|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 17:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, ik vrees inderdaad dat dat het geval is. Waar kan ik mijn vertrouwen in de FSV opzeggen? Gewoon briefje schrijven, heb ik een jaar geleden gedaan. Juist omdat ze toen niet deden waar ze nu wel mee beginnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 17:57 schreef hotjumper het volgende:Volgens mij was men naar aanleiding van die brief al in overleg met de club, overleg dat door de club zonder opgave van redenen gestopt is. Volgens mij stond alleen het feit dat Onno Jacobs, nav zijn rol in het wanbeleid, eigenlijk niet te handhaven was, nog overeind. dat is ook het enige echte punt naar mijn mening. een al dan niet gedwongen vertrek van Jacobs vind ik nog te rechtvaardigen al had dat eigenlijk al gebeurd moeten zijn en moet je je afvragen wat voor zin het nu nog heeft. Als er een paar jaar geleden niet genoeg reden voor was Jacobs te ontslaan, dan kun je je afvragen wat er veranderd is dat dat nu wel moet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
RvC die gaat er aan OLE OLE ,hamas hamas RVC moet aan het gas hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 17:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet hoor maar Feyenoord is al beschadigt... Het heeft mijn inziens nog te lang geduurd ,maar deze mensen laten zich echt niet van de pluche afjagen voordat het nieuwe seizoen begint..... Ik voorspel onrust spandoeken(die verwijderd worden) en tot slot rellen... ik had misschien moeten zeggen, verder beschadigen.
ik haat deze shit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je bent een witte duif man ,da siert je en dat meen ik.....;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] dat is ook het enige echte punt naar mijn mening. een al dan niet gedwongen vertrek van Jacobs vind ik nog te rechtvaardigen al had dat eigenlijk al gebeurd moeten zijn en moet je je afvragen wat voor zin het nu nog heeft. Als er een paar jaar geleden niet genoeg reden voor was Jacobs te ontslaan, dan kun je je afvragen wat er veranderd is dat dat nu wel moet. Omdat hij door gegaan is met het bedenken van financieel dubieuze plannetjes waar investeerders gewoon woekeraars werden ten koste van de club. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar ik ben een zwart geblakerde Duif hamas hamas de RvC moet aan het GAS tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar ik ben een zwart geblakerde Duif hamas hamas de RvC moet aan het GAS tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss tering, je meent het echt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo en nu aan de kip sate,laters mannen,het beste nieuws sinds maanden!!!!! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Maar, kan iemand mij nog uitleggen waarom Diego en Gini rotte appels zijn? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Naar aanleiding van hun prestaties en instelling in de eerste helft van het seizoen? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar ik ben een zwart geblakerde Duif hamas hamas de RvC moet aan het GAS tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss wat een kut-opmerking
ik hoop dat jij vanavond gruwelijk onder een bus eindigt |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:19 schreef Rovert het volgende:[..] wat een kut-opmerking ik hoop dat jij vanavond gruwelijk onder een bus eindigt nou nou.. een blikken bus? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:19 schreef Rovert het volgende:[..] wat een kut-opmerking ik hoop dat jij vanavond gruwelijk onder een bus eindigt Dank je vriend ..ROVERT///HELD!!!!! hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel grappig overigens dat de rvc er nu van langs krijgt, de vvf zitten er nu toch in? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:36 schreef FR-Douwe het volgende:wel grappig overigens dat de rvc er nu van langs krijgt, de vvf zitten er nu toch in? Dat is Blokland maar die word daar uiteraard niet mee bedoelt,lijkt mij logisch... Sterker nog het is de wil van de investeerders want die hebben inmiddels ook wel in de gaten dat je met Van Well niet verder komt.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WIJ ZIJN FEYENOORD!!!! Gudde/Jacobs en RvC rot op!!! Eindelijk ziet de FSV het licht!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
