BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De dagelijkse leiding (van Feyenoord). Positie van Mario

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  


Martin van Geel zat net zijn nieuwe Ipad2 te installeren en probeerde de www.feyenoord.nl app te downloaden via de appstore toen er ver weg in het Maasgebouw werd geroepen: Martin, Martin kom snel".

Netjes als hij is sloot Martin de Ipad af borg het snoer op in zijn aktentas (want macintosch spulletjes zijn duur), kamde vlug zijn haar nam een slok water en liep rustig naar de kamer waaruit het Martin, Martin, Martin, Martin bleef klinken.

Goedemorgen Mijnheer Blokband wat kan ik voor u doen? Gaat het om die brief van de verzamelde vertegenwoordigers van het legioen?

Nee, zei Blokband twee dingen: Je weet ik heb Mario gevraagd 10 redenen te geven waarom we hem niet moeten ontslaan. Oh zei Martin verbaasd. Daar wist ik niets van. Ik dacht dat jullie met iets dergelijks inzake de heer Jacobs bezig waren. Jacobs? bromde Blokband, die gek is hier toch allang geen trainer meer. Eh heb je na een maand nog niet door wie waar zit hier. Enfin Martin dit geeft Mario aan als redenen hem niet te moeten ontslaan, luister:

(1) Mijn contract loopt nog een jaar door
(2) Wij zijn tiende geworden
(3) Mijn golfhandicap is verbeterd
(4) Wij hadden tot de laatste speeldag uitzicht op Europees voetbal en het linkerrijtje
(5) Excelsior heeft zich gehandhaafd
(6) Wij zijn boven NEC en Willem II geëindigd
(7) Wij zijn de beste profclub van Rotterdam en ik wil het hier niet aanvoeren maar we hebben de zilveren bal gewonnen met 10 man en jonge spelers uit bij en tegen Sparta (Rotterdam)
(8) Feyenoord verkoopt meer shirtjes dan ooit in Japan
(9) In de beker zijn zij pas na verlenging en strafschoppen uitgeschakeld door Roda
(10) We hebben 53 doelpunten gemaakt in de competitie
(11) Heb na de winterstop met blauwe pilletjes Bas van N. van zijn winderigheid afgeholpen



Martin ik kan er geen speld tussen krijgen riep Pim Blokband enthousiast alleen dat van die zilveren bal dat wist ik niet en dat er zoveel doelpunten zijn gemaakt was niet tot me doorgedrongen. En dat punt elf van die stoutje Pietje Bell daar raak ik meteen van in een goed hummetje. Mario blijft! Hij stond op en riep: laten we zingen. Hand in hand..

Op andere gronden was ik inmiddels ook van mening dat we de heer Been nog een tijdje aan laten mo..nog handhaven als hooftrainer/coach zei van Geel maar Blokband overmand door emoties was al opgestaan nam van Geel in, een spanbanden Koning waardige, innige omhelzing en kuste hem op de mond. "die is voor het verlengen van Vlaar"

