BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het je niet duidelijk ONNO JACOBS

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  F.L.E is een kenner en HELD!!!net als de VvF
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:15   quote  deeplink  
OPROTTEN we kotsen jullie uit !

van 3 tot 34 MILJOEN schuld mooie zakenman!
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 06 juni 2011 - 19:20   quote  deeplink  
We??
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:21   quote  deeplink  
eigen wijs he klootzak! laatste wedstrijd riep ik nog naar je en je hoorde het blijkbaar goed (feyenoord-nec) ! want laf als je bent stuurde je een jochie van 16 jaar in een geel cliniclown jasje dat ik en mede fans moesten ophouden mooi niet onno tot je weg bent ..... jij bent een van de grootste verziekers van ONS FEYENOORD!
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:20 schreef Trouwe hond het volgende:
We??
ja 75 % van de feyenoord fans is we ja ....
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:20 schreef Trouwe hond het volgende:
We??
ja 75 % van de feyenoord fans is we ja ....
jackyvw
 jackyvw - maandag 06 juni 2011 - 19:23   quote  deeplink  
slotje graag
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:23 schreef jackyvw het volgende:
slotje graag
sterf en bederf nagemaakte
Royaal
 Royaal - maandag 06 juni 2011 - 19:25   quote  deeplink  
Laat Co ff uitblazen jo..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:23 schreef jackyvw het volgende:
slotje graag
Erik Gudde wat doe jij opeens hierzo???
Slotje vragen is hier niet voor Jackies weg gelegd..
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:25 schreef Royaal het volgende:
Laat Co ff uitblazen jo..
idd of moeten we feyenoord helemaal opdoeken soms????? we kunnen niet blijven kijken
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Erik Gudde wat doe jij opeens hierzo???
Slotje vragen is hier niet voor Jackies weg gelegd..
wie is dat joh leon ??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:26 schreef kale co het volgende:

[..]

wie is dat joh leon ??
`t zal wel een vreemde wezen Co ;)
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

`t zal wel een vreemde wezen Co ;)
erg he leon gvd wordt nooit rustig bij de club
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 06 juni 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:23 schreef jackyvw het volgende:
slotje graag
Je klauwen in het gips!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:28 schreef kale co het volgende:

[..]

