BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bojan (fc barcelona) nu wel een optie??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Boilesen
 Boilesen - woensdag 22 juni 2011 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bojan naar Roma voor het luttele bedrag van 10 miljoen, jammer toch !!!!!!!!
denk dat je alsnog schrikt van zijn salaris hoor!
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
10 miljoen is in deze naar alle waarschijnlijkheid slechts een soort van symbolisch bedrag hoe raar dat ook klinkt.

Luis Enrique (afgelopen seizoen trainer Barcelona B) wordt daar de hoofdtrainer en wil Bojan graag meenemen, Barcelona stemt hier mee in, maar er schijnt in het contract te komen staan dat Barca hem weer voor 12 terug zou kunnen kopen. Ik las in een spaanse krant dat Barcelona hem eigenlijk liever had willen verhuren, maar dat dit een prima tussenoplossing is. Hij gaat rond de 3,5 miljoen euro verdienen..
nora
 nora - woensdag 22 juni 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Dromen mag maar veel intressanter is welke spits wij krijgen Matavz of Sighorsson dat is voor mij het allerbelangrijkste daar wacht ik op mijn gevoel gaat voor de ijslander,die vind ik meer uitstraling hebben en techn.wat beter past volgens mij beter bij Ajax.
Ik weet dat er topics over zijn maar deze discussie plus de Zeeuw is het enige belangrijke op dit moment bij Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 10:36 schreef nora het volgende:
Dromen mag maar veel intressanter is welke spits wij krijgen Matavz of Sighorsson dat is voor mij het allerbelangrijkste daar wacht ik op mijn gevoel gaat voor de ijslander,die vind ik meer uitstraling hebben en techn.wat beter past volgens mij beter bij Ajax.
Ik weet dat er topics over zijn maar deze discussie plus de Zeeuw is het enige belangrijke op dit moment bij Ajax.
Ik vind het hele verhaal rondom de nieuwe RVC en het bestuur toch iets belangrijker als je het goed vind..
Bertus123
 Bertus123 - woensdag 22 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
dat boeit me nou werkelijk niks... Die nieuwe spits, dat is pas boeiend. Ben benieuwd wie het wordt en wanneer hij wordt gekocht vooral.
De RVC..tja.. het zal wel, maar die presteren niks op t veld, ik kijk er dus niet naar en dus is het niet boeiend. Voor mij dan :-)
BRW
 BRW - woensdag 22 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het hele verhaal rondom de nieuwe RVC en het bestuur toch iets belangrijker als je het goed vind..
Zo is dat, Remco! Op de eerste plaats RvC en Algemeen directeur. Maar vooral ook, mogen de andere twee directeuren blijven? Dat vind ik heel interessant om te volgen.

Neemt niet weg dat ik continu Headliner volg om alles aan nieuws op te vangen.

Wat ik wel heel graag wil lezen is: EL HAMDAOUI VERTREKT PER DIRECT NAAR ..????..
Omdat het onmogelijk is dat hij bij Ajax blijft!
Bertus123
 Bertus123 - woensdag 22 juni 2011 - 14:07   quote  deeplink  
EL HAMDAOUI VERTREKT PER DIRECT NAAR SYDNEY FC.

die kwal hoef ik ff niet meer te zien
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 22 juni 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 18:09 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

+1
Ik ben het gewoon met je eens
+ 1, hoe naief kun je zijn om te denken dat een speler die redelijk dicht tegen de basis van misschien wel het beste team aller tijden zit, naar een team gaat dat nog te slecht is voor de kwartfinale van de Euroleague? Kansloos topic, als je mij vraagt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bojan (fc barcelona) nu wel een optie??

0.0054130