© 2011
www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Wel geinige fantasie.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 10:44   quote  deeplink  
pffff..... menu???
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Slechte week gehad sportdwaas? Dit is beetje onder je niveau?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Als het maar grammaticaal verantwoord is.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 10:50 schreef FEY-Esm het volgende:
Slechte week gehad sportdwaas? Dit is beetje onder je niveau?
net als bij Feyenoord moet je bij mij geen al te hoge verwachtingen hebben!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 08 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Dus Been moet vertrekken in jou ogen sportdwaas? Net als Vlaar toch? Zie je topic:(beter dat vlaar vertrekt) Je ben in mijn ogen veel te negatief. Ben ook wel nieuwsgierig voor wie je gaat juichen als het komend jaar wel ineens gaat lopen. Waarschijnlijk sta je dan weer vooraan te juichen en Ronronron,,,,Mariomariomario te krijsen.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 juni 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 10:53 schreef Gyan010 het volgende:
Dus Been moet vertrekken in jou ogen sportdwaas? Net als Vlaar toch? Zie je topic:(beter dat vlaar vertrekt) Je ben in mijn ogen veel te negatief. Ben ook wel nieuwsgierig voor wie je gaat juichen als het komend jaar wel ineens gaat lopen. Waarschijnlijk sta je dan weer vooraan te juichen en Ronronron,,,,Mariomariomario te krijsen.
Het is allemaal de waan van de dag om met Derksen te spreken en het is goed te weten dat je mijn stukjes goed leest. Maar de inhoud hierboven is voor rekening van de heren Blokband en van Geel waarbij enige gelijkenis met personen uit de werkelijkheid louter op toeval berust.
sevillana
 sevillana - woensdag 08 juni 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 10:43 schreef FR-Henk het volgende:
Wel geinige fantasie.
kan er zelfs niet om glimlachen, is niet mijn humor, heb 't wel een beetje gehad met dat gezaag aan de stoelpoten van Mario//Held !!!
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 08 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 10:59 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Het is allemaal de waan van de dag om met Derksen te spreken en het is goed te weten dat je mijn stukjes goed leest. Maar de inhoud hierboven is voor rekening van de heren Blokband en van Geel waarbij enige gelijkenis met personen uit de werkelijkheid louter op toeval berust.
Eerlijk gezegd lees ik ze meestal niet zo goed...sorry daarvoor. Ik hou niet zo van tekst zonder inhoud en daar bestaan je meeste stukjes uit.Wel zie ik dat je elke keer bewust de boel probeerd op te stoken. Er is momenteel geen betere trainer dan Mario voor dit Feyenoord.
Royaal
 Royaal - woensdag 08 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Ik vind het wel een leuk stukje. Beetje humor in zo een week is ook wel gewenst.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 08 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:06 schreef Royaal het volgende:
Ik vind het wel een leuk stukje. Beetje humor in zo een week is ook wel gewenst.
Weet niet wat voor week jij heb gehad dan... Maar Ron onze aanvoerder heeft getekend! Ron/Held
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Jeeeej.. zucht..
cc-tje
 cc-tje - woensdag 08 juni 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Ik zou kinderboeken gaan schrijven, betere fictie is er niet...
Wel leuk bedoeld denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door cc-tje --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 08 juni 2011 - 11:18   quote  deeplink  
wat wil je hier mee bereiken? alle kleine beetjes helpen om nog meer stemming te maken?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 juni 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Grappig stukje, inhoudelijk echter bedroevend.... Er wordt te gemakkelijk op de man gespeeld wat Mario betreft. Niet alleen door jouw maar door alle wolven in het huilenbalk koor. Het functioneren van Mario is slechts een symptoom van de ware problemen die Feyenoord teisteren.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 11:29   quote  deeplink  
dus slot voor tante sportdwaas!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 11:31   quote  deeplink  
hart-met-slot.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Sportdwaas is al een tijd ernstig van het pad af!!
kwakman
 kwakman - woensdag 08 juni 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:23 schreef hotjumper het volgende:
Grappig stukje, inhoudelijk echter bedroevend.... Er wordt te gemakkelijk op de man gespeeld wat Mario betreft. Niet alleen door jouw maar door alle wolven in het huilenbalk koor. Het functioneren van Mario is slechts een symptoom van de ware problemen die Feyenoord teisteren.
Bij ons aan de Dijk rommelt het ook na het vertrek van Platje.kwak
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:46 schreef kwakman het volgende:

[..]

Bij ons aan de Dijk rommelt het ook na het vertrek van Platje.kwak
Kijk, da's nou het nieuws waar je door verrast wordt. Quick.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 11:50   quote  deeplink  
maakt deze topic weer wat beter. kwek
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Kwakman mag wel vaker z'n Forumkwakkie leveren.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Ik plug uit.. snap het niet meer..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Komt dat ze zo raar aan het KWEKKEN zijn.
Je bent misschien al op wat oudere leeftijd waar door je niet meer zo KWIK bent!
Dat heeft natuurlijk weer de uitwerking op de KWAK.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 12:29   quote  deeplink  
Kwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwakkwak!

(= hahahahahahahahahahahahaha!)
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Ehm, ach eentje dan, waarom niet.. :

Ik snap jullie soms wel maar vaak NIET,
Het past als een haspel op een MOESPOT.
Ik ga steeds van het kluitje in het RIET,
Gooi asjeblieft dit topic op SLOT.

Er is hier sprake van eindrijm, met het rijmschem:"abab".. :D
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Je wilt toch niet alles snappen?
Alles snappen is net zo iets als langzaam doodgaan.
de flh
 de flh - woensdag 08 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Leuk stukje. Mis idd wel het recept. Laat dat nooit meer gebeuren..
Mbt Mario, het is gewoon humor, niet te serieus nemen, gebeurde bij alle vorige verhalen ook niet. Bovendien heeft hij zich het afgelopen seizoen niet echt als autoriteit opgesteld na het wegvallen van de oudere garde. Dus dan vraag je er ook een beetje om.. 'blaiming the victim' heet zoiets.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 13:05 schreef de flh het volgende:
Leuk stukje. Mis idd wel het recept. Laat dat nooit meer gebeuren..
Mbt Mario, het is gewoon humor, niet te serieus nemen, gebeurde bij alle vorige verhalen ook niet. Bovendien heeft hij zich het afgelopen seizoen niet echt als autoriteit opgesteld na het wegvallen van de oudere garde. Dus dan vraag je er ook een beetje om.. 'blaiming the victim' heet zoiets.
dat iedereen de humor er niet van inziet is ook humor...
Milo
 Milo - woensdag 08 juni 2011 - 13:52   quote  deeplink  
mario///flapdrol!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 08 juni 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Ik dacht al Milo "waar blijft tie"!!
Hhehehehehehehhe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:46 schreef kwakman het volgende:

[..]

