BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bedankt LN, SVF en de Varkenoordgangers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  TIJD VOOR DEMOCRATIE MENSEN!!! ANDERS BLIJFT DIT GO(T)H
Man @ C&A
 Man @ C&A - dinsdag 07 juni 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Dezelfde supporters die Van Den Herik zo tegenwerkten dat hij zijn taken niet meer effectief kon uitvoeren, dezelfde supporters die leugens vertelden om Wim Jansen, de zogenaamde Messias, aan de macht te helpen, die zelfde supporters schreeuwen nu weer om veranderingen.

Hebben ze van de vorige keer niets geleerd?

Is het niet zo, dat toen hun messias Jansen vertrok de schuld meer dan verdubbeld was?

Is het niet zo dat de messias van LN, van de SVF en van de Varkenoordgangers Jansen kwam, zag en een gigantische puinhoop achterliet?

Deze Feyenoordsupporter wil de LN, de SVF en de Varkenoordgangers hiervoor nog hartelijk bedanken.

Jansen die te laf was voor woorden en te schimmig voor daden werd aangesteld onder druk van dezelfde supporters die nu ook een grote bek hebben. Deze vriend van LN, van de SVF en van de Varkenoordgangers stelde Peter Bosz aan.
Een hele goede keus, zijn jullie hier trots op?

Onder de messias Jansen werd Van Marwijk aangesteld en werd het salarisplafond voor spelers opgerekt, onder het mom dat dit geen probleem zou zijn want met deze trainer en deze spelersgroep zou CL worden gehaald. Op zichzelf was dat goed mogelijk als alle neuzen dezelfde kant op zouden staan, maar toen van Marwijk na twee maanden bekend maakte dat hij bondscoach zou worden, stonden de neuzen niet meer dezelfde kant op en werd de neergang in versterkte mate voortgezet.
Jansen stond als technisch adviseur toe dat voor van Marwijk het salarisplafond voor de spelers werd opgerekt en hij stond er ook bij toen van Marwijk bij zijn aanstelling bij Feyenoord ging onderhandelen met de KNVB.

Nee LN, SVF of Varkenoordgangers de enige schuldigen aan de neergang van Feyenoord zijn Jansen, Van Marwijk en indirect jullie, want jullie hebben er alles aan gedaan om Jansen een officiële rol te laten spelen bij Feyenoord.
De LN vertelde leugens over van den Herik. Van den Herik zou de reden zijn dat Jansen niet bij Feyenoord wilde werken, terwijl Jansen zelf in een interview met LN had gezegd dat dit niet waar was.
De SVF had en heeft nog steeds geen kloten en luistert alleen maar naar schreeuwers.
De Varkenoordgangers kwamen van Varkenoord op hun smoezelige jongenskamertjes en begonnen op het internet Van Den herik voor de grote boeman uit te maken en Wim Jansen te promoten als de Verlosser Van Zuid.

LN, SVF en de Varkenoordgangers (nu noemen ze zich de Varkenoordgroep), jullie wilden Jansen, jullie kregen Jansen. Toen Jansen met de staart tussen zijn benen vertrok was de schuld meer dan verdubbeld. Dit wijten aan een financiële man is te makkelijk.

Mensen met enige intelligentie leren van hun fouten. Het lijkt er op dat LN, SVF en de Varkenoordgangers niets hebben geleerd van hun vorige campagne tegen het Feyenoordbestuur.

Als je wilt dat Feyenoord niet kapot gaat, zeg dan nee tegen:
- LN
- SVF
- de Varkenoordgroep.

Ik zeg in ieder geval nee tegen deze malloten.

