BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Benson en doelman Ohad Levita verlaten RKC

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gilles
 Gilles - dinsdag 07 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Ik vond Levita vorig seizoen toch echt beter keepen dan dat Errie Mulder dat dit seizoen heeft gedaan. Dit jaar heb ik hem niet echt gezien eerlijk gezegd. Zijn er mensen die hem iedere week hebben gezien?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Wie de neuk is Ernie Mulder?
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:43 schreef FEY-Esm het volgende:
Euhm, ik ga me ff beraden,
me dochter uit bedje halen,
praten met me adviseurs,
nadenken over de toekomst (i.i.g. het komende kwartier),
een persconferentie beleggen
en daarna zal ik wederom reageren op CQ010 en alle andere topicjes waar ik het de moeite waard vindt om op de reageren..

CQ010, verdwijn niet, ik wil u een aantal lessen leren..
In jou taal :"SEEKUU-nultien, verdwein nied, iek wil u un aantal lessun lerun."
CQ010FEY///HELD!!!!!!!!!!!!!!!
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:43 schreef FEY-Esm het volgende:
Euhm, ik ga me ff beraden,
me dochter uit bedje halen,
praten met me adviseurs,
nadenken over de toekomst (i.i.g. het komende kwartier),
een persconferentie beleggen
en daarna zal ik wederom reageren op CQ010 en alle andere topicjes waar ik het de moeite waard vindt om op de reageren..

CQ010, verdwijn niet, ik wil u een aantal lessen leren..
In jou taal :"SEEKUU-nultien, verdwein nied, iek wil u un aantal lessun lerun."
whahaha mooi man...ik weet dat je niks meer dan dat te zeggen heb.!
DUIDELIJK
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:59 schreef hotjumper het volgende:
Wie de neuk is Ernie Mulder?
man, dat is de broer van bert mulder! weet je wel, van het sesamstraat elftal! daar staat CQ010FEY in de spits!
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:17 schreef craven het volgende:

[..]

Alleen buitenlanders mogen fouten maken???
Nee hoor genoeg spelfouten hier gezien maar hoor je mij over NEEEEEEEEE..Dus wie begon er toen hij niks meer te zeggen had over mij. Dat kunnen ze over mijn naam en hoe ik iets schrijft.
Dus net als de meeste die niet goed lezen.Ik vroeg hem WIL JE FR KAPOT MAKEN?
Naar mijn mening is hij niet 100%. Engelaar op 10 in De Kuip? Is toch een fictie?
De meeste heb ik al gezien hier denken niet dat de jeugd toekomst is.
Het ging me niet persse om babia maar hij is een zwakkeschakkel...Ik zou niet beter willen voor FR om betere spelers te zien.

Voor de rest hoeft niemand eens met me te zijn!
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:14 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

whahaha mooi man...ik weet dat je niks meer dan dat te zeggen heb.!
DUIDELIJK
Ehm, zoals ik DUIDELIJK was (die had je wel goed), mijn dochter begon te huilen en ik heb PAPA-dag. DUS ging ik haar halen, dat duurt ff.. Voor de rest, dacht ik, ik zal het eens als Vlaar neertypen.. DUS krijg alsjeblieft niet de illusie dat je mij, milo, of iemand anders hier klem of in de hoek lult..
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:14 schreef Milo het volgende:

[..]

man, dat is de broer van bert mulder! weet je wel, van het sesamstraat elftal! daar staat CQ010FEY in de spits!
In ieder geval gelief bij de kinderen ken ik niet van jou zeggen verder dan je pc kijken naar eredivie live TEKST schop je het niet.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Allemaal van die gedurfde uitspraken.. lief bij de kinderen..
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:21 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ehm, zoals ik DUIDELIJK was (die had je wel goed), mijn dochter begon te huilen en ik heb PAPA-dag. DUS ging ik haar halen, dat duurt ff.. Voor de rest, dacht ik, ik zal het eens als Vlaar neertypen.. DUS krijg alsjeblieft niet de illusie dat je mij, milo, of iemand anders hier klem of in de hoek lult..
Ga een pagina terug. Als of het een illusie is.Als je afwijkt van een onderwerp en je wordt persoonlijk.Wat is het dan? En dan begin de 2e en de 3e..zielig hoor tegen een ander fan of staan we niet achter het zelfde team.dan heb ik het niet over ons visie want daar worden we toch niet eens over
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Gezellig....
Milo
 Milo - dinsdag 07 juni 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:21 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

