BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gevolgen opzegging vertrouwen van FSV in bestuur en directie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - dinsdag 07 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Als je bij een NV, zoals Feyenoord is, als Raad van Commissarissen het vertrouwen opzegt in de directie, heeft dit daadwerkelijke gevolgen gezien zij het orgaan zijn die over deze aanstelling danwel ontslagen gaan (of de AvA - afhankelijk van welke structuur er is toegepast).

Maar welke gevolgen heeft de opzegging van vertrouwen precies door supportersvereninging? Welke activiteiten worden nu gestremt? Wat zullen we hier nou daadwerkelijk van merken?
Royaal
 Royaal - dinsdag 07 juni 2011 - 15:34   quote  deeplink  
En ohja; voor de orde leek het me handig een nieuw topic te openen ;) voor de boze mensen
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 07 juni 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Nieuwe-Topic-Openers zijn cool.. Het is een nieuwe beweging, net als gabber/goth/punk in hun tijden.. Een rage i.i.g., beter dan planking.. :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
n.v.t.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:31 schreef Royaal het volgende:
Als je bij een NV, zoals Feyenoord is, als Raad van Commissarissen het vertrouwen opzegt in de directie, heeft dit daadwerkelijke gevolgen gezien zij het orgaan zijn die over deze aanstelling danwel ontslagen gaan (of de AvA - afhankelijk van welke structuur er is toegepast).

Maar welke gevolgen heeft de opzegging van vertrouwen precies door supportersvereninging? Welke activiteiten worden nu gestremt? Wat zullen we hier nou daadwerkelijk van merken?
Geen Tifo acties meer,
Geen activiteiten meer in de legioenzaal
Geen steun voor acties vanuit de club waarbij men iets van het legioen wil.
Geen overleg meer mbt combiregelingen en andere supporters gerelateerde zaken. Het zal de positie van Feyenoord verzwakken in gesprekken met gemeente en politie.

De Club is gebaat bij overleg met supporters, als geen van de georganiseerde supportersverenigingen met de club wil praten wordt dat lastig.
Royaal
 Royaal - dinsdag 07 juni 2011 - 15:53   quote  deeplink  
Wordt een saai seizoen dan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Geen Tifo acties meer,
Geen activiteiten meer in de legioenzaal
Geen steun voor acties vanuit de club waarbij men iets van het legioen wil.
Geen overleg meer mbt combiregelingen en andere supporters gerelateerde zaken. Het zal de positie van Feyenoord verzwakken in gesprekken met gemeente en politie.

De Club is gebaat bij overleg met supporters, als geen van de georganiseerde supportersverenigingen met de club wil praten wordt dat lastig.
ze hebben legioen toch.
Genoeg supporters bij aangesloten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze hebben legioen toch.
Genoeg supporters bij aangesloten.
Legioenlid ben je automatisch en is vanuit de club, bij die andere clubs kies je er voor je door hun te laten vertegenwoordigen. Of juist niet, bijv door je lidmaatschap op te zeggen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 juni 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De Club is gebaat bij overleg met supporters, als geen van de georganiseerde supportersverenigingen met de club wil praten wordt dat lastig.
klopt, maar de supporterverenigingen moeten niet de macht willen hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zeker 95% van de Feyenoord supporters geen kaas gegeten hebben van hoe je een miljoenbedrijf moet runnen. Het is dan ontzettend gevaarlijk als je dit soort eisen stelt die een groepje begin dit jaar stelden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 juni 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

klopt, maar de supporterverenigingen moeten niet de macht willen hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zeker 95% van de Feyenoord supporters geen kaas gegeten hebben van hoe je een miljoenbedrijf moet runnen. Het is dan ontzettend gevaarlijk als je dit soort eisen stelt die een groepje begin dit jaar stelden.
Net als de directie Pietje,ps gaan we nog rellen op het bloq ???
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 07 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

klopt, maar de supporterverenigingen moeten niet de macht willen hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zeker 95% van de Feyenoord supporters geen kaas gegeten hebben van hoe je een miljoenbedrijf moet runnen. Het is dan ontzettend gevaarlijk als je dit soort eisen stelt die een groepje begin dit jaar stelden.
Supporters nemen niet de macht over, onzin. De supporters willen een frisse wind. De beleidbepalers hebben er een rotzooi van gemaakt, dat is duidelijk en daarom nemen we die mensen niet meer serieus. Dat ze nu blijven zitten, is lachwekkend.
Directie en rvc met mensen die clubgevoel boven de commercie plaatsen. Feyenoord is sportief heel diep gezakt het het enige wat ons nog trots op Feyenoord maakt zijn de randgebeuren zoals bijvoorbeeld:
- de Open Dag
- de 1e training
- de openingswedstrijd
- het uittenue (groen en wit)
- de Rotterdamse aanvoedersband
- etc etc etc

