BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Benson en doelman Ohad Levita verlaten RKC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gilles
 Gilles - dinsdag 07 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Ik denk dat beide spelers een nuttige bijdrage kunnen hebben in de Feyenoord selectie. Hoe denken jullie daarover?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Benson misschien.
Levita. neuh
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 07 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Benson speelde bij FC Amstelland alvorens hij naar de jeugd van Ajax werd gehaald. In februari 2010 werd Benson voor een halfjaar verhuurd aan de Chinese club Shandong Luneng Taishan F.C.. Anno 2010maakt Fred Benson weer uit van de selectie van RKC Waalwijk.

Ben jij Gilles de la Tourette?
Marco12345
 Marco12345 - dinsdag 07 juni 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Het Syndroom van Gilles de la Tourette is een neuro-psychiatrische aandoening die gekenmerkt wordt door tics. Een tic is een plotselinge, snelle, herhaalde, niet-ritmische stereotiepe, motorische beweging of vocale uiting.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 10:47   quote  deeplink  
ausjeblieft, kap nou eens met het openen van belachelijke topic's! ik ga bijna smeken!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 10:48   quote  deeplink  
ik vond die Benson altijd wel een geinig ballertje hoor.
finsend
 finsend - dinsdag 07 juni 2011 - 10:48   quote  deeplink  
zucht, als je serieus meent dat zulke spelers een nuttige bijdrage kunnen leveren voor FEYENOORD...

Dan gaat er ergens iets niet helemaal goed..
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:
ik vond die Benson altijd wel een geinig ballertje hoor.
tog wel eens
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Allebei niks, voegen niets toe.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 10:47 schreef Marco12345 het volgende:
Het Syndroom van Gilles de la Tourette is een neuro-psychiatrische aandoening die gekenmerkt wordt door tics. Een tic is een plotselinge, snelle, herhaalde, niet-ritmische stereotiepe, motorische beweging of vocale uiting.
Ik snap je humor niet, daarbij.. Benson kan, maar is ook een crossert.. Stamt af van 020.. Bij mij, bij voorbaat kansloos.. ;) Daarnaast, ik denk dat hij niet in onze visie (van plek 4 tot 10) past.. :)
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
ik zeg Engelaar, als Fer en wijnaldum vertrekken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Ik kan zo nog duizend topics openen met eventuele versterkingen!!
Kap ermee!
Hou hiervoor 1 topic aan!!
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:20 schreef Milo het volgende:
ik zeg Engelaar, als Fer en wijnaldum vertrekken!
Mwah.. Ja, je moet wat als Fer vertrekt.
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Fred mag komen als biseswar weg mag...(hoef niet maar zou FR het geld goed kunnen gebruiken) o.a om Alexander Gerndt te halen. Dat is een goeie spits jammer dat ze maar 1x gaan kijken en daarna nee zeggen. Beelden spreken tog voorzich.Dit is best wel een killer Alexander Gerndt.
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Fred Benson.. Pff, waar hebben we het over?
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 11:20 schreef Milo het volgende:
ik zeg Engelaar, als Fer en wijnaldum vertrekken!
jij wilt zeker feyenoord kapot maken?
Je bent niet goed wijs...Geen overzicht, langzaam, niet technisch, kost veel en niet voor niks al 1x uit rotterdam vertrokken.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:01 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

jij wilt zeker feyenoord kapot maken?
Je bent niet goed wijs...Geen overzicht, langzaam, niet technisch, kost veel en niet voor niks al 1x uit rotterdam vertrokken.
doe ff normaal gast! houd ff je bek!
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Had je beter Koolwijk kunnen halen i.p.v Engelaar.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:03 schreef MMM het volgende:
Had je beter Koolwijk kunnen halen i.p.v Engelaar.
ik opperde wat, Engelaar is niet eens aan de orde!
MMM
 MMM - dinsdag 07 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:04 schreef Milo het volgende:

[..]

ik opperde wat, Engelaar is niet eens aan de orde!
Weet ik.
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:02 schreef Milo het volgende:

[..]

