedrijf en ik heb ook 2 kinderen geen huisdier maar wel afbetaalde huis zit goed jongen.En de mindere ben je niet je bent FAN of niet!
Het zelfde wat ik hem heb gestuurt heb jij ook gelezen DUS.<----(milo)

Dus als ik het goed begrijp mag je je meining hebben hier maar niet uiten en als je reageert op iemand is het zeker zo dat je buiten wordt gesloten als fan omdat hij allang je forumcollega is.
Ik zeg wel over jou dat je een mindere bent!!
In ieder geval minder begaafd!! (lees: zwak begaafd!!)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bert vanMarwijk doet de groeten aan Fer en Wijnaldum...









0.0061991