|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
André Hoekstra wordt assistent-trainer bij Excelsior (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jon Dahl en Andre had ik ook wel graag in de Kuip gezien als assistent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wij hebben al een fantastische staff volgens Mario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 2014, kampioen met JDT en KoKo |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: je kunt zeggen wat je wilt van die Vlemmings, maar hij lijkt toch zijn toegevoegde waarde te hebben. We hebben de meeste goals gemaakt uit standaardsituaties van alle clubs uit de eredivisie en het schijnt dat Leon daar veel mee bezig is.
Neemt niet weg dat er naast Mario en Leon nog een mooi plekkie vrij is. Eerste gedachte is natuurlijk JDT, maar die mot natuurlijk gewoon lekker bij Excelsior beginnen en daar ervaring opdoen.
Misschien Gio dan. Of Kees weglokken uit tukkerland. Jean-Paul misschien af en toe erbij halen, hoewel je die eigenlijk nog gewoon bij de A1 moet laten zitten. Maar goed, keuze te over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Gastel komt eraan. Ik schat 2012. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik kan me ook voorstellen dat hij rustig gebracht wordt: assistent trainer 1e elftal, Excelsior, Feyenoord. En dan zouden er nu toch zo langzamerhand stappen gezet moeten worden. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou zomaar volgend jaar al kunnen. Verwacht dat het contract van Been niet verlengt wordt, en dan?........ |
|
|
|