Man at C&A
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Wie of wat is de SVF????????
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Jij ben echt niet wijs man
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik zeg NEE tegen jou!!!
Jou hele verhaal raakt wal noch kant!!
De RvC en Jacobs hebben het volgens jou dus goed gedaan??
Is je opgevallen dat de schuld meer dan verdubbelt is sinds zij er zitten?
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Ow ja ik zie het al C&A, is toch voordeliger he
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:45 schreef Collin het volgende:
Wie of wat is de SVF????????
Denk dat hij de VVF bedoelt!! Kan je nagaan hoe idioot hij is!!
Als je die niet had gehad betekende dat het einde voor Feyenoord!!
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Denk dat hij de VVF bedoelt!! Kan je nagaan hoe idioot hij is!!
Als je die niet had gehad betekende dat het einde voor Feyenoord!!
Dat is een ding dat zeker is, maar die gozer is niet wijs joh
Maximus
 Maximus - dinsdag 07 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
denk dat ie FSV bedoelt... maar tja... dan nog...
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:53 schreef Maximus het volgende:
denk dat ie FSV bedoelt... maar tja... dan nog...
tja, zeg dat wel
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
ook hier zit wel wat in.

Al die verhalen zit wel iets in.

beu.
Collin
 Collin - dinsdag 07 juni 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Is zeker druk bij C&A, je hoort hem niet meer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 09:57   quote  deeplink  
De varkenoordgroep heeft hem waarschijnlijk een van zijn eigen kledingstukken in zijn bek gestopt en zijn handen vastgebonden met zijn eigen stropdassen!! Hehehhehehehehehe!
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - dinsdag 07 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Ik zie dat U geen fan bent van Dhr. Janssen. Maar om toch even wat dingen uit Uw stuk te halen ...

"Dezelfde supporters die Van Den Herik zo tegenwerkten dat hij zijn taken niet meer effectief kon uitvoeren" ... Dat beleid vanaf een boot bedoelt U? Dat deze man 340 dagen per jaar in het buitenland zat, en de club er bij deed. Dat bedoelt U met effectief uitvoeren? Of is het die lening met 12% rente?

"Toen Jansen met de staart tussen zijn benen vertrok was de schuld meer dan verdubbeld. Dit wijten aan een financiële man is te makkelijk." ... Is het niet zo dat een financieel directeur verantwoordelijk is voor de financiën dan? Als in ieder willekeurig bedrijf er "gegokt" word met de financiën, en dat gaat mis, dat dan de financiële man plaats moet maken?!

Maargoed volgens U ligt het huidige wanbeleid allemaal aan Wim Janssen? Ik vind dat een raar verhaal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
+1
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - dinsdag 07 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Vergeet niet dat het altijd van twee kanten komt, er zijn er altijd twee schuldig. Voor beide partijen is wat te zeggen. Het is natuurlijk heel makkelijk om iemand de schuld in zijn schoenen te schuiven. Maar ik vind het niet echt de juiste timing om nu het bestuur een schop te geven. Juist nu er rust nodig is om de talenten te binden en om met een jong en gretig team de voorbereiding in te gaan. Ik ben bang dat dit zeker invloed heeft op de contractverlengingen van onze 'talenten'. Niemand wil in een chaotische en negatieve omgeving werken en het zorgt er ook voor dat het onbewust of bewust in die koppies van de spelers doorwerkt wat weer invloed op het spel zal hebben. Punt is dat we nu rust nodig hebben.......

Dat gezeik op die 'talenten' van ons ben ik ook een beetje zat. Iedereen ziet dat ze genoeg kwaliteiten hebben om de top te halen. Ze hebben echt wel een Feyenoord hart anders zouden ze niet zo lang twijfelen. Vergeet niet dat jij en ik ook weleens van werkgever zijn gewisseld omdat we daar beter betaald werden en misschien meer kans op ontwikkeling hadden, terwijl we al jaren loyaal waren aan onze vorige werkgever. Iedereen denkt aan zijn toekomst en dan moet je wel eens egoistisch zijn. Daarom moeten we die gasten steunen en overhalen om bij te tekenen. Laat ze maar beseffen dat ze bij de mooiste club van de wereld voetballen en dat het legioen achter hun staat!

