BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar PSV?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DY
 DY - maandag 06 juni 2011 - 20:48   quote  deeplink  
je moet het maa rwillen elke thuiswedstrijd in die grafstemming van het publiek spelen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Even nadenken,een ploeg in financieele nood ?
het zal toch niet zo wezen dat ze die bankzit spits gaan betrekken in de aankoop.
O ja Gemeente Rotterdam koop effe de kuip voor 50 miljoen zijn we van onze schulden af
Ex Wethouder Schrijer zij ook na een foutje van 100 miljoen uuuuuh sorry dus kan de kuip er ook wel bij.
piet
 piet - dinsdag 07 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
UPDATE: Georginio Wijnaldum zegt niets af te weten van de interesse van PSV. Tegenover de camera van de NOS wil de middenvelder niets zeggen over andere clubs. "Ik ben nu met Feyenoord in gesprek, de rest is bijzaak. Ik wil kijken wat de club met me wil en wat het gevoel is."

Bron: Elf voetbal
kuipje
 kuipje - dinsdag 07 juni 2011 - 00:04   quote  deeplink  
wijnaldum... winnaar
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Op een gegeven moment hoeft het niet eens meer van mij, ben die soaps wel een beetje zat.. Je tekent bij en draagt met trots het shirt of je rot maar op.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 00:01 schreef piet het volgende:
UPDATE: Georginio Wijnaldum zegt niets af te weten van de interesse van PSV. Tegenover de camera van de NOS wil de middenvelder niets zeggen over andere clubs. "Ik ben nu met Feyenoord in gesprek, de rest is bijzaak. Ik wil kijken wat de club met me wil en wat het gevoel is."

Bron: Elf voetbal
+1, geen nieuw topic openen.. piet is //HELD in wording..

Daarbij, wijnaldum vertrekt zowiezo wel, denk ik..
de flh
 de flh - dinsdag 07 juni 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:17 schreef MMM het volgende:
Op een gegeven moment hoeft het niet eens meer van mij, ben die soaps wel een beetje zat.. Je tekent bij en draagt met trots het shirt of je rot maar op.
Vind het wel interessant. Je ziet dat de toon van de grote 4 behoorlijk verandert, zodra het puntje bij paaltje komt.. Daaruit kan je opmaken dat Feyenoord toch iets groter is dan zij zelf dachten..

..

Dan zie je hoe ncuhtere jongens wereldvreemde tienersterren werden.. en vervolgens weer terug op aarde komen.. een heel gezond en natuurlijk proces, maar door alle comotie is het heel snel gegaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door de flh --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:22   quote  deeplink  
+1
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 07 juni 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:21 schreef de flh het volgende:

[..]

Vind het wel interessant. Je ziet dat de toon van de grote 4 behoorlijk verandert, zodra het puntje bij paaltje komt.. Daaruit kan je opmaken dat Feyenoord toch iets groter is dan zij zelf dachten..
de toon verandert?! het aantal tonnen zal wel veranderd zijn..
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Als Wijnaldum vertrekt doe ik een vreugde dansje! ik zal wel de enige zijn, maar dat interresseert mij niet, ik ben die gozert zat, en ik hoop dat, dat gassie nooit meer dat mooie shirt aantrekt!
de flh
 de flh - dinsdag 07 juni 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:24 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