Wat we nu hebben:
- structureel teveel geld uitgeven
- torenhoge salarissen aan zeer matig/slecht presterende mensen
- geen respect voor de immense achterban
- spelers met rode, blauwe, paarse en gele schoenen
- de rel met radio Rijnmond
- de achterkamertjespolitiek (clubbelang boven eigen belang???)
- aantal seizoenskaarthouders lopen terug
- overmatige en onnodige politie inzet rondom wedstrijden
- etc etc etc....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 17:07 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Supporters nemen niet de macht over, onzin. De supporters willen een frisse wind. De beleidbepalers hebben er een rotzooi van gemaakt, dat is duidelijk en daarom nemen we die mensen niet meer serieus. Dat ze nu blijven zitten, is lachwekkend.
Directie en rvc met mensen die clubgevoel boven de commercie plaatsen. Feyenoord is sportief heel diep gezakt het het enige wat ons nog trots op Feyenoord maakt zijn de randgebeuren zoals bijvoorbeeld:
- de Open Dag
- de 1e training
- de openingswedstrijd
- het uittenue (groen en wit)
- de Rotterdamse aanvoedersband
- etc etc etc

Wat we nu hebben:
- structureel teveel geld uitgeven
- torenhoge salarissen aan zeer matig/slecht presterende mensen
- geen respect voor de immense achterban
- spelers met rode, blauwe, paarse en gele schoenen
- de rel met radio Rijnmond
- de achterkamertjespolitiek (clubbelang boven eigen belang???)
- aantal seizoenskaarthouders lopen terug
- overmatige en onnodige politie inzet rondom wedstrijden
- etc etc etc....
Wat we nu hebben:
- structureel teveel geld uitgeven
* Dat gebeurt niet meer ivm met KNVB
- torenhoge salarissen aan zeer matig/slecht presterende mensen
* Ook daar is aan gewerkt.
- geen respect voor de immense achterban
* Op welke feiten word er geen respect getoond? Bij elke goal staan ze achter hetzelfde doel.
- spelers met rode, blauwe, paarse en gele schoenen
* Is verplichting van contracten met die sportmerken, Die kleuren kiezen ze niet zelf.
- de rel met radio Rijnmond
* Tja....
- de achterkamertjespolitiek (clubbelang boven eigen belang???)
* Ben ik niet van op de hoogte dus geen mening.
- aantal seizoenskaarthouders lopen terug
* Vind ik niet heel gek als je kijk hoe verzorgt het voetbal is en als het toch duurder wordt.
- overmatige en onnodige politie inzet rondom wedstrijden.
* Als er gezeik is rondom een wedstrijd kan Feyenoord die boete krijgen die ze moeten betalen met geld wat ze niet hebben.
Plus de manier van optreden van de politie bepaalt Feyenoord niet maar de gemeente volgens mij.
- etc etc etc....
* Verbeter me als ik ergens naast zit
Royaal
 Royaal - dinsdag 07 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
@ reddevil..
heb je gelijk in.. het is naar mijn gevoel ook allemaal te laat..

n.b.: dat die fin directeur weg moet kan niemand om heen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:11 schreef Royaal het volgende:
@ reddevil..
heb je gelijk in.. het is naar mijn gevoel ook allemaal te laat..

n.b.: dat die fin directeur weg moet kan niemand om heen
Idd Jacobs hoort dit niet te kunnen overleven die moet als enige echt plaats maken.