In ieder geval gelief bij de kinderen ken ik niet van jou zeggen verder dan je pc kijken naar eredivie live TEKST schop je het niet.
hahahaha.... daar moet ik je gelijk ingeven, heb 2,5 jaar thuis gezeten ivm een sv.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:17 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Ik ben niet met die dingen bezig..En ik ben geen moslim of ander type allochtoon!
Volgens mij moeten veel van jullie terug naar school.Lees eens goed voor ik berichten terug krijg.Tot nu toe heb ik me mening gegeven en ik wordt gewoon aangevallen voor niks.
Ben geen HOLLANDER (blond blauwe ogen en blank.het hoeft niet perse maar dat is omschrijving van een HOLLANDER) Ik ben wel een Nederlandse geboren en getogen.Let goed op voor ik weer een bericht krijgt Nederlandse als je weet wat de verschil is van je eigen volk!

Het was anders als Piet heijn niet gestolen had!(Nederlandse Piraat)
ga terug de echte geschiendenis in.
Tering, ik dacht nog ach laat hem hij weet niet beter. Maar ja, nu blijkt dat hij zich een hele slimme vent vindt. Voor een slimme vent heb je een erg kinderlijke manier van schrijven en dan heb ik het niet over de spelvauten. Mijn dochtertje is 5 en die gebruikt meer volwassen taal dan jij. Doe aub niet zo semi-intelligent met je geschiedenis lessen en beperk je wazige commentaar tot Feyenoord, ok?
craven
 craven - dinsdag 07 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:19 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Nee hoor genoeg spelfouten hier gezien maar hoor je mij over NEEEEEEEEE..Dus wie begon er toen hij niks meer te zeggen had over mij. Dat kunnen ze over mijn naam en hoe ik iets schrijft.
Dus net als de meeste die niet goed lezen.Ik vroeg hem WIL JE FR KAPOT MAKEN?
Naar mijn mening is hij niet 100%. Engelaar op 10 in De Kuip? Is toch een fictie?
De meeste heb ik al gezien hier denken niet dat de jeugd toekomst is.
Het ging me niet persse om babia maar hij is een zwakkeschakkel...Ik zou niet beter willen voor FR om betere spelers te zien.

Voor de rest hoeft niemand eens met me te zijn!
Ik denk dat er wel genoeg vertrouwen is in de jeugd, echter een team dat alleen bestaat uit jeugd werkt niet, dat hebben we gezien.Er moet ervaring bij, dat Milo Engelaar zegt( en vervolgens afzwakt) is voor jou een teken dat hij niet 100% is. ik zie het dat hij wil aangeven dat we een sterk en volwassen persoon nodig hebben in dit elftal( voor mij hoeft Engelaar dit niet te zijn)
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Een slotje zou mijn irritaties stoppen en mijn 'trolling'.. (jaja, ik snap)
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:36 schreef craven het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel genoeg vertrouwen is in de jeugd, echter een team dat alleen bestaat uit jeugd werkt niet, dat hebben we gezien.Er moet ervaring bij, dat Milo Engelaar zegt( en vervolgens afzwakt) is voor jou een teken dat hij niet 100% is. ik zie het dat hij wil aangeven dat we een sterk en volwassen persoon nodig hebben in dit elftal( voor mij hoeft Engelaar dit niet te zijn)
kijk nu heb ik de eerst die een beetje NORMAAL reageert.jah dat snap ik allen hij maakt teveel fouten en ik weet niet of mensen weten dat Engelaar al ooit bij FR zat.Toen zaggen ze al geen beste speler in hem omdat we genoeg hadden op die positie.Die beter waren. Ik kan mij 1 jubileum vieren in De Kuip zolang ben ik er al.Maar deze forum heeft een Fan Minder ik ben hier klaar mee.