20.000 man maar het legioen is veel groter. Ik vind dit niet het juiste moment.maar ja ik ben maar een lul die 40 jaar zijn club support. En geloof dat alleen rust ons kan redden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:36 schreef FR-Douwe het volgende:wel grappig overigens dat de rvc er nu van langs krijgt, de vvf zitten er nu toch in? O ja?? Met hoeveel man dan? Wie heeft daar ruimte voor gemaakt dan? Hoeveel zitten er nog van de ouwe RvC dan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:42 schreef piet de paler het volgende:20.000 man maar het legioen is veel groter. Ik vind dit niet het juiste moment.maar ja ik ben maar een lul die 40 jaar zijn club support. En geloof dat alleen rust ons kan redden Geduld is op!! Geen woorden maar daden!!! Die Jacobs en de RvC hebben ons de afgrond in gewerkt en nu roepen ze dat ze de club aan het redden zijn!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Geduld is op!! Geen woorden maar daden!!! Die Jacobs en de RvC hebben ons de afgrond in gewerkt en nu roepen ze dat ze de club aan het redden zijn!!! +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Geduld is op!! Geen woorden maar daden!!! Die Jacobs en de RvC hebben ons de afgrond in gewerkt en nu roepen ze dat ze de club aan het redden zijn!!! +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:WIJ ZIJN FEYENOORD!!!! Gudde/Jacobs en RvC rot op!!! Eindelijk ziet de FSV het licht!! +1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 18:19 schreef Rovert het volgende:[..] wat een kut-opmerking ik hoop dat jij vanavond gruwelijk onder een bus eindigt Die bus raakt hem toch niet! Met zijn lengte raakt hij niet eens de voorkant en gaat hij tussen de assen door!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Die bus raakt hem toch niet! Met zijn lengte raakt hij niet eens de voorkant en gaat hij tussen de assen door!! hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
RTV-Rijnmond had,deze actie van FSV al een week eerder aangekondigd. Opnaaierij waar je nu juist niets aan hebt. Daar gaan we weer! altijd weer die fucking onrust. Zo valt een club niet te besturen. Vandaag is het zus, norgen is het zo. Wie heeft de wijsheid om Feyenoord in rustigere wateren te krijgen? Behalve de ME dan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als er goed bestuurd was, was er geen onrust! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:05 schreef Dubble O ms het volgende:RTV-Rijnmond had,deze actie van FSV al een week eerder aangekondigd. Opnaaierij waar je nu juist niets aan hebt. Daar gaan we weer! altijd weer die fucking onrust. Zo valt een club niet te besturen. Vandaag is het zus, norgen is het zo. Wie heeft de wijsheid om Feyenoord in rustigere wateren te krijgen? Behalve de ME dan! Yolanthe,alleen met slip aan ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote: Er staat ook niet dat dit bestuur dat moet doen! |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Als de berichtgeving klopt, die Feyenoord in de reactie aangeeft. Lijkt het mij niet meer als normaal, dat Feyenoord in de FSV geen serieuze gesprekspartner meer ziet. Als je als supportersvereniging, je achter een belachelijke en zonder enige inhoud zijnde brief schaart, heb je bij geen enkele club nog maar iets te vertellen. De brief geeft alleen aan, wat er volgens een aantal supporters niet goed is. Maar geeft totaal geen structurele oplossingen aan. "Een slimme truc verzinnen dit te bewerkstelligen zonder dat hij met een afkoopsom vertrekt." alleen deze zin, geeft volgens mij het niveau aan van de supporters die deze brief hebben opgesteld. Ik vraag mij ook sterk af, wie deze mensen hebben gekozen als gesprekspartner?? Of hebben deze mensen zich vrijwillig aangemeld. Het lijkt me toch, als je een serieuze gesprekspartner wilt zijn, je iets meer niveau en inhoud aan zo'n brief geeft...
Dat vervolgens de FSV zich hier bij aansluit, zegt mij meer dan genoeg en is voor mij reden genoeg, om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ik zie geen enkele reden, om nog geld te geven aan een vereniging, die dit soort belachelijke opvattingen steunt.
