|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 16:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:MkrabbyMartijn Krabbendam Kamp Vlaar bevestigt dat de onderhandelingen nog lopen, maar stelt ook dat beide partijen 'niet mijlenver uit elkaar liggen' #Feyenoord dat klinkt best oke eigenlijk |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
18:00 gaat niet lukke gan denk ik eerst chinees eten |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
Vlaar en Feyenoord er bijna uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vlaar is wel een paus hier, he? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: dat klinkt idd al een stuk beter dan dreigementen met ultimatums..
Al kan het nog steeds een strategische zet zijn.. |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
Vlaar de paus hij is de aanvoeder hij is belangrijk voor Feyenoord |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
De onderhandelingen tussen Ron #Vlaar en #Feyenoord zijn nog niet afgerond. Beide partijen liggen niet heel ver uit elkaar. |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
laatste nieuws, hij vertrekt naar al zamalek ui egypte, hij gaat 5 miljoen per jaar verdienen en tekent voor 2 jaar met optie voor nog 1 jaar |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
|
|
|
anthon
|
|
|
hoe kan je nou in gesprek zitten en ook je facebook uploaden?.... zit hij nog wel in gesprek nu of hebben ze pauze?... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
goh, wat een spanning! :) |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat zet je erop dan? |
|
|
|
|
VCK
|
|
|
Ja, de deal is belonken :(
Vlaar naar PSV
Ron Vlaar zet handtekening onder 3 jarig contract dat hem verbindt met PSV.
verder lezen: www.voetbalprimeur.nl/652925fgna |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Doe niet zo triest VCK, zout anders op.... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Idd!!! optyften!! lul de behanger! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker zo'n pedo-site zoekert. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
tik tak tik tak....zou helemaal top zijn als hij tekend....en dan daarmee een signaal afgeeft aan dat jonge gespuis wat nog zit te twijfelen....de misplaatste arrogantie..... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe langer het duurt, hoe meer kans... |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
die zien we nooit meer... te rug! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote: ben ik ook van overtuigd |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
dit gaat het worden: verlenging met 1 jaar, tot zomer 2013 of verlenging met 2 jaar, tot zomer 2014 en dan een gelimiteerde afkoopsom per zomer 2013 |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:03 schreef jackyvw het volgende:dit gaat het worden: verlenging met 1 jaar, tot zomer 2013 of verlenging met 2 jaar, tot zomer 2014 en dan een gelimiteerde afkoopsom per zomer 2013 dankjewel Martin |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
zo is dat! de discussie gaat uiteraard over de afkoopsom. ik geloof niet dat men nu nog bezig is hem over te halen om te blijven nl. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
trouwens.. ik doe het voor de helft van het geld dat martin verdient.. :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onbekende posters vertrouw ik niet. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
frhenk, ik ken jou ook niet. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: ik sta in voor Henkie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ken je me niet? Verrassend man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
CQ010FEY
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 16:15 schreef Roy_Feyenoord het volgende:Ik vind dat hier veel te makkelijk over gepraat wordt, Ik bedoel Vlaar was wel een van de spelers die altijd de meeste strijd toonde en hij durfde ook te zeggen van nu moet het echt een keer voller erop. Met Alle respect maar ga jullie er maar eens staan, Wij weten helemaal niks van zijn plannen komop zeg Spelers hebben een toekomst hij is 26 ik zie hem graag bij feyenoord maar als hij stappen kan maken dan kan hij dat doen toch ??? Ik hoop gewoon dat hij bijtekend. Wacht nou maar eens rustig af. Vlaar/Held WaauW dit roep ik al een week...Daarom vindt ik dat Fertje en Wijnaldumtje bij moeten tekenen. Tje is omdat ze zich gedragen als een kleine kind.Wat voor toekomst praat je over als je niet de beste speler van de seizoen ken zijn in de NL. Onze jonge man die naar inter speel 15x in dat shirt en ze verkopen hem.KIJK NAAR BALIOTELLI. 10x beter sneller en doelferichter dan castanios met alle respect. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha had m'n bericht snel ge-edit, Royaal! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:13 schreef CQ010FEY het volgende:[..] WaauW dit roep ik al een week...Daarom vindt ik dat Fertje en Wijnaldumtje bij moeten tekenen. Tje is omdat ze zich gedragen als een kleine kind.Wat voor toekomst praat je over als je niet de beste speler van de seizoen ken zijn in de NL. Onze jonge man die naar inter speel 15x in dat shirt en ze verkopen hem.KIJK NAAR BALIOTELLI. 10x beter sneller en doelferichter dan castanios met alle respect. mwa, Balloteli is een idioot. Die spoort niet. Die heeft het talent om top van de wereld te zijn, maar totaal geen goede instelling.
Situatie dus niet echt te vergelijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
...En wat is jackie dan....? |
|
|