erg he leon gvd wordt nooit rustig bij de club
We rusten als we dood zijn Co!!!
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We rusten als we dood zijn Co!!!
das waar !
for life
 for life - maandag 06 juni 2011 - 19:32   quote  deeplink  
wat een stelletje ongelovelijke sukkels zeg zijn de meeste van jullie denken jullie nou echt dat de supporters de dienst uitgaan maken bij mijn club al 39 jaar jullie zijn naar mijn idee allemaal redelijk hersenloos weet je door wie mijn club naar de klote is geholpen door een stelletje mongolen die bij elke wedstrijd in europa het nodig vond om mijn club door de stront te halen DAAROM hebben we nou schuld omdat geen enkel bedrijf zijn geld in mijn club wil stoppen denk daar maar eens aan in plaats van mijn club nog verder naar de klote te laten gaan door mensen die proberen te redden wat er te redden valt te beschuldigen en jullie handen nou eens niet in onschuld trachten te wassen leve feyenoord 1
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:32 schreef for life het volgende:
wat een stelletje ongelovelijke sukkels zeg zijn de meeste van jullie denken jullie nou echt dat de supporters de dienst uitgaan maken bij mijn club al 39 jaar jullie zijn naar mijn idee allemaal redelijk hersenloos weet je door wie mijn club naar de klote is geholpen door een stelletje mongolen die bij elke wedstrijd in europa het nodig vond om mijn club door de stront te halen DAAROM hebben we nou schuld omdat geen enkel bedrijf zijn geld in mijn club wil stoppen denk daar maar eens aan in plaats van mijn club nog verder naar de klote te laten gaan door mensen die proberen te redden wat er te redden valt te beschuldigen en jullie handen nou eens niet in onschuld trachten te wassen leve feyenoord 1
Kijk en Lees eerst eens de stukken jongen de fans maken feyenoord niet kapot maar wel wat er nu zit! kijk en lees bijv lunatic stukken zijn openbaar gemaakt of liegen die ook?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:32 schreef for life het volgende:
wat een stelletje ongelovelijke sukkels zeg zijn de meeste van jullie denken jullie nou echt dat de supporters de dienst uitgaan maken bij mijn club al 39 jaar jullie zijn naar mijn idee allemaal redelijk hersenloos weet je door wie mijn club naar de klote is geholpen door een stelletje mongolen die bij elke wedstrijd in europa het nodig vond om mijn club door de stront te halen DAAROM hebben we nou schuld omdat geen enkel bedrijf zijn geld in mijn club wil stoppen denk daar maar eens aan in plaats van mijn club nog verder naar de klote te laten gaan door mensen die proberen te redden wat er te redden valt te beschuldigen en jullie handen nou eens niet in onschuld trachten te wassen leve feyenoord 1
Heb je helemaal gelijk in hahaha punt koma ? !
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Neem van mij aan als ik niet ZEKER zou zijn zou ik niet aan dingen meedoen maar ik heb veel info heel veel!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:36 schreef kale co het volgende:
Neem van mij aan als ik niet ZEKER zou zijn zou ik niet aan dingen meedoen maar ik heb veel info heel veel!
Ach die Jacobs en Woerts hadden de KUIP uit gemoeten als eerste,daarna hebben we vervangers gekregen van het zelfde of misschien wel een minder niveau!!
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 06 juni 2011 - 19:39   quote  deeplink  
Ik hoorde niemand toen er financiele risico´s werden genomen met o.a. Makaay, van Bronckhorst, Tomasson etc. Laat deze mensen het ook weer oplossen, ze zijn al aardig op weg. Bedrijfsrisico´s behoren bij een bedrijfsvoering. Verantwoord of niet ik mag het wel. En Feijenoord overwint!!!!!!
qwerto
 qwerto - maandag 06 juni 2011 - 19:39   quote  deeplink  
weet je wat het verschil is tussen ono en onno ? de 1e wist wanneer het game-over was !
markw3
 markw3 - maandag 06 juni 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Deel die info dan eens Kale co ipv inhoudsloos iets roepen...
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:39 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik hoorde niemand toen er financiele risico´s werden genomen met o.a. Makaay, van Bronckhorst, Tomasson etc. Laat deze mensen het ook weer oplossen, ze zijn al aardig op weg. Bedrijfsrisico´s behoren bij een bedrijfsvoering. Verantwoord of niet ik mag het wel. En Feijenoord overwint!!!!!!
nee want toen hadden ze al in moeten grijpen ! en toen hoorde je ons wel maar was roepende in een woestijn ! kan het ook nog bewijzen ook maar blijft feit dat we falliet zijn!
craven
 craven - maandag 06 juni 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Rustig co eerst ff een pilsje man....
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 06 juni 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:41 schreef kale co het volgende:

[..]

nee want toen hadden ze al in moeten grijpen ! en toen hoorde je ons wel maar was roepende in een woestijn ! kan het ook nog bewijzen ook maar blijft feit dat we falliet zijn!
Ik geloof je hoor als je het zegt geen bewijzen nodig. Feijenoord overwint altijd!
jackyvw
 jackyvw - maandag 06 juni 2011 - 19:44   quote  deeplink  
we zijn niet failliet man.. je weet niet eens wat het woord betekent.
alles komt goed, over een jaar of 1-2 van alle schulden af.
nu is het bouwen met jeugd en hopen dat het team wat er staat blijft staan.
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:43 schreef craven het volgende:
Rustig co eerst ff een pilsje man....
ja hahaha er is vanavond weer overleg je hoort het als ik nieuws heb , ron vlaar is in de kuip hoop dat ze eruit komen!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:44 schreef jackyvw het volgende:
we zijn niet failliet man.. je weet niet eens wat het woord betekent.
alles komt goed, over een jaar of 1-2 van alle schulden af.
nu is het bouwen met jeugd en hopen dat het team wat er staat blijft staan.
Daar heb jij nou weer gelijk in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:39 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik hoorde niemand toen er financiele risico´s werden genomen met o.a. Makaay, van Bronckhorst, Tomasson etc. Laat deze mensen het ook weer oplossen, ze zijn al aardig op weg. Bedrijfsrisico´s behoren bij een bedrijfsvoering. Verantwoord of niet ik mag het wel. En Feijenoord overwint!!!!!!
Hey Spaanse vriend,maar het was ons toen ook niet duidelijk dat het gevaarlijk was
om die jongens aan te trekken.We wisten toen ook niet dat Feijenoord het salaris nog tot 2014 moet afbetalen omdat ze eigenlijk niet eens geld hadden voor de salarisen voor de looptijd van hun contract......
Maar dat komt op conto Peter Bosz en daar is tie weer Jacobs!!!
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 06 juni 2011 - 19:46   quote  deeplink  
Binnen 5 weken schulden vrij, mark my words
craven
 craven - maandag 06 juni 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:45 schreef kale co het volgende:

[..]

ja hahaha er is vanavond weer overleg je hoort het als ik nieuws heb , ron vlaar is in de kuip hoop dat ze eruit komen!
weten we tog, je ben een betrouwbare bron
markw3
 markw3 - maandag 06 juni 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:44 schreef jackyvw het volgende:
we zijn niet failliet man.. je weet niet eens wat het woord betekent.
alles komt goed, over een jaar of 1-2 van alle schulden af.
nu is het bouwen met jeugd en hopen dat het team wat er staat blijft staan.
Eens!

Elke keer als het rustig rondom de club dreigt te worden, staan er wel weer een paar idioten op die weer een bommetje (soms letterlijk) er onder gaan gooien...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar heb jij nou weer gelijk in.
tuurlijk Henk hahahaha
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:44 schreef jackyvw het volgende:
we zijn niet failliet man.. je weet niet eens wat het woord betekent.
alles komt goed, over een jaar of 1-2 van alle schulden af.
nu is het bouwen met jeugd en hopen dat het team wat er staat blijft staan.
Als jij het zo goed weet prima joh,........ op papier is feyenoord falliet dankzij blokland is dat voorkomen maar goed jij weet het dus vertel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:46 schreef markw3 het volgende:

[..]

Eens!

Elke keer als het rustig rondom de club dreigt te worden, staan er wel weer een paar idioten op die weer een bommetje (soms letterlijk) er onder gaan gooien...
onzin,kom dan eens met feiten of openheid van zaken dat wel goed is gegaan...
Pas als de vrienden van Feijenoord met een tegen bericht komt trek ik partij voor hun...
markw3
 markw3 - maandag 06 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:47 schreef kale co het volgende:

[..]

Als jij het zo goed weet prima joh,........ op papier is feyenoord falliet dankzij blokland is dat voorkomen maar goed jij weet het dus vertel
Kon Feyenoord zijn financiële verplichtingen niet meer nakomen dan???
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:22 schreef kale co het volgende:

[..]

ja 75 % van de feyenoord fans is we ja ....
hahaha co, heb je zitten turven? ik durf mijn hand er wel voor in het vuur te steken dat dat percentage ietsjes lager ligt.
markw3
 markw3 - maandag 06 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

onzin,kom dan eens met feiten of openheid van zaken dat wel goed is gegaan...
Pas als de vrienden van Feijenoord met een tegen bericht komt trek ik partij voor hun...
Net zoals die feiten in de brief van de "supporters"??
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

onzin,kom dan eens met feiten of openheid van zaken dat wel goed is gegaan...
Pas als de vrienden van Feijenoord met een tegen bericht komt trek ik partij voor hun...
Kijk heel simpel het is tot nu toe niet rustig geweest... groep vvf staat tegenover de directie waarvan bepaalde mensen O.A. van well, onno jacobs, zich zouden moeten terug trekken wegens verantwoording fina malaise.. zoveel is er niet aan de hand maar als de rotte appels eruit zijn is het klaar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:50 schreef markw3 het volgende:

[..]

Net zoals die feiten in de brief van de "supporters"??
Nee maar wel de feiten de Guzman....de feiten dat onder Jacobs/Bosz de schulden net zover zijn opgelopen als bij Jorien...Toezegging van een bekerfinale in 2 wedstrijden...
Alles verbieden wat de supporters zo mooi maakte.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 juni 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:51 schreef kale co het volgende:

[..]

