Van Fr.12nl
quote: Georginio Wijnaldum en zijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman lassen een radiostilte in. Eerstgenoemde twijfelt over zijn toekomst en wil hier voorlopig niet meer over praten: Totdat er iets bekend is, zeggen wij niks. Waarom? Omdat niemand erbij gebaat is als we dat wél doen, zei zaakwaarnemer Nijman in Voetbal International. Wijnaldum heeft een contract dat tot 2012 doorloopt en kan bijtekenen of vertrekken. Onder meer PSV heeft de aanvaller op het oog, als vervanger van Balázs Dzsudzsák. Ik denk niet dat ik een deel van de transfersom zou mogen herinvesteren, want iedereen kent de situatie van Feyenoord, zegt Mario Been, trainer van de Rotterdammers. Mag het wél, dan gaan we stappen maken. Ik heb in elk geval goede hoop dat we wat kunnen gaan doen. Technisch directeur Martin van Geel tempert het optimisme van de trainer echter: Áls Wijnaldum al gaat, dan kunnen wij de transfersom niet investeren, zegt de sportbestuurder. Hoeveel we ook krijgen, alles gaat in het tekort. Ik zeur daar niet over, want dit wist ik. Ik stel alleen de feiten vast. We zullen creatief moeten zijn, dus kijken we eerst naar onze eigen spelers. Er is veel belangstelling voor Wijnaldum, vervolgt Van Geel. Ook vanuit het buitenland, maar PSV heeft zijn intentie kenbaar gemaakt. Alleen weet ik op dit moment niet hoe Georginio zelf hierin staat. Daarom vermoed ik dat het even duurt voordat er iets bekend wordt. Ik denk dat Wijnaldum, net zoals Leroy Fer dat doet, afwacht wat er allemaal te koop is. Het signaal dat van onze aanvoerder Ron Vlaar, die zijn contract verlengde, heeft blijkbaar weinig invloed op die twee.
Heb ik al gezegd dat Humphrey Nijmand een lul is? |