Bij ons aan de Dijk rommelt het ook na het vertrek van Platje.kwak
Omdat het daar allemaal vieze doorgesnoven messetrekkers zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Was sportdwaas niet degene die zeker wist dat Vlaar naar PSV ging?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 11:23 schreef hotjumper het volgende:
Grappig stukje, inhoudelijk echter bedroevend.... Er wordt te gemakkelijk op de man gespeeld wat Mario betreft. Niet alleen door jouw maar door alle wolven in het huilenbalk koor. Het functioneren van Mario is slechts een symptoom van de ware problemen die Feyenoord teisteren.
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Als dat zo is lees ik ook de 2e regel van z'n stukjes niet meer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Zonder menu geen punten.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 15:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Was sportdwaas niet degene die zeker wist dat Vlaar naar PSV ging?
Ik wil hier nog wel een serieus stuk over maken; samengevat komt het hierop neer dat:
1.PSV bij plaatsing voor de CL het geld zou hebben gehad en het sportieve vooruizicht voor Ron.
2.PSV wel vaker bij Ajax en Feyenoord vist naar talent (Gullit,nielsen,lerby,vanenburg etc)

Ik heb ook geschreven dat de beslissing niet makkelijk was voor Ron. Ook is en blijft het zo dat hij tot nu toe pas 1 seizoen bijna alles heeft gespeeld. De laatste wedstrijden voor zijn uitvallen tegen PSV was hij goed (ook door het goede spel van Leerdam de vrij en mokotjo). Ik denk dat de internationale top voor hem niet meer haalbaar is en dat deze contractverlenging zijn rust en spel ten goede gaat komen.Allicht dat hij dan voor Feyenoord en zo zelf een klappertje kan maken. Dat gun ik hem van harte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door sportdwaas --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 19:41 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik wil hier nog wel een serieus stuk over maken; samengevat komt het hierop neer dat:
1.PSV bij plaatsing voor de CL het geld zou hebben gehad en het sportieve vooruizicht voor Ron.
2.PSV wel vaker bij Ajax en Feyenoord vist naar talent (Gullit,nielsen,lerby,vanenburg etc)

Ik heb ook geschreven dat de beslissing niet makkelijk was voor Ron. Ook is en blijft het zo dat hij tot nu toe pas 1 seizoen bijna alles heeft gespeeld. De laatste wedstrijden voor zijn uitvallen tegen PSV was hij goed (ook door het goede spel van Leerdam de vrij en mokotjo). Ik denk dat de internationale top voor hem niet meer haalbaar is en dat deze contractverlenging zijn rust en spel ten goede gaat komen.Allicht dat hij dan voor Feyenoord en zo zelf een klappertje kan maken. Dat gun ik hem van harte
mooi, heb je dat gezegt! dan hoef je ook niets meer aan te vullen. waar blijft me eten? zit te wachten op je menu man...
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 juni 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 19:45 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mooi, heb je dat gezegt! dan hoef je ook niets meer aan te vullen. waar blijft me eten? zit te wachten op je menu man...
Wat dacht je van Indische komkommersalade?
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 08 juni 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Wij zijn meer van de Taugé-gerechten.. ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 19:54 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Wat dacht je van Indische komkommersalade?
is prima, als t maar niet uit de vuilnisbak is.
kwakman
 kwakman - woensdag 08 juni 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 19:54 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Wat dacht je van Indische komkommersalade?
De paling is ook eens in diskrediet geweest maar er toch weer bovenop gekomen. Met de club is dat lastiger omdat talent weggeplukt wordt, Jol, Jol, Kwakman, Kwakman, Molenaar, Molenaar, Schipper, Tol, Tol, Tol, Tol, Jonk, Jonk, Jonk, Molenaar, Muhren, Muhren, Platje. Kwak
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Hahahahaha!
Kwakman is de leukste poster van het Forum. Echt waar!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juni 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 21:23 schreef kwakman het volgende:

[..]

De paling is ook eens in diskrediet geweest maar er toch weer bovenop gekomen. Met de club is dat lastiger omdat talent weggeplukt wordt, Jol, Jol, Kwakman, Kwakman, Molenaar, Molenaar, Schipper, Tol, Tol, Tol, Tol, Jonk, Jonk, Jonk, Molenaar, Muhren, Muhren, Platje. Kwak
Ik vind het niet vreemd dat al die gasten snel uit dat kankerdorp weg willen.
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 09 juni 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 00:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik vind het niet vreemd dat al die gasten snel uit dat kankerdorp weg willen.
-1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juni 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 00:35 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

-1
Volendam is de aars van noord Holland.
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 09 juni 2011 - 00:36   quote  deeplink  
Wel een beter recept dan de laatste keer dwaas!
+1
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 09 juni 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 00:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volendam is de aars van noord Holland.
Wat heeft dat met de alles vernietigende ziekte kanker te maken?
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 09 juni 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Snap ook niet dat ik geen avatar heb en zo een idioot als jij die zulke narigheid post wel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De dagelijkse leiding (van Feyenoord). Positie van Mario









0.0085549