zucht... feyenoord is idd geen FC Lienden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:24 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Je moet wat als je nog een beetje team wil hebben volgend jaar.
Aankopen doen kunnen we niet!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 07 juni 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je moet wat als je nog een beetje team wil hebben volgend jaar.
Aankopen doen kunnen we niet!
Eens! Als Vlaar bijtekend geloof ik niet dat ze zich aan dat salarisplafont van 500.000 gehouden hebben..
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:29 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Eens! Als Vlaar bijtekend geloof ik niet dat ze zich aan dat salarisplafont van 500.000 gehouden hebben..
bij uitzonderlijk talent of toegevoegde waarde, zouden zij afwijken van het salarisplafond!
leiduh..scf33
 leiduh..scf33 - dinsdag 07 juni 2011 - 11:57   quote  deeplink  
goeie dag medesupporters ik ben vanaf nu nieuw hier lees vaak jullie forums maar heb nooit gereageerd, maar ik vind het niet leuk om te lezen dat ONZE SUPPORTERS onze eigen jeugdspelers zware blessures toewensen mochten ze weg gaan, geloof me wat ik zeg: mijn NEEF TIM DE CLER heeft mij verteld dat Wijnaldum zeker niet perse weg wil bij feyenoord ,en dat zn liefde en hart bij feyenoord ligt.maar wat zouden jullie doen als je 20 jaar bent en in t buitenland op die leeftijd 1,5 of 2 miljoen per jaar kan pakken kijk naar royston drenthe precies zelfde geval, maar psv of twente is zeker geen optie voor ginio dat is mij al toegefluisterd en geloof me ik zeg dit niet zomaar .dus mocht er nu een buitenlandse club komen voor die jongen, pak de hoofdprijs voor hem ,wij blij en hij blij en laat van geel de komende zomer verder zn werk doen want die doet dat wel naar behoren en alles komt weer goed !!!!!!!!!!!!!! voorlopig heeft RON VLAAR voor 3 jaar bijgetekend en er zullen er meer volgen.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:57 schreef leiduh..scf33 het volgende:
goeie dag medesupporters ik ben vanaf nu nieuw hier lees vaak jullie forums maar heb nooit gereageerd, maar ik vind het niet leuk om te lezen dat ONZE SUPPORTERS onze eigen jeugdspelers zware blessures toewensen mochten ze weg gaan, geloof me wat ik zeg: mijn NEEF TIM DE CLER heeft mij verteld dat Wijnaldum zeker niet perse weg wil bij feyenoord ,en dat zn liefde en hart bij feyenoord ligt.maar wat zouden jullie doen als je 20 jaar bent en in t buitenland op die leeftijd 1,5 of 2 miljoen per jaar kan pakken kijk naar royston drenthe precies zelfde geval, maar psv of twente is zeker geen optie voor ginio dat is mij al toegefluisterd en geloof me ik zeg dit niet zomaar .dus mocht er nu een buitenlandse club komen voor die jongen, pak de hoofdprijs voor hem ,wij blij en hij blij en laat van geel de komende zomer verder zn werk doen want die doet dat wel naar behoren en alles komt weer goed !!!!!!!!!!!!!! voorlopig heeft RON VLAAR voor 3 jaar bijgetekend en er zullen er meer volgen.
heb jij ook een drankprobleem? huppel jij ook zoals je neef?
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Oke..
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Ben zelf dat hele gedoe ook zat, laten we nou nog ff wachten tot ie terug is van ze trip en evt ze vakantie. Tekent ie bij ben ik blij, zo niet is het een lul en gaat ie lekker weg. Zelfde verhaal voor Fer. Zie ze liever blijven hoor, ben nog steeds van mening dat ze echte toppers kunnen worden zeker Gini.
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:31 schreef Milo het volgende:

[..]

bij uitzonderlijk talent of toegevoegde waarde, zouden zij afwijken van het salarisplafond!
maar niet meer dan 12.000.000 voor de gehele selectie..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
nee hoor, alleen als hij naar een nederlandse club gaat, dan gun ik hem alle slechts.
Gaat ie naar t buitenland, voor geld of sportief gewin, prima, maar wees dan eerlijk in je beweegreden.
Bij Roysthon was er geen twijfel, Real Madrid, daar ga je als voetballer kruipend heen, voor spiegels en kralen.
en Feyenoord is daar flink beter van geworden, geen vergelijk met Gini dus.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Waar ik Roysthon zei bedoelde ik Royston.Stop de tijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Stylzz --
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Zo wauw man, we hebben gewoon de neef van tim de cler op het forum.en die zegt dat gini niet naar een andere club in nederland gaat. ppffff zeg, nou ben ik er zeker wel gerust op hoor. echt een pak van me hart zeg
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Had je nie tegen je neef kunnen zeggen dat ie beter moest ballen...
Olaf79
 Olaf79 - dinsdag 07 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Als hij bij feyenoord vertrekt blijft hij niet in nederland. Everton heeft zich gemeld en als je zijn interview terugleest heeft hij al met heitinga gesproken over die club. Denk ook dat hij zoveel meer kan verdienen daar.

Ik denk ook dat PSe wel andere dingen aan hun hoofd hebben. Ik hoop echt dat die lening niet doorgaat daar. Dan zullen we eens zien of spelers daar willen blijven tegen minder salaris.

We wachten het af
realistisch
 realistisch - dinsdag 07 juni 2011 - 17:50   quote  deeplink  
hij gaat echt niet naar psv, denk eerder everton of midenmoot spanje
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Als hij slim is doet hij dat inderdaad niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Is Gini slim?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Ehhhhhhh....??
finsend
 finsend - dinsdag 07 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
ginipsv.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Bah bah!!
Je ken het ook te erg maken!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 07 juni 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 19:07 schreef finsend het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, nee, ik wil 'm niet! Pass maar naar Ola"
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee hoor, alleen als hij naar een nederlandse club gaat, dan gun ik hem alle slechts.
Gaat ie naar t buitenland, voor geld of sportief gewin, prima, maar wees dan eerlijk in je beweegreden.
Bij Roysthon was er geen twijfel, Real Madrid, daar ga je als voetballer kruipend heen, voor spiegels en kralen.
en Feyenoord is daar flink beter van geworden, geen vergelijk met Gini dus.
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Als hij naar het buitenland gaat is het een ander verhaal.
als hij naar een andere nederlandse club gaat mag hij van mij al zijn kruisbanden afscheuren of zijn poten op meerdere plaatsen breken!!
finsend
 finsend - dinsdag 07 juni 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 19:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

