|
|
reje
|
|
|
Ik zie het nu wel gebeuren dat El Hamdaoui(voor ongeveer 5 miljoen) naar Fulham gaat omdat Jol daar nu Trainer is geworden. Denk dat AZ wacht tot Boymans binnen is en dan wordt Sigthorrson de nieuwe spits van Ajax. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Toen ik dat las over Jol dacht ik precies hetzelfde :) laten we het hopen! |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
We moeten nu niet gaan denken dat overal waar Jol gaat Mounir ook automatisch heen gaat he. Ik zie Jol Mounir echt niet halen. We zullen toch moeten wachten op andere clubs. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Desnoods bezorg ik El Hamdaoei persoonlijk in Londen. |
|
|
|
|
jariveling
|
|
|
Ook al gaat hij voor 3 miljoen.. Doen! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 13:08 schreef Ajax_fan het volgende:We moeten nu niet gaan denken dat overal waar Jol gaat Mounir ook automatisch heen gaat he. Ik zie Jol Mounir echt niet halen. We zullen toch moeten wachten op andere clubs. Nou, Jol heeft er een handje van om zijn 'eigen' spelers te halen. Zie bij ons maar eens met Mido, Atoube, El Hammie, etc..etc.. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
wacht het nou gewoon af.. of hij nou naar fulham gaat of niet, hij vertrekt hoogstwaarschijnlijk toch deze zomer! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
en hij heeft ook al aangegeven mounir bij zijn volgende club te verlossen! Strik eromheen en wegbrengen! |
|
|
|
|
Stoeltje 283
|
|
|
quote: :D Hulp nodig??? Morgen heb ik niets te doen, dus ik rij wel hoor!
Weg met die hamlap! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Echt niet dat ik hem ga brengen naar Londen. Ik breng hem tot aan het strand. Geef hem vervolgens een trap onder zijn luie reet dat hij in zee terecht komt en de rest gaat hij maar zwemmen! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:40 schreef amsterdammer113 het volgende:Echt niet dat ik hem ga brengen naar Londen. Ik breng hem tot aan het strand. Geef hem vervolgens een trap onder zijn luie reet dat hij in zee terecht komt en de rest gaat hij maar zwemmen! Dan zal hij wel verdrinken:P. Te lui om te zwemmen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:40 schreef amsterdammer113 het volgende:Echt niet dat ik hem ga brengen naar Londen. Ik breng hem tot aan het strand. Geef hem vervolgens een trap onder zijn luie reet dat hij in zee terecht komt en de rest gaat hij maar zwemmen! Moet het wel mooi weer zijn, hij voetbalde ook als een krant zodra het wat kouder werd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb een gevoel dat Mounir bij Ajax blijft. Cruijff heeft eens gezegd dat het een van de beste spelers was van het kampioenselftal van Louis van Gaal, en misschien hebben de Boer JC en Mounir samen besloten om de missie niet op te geven... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
haha, maar als mounir gaat, vind ik wel dat we hem met zijn allen moeten uitzwaaien, met bengaals vuur enzo... en dan oook een afscheidswedstrijd en een afscheid in de arena met alleen maar mooie woorden.... wie stemt er mee in?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
We kunnen hem ook naar Waalwijk sturen. kijken hoe hij het daar doet :) |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:32 schreef remco k het volgende:Ik heb een gevoel dat Mounir bij Ajax blijft. Cruijff heeft eens gezegd dat het een van de beste spelers was van het kampioenselftal van Louis van Gaal, en misschien hebben de Boer JC en Mounir samen besloten om de missie niet op te geven... Dit geloof je toch niet echt he? De voetballer Mounir past wel bij Ajax , alleen de mens niet blijkbaar . Maar dit komt nooit meer goed hoor (helaas)!! |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
volgens mij heeft cheaptickets nog goedkope vliegtickets OPZOUTEN en SNEL |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik lees nu dat ajax el hammie verkoopt voor 4,5 miljoen en matavz als vervanger voor ong 7 miljoen wil gaan kopen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 12:12 schreef marius het volgende:ik lees nu dat ajax el hammie verkoopt voor 4,5 miljoen en matavz als vervanger voor ong 7 miljoen wil gaan kopen bron? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Marius,
Laat je alsjeblieft niet gek maken door geruchten. Dit bericht, de link die jij zojuist plaatst, is overgenomen van Sport1. Sport1 meldt in hetzelfde stukje dat AZ een poging doet om Drenthe naar Nederland te halen. Als je het mij vraagt klopt dat van geen kant. Ze willen namelijk van Schaars en Romero af omdat ze zoveel verdienen en dan gaan ze een geldwolf als Drenthe binnenhalen? Jaja.. Ik wil er alleen maar mee zeggen geloof niet alles wat je leest!
Zie hier het gehele bericht van Sport1: http://www.sport1.nl/nieuws/19297-matavz-vervangt-mounir-az-aast-op-drenthe.html |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
MOUNIR FULLHAMDOUI :D whehehehe |
|
|
|