|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord krijgt mogelijk Arabische sponsor (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Klinkt mooi, daar ligt het geld tenslotte |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Zie dat wel als een verrassing en zou idd voldoende geld kunnen betekenen! |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
Ik wil mezelf even een schouderklopje geven ;).
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 19:36 schreef FRW het volgende:Oman nodigde Feyenoord toch uit, om op die manier toeristen naar Oman te lokken? CuraƧao sponsort NEC om die reden, waarom geen reclame voor Oman op het Feyenoordshirt? Geld zat daar en volgens mij heb ik in januari iets zitten lezen over dat men in Oman veel mogelijkheden bekijkt om hun landje te promoten... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als ze maar over de brug komen! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: klop klop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zal fantastisch zijn Gegarandeert trainingskamp in Oman dan elk jaar |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
gewoon trainingskampen enzo daar doen. Verder overal Oman terug laten komen (magazines, open dag enzo, is toch wel 12 miljoen waard ghehe |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het nieuwe uittenue.....
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
rood witte streep in het midden en best aardig. dan zou ugly face theo ook weer terug kunnen komen zonder iedereen de stuipen op het lijf te jagen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We moeten maar weer EENS geduld hebben! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Geduld raakt een beetje op Milo! We worden wel weer erg op de proef gesteld! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 10:56 schreef hoogvliet010 het volgende:Geduld raakt een beetje op Milo! We worden wel weer erg op de proef gesteld! ik heb 2,5 jaar geduld gehad, en heb mijn cluppie zijn afglijden naar het 0 punt, dit kan er ook nog wel ff bij! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Zo kun je wel anoniem xavi, iniesta en Messi laten voetballen in de arena bijvoorbeeld:p |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 11:00 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Zo kun je wel anoniem xavi, iniesta en Messi laten voetballen in de arena bijvoorbeeld:p Dat kan toch niet, zijn 3 kabouters! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 10:57 schreef Milo het volgende:[..] ik heb 2,5 jaar geduld gehad, en heb mijn cluppie zijn afglijden naar het 0 punt, dit kan er ook nog wel ff bij! Eens, maar wordt er wel moe van... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ze hebben die dingen vast wel in kindermaatjes |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 10:48 schreef obiku010 het volgende:rood witte streep in het midden en best aardig. dan zou ugly face theo ook weer terug kunnen komen zonder iedereen de stuipen op het lijf te jagen... Bedoel je boemboemtheo? haha, met gordel? :) :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Obuki, We hebben wel meer theo's gehad toch?, maar boemboem was wel de lelijkste.. :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 14:44 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Obuki, We hebben wel meer theo's gehad toch?, maar boemboem was wel de lelijkste.. :) en boem boem gordel moet wel te verstoppen zijn natuurlijk |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
dat kon die ook wel in zijn broekje.. :) maar inderdaad een lakenpak is beter.. (tegenwoordig lopen onze vrouwen ook al in die lakenpakjes, zonder het hoofdgedeelte..
Overigens we hadden deze ook nog, Theo Laseroms (de tank), Theo van Duivenbode (blijft wel een crosser van 020, maargoed).. Theo 'Psyche' de Jong.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 14:52 schreef FEY-Esm het volgende:dat kon die ook wel in zijn broekje.. :) maar inderdaad een lakenpak is beter.. (tegenwoordig lopen onze vrouwen ook al in die lakenpakjes, zonder het hoofdgedeelte.. Overigens we hadden deze ook nog, Theo Laseroms (de tank), Theo van Duivenbode (blijft wel een crosser van 020, maargoed).. Theo 'Psyche' de Jong.. maar vind je die dan ook zo lelijk? en dragen die ook regelmatig een boem boemgordel? bij lucius is een burka echt op zijn plek. en als hij zijn armen in burka spreid, dan is een een mans muurtje al snel genoeg.... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ach, je weet nooit he.. :) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
de volgende stap is dat we worden overgenomen door gasten uit Oman...flikker op! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
krijgen we dan een gratis tripje naar oman bij de seizoenkaart? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O man wat zou ik blij zijn met zo een sponsor,is wel wat geld aanwezig |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
was onze aller "vriend" "de.fan" onlangs ook niet die kant op geweest? 't zal toch niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:47 schreef sevillana het volgende:was onze alles "vriend" "de.fan" onlangs ook niet die kant op geweest? 't zal toch niet? Katar ,Oman??? 2 maanden weg ??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Emirates?
Feyenoords samenwerking met Arsenal en ze opereren sinds kort vanuit Nederland. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oman is een prachtig land.Met heel veel vakantie mogelijkheden. alleen niet heel bekend,en veel mensen hebben hier een verkeerd beeld van. Dus reclame zuiltje Feyenoord .ik ken zelfs een ploeg met texel op het shirt of Aruba en neem maar van mij aan Oman heeft meer centjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:Emirates? Feyenoords samenwerking met Arsenal en ze opereren sinds kort vanuit Nederland. zou het? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:Emirates? Feyenoords samenwerking met Arsenal en ze opereren sinds kort vanuit Nederland. Zou geinig zijn, maar dan toch liever El Al. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dat is toch een chinees die vroeg aan de conducteur zijn we el al |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kijk naar de club, . . . onderhandelingen kunnen soms vrij lang duren! :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zou het hele voetbaljodenvraagstuk wel een geinige draai geven toch.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Palestina air mag ook hoor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die vliegen met kamikaze toestellen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie je het voor je? heel de Kuip zingen . . . . . . joden, joden, joden !!!!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
of mossad special air service |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:04 schreef sevillana het volgende:[..] zie je het voor je? heel de Kuip zingen . . . . . . joden, joden, joden !!!!!! de Bijlmer waren wij ole ole |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:01 schreef sevillana het volgende:[..] kijk naar de club, . . . onderhandelingen kunnen soms vrij lang duren! :) hahahahahaha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
tomson