Al die negatieve shit......worden we daar nu niet moe van? Tuurlijk zie ik liever een ervaren rot voor de ploeg staan en tuurlijk zie ik liever een bestuur met oud Feyenoorders en echte kenners maar ik zie nog liever een club die rust uitstraalt en die nu eens begint met lekker voetballen......we moeten het doen met de middelen die we hebben en laten we daar dan voor gaan!!
Man @ C&A
 Man @ C&A - dinsdag 07 juni 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Collin
Wie of wat is de SVF????????
FSV of SVF het maakt niet uit, ze hebben geen ballen.

quote:
Collin
Jij ben echt niet wijs man
Jouw reacties tonen aan dat je een wijs man bent net zo wijs als de volgende poster

quote:
Feyenoord till i die
Ik zeg NEE tegen jou!!!
Jou hele verhaal raakt wal noch kant!!
De RvC en Jacobs hebben het volgens jou dus goed gedaan??
Is je opgevallen dat de schuld meer dan verdubbelt is sinds zij er zitten?
Waar schrijf ik dat het met deze RvC en met Jacobs goed is gegaan? LOL. Ja jouw verhaal raakt kant EN wal.
Wim Jansen is gekomen en daarna is de schuld alleen maar gestegen. Waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat de LN dat wilde, waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat op het internet de schreeuwers dat wilde, waar of niet?

quote:
FR-Fanatic.com
"Dezelfde supporters die Van Den Herik zo tegenwerkten dat hij zijn taken niet meer effectief kon uitvoeren" ... Dat beleid vanaf een boot bedoelt U? Dat deze man 340 dagen per jaar in het buitenland zat, en de club er bij deed. Dat bedoelt U met effectief uitvoeren? Of is het die lening met 12% rente?

"Toen Jansen met de staart tussen zijn benen vertrok was de schuld meer dan verdubbeld. Dit wijten aan een financiële man is te makkelijk." ... Is het niet zo dat een financieel directeur verantwoordelijk is voor de financiën dan? Als in ieder willekeurig bedrijf er "gegokt" word met de financiën, en dat gaat mis, dat dan de financiële man plaats moet maken?!

Maargoed volgens U ligt het huidige wanbeleid allemaal aan Wim Janssen? Ik vind dat een raar verhaal.
Tijdens Van Den herik was de schuld minder dan de helft dan de schuld van nu. Schuld is niet erg als er maar bezittingen tegenover staan. Toen Van Den Herik voorzitter was, hadden we Kuyt, Kalou en van Castellen. Meer dan genoeg bezit tegenover die schuld.

Over die rente is genoeg gezegd en was effectief maar 4% voor Van Den Herik.

Natuurlijk moet een financieel man worden afgerekend op de financiële situatie, maar Wim Jansen met de schreeuwers achter zich had een geweldige machtpositie en daar niet aan kunnen weerstaan is natuurlijk.

Ik zeg dat het huidige wanbeleid ligt aan Wim Jansen, van Marwijk, Bosz en een deel van de supporters (LN, de FSV (!) en de schreeuwers van Varkenoord) en dan praat ik niet eens over bijv. Nancy.

Supporters die zich met de dagelijkse gang van zaken willen bemoeien. Supporters waarvan het merendeel nog nooit leiding heeft gegeven. Supporters waarvan het merendeel nog nooit een boek over financiën of bedrijfsvoering heeft gelezen. Waar halen jullie de lef vandaan?

Er is een keer naar jullie geluisterd. Dat is een feit.
Daarna was de schuld verdubbeld. Dat is een feit.

Laat Feyenoord werken aan zijn herstel en laat niet een stel ongeleide projectielen de club nog verder in de malaise storten.

Ik zeg in nee tegen deze malloten.

Man at C&A
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:35 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

Laat Feyenoord werken aan zijn herstel en laat niet een stel ongeleide projectielen de club nog verder in de malaise storten.

Hier ben ik het roerend mee eens.
Maar dit geldt voor ALLE partijen.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:35 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

Laat Feyenoord werken aan zijn herstel en laat niet een stel ongeleide projectielen de club nog verder in de malaise storten.

Ik zeg in nee tegen deze malloten.

Man at C&A
Hoe dient volgens jou het herstel in werking te treden.. ? Is het al niet herstel vanaf 1999.. ? Zijn we niet elk jaar aan het bouwen.. ?
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 07 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:35 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

FSV of SVF het maakt niet uit, ze hebben geen ballen.

[..]

Jouw reacties tonen aan dat je een wijs man bent net zo wijs als de volgende poster

[..]