Daarbij moet ik wel zeggen, dat er iets zal moeten veranderen in de kuip/maasgebouw. Maar niet op de manier, zoals een aantal supporters en de FSV wil. Indien FSV daadwerkelijk concreet wordt, met de veranderingen die er volgens hun moeten plaatsvinden, is er een mogelijkheid om daadwerkelijk iets klaar te spelen in de kuip. Daar is de FSV groot genoeg voor en heeft het genoeg invloed voor...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door markw3 -- |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oneens,een blinde kan al vanaf het begin af aan zien dat het verjagen van de KKL geen ene flikker heeft uitgehaald.Ze hebben daarna nog grotere finciële fouten gemaakt.Ik had als ik Jacobs hete uit schaamte zelf me biezen al gepakt....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Oneens,een blinde kan al vanaf het begin af aan zien dat het verjagen van de KKL geen ene flikker heeft uitgehaald.Ze hebben daarna nog grotere finciële fouten gemaakt.Ik had als ik Jacobs hete uit schaamte zelf me biezen al gepakt.... Je kan het met mij oneens zijn, dat is jou mening en zal ik ook geen discussie op aangaan. Maar wie waren de grootste verantwoordelijke voor het wegjagen van de KKL? Juist, de supporters... En waarschijnlijk dezelfde supporters, die nu die fantastische brief hebben opgesteld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door markw3 -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Oneens,een blinde kan al vanaf het begin af aan zien dat het verjagen van de KKL geen ene flikker heeft uitgehaald.Ze hebben daarna nog grotere finciële fouten gemaakt.Ik had als ik Jacobs hete uit schaamte zelf me biezen al gepakt.... +100 |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 17:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tsja, ik vrees inderdaad dat dat het geval is. Waar kan ik mijn vertrouwen in de FSV opzeggen? nogal amateuristisch en naief pfff........, Beenhakker eruit werken met een trucje, die loopt pas 150 jaar mee, die is nog niet zo gepokt en gemazelt |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Ik zal nooit mede supporters afvallen
Maar voor zaken die al zo lang lopen Kon er geen ongeschikter en onbegrijpelijker moment komen
Net nieuwe TD ( Martin van Geel ) is bezig met contracten En dit gaat de jongens enkel maar afschikken.
Nu net we opzoek mogen gaan naar een nieuwe Hooft sponsor !
Eric Gudde niet mijn vriend maar geef het hem wel te doen En al met al veel opgezet
Pim Blokland ook lid RVC heeft nu al 20 Miljoen gereserveerd (wat als hij zich nu terug trekt ???)
En nu willen wij deze allen weg hebben ? Nu de vorming en voorbereiding moet beginnen ? Waarom niet eind vorig verloren seizoen ?
Begrijp hier niets van !
Volgens mij op dit moment volstaat een Aftreden van Onno Jacobs En eventueel ook Mark Koevermans toch ?
Verder zijn we volgens mij nu meer gebaat bij rust En moeten we zeker nu juist achter de club staan.
Waarom nu mensen ? Waarom ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door Brian -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:38 schreef Brian het volgende:Ik zal nooit mede supporters afvallen Maar voor zaken die al zo lang lopen Kon er geen ongeschikter en onbegrijpelijker moment komen Net nieuwe TD ( Martin van Geel ) is bezig met contracten En dit gaat de jongens enkel maar afschikken. Nu net we opzoek mogen gaan naar een nieuwe Hooft sponsor ! Eric Gudde niet mijn vriend maar geef het hem wel te doen En al met al veel opgezet Pim Blokland ook lid RVC heeft nu al 20 Miljoen gereserveerd (wat als hij zich nu terug trekt ???) En nu willen wij deze allen weg hebben ? Nu de vorming en voorbereiding moet beginnen ? Waarom niet eind vorig verloren seizoen ? Begrijp hier niets van ! Volgens mij op dit moment valstaat een Aftreden van Onno Jacobs En eventueel ook Mark Koevermans. Verder zijn we volgens mij nu meer gebaat bij rust En moeten we zeker nu juist achter de club staan. Waarom nu mensen ? Waarom ? Gudde treft voorals nog geen blaam,en Blokland en vrienden vinden na gelezen te hebben in de media zelf ook dat de RvC moet wieberen.Althans een klein gedeelte daarvan..En gelijk hebben ze de vrienden van Feijenoord!! |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Ik hoop het Leon ! want die mensen hebben we zeer hard nodig ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 19:34 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] nogal amateuristisch en naief pfff........, Beenhakker eruit werken met een trucje, die loopt pas 150 jaar mee, die is nog niet zo gepokt en gemazelt bijvoorbeeld. al heeft de zaak beenhakker nooit echt lekker gelopen. dat had vanaf het begin anders gekund en gemoeten. van alle betrokkenen trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Wantrouwen? Deze malloten, díe maken Feyenoord kapot Bron: fr-fanatic.com
Veel fans staat niet achter het besluit van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) om het vertrouwen op te zeggen in de clubleiding. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Kritisch zijn op de club, prima, maar dit is een zuurpruimerij van heb ik jou daar!