Voor de genen die zo stoer zijn.Ik ben elke thuiswedstrijd erbij en elke uitwedstrijd.Ik zal me oude shirt eens aantrekken met CQ erop.(Ja ik heb ook nieuwe shirts maar zonder naam)De genen die zich zo stoer achter hun scherm gedroegen zijn ergte mannen als ze me durven aan te spreken. ToT dan.
Ik ga je niet slaan Enz. maar dan kunnen we praten. Ik ben nooit een schrijver geweest dat weet ik ook...ik weet wel in de Kuip is alles mogelijk met de steun van de enige echte Legioen.

Als ik aan hun vraag wie Javier Brouwer is gaan ze googlen.Dat zijn jongens die speelde bij FR en wat toen der tijd iets minder wat messi nu is.Sneller dan Ryo.Waarom worden die weggestuurd. Ik kijk wel naar de A- B- C dan weet je als echte FAN wat je in huis heb.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

kijk nu heb ik de eerst die een beetje NORMAAL reageert.jah dat snap ik allen hij maakt teveel fouten en ik weet niet of mensen weten dat Engelaar al ooit bij FR zat.Toen zaggen ze al geen beste speler in hem omdat we genoeg hadden op die positie.Die beter waren. Ik kan mij 1 jubileum vieren in De Kuip zolang ben ik er al.Maar deze forum heeft een Fan Minder ik ben hier klaar mee.

Voor de genen die zo stoer zijn.Ik ben elke thuiswedstrijd erbij en elke uitwedstrijd.Ik zal me oude shirt eens aantrekken met CQ erop.(Ja ik heb ook nieuwe shirts maar zonder naam)De genen die zich zo stoer achter hun scherm gedroegen zijn ergte mannen als ze me durven aan te spreken. ToT dan.
Ik ga je niet slaan Enz. maar dan kunnen we praten. Ik ben nooit een schrijver geweest dat weet ik ook...ik weet wel in de Kuip is alles mogelijk met de steun van de enige echte Legioen.

Als ik aan hun vraag wie Javier Brouwer is gaan ze googlen.Dat zijn jongens die speelde bij FR en wat toen der tijd iets minder wat messi nu is.Sneller dan Ryo.Waarom worden die weggestuurd. Ik kijk wel naar de A- B- C dan weet je als echte FAN wat je in huis heb.
Als je graag wilt dat mensen normaal op je reageren, zou je zelf ook normaal moeten posten. Je oogst wat je zaait zeg maar. Ookal ben je geen schrijver, maar een prater zoals je zegt moet je dat wel zien in je zinnen. Jij bent alleen maar bezig om jezef te bewijzen ten opzichte van ons. Dat is niet nodig en wel jammer. Als je een eigen mening hebt ben je van harte welkom, als je maar ook andere meningen respecteert en niet meteen begint te schelden of je zelf op te hemelen te koste van anderen.
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:10 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Als je graag wilt dat mensen normaal op je reageren, zou je zelf ook normaal moeten posten. Je oogst wat je zaait zeg maar. Ookal ben je geen schrijver, maar een prater zoals je zegt moet je dat wel zien in je zinnen. Jij bent alleen maar bezig om jezef te bewijzen ten opzichte van ons. Dat is niet nodig en wel jammer. Als je een eigen mening hebt ben je van harte welkom, als je maar ook andere meningen respecteert en niet meteen begint te schelden of je zelf op te hemelen te koste van anderen.
nee dat is het niet piet egt niet...ik ben een ouwe vent wat heb ik nou aan om in je ogen hoog of laag te staan.als je terug leest zie je wat er aan de hand is het wat begonnen bij engelaar. ik vroeg of milo niet 100% was als je alleen maar fixeerd om engelaar op 10 in de FR te hebben.Vertel jij mij nou wat daar niet goed aan is?

Voor de mensen die geen iphone hebben als je meer dan 55 apps erop heb gaat het gewoon wat langzammer werken en is het met typen niet handig.Ik zit niet graag achter me laptop of pc.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:15 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

nee dat is het niet piet egt niet...ik ben een ouwe vent wat heb ik nou aan om in je ogen hoog of laag te staan.als je terug leest zie je wat er aan de hand is het wat begonnen bij engelaar. ik vroeg of milo niet 100% was als je alleen maar fixeerd om engelaar op 10 in de FR te hebben.Vertel jij mij nou wat daar niet goed aan is?