Maar dit gezeik is gewoon te laat.
Ex Knvb Directeur Henk Kesler heeft Feyenoord een half jaar geleden nog de hemel in geprezen dat de sanering zo goed gaat en dat het helemaal goed komt met Feyenoord

Vorig seizoen was Joop Munsterman ook onder de indruk hoe goed Feyenoord zal gaan saneren.
En je kan van Joop zeggen wat je wil maar die man heeft wel verstand
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Ik lees en voel een heleboel sentimenten,ik begrijp dit en voel dit soms ook.
Echter ik denk dat dit niet gaat helpen om feyenoord gezond te maken.
Het gemis aan respect komt volgens mij van de spelers.
RTV Rijnmond geeft zijn geld liever aan ander zaken uit en reageert erg onvolwassen.
Politie inzet tja we hebben nu eenmaal een slecht verleden (of zijn we dit allemaal vergeten ?
Even doorbijten ik heb net het intervieuw gezien met de TD en je kan alles zeggen maar hij is erg realistisch.
En nogmaals ik deel de gevoelens maar soms moet je even alles de revue laten passeren en diep ademhalen.Feyenoord is al jaren een bedrijf (wat verlies draait) en moet je het bestuur even laten zitten
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 07 juni 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

klopt, maar de supporterverenigingen moeten niet de macht willen hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zeker 95% van de Feyenoord supporters geen kaas gegeten hebben van hoe je een miljoenbedrijf moet runnen. Het is dan ontzettend gevaarlijk als je dit soort eisen stelt die een groepje begin dit jaar stelden.
95% is nogal hoog dat betekend dat 5 op de 100 mensen een miljoenen bedrijf wel kunnen runnen oftewel 1000 mensen op de 20000 ( zoals deze vereniging heeft) lijkt me een beetje teveel pietje1 !! ik gok op 2-5 mensen van de 20.000! kom je op 99,99%
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 16:02 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

klopt, maar de supporterverenigingen moeten niet de macht willen hebben. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat zeker 95% van de Feyenoord supporters geen kaas gegeten hebben van hoe je een miljoenbedrijf moet runnen. Het is dan ontzettend gevaarlijk als je dit soort eisen stelt die een groepje begin dit jaar stelden.
Daar gaat het ook niet om, aan de hand van uitgebreide documentatie heeft de Varkenoordgroep aan getoond dat er jarenlang structureel wanbeleid is gevoerd op financieel gebied. Er zijn onverantwoorde financiƫle risico's genomen, waarbij het vooral verwerpelijk is dat het risico voor investeerders geheel op de club werd afgewenteld. Feyenoord heeft er voor gekozen niet op deze openbaar gemaakte malversaties te reageren, Nee ze leggen een rookgordijn door de Varkenoordgroep af te schilderen als een groepje brallende dronkenlappen, zo de oorzaak van de verontwaardiging voor het gemak negerend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 07 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Geen Tifo acties meer,
Geen activiteiten meer in de legioenzaal
Geen steun voor acties vanuit de club waarbij men iets van het legioen wil.
Geen overleg meer mbt combiregelingen en andere supporters gerelateerde zaken. Het zal de positie van Feyenoord verzwakken in gesprekken met gemeente en politie.

De Club is gebaat bij overleg met supporters, als geen van de georganiseerde supportersverenigingen met de club wil praten wordt dat lastig.
oftewel: de enige die er last van hebben zijn de Feyenoord supporters zelf...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
is dit dan de juiste timing om, wat je zegt jarenlang wanbeleid aan te pakken
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 07 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:
is dit dan de juiste timing om, wat je zegt jarenlang wanbeleid aan te pakken
nee
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 07 juni 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Het zal moeilijk zat worden als we al weinig of geen versterking halen, spelers die stoppen of weggaan, een directie/ raad van comm. dat niet het juiste beleid voerd...
Van den Heerik... waar ben je...?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:45 schreef cc-tje het volgende:
Het zal moeilijk zat worden als we al weinig of geen versterking halen, spelers die stoppen of weggaan, een directie/ raad van comm. dat niet het juiste beleid voerd...
Van den Heerik... waar ben je...?
midden moot ploeg,maar hoeveel keer moet dit nu gezegd worden .voor we dit begrijpen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:
is dit dan de juiste timing om, wat je zegt jarenlang wanbeleid aan te pakken
Ja, als het meezit is de spanning uit de lucht als de competitie weer begint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door hotjumper --
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 07 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:47 schreef piet de paler het volgende:

[..]