doe ff normaal gast! houd ff je bek!
Je ken ook normaal typen...blijkbaar laat je binnen 5 min zien dat je erg niet goed bij je hooft bent.Als ik mijn mening niet op de jouwne ken weerkatsen wat doe je hier dan ken je beter niks schrijven.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:08 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Je ken ook normaal typen...blijkbaar laat je binnen 5 min zien dat je erg niet goed bij je hooft bent.Als ik mijn mening niet op de jouwne ken weerkatsen wat doe je hier dan ken je beter niks schrijven.
Ik leer normaal typen, als jij wat aan je nederlands doet? Oke?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Milo --
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:08 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Je ken ook normaal typen...blijkbaar laat je binnen 5 min zien dat je erg niet goed bij je hooft bent.Als ik mijn mening niet op de jouwne ken weerkatsen wat doe je hier dan ken je beter niks schrijven.
Geld ook voor jou.. einde bitchfight.. weer ontopic.. of slotje..
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:11 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Geld ook voor jou.. einde bitchfight.. weer ontopic.. of slotje..
doe maar een slotje!
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Blijkbaar lees jij niet in andere topic's typ vanaf me iphone gaat niet elke x verbeteren en ik ben geen Hollander dus fouten mag ik maken.de meeste die Nederlands zijn maken meer verschrikkelijke fouten dan ik!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:13 schreef CQ010FEY het volgende:
Blijkbaar lees jij niet in andere topic's typ vanaf me iphone gaat niet elke x verbeteren en ik ben geen Hollander dus fouten mag ik maken.de meeste die Nederlands zijn maken meer verschrikkelijke fouten dan ik!
Neen, jij spant de kroon op dit moment.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:13 schreef CQ010FEY het volgende:
Blijkbaar lees jij niet in andere topic's typ vanaf me iphone gaat niet elke x verbeteren en ik ben geen Hollander dus fouten mag ik maken.de meeste die Nederlands zijn maken meer verschrikkelijke fouten dan ik!
Arme jongen, ga je, je nu verschuilen achter je telefoon en buitenlandse afkomst?
Zeer triest, dit is mijn laatste reactie op jou!
Tot ziens!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 07 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
er zijn duidelijk weer een aantal topic maak zelfbevlekkers. voor alles kan wel een topic gemaakt worden. (buiten de echte onzin topics, die neem ik altijd voor me rekening) dus zoek met de zoeken optie, en kijk of het ergens onder kan. anders bel ik me maat boudewijn en laat ik iedereen bannen!!! hahaha
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 12:22   quote  deeplink  
wat mensen vinden boeit me niet k zit niet op bassis school om te leren schrijven!Ik spreek je aan op wat je type daarna je gedrag en jij begin over mijn geschrift. Dat is pas triest.Zeker uitgelult!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 07 juni 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:13 schreef CQ010FEY het volgende:
Blijkbaar lees jij niet in andere topic's typ vanaf me iphone gaat niet elke x verbeteren en ik ben geen Hollander dus fouten mag ik maken.de meeste die Nederlands zijn maken meer verschrikkelijke fouten dan ik!
stem op wilders!!! dan mag je zelf weg... beginnent bij het forum!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:21 schreef obiku010 het volgende:
er zijn duidelijk weer een aantal topic maak zelfbevlekkers. voor alles kan wel een topic gemaakt worden. (buiten de echte onzin topics, die neem ik altijd voor me rekening) dus zoek met de zoeken optie, en kijk of het ergens onder kan. anders bel ik me maat boudewijn en laat ik iedereen bannen!!! hahaha
Obieku, en ik doe nog wel zo best mezelf in te 'blenden'.. snif.. iedereen.. snif..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Volgens mij is iedereen toe aan fuckantie.
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:22 schreef CQ010FEY het volgende:
wat mensen vinden boeit me niet k zit niet op bassis school om te leren schrijven!Ik spreek je aan op wat je type daarna je gedrag en jij begin over mijn geschrift. Dat is pas triest.Zeker uitgelult!
Geachte CQ010FEY,

Ik zou eerst niet meer reageren op jouw antwoorden, maar na jou persoonlijk berichtje doe ik dit toch maar.
Jou eerste zin, in jou (eerste) post op dit forum, was: Jij wil zeker Feyenoord kapot hebben?
Als je nieuw bent op dit forum, waarvan ik zelf al jaren lid van ben, vind ik dit een zeer kwalijke reactie van u kant.

Maar om even antwoordt te geven op mijn pb'tje, ik weet niet of ik aarsvrienden hier heb, geen idee?
Ik zou zeggen: Op een een nieuw topic, en vraag het?

En misschien was of is de basisschool wel wat voor jou.

