|
|
Rovert
|
|
|
hoor ik net
Bron = Jappie_FEY
quote:Op maandag 20 april 2009 - 13:56 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] hoe vaag kan je bron wel niet zijn?????????.............. als ik een topic nu zou starten met als titel: feyenoord haalt berg van groningen binnen Met als bronvermelding dat het IEMAND binnen feyenoord is die IERDEEN kent.......geloof jij mij dan???? denk het niet, dus ga maar na wat iedereen hier nu denkt over dit topic;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha.........lekker lopen graven? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
YES!... had ik al verwacht.. vanaf wanneer.. en hoeveel hebben ze betaald dan? (wijnaldum in de ruil ofzo?) |
|
|
|
|
feya
|
|
|
hehe eindelijk een spits met een beetje kwaliteit, was al bang dat ze Mark de Vries van cambuur ginge halen,,
Van Geel wat een baas! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey Rovert vriend,de bussen staakte hier misschien heb je morgen meer geluk ? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hey Rovert vriend,de bussen staakte hier misschien heb je morgen meer geluk ? Denk dat ie morgen juist geen geluk heb, vandaag staking @den Haag....morgen hier in Rotterdam
vrijdag meer geluk denk ik |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Eh, terug on-topic?, is berg wel onze redder dan?, ben benieuwd wie straks de voorkeur gaat krijgen, Cisse-Fernandez of Berg, jeetje, dat wordt een kluifje voor Mario! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 20:16 schreef voetbal-angerfist het volgende:[..] Denk dat ie morgen juist geen geluk heb, vandaag staking @den Haag....morgen hier in Rotterdam vrijdag meer geluk denk ik Ik zal goed opletten vrijdag,thanks man.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en komend weekend is het pasen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat is ook fijn Sevi ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja toch? . . niet dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kost een berg, scoort een beetje. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoorde dat Houtman van Groningen terug komt naar Feyenoord!
Kan best van een tijdje terug zijn hoor, pin mij daar niet op vast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
toch wel mooi te zien dat er mensen zijn die niet verder lezen dan de topic titel. |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
quote: ja lachuh he. hahahaha |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat een onzin!!!! sluiten deze topic aub. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Aaahhh dat meen je niet!
Ik had net het lichtblauwe handtas-uitshirtje met 'BERG' laten bedrukken. Kom ik terug... zegt Ronneke ineens dat het onzin is.
Ik wil m'n geld terug Jappie_FEY!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
stuur maar een PB naar leon, krijg je vast wel iets terug |
|
|