Waar schrijf ik dat het met deze RvC en met Jacobs goed is gegaan? LOL. Ja jouw verhaal raakt kant EN wal.
Wim Jansen is gekomen en daarna is de schuld alleen maar gestegen. Waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat de LN dat wilde, waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat op het internet de schreeuwers dat wilde, waar of niet?

[..]

Tijdens Van Den herik was de schuld minder dan de helft dan de schuld van nu. Schuld is niet erg als er maar bezittingen tegenover staan. Toen Van Den Herik voorzitter was, hadden we Kuyt, Kalou en van Castellen. Meer dan genoeg bezit tegenover die schuld.

Over die rente is genoeg gezegd en was effectief maar 4% voor Van Den Herik.

Natuurlijk moet een financieel man worden afgerekend op de financiële situatie, maar Wim Jansen met de schreeuwers achter zich had een geweldige machtpositie en daar niet aan kunnen weerstaan is natuurlijk.

Ik zeg dat het huidige wanbeleid ligt aan Wim Jansen, van Marwijk, Bosz en een deel van de supporters (LN, de FSV (!) en de schreeuwers van Varkenoord) en dan praat ik niet eens over bijv. Nancy.

Supporters die zich met de dagelijkse gang van zaken willen bemoeien. Supporters waarvan het merendeel nog nooit leiding heeft gegeven. Supporters waarvan het merendeel nog nooit een boek over financiën of bedrijfsvoering heeft gelezen. Waar halen jullie de lef vandaan?

Er is een keer naar jullie geluisterd. Dat is een feit.
Daarna was de schuld verdubbeld. Dat is een feit.

Laat Feyenoord werken aan zijn herstel en laat niet een stel ongeleide projectielen de club nog verder in de malaise storten.

Ik zeg in nee tegen deze malloten.

Man at C&A
Toch vind ik het bizar dat jij het presteert bij de schuldigen niet meneertje Onno Jacobs te noemen, partner in crime met oa Bosz die je hier wel noemt...

Natuurlijk moeten de supporters niet alles bepalen maar op een gegeven moment is de maat vol en voor het wanbeleid van de afgelopen jaren moeten dan wel de juiste personen verantwoordelijk gehouden worden.

Dan hebben we het nog niet eens over de betutteling van het huidige bestuur, en de minachting vd supporters.. Kijk alleen al naar dat voorbeeld van hoe Danny Buijs zijn geveilde shirt kreeg en de gang van zaken daaromheen.

Ik vind dat je best een paar punten hebt maar om zomaar te zeggen dat het huidige bestuur rustig zo door moet gaan en dat de agerende supporters malloten zijn die op moeten pleuren vind ik veel te makkelijk.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Man at C&A dit onderwerp is al 1.000.000 voorbij gekomen!
Aub, ga lekker werken, en vrouwen van 50 vervelen, maar laat ons met rust!
Mijn dank is zeer groot!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Milo --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:51 schreef MrChriz het volgende:

[..]

Toch vind ik het bizar dat jij het presteert bij de schuldigen niet meneertje Onno Jacobs te noemen, partner in crime met oa Bosz die je hier wel noemt...

Natuurlijk moeten de supporters niet alles bepalen maar op een gegeven moment is de maat vol en voor het wanbeleid van de afgelopen jaren moeten dan wel de juiste personen verantwoordelijk gehouden worden.

Dan hebben we het nog niet eens over de betutteling van het huidige bestuur, en de minachting vd supporters.. Kijk alleen al naar dat voorbeeld van hoe Danny Buijs zijn geveilde shirt kreeg en de gang van zaken daaromheen.