Mvg,
Milo (dat is mijn echte naam, ik verschuil mij niet zoals jij doet.)
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 13:08   quote  deeplink  
haha.. ben jij de uitverkorene om vriendjes te worden met en door CQ010FEY? :D.. Je brandt zeker van geluk? :D
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:08 schreef FEY-Esm het volgende:
haha.. ben jij de uitverkorene om vriendjes te worden met en door CQ010FEY? :D.. Je brandt zeker van geluk? :D
Hahaha....rot op zeg! Ik vond je vorige week ook nog een lul!
Maar ik ben nu aan je gewent, en kan ik wel om je lachen! wil jij een aarsvriend worden?
Hahahahahahaha...........
Maximus
 Maximus - dinsdag 07 juni 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Milo +1
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 07 juni 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:12 schreef Milo het volgende:

[..]

Hahaha....rot op zeg! Ik vond je vorige week ook nog een lul!
Maar ik ben nu aan je gewent, en kan ik wel om je lachen! wil jij een aarsvriend worden?
Hahahahahahaha...........
hierbij meld ik me met mijn zwarte lat!! is er nog wat te neuken? hahahahaha
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Oboekoe!, ik heb nog een vriendje! :) haha
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Het openen van een nieuw topic is dus niet nodig CQ010FEY!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
!
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:02 schreef Milo het volgende:

[..]

Geachte CQ010FEY,

Ik zou eerst niet meer reageren op jouw antwoorden, maar na jou persoonlijk berichtje doe ik dit toch maar.
Jou eerste zin, in jou (eerste) post op dit forum, was: Jij wil zeker Feyenoord kapot hebben?
Als je nieuw bent op dit forum, waarvan ik zelf al jaren lid van ben, vind ik dit een zeer kwalijke reactie van u kant.

Maar om even antwoordt te geven op mijn pb'tje, ik weet niet of ik aarsvrienden hier heb, geen idee?
Ik zou zeggen: Op een een nieuw topic, en vraag het?

En misschien was of is de basisschool wel wat voor jou.

Mvg,
Milo (dat is mijn echte naam, ik verschuil mij niet zoals jij doet.)
Als je nie weet of het me egte naam moet je niet beginnen jongen reageer maar op berichten wat voor jou zijn.Dacht net te lezen dat je zou stoppen dat het je laaste bericht zou zijn.(jouw vriendje vindt het niet leuk als er nieuwe topic's geopend wordt)Lees eerst de hele forum voor je begint!)Blijkbaar ken je niet aan je woordt houden.
Als je goed leest ben ik langer dan vandaag bezig dus ik weet niet waar jij vandaan heb dat het mijn eerste bericht op deze forum is.Als je iemand die geen erediviesie kwaliteiten heeft vergelijk in de team waar jij zogenaamd van houd ben ik de eerste die vraag of je het kapot wil hebben.
zodoende merk ik dat je hier je mening niet ken geven, als iemand uitgelult is beginnen ze wel over je naam of over je geschift.
Volgens mij als je goed terug leest heb jij je verlaagt met deze bericht als een basisschoolier!
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:02 schreef Milo het volgende:

[..]

Geachte CQ010FEY,

Ik zou eerst niet meer reageren op jouw antwoorden, maar na jou persoonlijk berichtje doe ik dit toch maar.
Jou eerste zin, in jou (eerste) post op dit forum, was: Jij wil zeker Feyenoord kapot hebben?
Als je nieuw bent op dit forum, waarvan ik zelf al jaren lid van ben, vind ik dit een zeer kwalijke reactie van u kant.

Maar om even antwoordt te geven op mijn pb'tje, ik weet niet of ik aarsvrienden hier heb, geen idee?
Ik zou zeggen: Op een een nieuw topic, en vraag het?

En misschien was of is de basisschool wel wat voor jou.

Mvg,
Milo (dat is mijn echte naam, ik verschuil mij niet zoals jij doet.)
tsjee Milo netjes gecommuniceerd man... :)
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:22 schreef obiku010 het volgende:

[..]

stem op wilders!!! dan mag je zelf weg... beginnent bij het forum!
Ik ben niet met die dingen bezig..En ik ben geen moslim of ander type allochtoon!
Volgens mij moeten veel van jullie terug naar school.Lees eens goed voor ik berichten terug krijg.Tot nu toe heb ik me mening gegeven en ik wordt gewoon aangevallen voor niks.
Ben geen HOLLANDER (blond blauwe ogen en blank.het hoeft niet perse maar dat is omschrijving van een HOLLANDER) Ik ben wel een Nederlandse geboren en getogen.Let goed op voor ik weer een bericht krijgt Nederlandse als je weet wat de verschil is van je eigen volk!

