|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Mwah.. Gok dat er ook zonder hen wel een sportief goed perspectief is geschetst door van Geel. Dus komen er vervangers die niet onder doen voor Wijnaldum en Fer. Anders zal hij zich wellicht, eh... genaaid voelen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Ha Ha Ha Misschien heeft Vlaar inderdaad wel als voorwaarde gesteld dat deze twee fuckfaces op moeten zouten |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
... Gevraagd naar de recente ontwikkelingen rondom Leroy Fer en Georginio Wijnaldum (vertrok voor vijf miljoen euro naar PSV, red.) is aanvoerder Ron Vlaar Duidelijk. "Het vertrek van deze twee spelers geeft ons de ruimte om als team sterker te worden. Ik denk niet dat we hen zullen missen. Deze twee jongens wens ik het beste, maar zij stonden de verdere ontwikkeling van dit Feyenoord danig in de weg", zo stelt de Hensbroeker. Ook Martin van Geel is niet rouwig om het vertrek van de twee twintigers. "Voor hen samen vangen we toch een mooi bedrag dat bijdraagt aan het financiƫle herstel van Feyenoord. Daarnaast neemt de kwaliteit van de selectie met het vertrek van deze spelers absoluut niet af".
Omtrent eventuele versterkingen blijft van Geel echter vaag. "Natuurlijk hebben wij voor ogen wat voor spelers er nodig zijn om dit Feyenoord naar een hoger niveau te tillen. Het is in eerste instantie echter belangrijk dat de rotte appels uit de selectie verwijderd worden, alvorens er een stevige basis gevormd kan worden waar we op voort kunnen borduren". ...
Bron: mijn duim |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: verraden
net als de andere echte Feyenoorders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lekker, mooi toch Feyenoorder zijn. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Spreekwoordelijk in zijn reet geneukt denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie weet wat m toegezegd is, rekening houdende met een vertrek van Fer en Wijnaldum.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|