Ik vind dat je best een paar punten hebt maar om zomaar te zeggen dat het huidige bestuur rustig zo door moet gaan en dat de agerende supporters malloten zijn die op moeten pleuren vind ik veel te makkelijk.
+1 alleen ben je de RvC nog vergeten die stomme dingen zouden moeten tegen houden!!
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
@C&A. Je haalt in beide stukjes oorzaak en gevolg nogal door elkaar. Ook is de verklaring van de feiten door jou nogal eenzijdig op een bepaalde groep gericht. Voorbeeld: ik heb zaterdag een mooie bos bloemen voor mezelf gekocht. Sinds zaterdag regent het hier regelmatig. Tja, ik kan nu natuurlijk beweren dat het aan die bos bloemen ligt, maar dan kom ik toch wel een beetje dom over.
Ik ben het met je eens, dat supporters moeten steunen, en bestuurders moeten besturen. Maar het kan geen kwaad om als bestuurder eens af en toe te luisteren naar je achterban. Je kunt je ook afvragen hoe het komt dat die 'ongeleide projectielen' zich zo nadrukkelijk manifesteren.
Het bedreigen van Van den Herik is verwerpelijk, en dat zijn kleinkinderen zich bedreigd voelden is de overtreffende trap daarvan. Daar moet iedereen, die aan dat klimaat heeft bijgedragen, zich voor schamen.
Het zou alle partijen sieren, als ze in het belang van Feyenoord de oude en nieuwe vetes overboord zouden gooien en in het belang van Feyenoord zouden gaan handelen. Dan heb ik het over het huidige bestuur en de huidige supporters, in welke organisatievorm dan ook, maar ook over Been, Van Hanegem, Jansen, vd Herik en alle andere heren die Feyenoord wel slechte publiciteit hebben bezorgd. En als ze dan zo nodig iets moeten roepen, zou het prettig zijn als ze zich even zouden afvragen of ze het ook wel zo'n geweldige uitspraak vinden als het op de voorpagina van de Telegraaf komt. Zo nu en dan tot 10 tellen kan veel ellende voorkomen.
Vrij naar Confucius: de verstandige leert van zijn fouten, de wijze leert van andermans fouten, de domme leert niets. Hij weet reeds alles.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:35 schreef Man @ C&A het volgende:

[..]

FSV of SVF het maakt niet uit, ze hebben geen ballen.

[..]

Jouw reacties tonen aan dat je een wijs man bent net zo wijs als de volgende poster

[..]

Waar schrijf ik dat het met deze RvC en met Jacobs goed is gegaan? LOL. Ja jouw verhaal raakt kant EN wal.
Wim Jansen is gekomen en daarna is de schuld alleen maar gestegen. Waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat de LN dat wilde, waar of niet?
Wim Jansen is gekomen omdat op het internet de schreeuwers dat wilde, waar of niet?

[..]

Tijdens Van Den herik was de schuld minder dan de helft dan de schuld van nu. Schuld is niet erg als er maar bezittingen tegenover staan. Toen Van Den Herik voorzitter was, hadden we Kuyt, Kalou en van Castellen. Meer dan genoeg bezit tegenover die schuld.

Over die rente is genoeg gezegd en was effectief maar 4% voor Van Den Herik.

Natuurlijk moet een financieel man worden afgerekend op de financiële situatie, maar Wim Jansen met de schreeuwers achter zich had een geweldige machtpositie en daar niet aan kunnen weerstaan is natuurlijk.

Ik zeg dat het huidige wanbeleid ligt aan Wim Jansen, van Marwijk, Bosz en een deel van de supporters (LN, de FSV (!) en de schreeuwers van Varkenoord) en dan praat ik niet eens over bijv. Nancy.

Supporters die zich met de dagelijkse gang van zaken willen bemoeien. Supporters waarvan het merendeel nog nooit leiding heeft gegeven. Supporters waarvan het merendeel nog nooit een boek over financiën of bedrijfsvoering heeft gelezen. Waar halen jullie de lef vandaan?

Er is een keer naar jullie geluisterd. Dat is een feit.
Daarna was de schuld verdubbeld. Dat is een feit.

Laat Feyenoord werken aan zijn herstel en laat niet een stel ongeleide projectielen de club nog verder in de malaise storten.

Ik zeg in nee tegen deze malloten.