Het was anders als Piet heijn niet gestolen had!(Nederlandse Piraat)
ga terug de echte geschiendenis in.
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:13 schreef CQ010FEY het volgende:
Blijkbaar lees jij niet in andere topic's typ vanaf me iphone gaat niet elke x verbeteren en ik ben geen Hollander dus fouten mag ik maken.de meeste die Nederlands zijn maken meer verschrikkelijke fouten dan ik!
Alleen buitenlanders mogen fouten maken???
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:01 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

jij wilt zeker feyenoord kapot maken?
Je bent niet goed wijs...Geen overzicht, langzaam, niet technisch, kost veel en niet voor niks al 1x uit rotterdam vertrokken.
hier begin je dus zelf
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Wel goed voor spelers feestjes:
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:10 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Als je nie weet of het me egte naam moet je niet beginnen jongen reageer maar op berichten wat voor jou zijn.Dacht net te lezen dat je zou stoppen dat het je laaste bericht zou zijn.(jouw vriendje vindt het niet leuk als er nieuwe topic's geopend wordt)Lees eerst de hele forum voor je begint!)Blijkbaar ken je niet aan je woordt houden.
Als je goed leest ben ik langer dan vandaag bezig dus ik weet niet waar jij vandaan heb dat het mijn eerste bericht op deze forum is.Als je iemand die geen erediviesie kwaliteiten heeft vergelijk in de team waar jij zogenaamd van houd ben ik de eerste die vraag of je het kapot wil hebben.
zodoende merk ik dat je hier je mening niet ken geven, als iemand uitgelult is beginnen ze wel over je naam of over je geschift.
Volgens mij als je goed terug leest heb jij je verlaagt met deze bericht als een basisschoolier!
FEY-Esm kan jij dit voor mij vertalen, ik begrijp er niks van?
Of heeft hij het niet tegen mij?
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:17 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik ben niet met die dingen bezig..En ik ben geen moslim of ander type allochtoon!
Volgens mij moeten veel van jullie terug naar school.Lees eens goed voor ik berichten terug krijg.Tot nu toe heb ik me mening gegeven en ik wordt gewoon aangevallen voor niks.
Ben geen HOLLANDER (blond blauwe ogen en blank.het hoeft niet perse maar dat is omschrijving van een HOLLANDER) Ik ben wel een Nederlandse geboren en getogen.Let goed op voor ik weer een bericht krijgt Nederlandse als je weet wat de verschil is van je eigen volk!

Het was anders als Piet heijn niet gestolen had!(Nederlandse Piraat)
ga terug de echte geschiendenis in.
Wat een schok! Tim de Cler is een marokkaan?

Milo.. hij houdt ons niet meer uitmekaar + zijn analfabetisme + analytisch vermogen + zijn argumentieve vaardigheden, maken hem.... (tromgeroffel)... de Charisteas van het forum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door FEY-Esm --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:17 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik ben niet met die dingen bezig..En ik ben geen moslim of ander type allochtoon!
Volgens mij moeten veel van jullie terug naar school.Lees eens goed voor ik berichten terug krijg.Tot nu toe heb ik me mening gegeven en ik wordt gewoon aangevallen voor niks.
Ben geen HOLLANDER (blond blauwe ogen en blank.het hoeft niet perse maar dat is omschrijving van een HOLLANDER) Ik ben wel een Nederlandse geboren en getogen.Let goed op voor ik weer een bericht krijgt Nederlandse als je weet wat de verschil is van je eigen volk!

Het was anders als Piet heijn niet gestolen had!(Nederlandse Piraat)
ga terug de echte geschiendenis in.
Welkom op het Forum!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Euhm, ik ga me ff beraden,
me dochter uit bedje halen,
praten met me adviseurs,
nadenken over de toekomst (i.i.g. het komende kwartier),
een persconferentie beleggen
en daarna zal ik wederom reageren op CQ010 en alle andere topicjes waar ik het de moeite waard vindt om op de reageren..

CQ010, verdwijn niet, ik wil u een aantal lessen leren..
In jou taal :"SEEKUU-nultien, verdwein nied, iek wil u un aantal lessun lerun."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Benson en doelman Ohad Levita verlaten RKC









0.0095949