BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij willen ONS Feyenoord terug

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - maandag 06 juni 2011 - 16:17   quote  deeplink  
De FSV heeft gelijk!!!!!!!!
Xapter
 Xapter - maandag 06 juni 2011 - 16:20   quote  deeplink  
+1
Xapter
 Xapter - maandag 06 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:


Een aantal recente ontwikkelingen heeft ervoor gezorgd dat vandaag de Feyenoord Supportersvereniging in samenwerking met alle andere supportersgeledingen gezamenlijk het vertrouwen heeft opgezegd in de directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord. Dit heeft zich geuit in een open brief die vandaag afgegeven is in het Maasgebouw. Deze brief willen we u niet onthouden:

[ afbeelding ]

brief-fsv-groot.jpg

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/14822-fsv-en-supporters-zeggen-vertrouwen-op-in-directie-en-rvc.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Xapter --
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Gaan ze eindelijk eens doen waar ze voor zijn?

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/4499/fsv-en-supporters-zeggen-vertrouwen-op-in-directie-en-rvc.html?count=12&offset=0
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Da's al wat duidelijker. Dank je.
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
huh? jij was toch fan van de varkenoordgroep?
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:27 schreef de flh het volgende:

[..]

huh? jij was toch fan van de varkenoordgroep?
Maar niet van de FSV. Maar blijkbaar hebben die ook het licht gezien. Zal een keer tijd worden.
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Ah op die manier.
de flh
 de flh - maandag 06 juni 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Overigens is het eerste punt al voldoende voor het volledige ontslag van de RvC + Jacobs.

Je weet wel dat ik een grafhekel aan Gudde heb, maar ik vraag me wel af of Gudde hiérvoor ontslagen zou moeten worden.

Zit trouwens Blokland inmiddels ook niet in de RvC?
KKL
 KKL - maandag 06 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
EINDELIJK!!!

Dit kan gewoon niet langer doorgaan.....
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Nou, dat loopt toch weer uit op niets.
succes dr mee.
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - maandag 06 juni 2011 - 16:42   quote  deeplink  
we worden kampioen
Milo
 Milo - maandag 06 juni 2011 - 16:42   quote  deeplink  
gaaaaaaap!
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Ik ben er nog niet over uit of ik dit slim of onverstandig vind.
Gaat dit Feyenoord helpen of beschadigen.
Ik heb de eerste signalen al weer gezien om t maasgebouw te bestormen.
Manschappen worden gemobiliseerd.
adje
 adje - maandag 06 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Zitten we hier nou wel op te wachten , contractverlengingen, nieuwe sponsors zoeken, tranfers etc.Tuurlijk deugen er zaken niet maar het tijdstip is niet gunstig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Heb er zelf altijd wat moeite mee met omschrijvingen als 'breed gedragen besluit'. Ik vraag me af of dat werkelijk het geval is. Hoeveel mensen op dit forum hebben in dit besluit een stem gehad?

De FSV sta ik zeker niet achter, zeker niet met Eric van Dorp, hoewel hij geloof ik geen voorzittert meer es. De varkenoordgroep heeft naar mijn meningen goede punten en slechte punten. Sta ik ook zeker niet voor 100% achter.

Zeker de achtelijke brief van een paar maanden terug kan mij goedkeuring niet wegdragen. Als het (volkomen terecht!) weigeren van die brief onder het kopje minachting valt dan kan ik mij ook zeker niet volledig in dit besluit vinden.

Zeker een aantal goede punten, dat wel. Die kritiek op directie en RvC is volkomen terecht. Sommige personen hebben dermate veel cruciale fouten gemaakt dat hun positie eigenlijk niet te verdedigen is. m.n. Onno Jacobs natuurlijk. Gudde is fantasieloos, maar mag van mij nog wel het huidige traject begeleiden.

Een vervanging in de directie. Onno Jacobs. En wellicht een Feyenoorder met voetbalknowhow in de RvC erbij zou echter meer dan voldoende zijn. Je moet geen totale schoonmaak houden, continuiteit is het allerbelangrijkste.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:45 schreef adje het volgende:
Zitten we hier nou wel op te wachten , contractverlengingen, nieuwe sponsors zoeken, tranfers etc.Tuurlijk deugen er zaken niet maar het tijdstip is niet gunstig
eens, dit tijdstip is zeer ongunstig.
Royaal
 Royaal - maandag 06 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens, dit tijdstip is zeer ongunstig.
inderdaad.. zeker met betrekking tot sponsoring
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Er is nooit een goed tijdstip voor het opzeggen van het vertrouwen, dus dat moet de vraag niet zijn. Belangrijker is, of het principieel juist is, en wat de verlies en winst rekening van zo'n actie is.
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 06 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:42 schreef FCFEYENOORD het volgende:
we worden kampioen
in welk jaar?
Royaal
 Royaal - maandag 06 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:57 schreef fr 4-ever het volgende:

[..]

in welk jaar?
van welke competitie?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
domme actie, je schiet er niets mee op, een paar leeghoofden gaan weer voor het maasgebouw staan brullen en sponsors schrik je hier mee af. De club is druk bezig zich weer op te richten en juist de fouten van wanbeleid recht te zetten en dan dit.... was al geen fan van de FSV maar nu gaan ze rijkelijk te laat dit soort acties doen. Ik snap dit niet maar misschien kan iemand me uitleggen waarom dit goed is?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 06 juni 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Wat ontzettende domme timing. Nu in een transferperiode onrust kweken... Mongolen zijn het.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Ik ga deze discussie dit keer gewoon lekker aan me voorbij laten gaan.

Hup Feyenoord!
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Het is altijd een beetje jammer om te oordelen zonder de feiten te kennen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:02 schreef Els het volgende:
Het is altijd een beetje jammer om te oordelen zonder de feiten te kennen.
wie of welke instantie bedoel je dan?
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:04 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wie of welke instantie bedoel je dan?
De posters op de forum
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:04 schreef Els het volgende:

[..]

De posters op de forum
wow... echt Els..
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

wow... echt Els..
Ja, sta er zelf ook van te kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Brief is voor mij ter kennisgeving. Ken de aantoonbare achtergronden niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
los van inhoudelijke feiten lijkt het me toch niet het meest accurate moment of actie op dit moment. dan een paar jaar eerder en niet nu je op verscheidene vlakken je moet versterken (lees transfers en sponsors). .
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:07 schreef FR-Douwe het volgende:
los van inhoudelijke feiten lijkt het me toch niet het meest accurate moment of actie op dit moment. dan een paar jaar eerder en niet nu je op verscheidene vlakken je moet versterken (lees transfers en sponsors). .
Ik begrijp je stellingname, maar voor dit soort acties bestaat geen goed moment. Dat moet je je dus ook niet afvragen. Juister is het in mijn ogen om 1: je af te vragen of de actie op zich juist is en indien ja 2: wat je moet doen om de schade te beperken.
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - maandag 06 juni 2011 - 17:14   quote  deeplink  
geen sfeeracties meer tijdens de wedstrijden zijn we lekker mee
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je stellingname, maar voor dit soort acties bestaat geen goed moment. Dat moet je je dus ook niet afvragen. Juister is het in mijn ogen om 1: je af te vragen of de actie op zich juist is en indien ja 2: wat je moet doen om de schade te beperken.
Mag toch wensen dat er nagedacht is over vervolgscenario's door FSV?
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - maandag 06 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
ik hoop het ook want als het een dode boel word dan ben je nog verder van huis
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je stellingname, maar voor dit soort acties bestaat geen goed moment. Dat moet je je dus ook niet afvragen. Juister is het in mijn ogen om 1: je af te vragen of de actie op zich juist is en indien ja 2: wat je moet doen om de schade te beperken.
snap ik en gedeeltelijk mee eens, ik denk dat het moment ook een punt is waar je rekening mee moet houden maar misschien is dat in de emotie niet goed in te schatten of doet dat er nu niet toe, maakt wel dat je ook rekening moet houden met eventuele negatieve effecten lijkt me. Daarom bestempel ik het als een domme actie. Los van wat ik er inhoudelijk van weet natuurlijk.
craven
 craven - maandag 06 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Oordelen:nee, mening geven:ja....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:27   quote  deeplink  
redelijk sterk antwoord van de clubleiding te lezen of feyenoord.nl
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
maar dat is een mening hoor Els ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 17:35   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038511-999-10010000000003.aspx

quote:

Feyenoord heeft vandaag (maandag) kennis genomen van het besluit van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV), het vertrouwen op te zeggen in de clubleiding van Feyenoord. De club betreurt dit ten zeerste, maar kan niet zeggen dat deze mededeling als een totale verrassing is gekomen. Het bestuur van de FSV heeft zich jarenlang als een constructieve gesprekspartner opgesteld, maar koos de laatste maanden al nadrukkelijk de kant van en aansluiting bij een kleine groep aanhangers die al langer de mening is toegedaan dat bij de club weinig tot niets deugt.

De FSV heeft zich recentelijk achter de brief van eisen geschaard, zoals die eind januari door deze supporters is opgesteld. Daarmee was voor de clubleiding al duidelijk dat de FSV er dus niet voor koos om samen met de club toe te werken naar een financieel en sportief gezonde toekomst, maar aan te sturen op een breuk.
 
