BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het je niet duidelijk ONNO JACOBS

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Pecunia non olet, dus je dat toch een bezwaar vindt, dan stuur je het gewoon op naar Feyenoord.
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

google Co,maar niks tegen die andere zeggen he ?sssssssssssst hahaha
hahahahahaha sssssssssssssssssst hamas hahahahahahha
craven
 craven - maandag 06 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 21:54 schreef kale co het volgende:

[..]

facta non verba
tsjaa dat geldt de laatste tijd niet meer zo he
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 21:58 schreef craven het volgende:

[..]

tsjaa dat geldt de laatste tijd niet meer zo he
nee helaas niet!
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:32 schreef for life het volgende:
wat een stelletje ongelovelijke sukkels zeg zijn de meeste van jullie denken jullie nou echt dat de supporters de dienst uitgaan maken bij mijn club al 39 jaar jullie zijn naar mijn idee allemaal redelijk hersenloos weet je door wie mijn club naar de klote is geholpen door een stelletje mongolen die bij elke wedstrijd in europa het nodig vond om mijn club door de stront te halen DAAROM hebben we nou schuld omdat geen enkel bedrijf zijn geld in mijn club wil stoppen denk daar maar eens aan in plaats van mijn club nog verder naar de klote te laten gaan door mensen die proberen te redden wat er te redden valt te beschuldigen en jullie handen nou eens niet in onschuld trachten te wassen leve feyenoord 1
Als dat de reden was waren de neuzen, Utrecht en ADO ook aan het gas geweest. En dan heb ik het nog geeneens over de Europese topclubs.
Rellende supporters hebben de club inderdaad schade berokkend, maar dat staat niet in verhouding wat de verschillende besturen hebben aangericht bij onze club.
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
An nescis, kale Co, quantilla prudentia regatur Feyenoord?
Apparet id etiam caeco!!! Asinus asinum fricat!!
Amicus certus in re incerta cernitur...
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:39 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik hoorde niemand toen er financiele risico´s werden genomen met o.a. Makaay, van Bronckhorst, Tomasson etc. Laat deze mensen het ook weer oplossen, ze zijn al aardig op weg. Bedrijfsrisico´s behoren bij een bedrijfsvoering. Verantwoord of niet ik mag het wel. En Feijenoord overwint!!!!!!
Toen wisten wij nog niet dat Feyenoord die mensen helemaal niet kon betalen.
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Het is heel makkelijk om mensen te doen geloven dat het goed gaat! beetje hulp van de media en ja iedereen geloofd het , rtv rijmond heeft wat negatief nieuws in de wereld gebracht over de directie van feyenoord maar zij hadden wel de juiste info verkapt zijn er weer bonussen uitgekeerd en verhogingen uitgedeeld maar is niet waar feyenoord dreigde met rechtzaak en uiteindelijk gaven ze gewoon toe dus ja het ligt allemaal gecompliceerd en achter iedere boom schuilt iets moeilijk om er de waarheid uit te halen
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:04 schreef Maximus het volgende:
An nescis, kale Co, quantilla prudentia regatur Feyenoord?
Apparet id etiam caeco!!! Asinus asinum fricat!!
Amicus certus in re incerta cernitur...
vertaal ff dit gaat boven me kale kop
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:08 schreef kale co het volgende:

[..]

vertaal ff dit gaat boven me kale kop
whahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Okee, voor ieders fijne nachtrust:

Geacht bestuur,

Willen jullie de heren Jacobs en van Well (RvC) eruitgooien?
En mogen wij supporters dan een afgevaardigde in de RvC benoemen? We hebben 20.000 kandidaten. Dhr. Bas van Toor vinden wij hoofdkandidaat.
Meer humor in de Kuip.
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Toen wisten wij nog niet dat Feyenoord die mensen helemaal niet kon betalen.
ja idd waar terwijl onno het wel wist maar was puur gokken !! als we toen hoger waren geeindigd had je niemand gehoord maar juist dit was de doodsteek voor ons ! hoe kan je begroting maken op iets wat je nog niet hebt gehaald .

