BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar PSV?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 07:15   quote  deeplink  
AD meldt dat PSV zich heeft gemeld voor Wijnaldum...

http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/2441771/2011/06/06/PSV-meldt-zich-bij-Feyenoord-voor-Georginio-Wijnaldum.dhtml

Wat zouden jullie erger vinden, naar PSV of Twente?
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 07:21   quote  deeplink  
Als hij naar een club in Nederland gaat hoop ik dat hij blijvend geblesseerd raakt.
Beantwoord dit je vraag?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 07:28   quote  deeplink  
hahahaha, hetzelfde gevoel! maar toch? ik zeg buitenland of blijven maar stel dat er een goed bod komt en Feyenoord gaat akkoord?
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 07:30   quote  deeplink  
Dat is voor Feyenoord prima, maar hem gun ik dan niets positiefs meer.
Kijk, Feyenoord mag hem ook alleen maar voor de hoofdprijs laten gaan.
En als hij per se wil.
Maar PSV is nauwelijks een verbetering. OK je speelt UEFA, maar die club heeft ook bakken met schuld.
Verder ligt de steun die ze kregen van de gemeente onder vuur, je moet niet raar op kijken als daar nog wat mee gebeurt.
Salaris zal ook nauwelijks hoger liggen dan wat Feyenoord kan bieden bij verlenging.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 06 juni 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
En als hij per se wil.
Maar PSV is nauwelijks een verbetering. OK je speelt UEFA, maar die club heeft ook bakken met schuld.
Verder ligt de steun die ze kregen van de gemeente onder vuur, je moet niet raar op kijken als daar nog wat mee gebeurt.
Salaris zal ook nauwelijks hoger liggen dan wat Feyenoord kan bieden bij verlenging.
Duidelijk!
FR-Han
 FR-Han - maandag 06 juni 2011 - 07:43   quote  deeplink  
wijnaldum heeft op zijn 16e gezegt nooit voor een andere nederlandse club te spelen. doet hij dat toch ben ik deel ik de mening met stylzz
jarjar78
 jarjar78 - maandag 06 juni 2011 - 08:12   quote  deeplink  
niet laten gaan, wij geen Koevermans zij geen wijnaldum....
FR-Han
 FR-Han - maandag 06 juni 2011 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 08:12 schreef jarjar78 het volgende:
niet laten gaan, wij geen Koevermans zij geen wijnaldum....
koevermans moet je niet meer willen man. die wilde niet eens bij ons spelen. die zat liever op de bank. je doet je ogen open en gelijk onzin jarjar. of wil je koevermans nog steeds? wijnaldum gaat niet voor weinig weg als ie uberhaubt gaat. en als we er een 7/8 miljoen voor kunnen vangen, en ziezo niet bij wilde tekenen, dan moet wijnaldum maar gaan. wel mag ie dan van mijn zijn kruisbanden afscheuren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Zeer vermoeiend die geruchten-berichten rond met name Wijnaldum. Andere posters ook last van?
jarjar78
 jarjar78 - maandag 06 juni 2011 - 08:28   quote  deeplink  
ach ja.. er is de laatste paar dagen al zoveel onzin voorbij gekomen, ik dacht dit kan er ook nog wel bij.

ik zou er geen bezwaar tegen hebben als koevermans kwam. als hij er +- 20 inschiet hoor je niemand klagen. psv gaat er toch geen 7/8 miljoen voor betalen? denk hooguit 2/3 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door jarjar78 --
FR-Han
 FR-Han - maandag 06 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 08:28 schreef jarjar78 het volgende:
ach ja.. er is de laatste paar dagen al zoveel onzin voorbij gekomen, ik dacht dit kan er ook nog wel bij.

ik zou er geen bezwaar tegen hebben als koevermans kwam. als hij er +- 20 inschiet hoor je niemand klagen. psv gaat er toch geen 7/8 miljoen voor betalen? denk hooguit 2/3 miljoen.
voor 2/3 miljoen ketst martin de transfer af. ben ik zeker van. over die 20 doelpunten heb je gelijk. al zou... maar ben principieel tegen koef. omdat hij als regio rakker liever op de bank zat. en denk dat ie qua salaris ook niet voor 5 ton wil komen. van mij hoefd er ook eigelijk geen spits bij. als we 3-5-2 zouden spelen, dan met 2 snelle gasten, fernandez en cisse mits fit, tomasson erachter, dan zijn we er ook. tomasson eventueel voor gini. fer met de punt naar achter. dan heb ik er ook vertrouwen in
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Voor 7/8 miljoen moet je hem laten gaan, kan PSV alleen nooit betalen, Koevermans is een gepasseerd station, die speelt nooit meer voor Feyenoord.
Moet je ook echt niet willen, als je zo weinig gespeeld hebt op zijn leeftijd dan is het mooie er echt wel van af, en na een paar hele wedstrijden is hij geblesseerd.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 06 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 08:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