De FSV, de officiële supportersvereniging, wordt in zijn handelen gesteund door Lunatic News, FR12, FR-Fans, Vak X, FR-Fanatic, TIFO Rotterdam, FRL, FeyenoordLeven, FRFC 1908, Ego2, Faainoord en Legioenzaal. Feyenoord-fans door het land staat over het algemeen echter totaal niet achter de actie van de groep-FSV.
Lachwekkend Velen vinden de eisen die de FSV in januari stelde lachwekkend. De FSV eiste onder meer het ontslag van Mario Been als hij geen contact op zou nemen met Willem van Hanegem, dat er een slimme list verzonnen moest worden om Leo Beenhakker de deur uit te werken en de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum zouden worden aangepakt voor hun respectloze gedrag richting de fans en club.
Malloten uit de kroeg Dit zijn eisen die je in een kwartiertje met een groepje chronisch boze malloten in de kroeg uit je duim zuigt. Dat gaat toch niemand serieus nemen?, reageert een aanhanger op een Feyenoord-forum. Een slimme truc verzinnen? Haha, ja, inderdaad Feyenoord, verzin eens wat slimme trucs, dan zijn we zo uit de problemen!
Negatieve publiciteit Een andere fan baalt van de nieuwe negatieve publiciteit rondom de club. Door al deze negatieve berichten in het nieuws wordt de naam Feyenoord alleen maar naar beneden gehaald. Wanneer is die strontkar nu eindelijk eens leeg en kunnen we gaan werken aan de opbouw van ons Feyenoord?, vraagt de aanhanger zich af.
Lidmaatschap Sommigen denken er aan om hun lidmaatschap op te zeggen. Want met een stelletje malloten, die niet inzien dat wij op de goede weg zijn, wil ik niets te maken hebben, zegt aan supporter.
Fans maken club kapot! Een ander: De supporters maken zelf de club kapot. De geschiedenis herhaalt zich wat dat aangaat. Een paar jaar geleden begon de ellende doordat we uit werden gesloten voor Europees voetbal. Veel geld misgelopen en spelers kwijtgeraakt. En nu weer dit. Waar moet dit heen? Ik denk dat het tijd wordt voor een tegenactie van de groep normale Feyenoord-liefhebbers. Zo kan het niet langer!
Timing Slechts een enkeling snapt de boosheid van de groep-FSV. Maar de timing is onbegrijpelijk slecht en dom gekozen. De eisenlijst is zelfs lachwekkend, zo dom, en nog infantiel geformuleerd ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 20:19 schreef Brian het volgende:Wantrouwen? Deze malloten, díe maken Feyenoord kapot Bron: fr-fanatic.com Veel fans staat niet achter het besluit van de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) om het vertrouwen op te zeggen in de clubleiding. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Kritisch zijn op de club, prima, maar dit is een zuurpruimerij van heb ik jou daar! De FSV, de officiële supportersvereniging, wordt in zijn handelen gesteund door Lunatic News, FR12, FR-Fans, Vak X, FR-Fanatic, TIFO Rotterdam, FRL, FeyenoordLeven, FRFC 1908, Ego2, Faainoord en Legioenzaal. Feyenoord-fans door het land staat over het algemeen echter totaal niet achter de actie van de groep-FSV. Lachwekkend Velen vinden de eisen die de FSV in januari stelde lachwekkend. De FSV eiste onder meer het ontslag van Mario Been als hij geen contact op zou nemen met Willem van Hanegem, dat er een slimme list verzonnen moest worden om Leo Beenhakker de deur uit te werken en de rotte appels Bruins, Biseswar en Wijnaldum zouden worden aangepakt voor hun respectloze gedrag richting de fans en club. Malloten uit de kroeg Dit zijn eisen die je in een kwartiertje met een groepje chronisch boze malloten in de kroeg uit je duim zuigt. Dat gaat toch niemand serieus nemen?, reageert een aanhanger op een Feyenoord-forum. Een slimme truc verzinnen? Haha, ja, inderdaad Feyenoord, verzin eens wat slimme trucs, dan zijn we zo uit de problemen! Negatieve publiciteit Een andere fan baalt van de nieuwe negatieve publiciteit rondom de club. Door al deze negatieve berichten in het nieuws wordt de naam Feyenoord alleen maar naar