In de brief van januari, waar de FSV zich achter heeft geschaard, kwamen de opstellers namelijk met o.a. de volgende zinnen/eisen en typeringen:  
·       Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.
·       Dhr. Jacobs  ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.
·       De actie rondom de vrienden van Feyenoord wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
·       Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters (met name de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum aanpakken)
·       Contract van Bruins niet verlengen. Hij heeft voetbaltechnisch geen toegevoegde waarde en zijn houding naar club en supporters is continu beneden alle peil.
·       Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.
·       Beenhakker per  direct wegsturen. Een slimme truc verzinnen dit te bewerkstelligen zonder dat hij met een afkoopsom vertrekt.
 
De leiding van Feyenoord, alsmede de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord, gaf destijds al aan dat de club zeer veel waarde hecht aan een goede relatie met alle supporters. De clubleiding staat er ook altijd voor open om naar hen te luisteren, zeker als ze goede ideeën hebben. Het is echter niet zo dat alles wat een deel van de achterban wil ook altijd maar uitgevoerd wordt. De clubleiding moet in staat blijven zijn eigen beleid te blijven bepalen. Dit staat nog los van de vraag of de gestelde eisen de club zouden helpen op weg naar de reeds succesvol ingezette gezondmaking. Door de kapitaalsinjectie van de Vrienden van Feyenoord is de schuldenlast het afgelopen seizoen teruggebracht met meer dan 17 miljoen euro. In organisatorische zin werd een grote stap voorwaarts gezet door na een lange reeks van jaren de eenwording met het Stadion en de Sportclub rond te krijgen, hetgeen zeer belangrijk is op weg naar de bouw van een nieuw stadion. Op het sportieve vlak wordt eveneens hard en met resultaat gewerkt aan de toekomst, getuige onder meer de aanstelling van Martin van Geel als technisch directeur, de verlenging van het contract met Stefan de Vrij, het vastleggen van een zevental zeer getalenteerde jeugdspelers en de recente prolongatie van de titel beste jeugdopleiding van Nederland.

Ik begrijp dat het voor de club teleurstellend is dat de FSV schoothond af is. Verder vind ik het vrij verwerpelijk dat ze nu insinueren dat de varkenoordgroep níet het belang van Feyenoord voor ogen hebben. Er zijn sinds het einde van het seizoen diverse stukken naar buiten gekomen, waar de club niet op gereageerd heeft,ik had liever gezien dat ze daar zo slagvaardig op gereageerd hadden.

Wat betreft het gekozen moment: dat is wat mij betreft prima, profiteurs en nonvaleurs hebben lang genoeg de dienst uitgemaakt bij de club. Spelers die hierdoor afgeschrokken worden om bij te tekenen begrijpen het niet:
WIJ ZIJN FEYENOORD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Als het om díe eisen gaat...Dag FSV.
fer1971
 fer1971 - maandag 06 juni 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Zeg al tijden dat we een man zoals Munsterman moeten hebben
Zo'n persoon kan de club sterker maken
Jacobs en Gudde en consorten maken de club kapot

En de vrienden van Feyenoord laten ook niets van hun horen. Supporters geven allerlei oplossingen aan maar daar wordt niets mee gedaan.

Bedrag van 20 miljoen blijft natuurlijk top maar we zijn er nog lang niet. Waaeom blijven verdere actie uit!!!!!!!!!!!!!!!!!

En waarom niet een website met meer info en de tussenstand????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben onder de indruk van de reactie van Feyenoord. Overtuigend, wijst op de feiten, kritiek leverend, maar zonder dat het moddergooien wordt. Waarmee ik overigens niet volledig de kant van de directie kies. Zowel het ene kamp als het andere kamp (het is jammer dat het zover is gekomen) heeft zo hun sterke en mindere punten.

De meest terecht opmerking vind van Feyenoord vind ik nog dat het er op wijst dat het een deel van de supporters betreft i.t.t. wat de varkenoordgroep ons wil doen geloven dat het een breedgedragen besluit is.

EDIT oeps, vergeten het woordje 'niet' toe te voegen. Dat veranderd nogal de inhoud.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:38 schreef FR-Henk het volgende:
Als het om díe eisen gaat...Dag FSV.
+1.

FSV zou er voor alle supporters moeten zijn. Het niveau waar ze de directie op inschatten, daar zitten ze zelf nog mijlenver onder.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 17:49   quote  deeplink  
In de brief van januari, waar de FSV zich achter heeft geschaard, kwamen de opstellers namelijk met o.a. de volgende zinnen/eisen en typeringen:
· Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.
· Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.
· De actie rondom de vrienden van Feyenoord wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
· Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters (met name de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum aanpakken)
· Contract van Bruins niet verlengen. Hij heeft voetbaltechnisch geen toegevoegde waarde en zijn houding naar club en supporters is continu beneden alle peil.
· Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.
· Beenhakker per direct wegsturen. Een slimme truc verzinnen dit te bewerkstelligen zonder dat hij met een afkoopsom vertrekt.

