BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hebben jullie dat nu ook ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 18:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh. ok.
+1!
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 18:42 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Die gyan verteld ook alles, hahaha, goeie ouwe tijd, deed je nog weleens gek...dat is nu uiteraard helemaal anders..
hij verteld denk lang niet alles. maar dat verhaal is me ooit ter oren gekomen. heb legge rollen van het lachen. geweldig verhaal man. had me gelijk aangeboden om de musketiers te completeren.. natuurlijk is dat niet meer zo. zou niet best zijn. maar wel cool om het mee gemaakt te hebben vind ik dan :-)
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 05 juni 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 18:45 schreef obiku010 het volgende:

[..]

hij verteld denk lang niet alles. maar dat verhaal is me ooit ter oren gekomen. heb legge rollen van het lachen. geweldig verhaal man. had me gelijk aangeboden om de musketiers te completeren.. natuurlijk is dat niet meer zo. zou niet best zijn. maar wel cool om het mee gemaakt te hebben vind ik dan :-)
Als we in dat tempo door waren gegaan, hadden we nu niet mee mee gedaan denk..zeker cool om meegemaakt te hebben, het mooie is dat als de verhalen weer opgerakeld worden, degene die vroeger achteraan 27 kleuren stonden te schijten nu de grootste muil hebben van "weet je nog?"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juni 2011 door Jhon de Beuk --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 juni 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2011 - 18:51 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Als we in dat tempo door waren gegaan, hadden we nu niet mee mee gedaan denk..zeker cool om meegemaakt te hebben, het mooie is dat als de verhalen weer opgerakeld worden, degene die vroeger achteraan 27 kleuren stonden te schijten nu de grootste mijl hebben van "weet je nog?"
Nu word ik toch nieuwsgierig Beuk!!!
Hakken in Deluft?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hebben jullie dat nu ook ?









0.0064859