Man at C&A
Wat heeft Wim Janssen dan volgens jou met het financieel beleid te maken gehad????
Naar mijn mening is de laatste functie die Wim Janssen bekleed heeft de functie van TD geweest heel lang geleden!
Misschien dat ik even een black-out heb maar help me dan maar eens op weg!!
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat heeft Wim Janssen dan volgens jou met het financieel beleid te maken gehad????
Naar mijn mening is de laatste functie die Wim Janssen bekleed heeft de functie van TD geweest heel lang geleden!
Misschien dat ik even een black-out heb maar help me dan maar eens op weg!!
Hij was adviseur ten tijde van Verbeek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Adviseur?????? Is dat een echte functie???
Zijn adviezen bindend dan?????
Zoals ik al zei raakt zijn verhaal wal noch kant!!
Die vent spoort niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Adviseur?????? Is dat een echte functie???
Zijn adviezen bindend dan?????
Zoals ik al zei raakt zijn verhaal wal noch kant!!
Die vent spoort niet!!
He, rustig, ik beantwoord alleen je vraag. Ik heb Jansen of jou nergens aangevallen. En ja, adviseur is een echt functie. En sommige adviezen hebben een bindend karakter, maar ik denk niet dat daar bij Jansen sprake van was.
Ik heb trouwens niet zo'n hele hoge pet op van onze Wimpie, maar dat geheel terzijde.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik zeg NEE tegen jou!!!
Jou hele verhaal raakt wal noch kant!!
De RvC en Jacobs hebben het volgens jou dus goed gedaan??
Is je opgevallen dat de schuld meer dan verdubbelt is sinds zij er zitten?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:12 schreef Els het volgende:

[..]

He, rustig, ik beantwoord alleen je vraag. Ik heb Jansen of jou nergens aangevallen. En ja, adviseur is een echt functie. En sommige adviezen hebben een bindend karakter, maar ik denk niet dat daar bij Jansen sprake van was.
Ik heb trouwens niet zo'n hele hoge pet op van onze Wimpie, maar dat geheel terzijde.
De aanval was op hem gericht maar jij gaf op dit moment dan ook antwoord voor hem.
Vind jou nog steeds een schatje hoor!
Je laatste opmerking over Wimpie in deze post snap ik alleen niet.
Hij is nu te oud maar ben je vergeten waar hij ons gebracht heeft in het de vorige zwarte periode??
Marsco
 Marsco - dinsdag 07 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Voor beide opinies is wat te zeggen. Geschreeuw naar elkaar heeft weinig zin. Praat er normaal over, want hier heeft niemand wat aan. Dat is geen bevel, maar een advies.

Ik ben van mening, dat het eisenpakket van de Varkenoordgroep natuurlijk volledig onhaalbaar was op verschillende punten en op bepaalde punten werkelijk nergens op sloeg. De mening die de Varkenoordgroep is toegedaan, kan ik voor een groot deel achterstaan. Bepaalde eisen sluiten er echter totaal niet op aan en zouden de club absoluut niet verder helpen. Dat is de kern van C&A zijn verhaal denk ik. Maar corrigeer me maar als dat nodig mocht zijn :).
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

De aanval was op hem gericht maar jij gaf op dit moment dan ook antwoord voor hem.
Vind jou nog steeds een schatje hoor!
Je laatste opmerking over Wimpie in deze post snap ik alleen niet.
Hij is nu te oud maar ben je vergeten waar hij ons gebracht heeft in het de vorige zwarte periode??
Nee, ben ik niet vergeten. Ik ben ook hartstikke blij met de successen die hij heeft behaald met en voor ons. Maar ik vind wel dat er iets eigeneaardigs met hem is. Naar Ajax gaan is zowiezo een rare actie, maar ook TD worden en dan van beide trainers, die je zelf hebt aangesteld, af willen (Dorjee en Van Hanegem) vind ik bevreemdend. Dat hij solidair was met Verbeek vind ik dan wel weer goed, maar dat hij in die periode zich zo afzijdig hield en uit de schijnwerpers bleef (terwijl Verbeek fout op fout stapelde als het om Feyenoord emotie ging) vind ik dan weer jammer. Vandaar mijn opmerking over Wimpie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Oke, ik begrijp het.
de flh
 de flh - dinsdag 07 juni 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Overigens vind ik wel dat de supporters, maar ook de VvF, zich steeds meer met het technisch beleid gaan bemoeien.. nog even en ze willen de opstelling bepalen...

Als je nou echt een professionele organisatie wil hebben met een topsportklimaat, moet je je dus niet met alles willen bemoeien en gewoon de eindverantwoordelijken afrekenen op het resultaat.