ik krijg volgend jaar veel geld uit de lotto maar heb nog geen lot! hoe dom kun je zijn
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Ik vind clowns griezels.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Dat bedoel ik: humor.
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:04 schreef Maximus het volgende:
An nescis, kale Co, quantilla prudentia regatur Feyenoord?
Apparet id etiam caeco!!! Asinus asinum fricat!!
Amicus certus in re incerta cernitur...
Weet jij dan niet, Kale Co, met hoe weinig verstand de Feyenoord wordt geregeerd?
Dat ziet zelfs een blinde!!! De ene ezel schuurt de ander!!
De ware vriend herken je in een onzekere situatie...
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:13 schreef Maximus het volgende:

[..]

Weet jij dan niet, Kale Co, met hoe weinig verstand Feyenoord wordt geregeerd?
Dat ziet zelfs een blinde!!! De ene ezel schuurt de ander!!
De ware vriend herken je in een onzekere situatie...
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:13 schreef Maximus het volgende:

[..]

Weet jij dan niet, Kale Co, met hoe weinig verstand de Feyenoord wordt geregeerd?
Dat ziet zelfs een blinde!!! De ene ezel schuurt de ander!!
De ware vriend herken je in een onzekere situatie...
ja de ene ezel steunt de andere idd handjes boven elkaars hoofd houden,
let op nu het nieuwe stadion niet gelijkt komt veranderd het weer.
de ratten gaan even hun hol in
Maximus
 Maximus - maandag 06 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:15 schreef kale co het volgende:

[..]
de ratten gaan even hun hol in
Uitroken die handel!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 21:53 schreef kale co het volgende:

[..]

feyenoord directie wil niet praten met supporters , aan de ene kant misschien wel logisch zou je zeggen want ze denken dat dit allemaal hersenloze zijn , maar ik kan je vertellen dat dit mensen zijn zoals advocaten,managers , niet echt dom oren de groep rond blokland zijn verstandige mensen die niet zomaar wat roepen, De documenten die verkregen zijn komen uit een lek binnen feyenoord en soms is het gewoon op te vragen zoals bijv de jaar cijfers iedereen kan dit doen! De bedragen die vermeld worden in diverse documenten zijn niet op lucht gebaseerd. Binnen de groep blokland is er verschil van mening omtrent van well en jacobs!,de varkenoord groep kijkt puur naar de financien en de manier hoe de feyenoord directie de boel manupuleert neem als vb de berichtgeving omtrent de seizoenkaart verkoop totaal verkeerde info. Rooskleurige berichten om eigen hachje te redden
allemaal waar wat je zegt. maar je gaat enigzins voorbij aan mijn vragen.

Feyenoord wil niet praten. kan, weet ik niet of dat zo is. maar eerst wilden ze wel praten en toen is er kennelijk iets gebeurd waardoor dat veranderd is.

is die brief daar de aanleiding voor geweest? vat het niet verkeerd op, maar als ik in de directie van Feyenoord had gezeten en ik had een dergelijke brief onder ogen gekregen dan had ik ook gedacht dit gaat nergens over. en dan heb ik het niet over de financiele malaise en wie daar aan schuldig is, want dat is overduidelijk. ik bedoel natuurlijk de toon waarop en de andere eisen.

mijn vraag is dus nogmaals: is er vanuit de varkenoordgroep geprobeerd op een 'normale' manier de dialoog aan te gaan. iets in de trant van:

----
Geachte directie,

bla bla

Gezien de situatie

bla bla

Wij doen de volgende aanbevelingen.

De Heer Onno Jacobs, Financieel Directeur bij Feyenoord..... achten wij het voor alle partijen beter dat... samenwerking wordt stopgezet...vanwege de volgende redenen....

