|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een graf weer. oat moan!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
zonnetje momenteel in 't Gooi |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gooi hem is hierheen!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ligt net lekker, op die Goosiche Matras ;-) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Oboeku, speciaal voor jou :
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Benauwd zeg vandaag.. Tijd voor een bui! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
hier in flipjesland regen en onweer |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
meteren-zuid lekker droog |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vind dit weer een heel goed topic!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Het is koud, het is guur..... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat water lijkt net een grote poel goud geel pils man. net een oase... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Sorry voor de herinneringen.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: De starter hiervan is natuurlijk ook wel een messias!! Hehehhehehehehee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De donkere wolken pakken zich samen boven de kuip.... |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Stortbuien in Valkenswaard. Wel 23 graden, lekker benauwd.
Helemaal door die lauwe zomerzeik die naar beneden komt vallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: geen probleem man. kom net van een verjaardag... als ik dat niet trek kan ik beter kappen met ademen. hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] De starter hiervan is natuurlijk ook wel een messias!! Hehehhehehehehee! ik doelde meer op het weer. was de komma vergeten! hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Sorry Obiku maar krijg soms wel eens het idee dat je hier weer zit om aanspraak te krijgen. Een inhoudelijke post over Feyenoord zie ik niet van je! Moet altijd om je lachen maar dat iirriteert me wel! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik word gewoon moe van het gezeik. verlengen niet verlengen, maasgebouw slaat op hol, tomasson stopt na eerst laten weten te hebben dat ie een jaartje door ging. sucks man. liever weet ik gewoon wie er blijven en gaan. en dat het seizoen weer begint. beetje onzin nieuwtjes moe ben ik. maar ik zal is kijken of ik het visie boek open kan slaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 21:39 schreef obiku010 het volgende:ik word gewoon moe van het gezeik. verlengen niet verlengen, maasgebouw slaat op hol, tomasson stopt na eerst laten weten te hebben dat ie een jaartje door ging. sucks man. liever weet ik gewoon wie er blijven en gaan. en dat het seizoen weer begint. beetje onzin nieuwtjes moe ben ik. maar ik zal is kijken of ik het visie boek open kan slaan eens, hoe is t weer in delft? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hehehhehehee! O machtige Obikoet breng ons wijsheid met uw wijze woorden!! U grote positiviteitsgoeroe moet de ban kunnen doorbreken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik word t wel een beetje moe dat je geen andere mening lijkt te mogen hebben. Want dan heb je je ogen niet open, ben je stom, snap je het niet etc etc. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
iedereen vermoeid, zal wel door t weer komen.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:ik word t wel een beetje moe dat je geen andere mening lijkt te mogen hebben. Want dan heb je je ogen niet open, ben je stom, snap je het niet etc etc. Als je op mij reageerde dan heb je de post in deze topic verkeerd begrepen!! Ik probeerde met Bikoet wat lol te bouwen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 21:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Als je op mij reageerde dan heb je de post in deze topic verkeerd begrepen!! Ik probeerde met Bikoet wat lol te bouwen! nee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij zegt het zo Craven ,Deluft |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: deluft in tha house! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
In Hoogvliet wordt het donker! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
delft is hier en daar een spettert... niet koud, maar niet warm ook.. beetje klam.. vermoeiend weer wat over waait vanuit richting rotterdam zuid. weersverwachting voor morgen is niet heel veel beter. het blijft loop op je tandvlees weer. met hier en daar kut nieuws.. helaas kan ik niet heel ver vooruit kijken. maar ik voel aan me watert dat het nog even kut blijft. OAT MOAN!!! :-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Begin van de avond was het licht hier! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja maar op het tijdstip van je posten niet meer ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hier hebben we pikstaanderig weer uit de kutstreek? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Lantarenpalen gaan ook aan, komt zeker dat het avond is! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lul allemaal maar, beschaving begon in Zaanse land. En eindigt er ook. Nee, geen dank. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|