Als dat het nivo is waarop de FSV opereert....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:45 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik dit slim of onverstandig vind.
Gaat dit Feyenoord helpen of beschadigen.
Ik heb de eerste signalen al weer gezien om t maasgebouw te bestormen.
Manschappen worden gemobiliseerd.
Ik weet het niet hoor maar Feyenoord is al beschadigt...
Het heeft mijn inziens nog te lang geduurd ,maar deze mensen laten zich
echt niet van de pluche afjagen voordat het nieuwe seizoen begint.....
Ik voorspel onrust spandoeken(die verwijderd worden) en tot slot rellen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 16:57 schreef Els het volgende:
Er is nooit een goed tijdstip voor het opzeggen van het vertrouwen, dus dat moet de vraag niet zijn. Belangrijker is, of het principieel juist is, en wat de verlies en winst rekening van zo'n actie is.
wel heel makkelijk geredeneerd. Ben met je eens dat het opzeggen van vertrouwen nooit echt een fijne aangelegenheid is en in die zin altijd op een ongunstig tijdstip komt.

Maar er bestaan wel grote variaties binnen een 'ongunstig tijdstip'. Waarom het uitgerekend nu moet, nu het seizoen er al een paar weken opzit, iedereen vooruit kijkt ipv terug. Sponsors binnengehaald moeten worden, de selectie moet worden samengesteld. Er contractbesprekingen gaande zijn met een paar belangrijke spelers, is beyond me. Juist nu zijn we gebaat bij rust.

Een maand geleden was een beter tijdstip. Na VVV-Feyenoord. Toen waren we uitgespeeld en was de evaluatie bezig, een moment bij uitstek. Of toen Verbeek/Bosz vertrokken, dan was het logisch geweest om een eventueel vertrek van Onno Jacobs te eisen. Of misschien na de nederlaag tegen De Graafschap thuis. Zou ik ook geen geweldig moment vinden.

Maar zo het nu gaat. In de voorbereiding op de voorbereiding voor het nieuwe seizoen, is het wel een heel raar moment. Alsof ze bewust de relatieve rust willen ondermijnen die zo broodnodig is voor bijvoorbeeld Van Geel om zijn werk goed te kunnen doen. Jammer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Volgens mij was men naar aanleiding van die brief al in overleg met de club, overleg dat door de club zonder opgave van redenen gestopt is. Volgens mij stond alleen het feit dat Onno Jacobs, nav zijn rol in het wanbeleid, eigenlijk niet te handhaven was, nog overeind.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:49 schreef FR-Henk het volgende:
In de brief van januari, waar de FSV zich achter heeft geschaard, kwamen de opstellers namelijk met o.a. de volgende zinnen/eisen en typeringen:
· Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem. Wordt dit niet gedaan, dan Mario op non actief of zijn ontslag laten aanbieden. Trainers vanuit Varkenoord voor de groep.
· Dhr. Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij vrijwillig opstapt zonder afkoopsom.
· De actie rondom de vrienden van Feyenoord wedstrijd afblazen. Dit gaat nu geen effect sorteren.
· Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters (met name de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum aanpakken)
· Contract van Bruins niet verlengen. Hij heeft voetbaltechnisch geen toegevoegde waarde en zijn houding naar club en supporters is continu beneden alle peil.
· Directe lijnen tussen de Feyenoorddirectie en de VvF enerzijds en vertegenwoordigers van de supporters en voetbaleenheid open houden.
· Beenhakker per direct wegsturen. Een slimme truc verzinnen dit te bewerkstelligen zonder dat hij met een afkoopsom vertrekt.

Als dat het nivo is waarop de FSV opereert....
tsja, ik vrees inderdaad dat dat het geval is. Waar kan ik mijn vertrouwen in de FSV opzeggen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 17:35 schreef hotjumper het volgende:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038511-999-10010000000003.aspx

[..]

Ik begrijp dat het voor de club teleurstellend is dat de FSV schoothond af is. Verder vind ik het vrij verwerpelijk dat ze nu insinueren dat de varkenoordgroep níet het belang van Feyenoord voor ogen hebben. Er zijn sinds het einde van het seizoen diverse stukken naar buiten gekomen, waar de club niet op gereageerd heeft,ik had liever gezien dat ze daar zo slagvaardig op gereageerd hadden.

Wat betreft het gekozen moment: dat is wat mij betreft prima, profiteurs en nonvaleurs hebben lang genoeg de dienst uitgemaakt bij de club. Spelers die hierdoor afgeschrokken worden om bij te tekenen begrijpen het niet:
WIJ ZIJN FEYENOORD!
HOTJUMPER////HELD TOT IN DE EEUWIGHEID!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij willen ONS Feyenoord terug









0.0075509