De Heer Dick van Well, Voorzittert Raad van Commissarissen bij Feyenoord.... terugtreedt als voorzittert....of stap terugdoet naar 'gewoon' commisaris... vanwege de volgende redenen....

Voorts....Feyenoorder met voetbal knowhow in de Raad van Commissarissen...

Dit gezegd hebbende..... hopen wij in de nabije toekomst de dialoog aan te gaan.... constructieve bijdrage....

Hoogachtend, namens die, die en die,

[insert name here]
----

zoiets dus. en dan kun je eventueel nog vragen stellen over de aanpak met de situatie Beenhakker en de situatie Van Hanegem.

is het zo gebeurd? of is meteen het eisenpakket van die beroemde brief van januari op tafel gekomen?

het zou alle partijen sieren wanneer er excuses wordt gemaakt over fouten gemaakt in de communicatie, zodat er weer sprake kan zijn van een goede dialoog.
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
nou feyenoord directie heeft alleen gezegd niet in te gaan op de eisen gesteld in de brief ! that was it! geen praten helemaal niets, daarna is het vertrouwen opgezegd in de directie gebaseerd op de cijfers die op tafel zijn gekomen
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:59 schreef kale co het volgende:
nou feyenoord directie heeft alleen gezegd niet in te gaan op de eisen gesteld in de brief ! that was it! geen praten helemaal niets, daarna is het vertrouwen opgezegd in de directie gebaseerd op de cijfers die op tafel zijn gekomen
Ik vond de brief ook wel wat ongelukkig geformuleerd. Ben het zeker niet eens met deze directie, maar ook de Varkenoord groep draagt schuld aan de ontstane situatie. Waar 2 kijven,....
kale co
 kale co - maandag 06 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:01 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond de brief ook wel wat ongelukkig geformuleerd. Ben het zeker niet eens met deze directie, maar ook de Varkenoord groep draagt schuld aan de ontstane situatie. Waar 2 kijven,....
idd waar zit zoveel emotie in ja kan het me voorstellen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:59 schreef kale co het volgende:
nou feyenoord directie heeft alleen gezegd niet in te gaan op de eisen gesteld in de brief ! that was it! geen praten helemaal niets, daarna is het vertrouwen opgezegd in de directie gebaseerd op de cijfers die op tafel zijn gekomen
mmmmm, zo als ik het zie is het van beide kanten niet echt lekker gegaan. nogmaals ik zit er niet tussenin, maar zo schat ik het in.

De varkenoord groep komt met een aantal mogelijke en onmogelijke eisen. Dat Feyenoord die eisen niet ziet zitten is begrijpelijk, maar het is onverstandig de discussie meteen af te kappen, aangezien er onvrede heerst onder een significant deel van de supporters (hoe groot dat deel precies is, laat ik in het midden, maar groot genoeg om het serieus te nemen).

Maar je moet ook de hand in eigen boezem steken. Je wilt graag de dialoog aangaan, maar is er sprake van een dialoog wanneer je met een pakket 'eisen' komt? maw, kreeg Feyenoord de ruimte om deze eisen te weerleggen als ze daar tenminste de goede argumenten voor hadden? of was het zo dat de brief meer een ultimatum was. Dat de directie eigenlijk die eisen onverkort moest uitvoeren?

Voor een discussie zijn 2 partijen nodig. Partijen die naar elkaars argumenten luisteren. Nogmaals, een ultimatum stellen is niet hetzelfde als een discussie voeren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:01 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vond de brief ook wel wat ongelukkig geformuleerd. Ben het zeker niet eens met deze directie, maar ook de Varkenoord groep draagt schuld aan de ontstane situatie. Waar 2 kijven,....
precies, daarom is het ook van groot belang dat beide partijen zich achter de oren krabben.