beneden gehaald. Wanneer is die strontkar nu eindelijk eens leeg en kunnen we gaan werken aan de opbouw van ons Feyenoord?, vraagt de aanhanger zich af. Lidmaatschap Sommigen denken er aan om hun lidmaatschap op te zeggen. Want met een stelletje malloten, die niet inzien dat wij op de goede weg zijn, wil ik niets te maken hebben, zegt aan supporter. Fans maken club kapot! Een ander: De supporters maken zelf de club kapot. De geschiedenis herhaalt zich wat dat aangaat. Een paar jaar geleden begon de ellende doordat we uit werden gesloten voor Europees voetbal. Veel geld misgelopen en spelers kwijtgeraakt. En nu weer dit. Waar moet dit heen? Ik denk dat het tijd wordt voor een tegenactie van de groep normale Feyenoord-liefhebbers. Zo kan het niet langer! Timing Slechts een enkeling snapt de boosheid van de groep-FSV. Maar de timing is onbegrijpelijk slecht en dom gekozen. De eisenlijst is zelfs lachwekkend, zo dom, en nog infantiel geformuleerd ook. Zet VAKKIE Z 2 en 3 er ook maar bij,durf ik me handen voor in het vuur te steken!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Velen vinden de FSV-eisen uit januari, die vandaag uitlekten, 'lachwekkend'. De FSV eiste onder meer dat Mario Been ontslagen zou worden als hij geen contact op zou nemen met Willem van Hanegem en een 'slimme list' om Leo Beenhakker de deur uit te werken. Daarnaast moesten de 'rotte appels' Bruins, Biseswar en Wijnaldum worden aangepakt voor hun 'respectloze' gedrag richting de fans en club. gaat toch nergens over dit? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan iemand mij nu vertellen wat we opschieten met deze Actie ? Worden we dan volgend seizoen sterker ? Zijn alle problemen opgelost zowel financieel als sportief ? Krijgen we dan een heel goed bestuur vanuit het niets ? Moet een zeer onervaren man zoals de voorzitter van de FSC gaan vertellen hoe het moet? Er is er maar een die dit heerlijk vind an dat is rtv Rijnmond kunnen ze effe hun gram halen Wees nu eens eerlijk is dit nu echt de mening van de supporter ? van mij in ieder geval niet !!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 20:39 schreef piet de paler het volgende:Kan iemand mij nu vertellen wat we opschieten met deze Actie ? neeWorden we dan volgend seizoen sterker ? neeZijn alle problemen opgelost zowel financieel als sportief ? neeKrijgen we dan een heel goed bestuur vanuit het niets ? neeMoet een zeer onervaren man zoals de voorzitter van de FSC gaan vertellen hoe het moet? neeEr is er maar een die dit heerlijk vind an dat is rtv Rijnmond kunnen ze effe hun gram halen Wees nu eens eerlijk is dit nu echt de mening van de supporter ? neevan mij in ieder geval niet !!!!!! nee he??;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 06 juni 2011 - 20:39 schreef piet de paler het volgende:Kan iemand mij nu vertellen wat we opschieten met deze Actie ? Worden we dan volgend seizoen sterker ? Zijn alle problemen opgelost zowel financieel als sportief ? Krijgen we dan een heel goed bestuur vanuit het niets ? Moet een zeer onervaren man zoals de voorzitter van de FSC gaan vertellen hoe het moet? Er is er maar een die dit heerlijk vind an dat is rtv Rijnmond kunnen ze effe hun gram halen Wees nu eens eerlijk is dit nu echt de mening van de supporter ? van mij in ieder geval niet !!!!!! ik heb na de vorige brief mijn lidmaatschap al opgezegd bij de fsv, stelletje amateurs zijn het met belachelijke eisen. Mij vertegenwoordigen ze iig niet. Ik snap nogmaals het sentiment wel maar nu? op dit moment? nee. op je post: +1 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tyfus FSV! Hoe kun je nou achter dat lijstje met eisen staan? De FSV geilt vooral op zichzelf, alleen die zin al, 'Wij, de grootste onafhankelijke supportersvereniging van Nederland.' Tiefstraal op!
De FSV heeft altijd wat te janken, weet vooral wat er fout gaan maar nooit wat er goed gaat! |
|
|
|