Voor de mensen die geen iphone hebben als je meer dan 55 apps erop heb gaat het gewoon wat langzammer werken en is het met typen niet handig.Ik zit niet graag achter me laptop of pc.
Maar je weet toch dat een Iphone zuigt :)
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Nee man voor me berijf is het handig omdat ik bijv. teamvieuwer erop heb staan dus ken ik 3 pc kijken als ik niet op de zaak bent thuis of bij mijn partner. maar als jij dat vindt.Ik heb ook FR mobiel.

Jongens laat het duidelijk zijn dat ik hier niet op ruzie uit ben en wat mijn haard heeft gestolen in 83 is broederschap onder de Legioen wat toen was en dat is jammer genoeg nu niet altijd zo.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 07 juni 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:24 schreef CQ010FEY het volgende:
Nee man voor me berijf is het handig omdat ik bijv. teamvieuwer erop heb staan dus ken ik 3 pc kijken als ik niet op de zaak bent thuis of bij mijn partner. maar als jij dat vindt.Ik heb ook FR mobiel.

Jongens laat het duidelijk zijn dat ik hier niet op ruzie uit ben en wat mijn haard heeft gestolen in 83 is broederschap onder de Legioen wat toen was en dat is jammer genoeg nu niet altijd zo.
je hebt zeker een uitzend buro?
CQ010FEY
 CQ010FEY - dinsdag 07 juni 2011 - 16:39   quote  deeplink  
nee een bouw bedrijf. niet moeilijk iedereen ken het open en je verdien vermogens als je het goed doet.ik heb gewoon machines in het buitenland die gehuurd worden enz verder ga ik niet op in als je snapt ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
ik zeg gewoon wat anderen moeten doen en hou aan t eind van de maand mn hand op?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:15 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

nee dat is het niet piet egt niet...ik ben een ouwe vent wat heb ik nou aan om in je ogen hoog of laag te staan.als je terug leest zie je wat er aan de hand is het wat begonnen bij engelaar. ik vroeg of milo niet 100% was als je alleen maar fixeerd om engelaar op 10 in de FR te hebben.Vertel jij mij nou wat daar niet goed aan is?

Voor de mensen die geen iphone hebben als je meer dan 55 apps erop heb gaat het gewoon wat langzammer werken en is het met typen niet handig.Ik zit niet graag achter me laptop of pc.
Er is niks mis mee om Milo niet helemaal 100% te noemen, hij is ook maar 70%.... van de normale lengte ;-P

Ik reageerde meer op je posts van vandaag. Daarin lees ik gewoon veel tekst met hoe goed en slim je je zelf vindt. Maar he, schrijven is emotieloos en wordt geinterpreteerd door de lezer. Alles wat je schrijft wordt meestal verkeerd opgepakt.

Stylzz heeft ook gelijk, Iphone zuigt ;-) Daarom ben ik ook een Android gebruiker. Werkt prima met 78 apps op je phone.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:39 schreef CQ010FEY het volgende:
nee een bouw bedrijf. niet moeilijk iedereen ken het open en je verdien vermogens als je het goed doet.ik heb gewoon machines in het buitenland die gehuurd worden enz verder ga ik niet op in als je snapt ;)
Klopt ik heb er ook net een opgezet, ik ga 14 juni live met mijn website en 1 juli echt starten. Iedereen kan het als je maar levert wat de mensen willen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 20:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Er is niks mis mee om Milo niet helemaal 100% te noemen, hij is ook maar 70%.... van de normale lengte ;-P

Ik reageerde meer op je posts van vandaag. Daarin lees ik gewoon veel tekst met hoe goed en slim je je zelf vindt. Maar he, schrijven is emotieloos en wordt geinterpreteerd door de lezer. Alles wat je schrijft wordt meestal verkeerd opgepakt.

Stylzz heeft ook gelijk, Iphone zuigt ;-) Daarom ben ik ook een Android gebruiker. Werkt prima met 78 apps op je phone.
samen zijn we 2,5 meter dus kijk uit pietje....
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

samen zijn we 2,5 meter dus kijk uit pietje....
heb je je hoge hakken aan dan? :-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 20:19 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

heb je je hoge hakken aan dan? :-)
milo,ik zit op z`n nek :)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:
ik zeg gewoon wat anderen moeten doen en hou aan t eind van de maand mn hand op?
ik doe helemaal niks en hou elke 4 weken mn hand op.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

kijk nu heb ik de eerst die een beetje NORMAAL reageert.jah dat snap ik allen hij maakt teveel fouten en ik weet niet of mensen weten dat Engelaar al ooit bij FR zat.Toen zaggen ze al geen beste speler in hem omdat we genoeg hadden op die positie.Die beter waren. Ik kan mij 1 jubileum vieren in De Kuip zolang ben ik er al.Maar deze forum heeft een Fan Minder ik ben hier klaar mee.