midden moot ploeg,maar hoeveel keer moet dit nu gezegd worden .voor we dit begrijpen
Ik begrijp het wel... maar het is voor mij moeilijk te pruimen! Voor velen denk ik Piet!
We horen godver de godver niet in de middenmoot! De eerste wereld beker, etc, zo'n club verdiend beter, en zn aanhang ook!
Maar ja, hoe dan ook, ik wordt vader over een paar weken, dan heb ik de wereld beker zelf gewonnen toch?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:51 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel... maar het is voor mij moeilijk te pruimen! Voor velen denk ik Piet!
We horen godver de godver niet in de middenmoot! De eerste wereld beker, etc, zo'n club verdiend beter, en zn aanhang ook!
Maar ja, hoe dan ook, ik wordt vader over een paar weken, dan heb ik de wereld beker zelf gewonnen toch?
gefeliciteerd,een zuid afrikaan zou zeggen alles zal regkom
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Is ook leuk voor van Geel, zit er net, wordt er nu al het vertrouwen in m opgezegd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:
Is ook leuk voor van Geel, zit er net, wordt er nu al het vertrouwen in m opgezegd.
Is niet zo, gaat volgens mij om de mensen die er afgelopen seizoen al zaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juni 2011 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is niet zo, gaat volgens mij om de mensen die er afgelopen seizoen al zaten.
ja dat weet ik ook, maar dat staat er niet :)
Els
 Els - dinsdag 07 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:
Is ook leuk voor van Geel, zit er net, wordt er nu al het vertrouwen in m opgezegd.
Hij heeft zelf al aangegeven dat hij wel weet hoe het zit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 22:07 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft zelf al aangegeven dat hij wel weet hoe het zit.
ja dat weet ik, maar er was blijkbaar geen ruimte meer op t bierviltje om te specificeren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:17 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd Jacobs hoort dit niet te kunnen overleven die moet als enige echt plaats maken.

Maar dit gezeik is gewoon te laat.
Ex Knvb Directeur Henk Kesler heeft Feyenoord een half jaar geleden nog de hemel in geprezen dat de sanering zo goed gaat en dat het helemaal goed komt met Feyenoord

Vorig seizoen was Joop Munsterman ook onder de indruk hoe goed Feyenoord zal gaan saneren.
En je kan van Joop zeggen wat je wil maar die man heeft wel verstand
idd, en Kesler en Munsterman zeggen dit niet voor de gezelligheid.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 08 juni 2011 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:17 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd Jacobs hoort dit niet te kunnen overleven die moet als enige echt plaats maken.

Maar dit gezeik is gewoon te laat.
Ex Knvb Directeur Henk Kesler heeft Feyenoord een half jaar geleden nog de hemel in geprezen dat de sanering zo goed gaat en dat het helemaal goed komt met Feyenoord

Vorig seizoen was Joop Munsterman ook onder de indruk hoe goed Feyenoord zal gaan saneren.
En je kan van Joop zeggen wat je wil maar die man heeft wel verstand
Kesler is een ouwe neus, heb die man nooit gemogen... Als zo'n man op die positie het zegt dan heb ik altijd de neiging dat dat is omdat het moet worden gezegt. Die munsterman heb ik altijd wel een toffe vent gevonden, staat ZICHTBAAR achter de club en samen met de suporters voor de zelfde zaak.( mis ik bij die van ons nog wel eens) Vind het een wrang verhaal dat wij als suporters niets aan de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze kut situatie kunnen doen. Handtekeningenactie, taart gooien als ze naar buiten komen, ze moeten toch eens opzouten...
Els
 Els - woensdag 08 juni 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 07:48 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Kesler is een ouwe neus, heb die man nooit gemogen... Als zo'n man op die positie het zegt dan heb ik altijd de neiging dat dat is omdat het moet worden gezegt. Die munsterman heb ik altijd wel een toffe vent gevonden, staat ZICHTBAAR achter de club en samen met de suporters voor de zelfde zaak.( mis ik bij die van ons nog wel eens) Vind het een wrang verhaal dat wij als suporters niets aan de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze kut situatie kunnen doen. Handtekeningenactie, taart gooien als ze naar buiten komen, ze moeten toch eens opzouten...
Jaja, de charmante manier bedoel je. Eerst taarten en dan pek en veren.... ik geloof toch meer in het overlegmodel.
cc-tje
 cc-tje - woensdag 08 juni 2011 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 08:01 schreef Els het volgende:

[..]