"Nee, nee, ik wil 'm niet! Pass maar naar Ola"
oladecler.jpg

Zei je nou neem Ola maar?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 07 juni 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Holy crap, ik ben geen mode-nicht, maar dat staat 'm echt niet haha :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 08:24 schreef FR-Henk het volgende:
Zeer vermoeiend die geruchten-berichten rond met name Wijnaldum. Andere posters ook last van?
En het gaat nog heeeel lang duren Henk..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
nieuwe post starten wat de kansen zijn dat hij nu bijtekent Henk? ;)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 10:50 schreef Milo het volgende:

[..]

Je kan gewoon zeggen wat je wilt hoor! maar zo'n nepgozert(zaakwaarnemer)sommert wijnaldum om zijn mond te houden? rot op zeg, zeg wat je wil!
Je kan op je 20ste pappie worden, maar gvd zeggen of je wil blijven of niet dat kan je niet! hij is geen 27 waarbij je een keuze moet maken!
hij is in de ban van zijn zaakwaarnemer die geld ruikt. Die jongens worden helemaal plat gelult tegenwoordig. Ze hebben niet meer de mondigheid die jouw generatie had. Het is nu alleen maar geld wat ze voorgehouden wordt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 20:35   quote  deeplink  
hij heeft gewoon gezegd dat hij nog geen beslissing heeft genomen, misschien heeft hij dat daadwerkelijk niet gedaan? Misschien tekend hij straks gewoon bij?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
we zullen het wel zien, nu de vrij en vlaar hebben getekend hoop ik dat deze jongens nu ook gaan nadenken en snel ergens mee komen. En vergeet biseswar niet. Volgens mij loopt zijn contract volgend jaar ook af...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 20:39 schreef FR-Douwe het volgende:
we zullen het wel zien, nu de vrij en vlaar hebben getekend hoop ik dat deze jongens nu ook gaan nadenken en snel ergens mee komen. En vergeet biseswar niet. Volgens mij loopt zijn contract volgend jaar ook af...
een jaar later volgens mij.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:29   quote  deeplink  
ach jongens laat die jongen toch vertrekken,zo plotseling als hij kwam kan ook een andere speler zich gaan ontwikkelen Fernandez of de terugkeer van Cise
en denk aan de centjes (al of niet talentpool geld)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:29 schreef piet de paler het volgende:
ach jongens laat die jongen toch vertrekken,zo plotseling als hij kwam kan ook een andere speler zich gaan ontwikkelen Fernandez of de terugkeer van Cise
en denk aan de centjes (al of niet talentpool geld)
prima, maar niet naar een club in NL.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

prima, maar niet naar een club in NL.
mee eens gaat pijn doen als hij erg goed wordt
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 07 juni 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Gaat echt niet naar een club in Nederland.. Wordt voor hem moeilijker om daarna weg te gaan naar buitenland omdat clubs bij dergelijke investering (transfersom rond 6 mln) ook weer een hogere verkoopprijs zullen rekenen. Betekent dus dat hij dan alsnog paar jaar vast zit in Eredivisie.. Dan beter bijtekenen bij Feyenoord en over jaartje voor redelijk bedrag (7 - 8 mln) verkopen, hij blij, wij blij.. toch?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 19:50 schreef FR-Douwe het volgende:
nieuwe post starten wat de kansen zijn dat hij nu bijtekent Henk? ;)
Nee, vind ik meer iets voor de.fan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 10 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Nou zn broertje heeft bijgetekend bij AZ
godsamme al had je die jongen nou gewoon gehaald dan had Gini gegarandeert willen blijven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 10 juni 2011 - 20:06   quote  deeplink  
laat maar komen die handel, niet meer dan 5 miljoen bieden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 20:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
ff wachten...Krijgt psv nl. wel steun uit de raad voor die lening, wordt het PLOTS 7 miljoen.
Moet wel eerlijk blijven he.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 juni 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 20:06 schreef patrickpsv15 het volgende:
man ga toch lekker naar een concert van Guus Meeuwis.
Als ik dat logo van je zie wordt ik al onpasselijk.
Ga lekker een bos in de brand steken maar laat ons met rust

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar PSV?

0.0096149