Voor de genen die zo stoer zijn.Ik ben elke thuiswedstrijd erbij en elke uitwedstrijd.Ik zal me oude shirt eens aantrekken met CQ erop.(Ja ik heb ook nieuwe shirts maar zonder naam)De genen die zich zo stoer achter hun scherm gedroegen zijn ergte mannen als ze me durven aan te spreken. ToT dan.
Ik ga je niet slaan Enz. maar dan kunnen we praten. Ik ben nooit een schrijver geweest dat weet ik ook...ik weet wel in de Kuip is alles mogelijk met de steun van de enige echte Legioen.

Als ik aan hun vraag wie Javier Brouwer is gaan ze googlen.Dat zijn jongens die speelde bij FR en wat toen der tijd iets minder wat messi nu is.Sneller dan Ryo.Waarom worden die weggestuurd. Ik kijk wel naar de A- B- C dan weet je als echte FAN wat je in huis heb.
hé! ik heb toch normaal gereageerd op je Bahia post en je zelfs nog welkom geheten... ondankbare hond :-)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik dacht dat Benson naar AZ ging
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:10 schreef CQ010FEY het volgende:

[..]

Als je nie weet of het me egte naam moet je niet beginnen jongen reageer maar op berichten wat voor jou zijn.Dacht net te lezen dat je zou stoppen dat het je laaste bericht zou zijn.(jouw vriendje vindt het niet leuk als er nieuwe topic's geopend wordt)Lees eerst de hele forum voor je begint!)Blijkbaar ken je niet aan je woordt houden.
Als je goed leest ben ik langer dan vandaag bezig dus ik weet niet waar jij vandaan heb dat het mijn eerste bericht op deze forum is.Als je iemand die geen erediviesie kwaliteiten heeft vergelijk in de team waar jij zogenaamd van houd ben ik de eerste die vraag of je het kapot wil hebben.
zodoende merk ik dat je hier je mening niet ken geven, als iemand uitgelult is beginnen ze wel over je naam of over je geschift.
Volgens mij als je goed terug leest heb jij je verlaagt met deze bericht als een basisschoolier!
Aha, dus toch de.fan. Zelfde spellingsfouten, zelfde aanmatigende houding, en blaaskaak.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 20:16 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Stylzz heeft ook gelijk, Iphone zuigt ;-) Daarom ben ik ook een Android gebruiker. Werkt prima met 78 apps op je phone.
Android heeft gewoon een goeie app killert! :)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 07 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
App killer niet nodig vanaf Froyo (2.2). Juice Defender is daarentegen wel een goed programma om verbindingen automatisch uit te schakelen voor batterij verbruik.

Ontopic: Leuk spelertje die Benson.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door Bosifyable --
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 07 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Hoe oud is die Benson eigenlijk? Stond volgens mij jaar of 2 geleden te boek als groot talent toch? Interesse destijds van AZ (dat toen toch echt meedeed om landskampioenschap)... Als je hem gratis kunt halen, prima! Wie weet wat eruit komt.. Levita mag elders de bank warmhouden. Geen bruikbare toevoeging.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:01 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dus toch de.fan. Zelfde spellingsfouten, zelfde aanmatigende houding, en blaaskaak.
Zijn soms ook de leukste.
Els
 Els - woensdag 08 juni 2011 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 00:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zijn soms ook de leukste.
Misschien in jouw wereld. Niet in de mijne. De leukste mensen zijn in mijn ogen de aardige, normale mensen. Er mag een steekje los zitten, maar zodra het onvriendelijk, neerbuigend en aanmatigend wordt, zijn ze volgens mij niet meer zo leuk.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 08:23   quote  deeplink  
+1
cc-tje
 cc-tje - woensdag 08 juni 2011 - 08:41   quote  deeplink  
s...l...o...t...?
MMM
 MMM - woensdag 08 juni 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 08:41 schreef cc-tje het volgende:
s...l...o...t...?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 07:17 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien in jouw wereld. Niet in de mijne. De leukste mensen zijn in mijn ogen de aardige, normale mensen. Er mag een steekje los zitten, maar zodra het onvriendelijk, neerbuigend en aanmatigend wordt, zijn ze volgens mij niet meer zo leuk.
De bewuste poster heeft zich ook van een andere kant laten zien. En daarmee is ie voor mij gelijk met een ieder die zich evenzo bezondigd heeft aan minder nette reacties. Reken ik mezelf ook toe.