voor 2/3 miljoen ketst martin de transfer af. ben ik zeker van. over die 20 doelpunten heb je gelijk. al zou... maar ben principieel tegen koef. omdat hij als regio rakker liever op de bank zat. en denk dat ie qua salaris ook niet voor 5 ton wil komen. van mij hoefd er ook eigelijk geen spits bij. als we 3-5-2 zouden spelen, dan met 2 snelle gasten, fernandez en cisse mits fit, tomasson erachter, dan zijn we er ook. tomasson eventueel voor gini. fer met de punt naar achter. dan heb ik er ook vertrouwen in
daar heb je gelijk in. eerst maar even kijken hoe dit gaat lopen. hopelijk snel duidelijkheid over fer, vlaar zou deze week met duidelijkheid komen.

"we shall see"
FEY-Esm
 FEY-Esm - maandag 06 juni 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Ehm.. Typisch kunstje komkommertijd.. :)
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 06 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 08:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

Denk ik ook Obiku, alleen zal het geld wat vrijkomt door Wijnaldum gestoken worden in een betaalbare veel scorende spits die als aanspeelpunt moet fungeren.
Vorig jaar hadden Twente en PSV ook al belangstelling in Wijnaldum meen ik me te herinneren en toen liep het ook op niks uit. maar tussen de 5 en 7 miljoen moet ie nu geloof ik wel kosten! Dus ik zeg doen....
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Volgens mij is het bedrag dat vrijkomt na verkoop en weer uitgegeven mag worden aan een nieuwe speler minimaal...
Milo
 Milo - maandag 06 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:
En als hij per se wil.
Volkomen mee eens, stylzz! deel in 1 keer, volledig je mening!
Wijnaldum is een RAT, omdat hij gewoon had moeten zeggen: ik blijf!
Mocht hij daarna verkocht worden, had hij kunnen zeggen: ik wilde absoluut blijven bij Feyenoord, maar als ik zo de club kan helpen doe ik dit, al doet het mij ontzettend veel zeer!
Gemeent of niet? dan had hij een held kunnen zijn!
Nu vind ik het een loser, een lul!
Of hij nog bijtekend of niet wijnaldum is voor mij, passe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Milo --
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 06 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
+1
aad 64
 aad 64 - maandag 06 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Laat gaan presteert alleen de laatste weken, daarvoor iedere wedstrijd onder niveau. Ben bang dat hij het niet gaat redden, een prima speler voor Heracles of als hij kampioen wil worden Willem 2.
Nibke
 Nibke - maandag 06 juni 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

Mocht hij daarna verkocht worden, had hij kunnen zeggen: ik wilde absoluut blijven bij Feyenoord, maar als ik zo de club kan helpen doe ik dit, al doet het mij ontzettend veel zeer!
Gelul allemaal, wanneer hij terug komt van trainingskamp tekent hij gewoon voor
3 seizoenen bij Feyenoord bij. Clausule van 10 miljoen in het contract en iedereen
is blij.
Suijltje
 Suijltje - maandag 06 juni 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 09:32 schreef Nibke het volgende:

[..]

Gelul allemaal, wanneer hij terug komt van trainingskamp tekent hij gewoon voor
3 seizoenen bij Feyenoord bij. Clausule van 10 miljoen in het contract en iedereen
is blij.
Zou wel de mooiste oplossing zijn!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

en als hij volgend seizoen de winnende maakt tegen de snavels ga jij met je armen over elkaar staan..
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:03 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

en als hij volgend seizoen de winnende maakt tegen de snavels ga jij met je armen over elkaar staan..
we juichen voor t shirt en de club, niet de spelers.
Milo
 Milo - maandag 06 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:03 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

