|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Boston Bruins met monsterscore terug in race (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Riessshhh
|
|
|
Wie plaats die onzin berichten als boston BRUINS of over die ander CISSÉ dan die bij ons speelt...?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahahaahahaha. boudewijn zit aan de brandewijn |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en deze dan...
Van Leerdam overweegt vertrek naar Canada Ilja van Leerdam speelt zijn volgende wedstrijd waarschijnlijk in de North American Soccer League. De middenvelder van Helmond Sport denkt na over een aanbieding van het Canadese FC Edmonton.
"Als het allemaal goed gaat teken ik aan het einde van deze week een contract voor 1,5 jaar voor FC Edmonton. De papieren worden naar mij verzonden dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik heb er echt zin in om daar te gaan spelen, het is een mooi avontuur", aldus de middenvelder tegenover VoetbalPrimeur.
De 32-jarige Van Leerdam speelde de laatste vijf seizoenen voor Helmond Sport. In het verleden droeg hij het shirt van FC Eindhoven en De Graafschap. Indien de middenvelder naar Canada vertrekt treft hij bij FC Edmonton de Nederlander Paul Matthijs aan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik snap ook niet dat Boudewijn die berichten niet handmatig uitzoekt en controleerd. Luie flikker.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:44 schreef hotjumper het volgende:Ik snap ook niet dat Boudewijn die berichten niet handmatig uitzoekt en controleerd. Luie flikker.... echt he. doe is wat Boudewijn.
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|