Kijk heel simpel het is tot nu toe niet rustig geweest... groep vvf staat tegenover de directie waarvan bepaalde mensen O.A. van well, onno jacobs, zich zouden moeten terug trekken wegens verantwoording fina malaise.. zoveel is er niet aan de hand maar als de rotte appels eruit zijn is het klaar
Precies maar nee laten we Onno steunen en van Well hup jacobs hup jacobs
sevillana
 sevillana - maandag 06 juni 2011 - 19:57   quote  deeplink  
't zal Onno ongetwijfeld duidelijk zijn, maar ik zie 'm niet zo 1,2,3 opstappen
markw3
 markw3 - maandag 06 juni 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee maar wel de feiten de Guzman....de feiten dat onder Jacobs/Bosz de schulden net zover zijn opgelopen als bij Jorien...Toezegging van een bekerfinale in 2 wedstrijden...
Alles verbieden wat de supporters zo mooi maakte.....
Denk je nou serieus dat Feyenoord ook maar iets te zeggen had over de bekerfinale?? Dan ben je wel heel erg negatief zeg. Dat was al lang en breed beslist door de knjb en was als Feyenoord het er niet mee eens was geweest, niet gespeeld of op neutraal terrein gespeeld zonder supporters...
De Guzman... Tja je kan een speler ook echt dwingen om bij te tekenen. Dat Manchester City geld heeft geboden, is nooit bevestigd.
De schulden waren sowieso wel opgelopen, door mislopen/uitsluiting van europees voetbal. Dit zie je nou ook heel duidelijk bij P$V, waar toch de laatste jaren niet een heel slecht beleid is gevoerd...
Kijk, ik snap best je frustratie, maar blijf wel reeël!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

tuurlijk Henk hahahaha
Jackyvw is nieuw hier, Leon, en is misschien wel meisje/vrouw. FF Rode lopert uit, even warm badje geven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:59 schreef markw3 het volgende:

[..]

Denk je nou serieus dat Feyenoord ook maar iets te zeggen had over de bekerfinale?? Dan ben je wel heel erg negatief zeg. Dat was al lang en breed beslist door de knjb en was als Feyenoord het er niet mee eens was geweest, niet gespeeld of op neutraal terrein gespeeld zonder supporters...
De Guzman... Tja je kan een speler ook echt dwingen om bij te tekenen. Dat Manchester City geld heeft geboden, is nooit bevestigd.
De schulden waren sowieso wel opgelopen, door mislopen/uitsluiting van europees voetbal. Dit zie je nou ook heel duidelijk bij P$V, waar toch de laatste jaren niet een heel slecht beleid is gevoerd...
Kijk, ik snap best je frustratie, maar blijf wel reeël!
klopt, die aangepaste bekerfinale is Feyenoord gewoon in de maag gesplitst. Daar kon Feyenoord niet veel tegen doen. En wat ze konden doen hebben ze gedaan.

De enige overgebleven opties waren 1) accepteren dat het over 2 wedstrijden gaat of 2) de wedstrijd niet spelen. tsja...
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 juni 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:46 schreef markw3 het volgende:

[..]

Eens!

Elke keer als het rustig rondom de club dreigt te worden, staan er wel weer een paar idioten op die weer een bommetje (soms letterlijk) er onder gaan gooien...
Nou wat is het lekker rustig, hoofdsponsor stopt er mee, er worden minder seizoenskaarten verkocht, grootste talenten dreigen voor een appel en een ei te vertrekken, er is geen geld voor aankopen en de schuld bedraagd nog steeds rond de 25 miljoen.
En dan zijn de personen die het gekonkel en de leugens van de directie zat zijn de idioten?
De enige die idioot zijn zitten in het maasgebouw, voor gemiddeld 300k per jaar. En maar lachen en hun zakken nog verder vullen. En als het dan helemaal fout gaat stappen ze toch gewoon op en roepen massal in koor: wij konden er niets aan doen het is de schuld van de suporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2011 door F.L.E --
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
De FSV heeft mij niets gevraagd, maar doet wel alsof het namens mij spreekt, hoe zit dat?
Tom1982
 Tom1982 - maandag 06 juni 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Wat een ingewikkeld en agressief gedoe allemaal. Dit krijg je als supporters vergeten dat het gezin en de eigen carriere genoeg van ze vraagt. Fsv leden overschatten zichzelf net zo erg als bestuursleden. Wat heeft meer onrust voor zin, terwijl er belangrijke zaken staan te gebeuren met contracten e.d.?Eigen jeugd goed bezig, Van Geel net begonnen in besef dat het gaat om de stabiele lange termijn. Ik zie het probleem niet. Democratie zit of staat met het bestaan van een bestuur met een hierarchische structuur. Als het over vijf jaar nog steeds een bende is, moeten mensen afgerekend worden. Nu zijn we gebaat bij rust en geduld!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het je niet duidelijk ONNO JACOBS









0.0080399