yep, geen wijnaldum meer voor mij!
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:
Als hij naar een club in Nederland gaat hoop ik dat hij blijvend geblesseerd raakt.
Beantwoord dit je vraag?
Dit is echt een klote opmerking! Ik gun die gozer alles, liever twente dan psv, maar zeker niet naar "het neuzenbal"!
Feyenoord moet de vraagprijs opschroeven als hij weg gaat, Gini gaat vlammen woensdag, dan is ie meer waard ook. Maar iets breken, NEE, dan zijn er wel andere die bij Feyenoord iets mogen breken als ze naar een andere club gaan...
Milo
 Milo - maandag 06 juni 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

we juichen voor t shirt en de club, niet de spelers.
klopt, maar met wijnaldum is het anders! eerst janken in de kuip, daarna het embleem kussen, en nu zo doen nee rot maar lekker op, sukkel!
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:12 schreef Milo het volgende:

[..]

klopt, maar met wijnaldum is het anders! eerst janken in de kuip, daarna het embleem kussen, en nu zo doen nee rot maar lekker op, sukkel!
Is het al zeker dat hij gaat?
Eerst zien dan uitkafferen. Misschien blijft hij wel! Voorlopig zit ie nog in zuid amerika en hoop ik dat hij niet de zelfde zaakwaarnemer heeft als Royston Drenthe, anders wordt ie meteen gek geluld en hoord hij alleen het geld gerinkel in zijn knip...
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:11 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Dit is echt een klote opmerking! Ik gun die gozer alles, liever twente dan psv, maar zeker niet naar "het neuzenbal"!
Feyenoord moet de vraagprijs opschroeven als hij weg gaat, Gini gaat vlammen woensdag, dan is ie meer waard ook. Maar iets breken, NEE, dan zijn er wel andere die bij Feyenoord iets mogen breken als ze naar een andere club gaan...
zoals?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 06 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ik begrijp Milo wel, ik vind het ook ronduit vernederend dat die gasten zolang wachten met bijtekenen, anderzijds, er word al maanden over geluld terwijl er pas 1 of 2 (orienterende)gesprekken zijn geweest..
Royaal
 Royaal - maandag 06 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:15 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Is het al zeker dat hij gaat?
Eerst zien dan uitkafferen. Misschien blijft hij wel! Voorlopig zit ie nog in zuid amerika en hoop ik dat hij niet de zelfde zaakwaarnemer heeft als Royston Drenthe, anders wordt ie meteen gek geluld en hoord hij alleen het geld gerinkel in zijn knip...
als Drenthe destijds niet was gegaan zouden we nu failliet zijn
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Als alle zakelijke redenen om te gaan voor Wijnaldum zwaarder wegen dan alle emotionele redenen om te blijven, dan heeft hij voor mij afgedaan en gun ik hem helemaal niets meer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:11 schreef cc-tje het volgende:

[..]

elke Feyenoorder die vrijwillig naar een andere club gaat omdat hij vindt dat dit een positieverbetering is, mag alles blijvend afscheuren.
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:19 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

zoals?
fer, tomasson, cisé...
poosje ziektewet en dan opzouten zou voor mij wel een ziektewet voor een nieuwe werkgever mogen betekenen... zou dan genieten als ik op dat moment hun geblesseerde koppie op de tribune zou zien...
Maar goed, ook dat is niet zeker, fer heeft al een poos niets van feyenoord gehoord, wie wil cisé, en tomasson heeft denk ik wel een feyenoord hart en zal het niet in zijn hoofd halen om te gaan na zo'n jaar... denk ik...
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

elke Feyenoorder die vrijwillig naar een andere club gaat omdat hij vindt dat dit een positieverbetering is, mag alles blijvend afscheuren.
ok, ieder zn eigen mening toch... maar, er komt gezeik van ( hoe dan ook) als ie daar heen gaat, is het niet van het legioen, dan is het wel van de politiek, duur inkopen na een financiële injectie van de stad.
Milo
 Milo - maandag 06 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:22 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Ik begrijp Milo wel, ik vind het ook ronduit vernederend dat die gasten zolang wachten met bijtekenen, anderzijds, er word al maanden over geluld terwijl er pas 1 of 2 (orienterende)gesprekken zijn geweest..
Je kan gewoon zeggen wat je wilt hoor! maar zo'n nepgozert(zaakwaarnemer)sommert wijnaldum om zijn mond te houden? rot op zeg, zeg wat je wil!
Je kan op je 20ste pappie worden, maar gvd zeggen of je wil blijven of niet dat kan je niet! hij is geen 27 waarbij je een keuze moet maken!
cc-tje
 cc-tje - maandag 06 juni 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:50 schreef Milo het volgende:

[..]