Ik hoop dat ze snel weer om de tafel gaan en luisteren - echt luisteren - naar wat de ander te zeggen heeft en vooral of dat goed onderbouwd is.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 23:10   quote  deeplink  
als jij een brief krijgt met een ultimatum en daarbij belachelijke eisen, ga jij dan niet meteen de discussie afkappen?
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:10 schreef FR-Douwe het volgende:
als jij een brief krijgt met een ultimatum en daarbij belachelijke eisen, ga jij dan niet meteen de discussie afkappen?
Nee. Maar ik laat dan wel op niet mis te verstane wijze weten dat ik dergelijke brieven niet op prijs stel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:10 schreef FR-Douwe het volgende:
als jij een brief krijgt met een ultimatum en daarbij belachelijke eisen, ga jij dan niet meteen de discussie afkappen?
als je het tegen mij hebt, ja, ik zou de discussie afkappen.

als ik de directie van Feyenoord was geweest, dan niet. Je moet dan beseffen dat het legioen Feyenoord maakt. Feyenoord = Legioen.

Daarom zou het onverstandig zijn de deur dicht te doen voor supporters, zelfs al stellen die een ultimatum. Ik zou wel zeggen kom maar terug als je ook wilt luisteren naar onze argumenten.

Ik zou zeggen, wij gaan niet zomaar eisen inwilligen, maar als jullie gegronde bezwaren hebben tegen het een of ander of aanbevelingen die goed zijn onderbouwd, dan zijn jullie van harte welkom.

Dus ik richt zowel mijn kritiek op Feyenoord als op de varkenoord groep.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

als je het tegen mij hebt, ja, ik zou de discussie afkappen.

als ik de directie van Feyenoord was geweest, dan niet. Je moet dan beseffen dat het legioen Feyenoord maakt. Feyenoord = Legioen.

Daarom zou het onverstandig zijn de deur dicht te doen voor supporters, zelfs al stellen die een ultimatum. Ik zou wel zeggen kom maar terug als je ook wilt luisteren naar onze argumenten.

Ik zou zeggen, wij gaan niet zomaar eisen inwilligen, maar als jullie gegronde bezwaren hebben tegen het een of ander of aanbevelingen die goed zijn onderbouwd, dan zijn jullie van harte welkom.

Dus ik richt zowel mijn kritiek op Feyenoord als op de varkenoord groep.
ok, ben het met je eens dat je de deur niet moet dicht gooien maar er zijn meer supporters dan de mensen die deze brief hebben opgesteld. Misschien had Feyenoord zoals Els aangaf duidelijker stelling moeten nemen maar wel aangeven in gesprek te willen..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Met de aantekening dat de FSV, gezien hun eisen, geenszins hun plaats kent, want hiermee op de bestuurdersstoel wilde zitten.
Gegeven voorgaande is het maar de vraag of je als club werkelijk inhoudelijk met deze partij kunt spreken.

Als mijn buur herhaaldelijk van mij zou eisen een andere auto te kopen zou ik de dialoog daarover ook niet meer zoeken.
Els
 Els - maandag 06 juni 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:
Met de aantekening dat de FSV, gezien hun eisen, geenszins hun plaats kent, want hiermee op de bestuurdersstoel wilde zitten.
Gegeven voorgaande is het maar de vraag of je als club werkelijk inhoudelijk met deze partij kunt spreken.

Als mijn buur herhaaldelijk van mij zou eisen een andere auto te kopen zou ik de dialoog daarover ook niet meer zoeken.
Maar misschien heeft die buurman wel ongelofelijk gelijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:
Met de aantekening dat de FSV, gezien hun eisen, geenszins hun plaats kent, want hiermee op de bestuurdersstoel wilde zitten.
Gegeven voorgaande is het maar de vraag of je als club werkelijk inhoudelijk met deze partij kunt spreken.

Als mijn buur herhaaldelijk van mij zou eisen een andere auto te kopen zou ik de dialoog daarover ook niet meer zoeken.
heb je ook weer gelijk in
craven
 craven - maandag 06 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
krijgt die Jacobs toch meer aandacht dan die verdiend....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 06 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
hahahahaha lijkt me een mooi einde van dit topic
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 juni 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 23:26 schreef Els het volgende:

[..]