Bleef ie uitsluitend asociaal...Ja dan oprotten.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ehm, egocentrisch en meningverdrukkend waren betere kenmerken voor hem dan asociaal, maargoed, hij heeft zijn best gedaan om zichzelf te verdedigen, (overigens met nog wel een laatste sneer na, " ach tog guppie kom net om de hoek kijken." --> Waar was dat goed voor dan?).

Maargoed, hij doet normaal nu, dus ik en alle anderen denk ik ook.. opgelost toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2011 - 10:49   quote  deeplink  
boeiend
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 10:48 schreef FEY-Esm het volgende:
Ehm, egocentrisch en meningverdrukkend waren betere kenmerken voor hem dan asociaal, maargoed, hij heeft zijn best gedaan om zichzelf te verdedigen, (overigens met nog wel een laatste sneer na, " ach tog guppie kom net om de hoek kijken." --> Waar was dat goed voor dan?).

Maargoed, hij doet normaal nu, dus ik en alle anderen denk ik ook.. opgelost toch?
Welja joh, lekker opgelost, hij moest gewoon nog even een laatste love-bite kwijt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Soms denk ik weleens dat het maar goed is dat we niet alle gezichten achter de namen kennen!!
Zou anders erg gezellig worden in de Kuip!! hehehehehehee
Milo
 Milo - woensdag 08 juni 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Heb ik echt schijt aan, van de week nog een probleem gevalletje gehad! een gozert, sterk, groot en gek maar deze kleine vent was uiteindelijk wel de winner! ik ben altijd makkelijk te vinden en te herkennen 1.72 a 1.73 kaal en 90 kg aan spiermassa! kom maar! yeh baby yeh!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Net op het nieuws: Ivo Opstelten in het ziekenhuis, in elkaar geslagen door kale man, ongeveer 1.72m

De eerste getuigen hebben zich gemeld.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 13:59   quote  deeplink  
als ze op het ah voetbal plaatjes topic kijken zijn de meeste al bekent. behalve dan dat leon jou zo'n smerig az shirt aan had gedaan milo. maar goed, daar kon jij zelf niets aan doen. was voor 17 april. hahahaha. als mensen je moeten hebben komen ze toch wel. mijn insteek is dan om er maar zoveel mogelijk me graf mee in te nemen. hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 13:49 schreef Milo het volgende:
Heb ik echt schijt aan, van de week nog een probleem gevalletje gehad! een gozert, sterk, groot en gek maar deze kleine vent was uiteindelijk wel de winner! ik ben altijd makkelijk te vinden en te herkennen 1.72 a 1.73 kaal en 90 kg aan spiermassa! kom maar! yeh baby yeh!
Grote bek en een klein hartje (mannetje)!!!!
Man, ik vreet je op, schijt je uit en pis over je heen!! Heheheheheheee!!
Milo
 Milo - woensdag 08 juni 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 13:59 schreef obiku010 het volgende:
als ze op het ah voetbal plaatjes topic kijken zijn de meeste al bekent. behalve dan dat leon jou zo'n smerig az shirt aan had gedaan milo. maar goed, daar kon jij zelf niets aan doen. was voor 17 april. hahahaha. als mensen je moeten hebben komen ze toch wel. mijn insteek is dan om er maar zoveel mogelijk me graf mee in te nemen. hahahaha
ik werd van de week bedreigt in mijn zaak, en hij zei je krijgt de kogel! ik kan je vertellen dat hij pijn heeft gehad!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fred Benson en doelman Ohad Levita verlaten RKC









0.0070230