Jaja, de charmante manier bedoel je. Eerst taarten en dan pek en veren.... ik geloof toch meer in het overlegmodel.
Nog een keer overleggen dan... Overleg zit alleen geen humor in... taarten gooien wel Els, pek en veren kan altijd nog, rustig opvoeren die handel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door cc-tje --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 juni 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Iedereen emmert maar door over die, inderdaad wat botte brief. Over het FiF (Feyenoord investerings Fonds) hoor ik niemand. Hierin garanderen ze een rendement van 5% ongeacht de transferopbrengst van de daarin ondergebrachte spelers. Ik begrijp dat Feyenoord er belang bij heeft hier de aandacht van af te leiden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 11:46   quote  deeplink  
+1
de flh
 de flh - woensdag 08 juni 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 21:17 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd Jacobs hoort dit niet te kunnen overleven die moet als enige echt plaats maken.

Maar dit gezeik is gewoon te laat.
Ex Knvb Directeur Henk Kesler heeft Feyenoord een half jaar geleden nog de hemel in geprezen dat de sanering zo goed gaat en dat het helemaal goed komt met Feyenoord

Vorig seizoen was Joop Munsterman ook onder de indruk hoe goed Feyenoord zal gaan saneren.
En je kan van Joop zeggen wat je wil maar die man heeft wel verstand
Klopt, maar de RvC is net zo verantwoordelijk als Jacobs...
STS
 STS - woensdag 08 juni 2011 - 13:39   quote  deeplink  
EENS; Men is verantwoordelijk voor de puinhopen van afgelopen jaren

MAAR; inmiddels lijkt de goede weg ingezet en (kennelijk, ik heb geen inside information) ziet de toekomst er financieel gezien wat zonniger uit.

Ik ben het er dus mee eens dat dit allemaal een beetje laat is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 13:39 schreef STS het volgende:
EENS; Men is verantwoordelijk voor de puinhopen van afgelopen jaren

MAAR; inmiddels lijkt de goede weg ingezet en (kennelijk, ik heb geen inside information) ziet de toekomst er financieel gezien wat zonniger uit.

Ik ben het er dus mee eens dat dit allemaal een beetje laat is.
Zonniger door de VvF!!!
Zonder die gasten had je binnen 2 jaar failliet geweest of in de topklasse!
Ze hebben het goede moment afgewacht. er is nooit een goed moment voor, maar in het seizoen had helemaal drama geweest!
STS
 STS - woensdag 08 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 14:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zonniger door de VvF!!!
Zonder die gasten had je binnen 2 jaar failliet geweest of in de topklasse!
Ze hebben het goede moment afgewacht. er is nooit een goed moment voor, maar in het seizoen had helemaal drama geweest!
Tijdens een seizoen deze actie is inderdaad ook niet handig, maar inmiddels is er een andere TD (op voordracht van..) die de zaakjes aardig op orde lijkt te hebben. Om dan het GEHELE bestuur af te vallen komt onhandig over.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Er worden duidelijk namen genoemd!
v.Geel kan je toch nog nergens op afrekenen?
Dat is toch duidelijk?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:45 schreef hotjumper het volgende:
Iedereen emmert maar door over die, inderdaad wat botte brief. Over het FiF (Feyenoord investerings Fonds) hoor ik niemand. Hierin garanderen ze een rendement van 5% ongeacht de transferopbrengst van de daarin ondergebrachte spelers. Ik begrijp dat Feyenoord er belang bij heeft hier de aandacht van af te leiden.
was toch al bekend dat dit een blamage was.
Milo
 Milo - woensdag 08 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 16:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Er worden duidelijk namen genoemd!
v.Geel kan je toch nog nergens op afrekenen?
Dat is toch duidelijk?
eens!
Milo
 Milo - woensdag 08 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

was toch al bekend dat dit een blamage was.
yep!
Els
 Els - woensdag 08 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:45 schreef hotjumper het volgende:
Iedereen emmert maar door over die, inderdaad wat botte brief. Over het FiF (Feyenoord investerings Fonds) hoor ik niemand. Hierin garanderen ze een rendement van 5% ongeacht de transferopbrengst van de daarin ondergebrachte spelers. Ik begrijp dat Feyenoord er belang bij heeft hier de aandacht van af te leiden.
Dat is ook echt schandalig. De eerste bankier zonder verkooptalent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gevolgen opzegging vertrouwen van FSV in bestuur en directie









0.0075581