Maar misschien heeft die buurman wel ongelofelijk gelijk.
Tuurlijk zou kunnen, maar eisen stellen werkt tegengesteld he.
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:
Okee, voor ieders fijne nachtrust:

Geacht bestuur,

Willen jullie de heren Jacobs en van Well (RvC) eruitgooien?
En mogen wij supporters dan een afgevaardigde in de RvC benoemen? We hebben 20.000 kandidaten. Dhr. Bas van Toor vinden wij hoofdkandidaat.
Meer humor in de Kuip.
Nou Henk, dank je wel. Ik kan niet slapen. Komt door die rotclown van jou.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2011 - 08:02   quote  deeplink  
Dat spijt me nou zeer, Els.
Filmtip: "It". Daarna vind je clowns geen griezels meer, heb je alleen nog maar een hekel aan ze.....
Maximus
 Maximus - dinsdag 07 juni 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Nee het is hem niet duidelijk
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 07 juni 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Dat zeg ik, kale clown

canstock3220835.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Marco12345 --
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 20:05 schreef Tom1982 het volgende:
Als het over vijf jaar nog steeds een bende is, moeten mensen afgerekend worden. Nu zijn we gebaat bij rust en geduld!
De mensen waar het hier in dit topic over gaat zitten hier nu al ongeveer 5 jaar, dus tijd om ze voor hun falen af te rekenen.
jo3h
 jo3h - dinsdag 07 juni 2011 - 09:51   quote  deeplink  
als de supporters het dan zo goed weten. waarom doen ze het zelf dan niet ze hebben alleen maar een grote mond maar als je aan ze vraagt hoe het dan wel zou moeten geven ze niet thuis. het is gewoon dom vee (makkelijk praten uit een luie stoel he)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
@ Collin
Precies!!! Zonder de VVF hadden we nooit meer perspectief gehad!!!
Dan had het nu zo'n beetje einde geweest!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:51 schreef jo3h het volgende:
als de supporters het dan zo goed weten. waarom doen ze het zelf dan niet ze hebben alleen maar een grote mond maar als je aan ze vraagt hoe het dan wel zou moeten geven ze niet thuis. het is gewoon dom vee (makkelijk praten uit een luie stoel he)
ff kijken we halen 4 spelers en hebbeb salaris voor 2 jaar,laten we ze dan een contract geven voor 4 jaar...??
Er meld zich een man namens Manchestert City en die bied 14 miljoen voor de Guzman die nog een contract heeft van een jaar...Laten we maar zeggen dat de fax stuk was en dat we
dan van iedere gek wel iets aan kunnen nemen...
Laten we het verwarmde trainingveld weghalen zodat de slectie met vorst dagen door de hele regio moeten reizen om te kunnen trainen....
Laten we op verzoek van 020 een bekerfinale spelen in 2 wedstrijden...
Laten we Beenhakker ff opnaaien zodat hij z`n spullen pakt een halfjaar voor tijd
en dan geven we hem lekker 6 ton mee...God wat zijn we blij met dat opgehaalde miljoen...