Dit is ook de reden waarom ik de brief waarin het vertrouwen wordt opgezegd juist weer wél goed vind. Daarin (vooral eerste bullet) worden de eindeverantwoordelijken afgerekend op de resultaten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 09:33 schreef Man @ C&A het volgende:

I'm the man in grey, I'm just the man at C & A
And I don't have a say in the war games that they play

Toepasselijke Nick heb je gekozen.

Bij het vertrek van van der Herik heeft de groep Kerkum een zeer bedenkelijke rol gespeeld, om vervolgens de supporters die ze voor hun karretje gespannen hebben monddood te maken. De FSV heeft toen enige tijd als een schoothondje van de club gefungeerd. Men heeft echter wel degelijk iets geleerd van het verleden. Hoewel de club het anders wil doen voorkomen is de varkenoord groep niet zo maar een groepje dilletanten. In de aanloop naar het opzeggen in het vertrouwen in het bestuur en RvC heeft men zeer gedetailleerde documentatie naar buiten gebracht om aan te geven waar het aan schort in de bedrijfsvoering bij Feyenoord. De club doet het nu voorkomen dat de enige communicatie tussen de Varkenoord groep en Feyenoord de genoemde brief uit januari is. Destijds hadden Feyenoord en de VvF er echter geen moeite mee om naar aanleiding van die brief de dialoog aan te gaan. Pas op een later plan zijn zij eenzijdig gestopt met de dialoog.

Je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar het zijn geen grotere drankorgels dan onze bouwfraudeur uit de RvC.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:31 schreef de flh het volgende:
Overigens vind ik wel dat de supporters, maar ook de VvF, zich steeds meer met het technisch beleid gaan bemoeien.. nog even en ze willen de opstelling bepalen...

Als je nou echt een professionele organisatie wil hebben met een topsportklimaat, moet je je dus niet met alles willen bemoeien en gewoon de eindverantwoordelijken afrekenen op het resultaat.

Dit is ook de reden waarom ik de brief waarin het vertrouwen wordt opgezegd juist weer wél goed vind. Daarin (vooral eerste bullet) worden de eindeverantwoordelijken afgerekend op de resultaten.
Als ik "topsportklimaat" lees moet ik schijten!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 17:58   quote  deeplink  
En ik kotsen!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juni 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Typisch dat er nu ineens zo'n nieuwe postert op komt draven met een lulverhaal van heb ik jou daar.
Komen er nu allerlei wolfjes met kunstgebitten uit de holen?

Weer met Stylzz eens: ik geloof het allemaal wel met die verhalen. Ego-kutterij van de nieuwsbrengers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Vooruit, ik ook!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Toen na die 10-0 tegen psv toen Pim Blokland officieel bij Feyenoord kwam toen had iedereen heilig vertrouwen in Pim en zijn vrienden.

Wat is er sinds die tijd slechter gegaan?
Dat vraag ik me eigenlijk af
Naar mijn weten niks.. Financieel gaat het beter,, We zijn toch hoger belant op de ranglijst als dat we toen stonden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ik "topsportklimaat" lees moet ik schijten!
Verwarmd trainingsveld inruilen voor parkeerplaatsen zodat ze`s`winters door heel de provincie moeten rijden om een verwarmd veldje te vinden...
1 voordeel in de winter is dat Bram op het parkeerplaats staat met gluhwein..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Verwarmd trainingsveld inruilen voor parkeerplaatsen zodat ze`s`winters door heel de provincie moeten rijden om een verwarmd veldje te vinden...
1 voordeel in de winter is dat Bram op het parkeerplaats staat met gluhwein..
maar die polen schieten niet echt op met die verwarming op Varkenoord!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
verarming heet dit
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar die polen schieten niet echt op met die verwarming op Varkenoord!
asbest he, hadden ze niet aan zien komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

asbest he, hadden ze niet aan zien komen
stond ook nog een doosie wiskey in de weg!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:20 schreef RedDevil1990 het volgende:
Toen na die 10-0 tegen psv toen Pim Blokland officieel bij Feyenoord kwam toen had iedereen heilig vertrouwen in Pim en zijn vrienden.

