|
|
qwerto
|
|
|
quote: Schreeuwen ! staan wij supporter om bekend dat we het kunnen !!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Gewoon vertrouwen dat het goed komt! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: gelukkig komt kah dan niet naar ons toe.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: moet je nageven je hebt gelijk hij is nu in de kuip! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: welnee man, hij stond achter glas en bewaking, Vlaar heeft een straatverbod voor hem aangevraagd... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is op zich niet zo vreemd |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:44 schreef craven het volgende:[..] welnee man, hij stond achter glas en bewaking, Vlaar heeft een straatverbod voor hem aangevraagd... Vlaar is een slimme jongen we moeten zijn voorbeeld volgen en ook een straatverbod voor die goos aanvragen ! |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: weekie geleden dude |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je een langzame computer??? |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
Kon ook van 2 maanden geleden zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maakt niet uit, bijna is nog niet helemaal. dus of 't 2 mnd terug bijna was of gisteren bijna was, . . . 't blijft gewoon bijna . . . . . . . . . . :) |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:53 schreef sevillana het volgende:[..] maakt niet uit, bijna is nog niet helemaal. dus of 't 2 mnd terug bijna was of gisteren bijna was, . . . 't blijft gewoon bijna . . . . . . . . . . :) en bijna telt niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De contractverlenging van Ron Vlaar bij Feyenoord is op een haar na rond. Toch wordt er een kleine slag om de arm gehouden.
Beide partijen onderhandelden maandag de hele dag - eerst face to face, later telefonisch - over de invulling van het contract dat Vlaar langer in De Kuip moet houden. Uiteindelijk gaat het nog om enkele details.
Zowel Feyenoord als het management van Vlaar is positief over een goede afloop van de gesprekken. 'Het is zeker niet zo dat we mijlenver van elkaar vandaan liggen', zegt Vlaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer tegen Voetbal International. 'Maar zo lang er geen witte rook is, moet je altijd voorzichtig zijn.'
Ook Feyenoord rekent op een goede afloop, zodat de aanvoerder de komende tijd in Rotterdam speelt. Vlaar kan de tweede bepalende speler zijn die bijtekent. Eerder verlengde de club al het contract van Stefan de Vrij.
Met Leroy Fer en Georginio Wijnaldum is de club nog in gesprek, maar beide spelers hebben laten weten meer tijd nodig te hebben voor hun beslissing. (Martijn Krabbendam / @MKrabby)
http://www.vi.nl/Nieuws-item/201648/Feyenoord-rekent-op-overeenstemming-met-Vlaar.htm?utm_source=twitter&utm_medium=twitter&utm_campaign=nieuws |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
waarom ben jij mij 1sec voor |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
idd vlaar komt vandaag rond! |
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
wel dat mensen die zeggen dat ROn nu in het maasgebouw is, onzin lullen :P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, als je verrekijker niet goed ingesteld is . . . . . . . . . . . . :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zo goed ben ik, alleen mijn vrouw is mij altijd 1 seconde voor. Zoals t hoort. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 20:07 schreef Stylzz het volgende:[..] zo goed ben ik, alleen mijn vrouw is mij altijd 1 seconde voor. Zoals t hoort. over de telefoon telt niet Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als er gesproken moet worden gebeurt er niets craven. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
het is toch al 20:15 het duurt lang voordat het nieuws naar buiten komt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: spanning opbouwen heet dat |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
ach man, het accoord komt er nu wel |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
oftewel, supporters naaien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
nu staat op fr12 vlaar en feyenoord op een haar na rond |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
En heeft die al een 5-jarig contract getekent? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
5 is max Anders word het een contract voor het leven |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach ach als hij met de alle beslissingen zo afwacht moet hij (denkt hij ) wel een hele grote speler zijn. En is dat zo ???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
hij zou maandag duidelijkheid geven, en het is al 20.42 ronnie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contractverlenging Vlaar op haar na gevild, gaat nog om details, partijen denken vanavond of uiterlijk morgenochtend akkoord te bereiken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan hebben we nog 3 1/4 uur te gaan (of zo iets) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Misschien is het al duidelijk voor Martin.
Eerdat die gasten achter de computer gaan zitten om die site van Feyenoord bij te werken duurt ook wel 20 minuten |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja het is net alsof je 1 februari aan het afwachten ben |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
@MMM Hoe kom je aan die wijsheid?
Niet negatief bedoeld maar de spanning is om te snijden nu.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 20:47 schreef dobias het volgende:@MMM Hoe kom je aan die wijsheid? Niet negatief bedoeld maar de spanning is om te snijden nu.... Martijn Krabbendam, van de VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|