Nee de Fsv kiezen een rot moment uit,daar ben ik het dan wel weer mee eens..
Anderzijds blijft nu wel Mario Been buiten schot...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 16:46   quote  deeplink  
iedereen blijft buiten schot, want t grote vingerwijzen zal nu wel beginnen.
in een cirkeltje.
legrande
 legrande - dinsdag 07 juni 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Ik heb al 42 jaar seizoenskaart en ook ik heb mij vaak geergerd het laatste jaar. Ik persoonlijk vind dat veel supporters gelijk hebben dat daar veel tye veel verdiend wordt en weinig prestere. Ik vind echter dat het bestuur fantastische zet gedaan heeft met van geel. Ik ben niet alleen zie de verkoop van seizoenskaarten nu al 2000 meer dan vorig jaar rond deze tijd. Al 2 van de vier die 3 jaar bijtekenen. Vrienden van Feyenoord die druk bezig zijn de boel ondanks geldgebrek toch te versterken en ja hoe vervelend het is dat groepje mongolen die er steeds voor zorgen dat uitwedstrijden steeds weer in chaos eindigen. Ik heb het zelf gezien bezinestation of snackbar totaal geplunderd. Zij hebben er voor gezorgd dat we 2 en niet 1 bekerfinale kregen(niet het bestuur of knvb nee die klootzakken). Ik heb er toch met van Geel weer veel vertrouwen in. Bewaar nu de rust en ga het niet weer verknallen. Ik kijk al weer uit naar nieuwe seizoen met Fernandes schenkelveld en cisse er ook weer bij. Feyenoord is voor mij alles en dat zal altijd zo blijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:46 schreef Stylzz het volgende:
iedereen blijft buiten schot, want t grote vingerwijzen zal nu wel beginnen.
in een cirkeltje.
(`t grote vingerwijs) topic misschien? ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 17:08 schreef legrande het volgende:
Ik heb al 42 jaar seizoenskaart en ook ik heb mij vaak geergerd het laatste jaar. Ik persoonlijk vind dat veel supporters gelijk hebben dat daar veel tye veel verdiend wordt en weinig prestere. Ik vind echter dat het bestuur fantastische zet gedaan heeft met van geel. Ik ben niet alleen zie de verkoop van seizoenskaarten nu al 2000 meer dan vorig jaar rond deze tijd. Al 2 van de vier die 3 jaar bijtekenen. Vrienden van Feyenoord die druk bezig zijn de boel ondanks geldgebrek toch te versterken en ja hoe vervelend het is dat groepje mongolen die er steeds voor zorgen dat uitwedstrijden steeds weer in chaos eindigen. Ik heb het zelf gezien bezinestation of snackbar totaal geplunderd. Zij hebben er voor gezorgd dat we 2 en niet 1 bekerfinale kregen(niet het bestuur of knvb nee die klootzakken). Ik heb er toch met van Geel weer veel vertrouwen in. Bewaar nu de rust en ga het niet weer verknallen. Ik kijk al weer uit naar nieuwe seizoen met Fernandes schenkelveld en cisse er ook weer bij. Feyenoord is voor mij alles en dat zal altijd zo blijven.
Zelfs daar klopt geen snars van,dat van dat we nu al meer seizoenskaarten hebben verkocht..Zelfde tijd vorig jaar waren er dus eigenlijk 2000 meer verkocht....
Maar dat neemt niet weg dat je gelijk heb betreft de Hoolie`s..
Alleen ik kan me nog zo goed herrineren dat bij de wedstrijd Ajax - Feyenoord de allerlaatse waarschuwing kwam van als er nu wat gebeurd dan 5 jaar geen supporters
uit en thuis....Wie liepen er met blikken en Flessen tegooien zodat de ME daar tegen ging optreden? Juistem,020..
Als wij nou die laatste waarschuwing hadden misbruikt dan had ik vrede gehad met 2 wedstrijden als finale..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
En daarbij heeft de VvF zelf laten doorschemeren om afscheid te nemen van zowel Jacobs en van Well....Het is waarschijnlijk zelfs hun grootse wens!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
+1
jo3h
 jo3h - dinsdag 07 juni 2011 - 18:11   quote  deeplink  
en dan zeggen de supporters dat ze een miljoen hebben opgehaald maar dan zijn ze zeker de boete.s die feyenoord moest betalen vergeten en 1jaar uitsluiting door dat nangy gebeuren dan mogen ze nog wel een paar miljoen storten krijgt feyenoord eindelijk zijn geld terug supporters verreniging het zijn gewoon oproer kraaiers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Pleur toch op!!
dat gedoe in nancy en de boetes zijn natuurlijk de schuld van de FSV en het hele legioen!!
Rot lekker naar je neuzenvrienden toe!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het je niet duidelijk ONNO JACOBS









0.0071320