Wat is er sinds die tijd slechter gegaan?
Dat vraag ik me eigenlijk af
Naar mijn weten niks.. Financieel gaat het beter,, We zijn toch hoger belant op de ranglijst als dat we toen stonden
Pim en zn vrienden hebben hun ziel verkocht voor een plaats in de RvC, en hun investeringen bleken geen nieuwe impuls te zijn maar omzetting van leningen waarvoor ze aandelen hebben gekregen. In feite hebben ze dus gewoon hun investering veilig gesteld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

asbest he, hadden ze niet aan zien komen
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

stond ook nog een doosie wiskey in de weg!
t blijft leuk he!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Pim en zn vrienden hebben hun ziel verkocht voor een plaats in de RvC, en hun investeringen bleken geen nieuwe impuls te zijn maar omzetting van leningen waarvoor ze aandelen hebben gekregen. In feite hebben ze dus gewoon hun investering veilig gesteld.
Ja maar daar heb ik dan een andere kijk op want Blokland heeft geen leggende gelden.
Hij heeft veel meer dan zijn vermogen aan kan in de club gepompt met bepaalde valse
toezeggingen en prognoses..Dat hij het op deze manier veilig steld vind ik prima.En Feyenoord en wij zijn daar nog meer bijgebaat want hoe wilden ze dat anders voor 2012
aflossen?Nu zijn de schulden omgezet in aandelen wat inprince ook schulden zijn maar
zo niet word bekeken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[..]

t blijft leuk he!
Ja hahahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar daar heb ik dan een andere kijk op want Blokland heeft geen leggende gelden.
Hij heeft veel meer dan zijn vermogen aan kan in de club gepompt met bepaalde valse
toezeggingen en prognoses..Dat hij het op deze manier veilig steld vind ik prima.En Feyenoord en wij zijn daar nog meer bijgebaat want hoe wilden ze dat anders voor 2012
aflossen?Nu zijn de schulden omgezet in aandelen wat inprince ook schulden zijn maar
zo niet word bekeken...
ik zeg ook niet dat ik het niet toejuich dat het gebeurt, het werd in den beginne alleen heel anders gepresenteerd door de club. Raar blijft wel dat Pim blijkbaar op één lijn zat met de varkenoordgroep en opeens anders op hen ging reageren. Nogmaals alle respect voor Pim en Co maar we moeten er voor waken dat we in dezelfde situatie terecht komen als onder v/d Herik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat ik het niet toejuich dat het gebeurt, het werd in den beginne alleen heel anders gepresenteerd door de club. Raar blijft wel dat Pim blijkbaar op één lijn zat met de varkenoordgroep en opeens anders op hen ging reageren. Nogmaals alle respect voor Pim en Co maar we moeten er voor waken dat we in dezelfde situatie terecht komen als onder v/d Herik.
Ja dat klopt Jumper,het eerste bericht was groot feest met 20 miljoen voor de club..
Later ontvingen we het bericht dat het geld er al jaren was waardoor er eigelijk
financieel niks veranderde....
En ik geloof nog steeds dat Pim op 1 lijn zit met de Varkenoordgroep alleen heeft
hij niet het laatste woord met maar 49 procent van de aandelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Leon FR1908 --
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: TIJD VOOR DEMOCRATIE MENSEN!!! ANDERS BLIJFT DIT GO(T)H

quote:
Op maandag 06 juni 2011 - 19:40 schreef de flh het volgende:
Zie Sporting Lissabon en Barcelona.

Voor een bepaald bedrag wordt je lid van de club. Mensen met een x aantal stemmen mogen zich kandidaat stellen. Leden van de club mogen stemmen.

ZELFDE PRINCIPE ALS NU HET LEGIOEN!! ALLEEN JE MOET NU WÉL EENS EEN KEER WAT TE KIEZEN HEBBEN!!!!!!!!!!!!!! Ipv dat Stichtingsbestuur.

Je moet gewoon de Voorzitter van de RvC en of de Algemeen Directeur kunnen kiezen
GUDEE OPROTTEN!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bedankt LN, SVF en de Varkenoordgangers









0.0083780