Je kan gewoon zeggen wat je wilt hoor! maar zo'n nepgozert(zaakwaarnemer)sommert wijnaldum om zijn mond te houden? rot op zeg, zeg wat je wil!
Je kan op je 20ste pappie worden, maar gvd zeggen of je wil blijven of niet dat kan je niet! hij is geen 27 waarbij je een keuze moet maken!
mee eens!
Als je het zo bekijkt is het een ander verhaal...
MMM
 MMM - maandag 06 juni 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Leonardo deel 2. Word gezellig als ie terugkeert in de Kuip.
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:
Beantwoord dit je vraag?
.
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
PS: Iedereen wordt al helemaal gek als een club belangstelling toont... volgens mij heeft hij dat niet helemáál zelf in de hand.. ;))
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:22 schreef de flh het volgende:
PS: Iedereen wordt al helemaal gek als een club belangstelling toont... volgens mij heeft hij dat niet helemáál zelf in de hand.. ;))
Verstandige post!
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 06 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
6 miljoen ofzo,en laten gaan,haal dan Dost en Schone,klaar.....
suijkerman
 suijkerman - maandag 06 juni 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:48 schreef de kromme 73 het volgende:
6 miljoen ofzo,en laten gaan,haal dan Dost en Schone,klaar.....
Feyenoord mag nog steeds niks kopen. We zitten nog altijd in categorie 1. Als er iets gekocht kan worden moet dit altijd door een externe financier gebeuren.
Brian
 Brian - maandag 06 juni 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Ze hebben zich officieel gemeld bij Feyenoord
Dat wil nog niet zeggen dat hij daadwerkelijk naar PSV toe gaat.

Mocht hij gaan hoop ik dat hij voor een leuk bedrag gaat.
Dan hebben we er ook wat aan.

Het zou mij erg tegen vallen en dan ook liever gezien hebben
dat hij naar het buitenland ging.

Verder moeten we niet te veel dramatiseren

Ja hij speelde goed laatste seizoen
Vooral 2e gedeelte net toen contract besprekingen eraan kwamen
Maar daarvoor is hij ook hulpeloos een ruim jaar uit vorm geweest
Dat is toch ook wel opmerkelijk te noemen !

Nu als maar niet willen tekenen en het nog niet weten ?
Dan snap je niet voor welke club je speelt of hebt geen Feyenoord hart
Liever dan nog een leuk bedrag tegemoet zien.

Ben nu zo ver als ik diep in mijn hard kijk..
Kan ik inmiddels met beide opties leven.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 juni 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik denk steeds dat er een of ander gedicht staat als ik een tekst van Brian zie haha :P

Maar in ieder geval, redelijk mee eens. Als 'ie blijft, leuk, maar juich niet voor 'm als 'ie volgend seizoen scoort; ik juich voor Feyenoord. Mocht hij naar het buitenland gaan, de mazzel en wss hoor je nooit meer wat van hem. En mocht hij naar een Nederlandse club gaan, sterf en bederf, strontjong.
suijkerman
 suijkerman - maandag 06 juni 2011 - 20:07   quote  deeplink  
en Wijnaldum en Feyenoord moeten gewoon naar buiten brengen dat hij niet naar een club in Nederland gaat
Brian
 Brian - maandag 06 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:06 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk steeds dat er een of ander gedicht staat als ik een tekst van Brian zie haha :P
hahaha Sorry maar ben bang dat geen van de nu gaande ontwikkelingen Rijmen.
Afein ga pintje pakken, rustig worden en afwachten.
Godzijdank in ieder geval geen VI vandaag.
FannotBeen
 FannotBeen - maandag 06 juni 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Is al lang rond, wijnaldum naar Twente, daar zit zijn maatje.
Brian
 Brian - maandag 06 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:23 schreef FannotBeen het volgende:
Is al lang rond, wijnaldum naar Twente, daar zit zijn maatje.
Bron ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
duim.
CQ010FEY
 CQ010FEY - maandag 06 juni 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:22 schreef de flh het volgende:
Srry maar ik denk van wel alleen als ze te weinig bieden kunnen ze hem niet meenemen..shirt van PSV zal hem niet staan.Het is aan Van Geel om hem te behouden wil hij de twijfels wegnemen lukt het hem om Wijnaldum te behouden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar PSV?

0.0172719