BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ex/feyenoorders met snavels tegen de paashaas...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 20:26   quote  deeplink  
wat denken jullie?? hahahaha. ik denk een 1-2 voor nederland...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 juni 2011 - 20:28   quote  deeplink  
oeroekwaai hoor ik?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 08 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
speelt oranje dan?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
ja man. sbs... soarest!!!
de kromme 73
 de kromme 73 - woensdag 08 juni 2011 - 20:30   quote  deeplink  
0-7 3x van hanegem 3x kuyt 1x wijnaldum
The Q
 The Q - woensdag 08 juni 2011 - 20:31   quote  deeplink  
0-1 Winnende doelpunten van Ex/feyenoorder Wijnaldum
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 08 juni 2011 - 20:33   quote  deeplink  
even voor mijn nieuwsgierigheid: volgt iedereen hier oranje? ik merk dat ik niet eens weet waarvoor ze nu spelen en het boeit me ook niet zoveel (omdat het een 020 club is).....
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 20:33 schreef FR-Douwe het volgende:
even voor mijn nieuwsgierigheid: volgt iedereen hier oranje? ik merk dat ik niet eens weet waarvoor ze nu spelen en het boeit me ook niet zoveel (omdat het een 020 club is).....
daarom! v persie, wijnaldum, kuijt, zijn toch joden he? beetje onzin vind ik, maar ieder zijn ding natuurlijk. als nederland in de finale staat zit je wel met een bos wortelen op je kop te genieten...hahahha
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 08 juni 2011 - 20:48   quote  deeplink  
helaas niet.... ook afgelopen zomer niet veel aandacht aan besteed, dat ik nu niet weet wie er bij oranje speelt komt omdat ik lang geleden al ben afgehaakt...
maar goed, ik begrijp dat er een klein beetje verandering is, ga eens ff kijken :)
Els
 Els - woensdag 08 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Ik heb ook weinig tot geen belangstelling voor Oranje. Als het zo uitkomt, wil ik echt wel tijdens een toernooi met m'n Verkade tattoo's in de kroeg gaan staan, maar als ze verliezen, zal ik er geen traan om laten.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 20:48 schreef FR-Douwe het volgende:
helaas niet.... ook afgelopen zomer niet veel aandacht aan besteed, dat ik nu niet weet wie er bij oranje speelt komt omdat ik lang geleden al ben afgehaakt...
maar goed, ik begrijp dat er een klein beetje verandering is, ga eens ff kijken :)
komt denk ik omdat ik aan het eind zit van mijn imposante loopbaan. hahahahaaha. dan word je wat milder. ik vind het altijd wel geinig te zien hoe zij wel samen door een deur kunnen, en wij supporters het liefst onderling de ogen uitfikken met een gasbrandert. wij richting 020 en andersom bedoel ik dan (alleen gebruiken zij spiesen ipv gas) lol
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 08 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 20:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

komt denk ik omdat ik aan het eind zit van mijn imposante loopbaan. hahahahaaha. dan word je wat milder. ik vind het altijd wel geinig te zien hoe zij wel samen door een deur kunnen, en wij supporters het liefst onderling de ogen uitfikken met een gasbrandert. wij richting 020 en andersom bedoel ik dan (alleen gebruiken zij spiesen ipv gas) lol
hahaha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 21:37   quote  deeplink  
kwak.. hahahaha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 08 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
tjonge zeg. robbin stam....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 21:37 schreef obiku010 het volgende:
kwak.. hahahaha
Oh...Oranje aan de Dijk. Queck.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 09 juni 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 20:52 schreef Els het volgende:
Ik heb ook weinig tot geen belangstelling voor Oranje. Als het zo uitkomt, wil ik echt wel tijdens een toernooi met m'n Verkade tattoo's in de kroeg gaan staan, maar als ze verliezen, zal ik er geen traan om laten.
+1, alleen europa of wereldcup, en voor de rest houdoe!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juni 2011 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 20:52 schreef Els het volgende:
Ik heb ook weinig tot geen belangstelling voor Oranje. Als het zo uitkomt, wil ik echt wel tijdens een toernooi met m'n Verkade tattoo's in de kroeg gaan staan, maar als ze verliezen, zal ik er geen traan om laten.
Ook zo, maar ben zelfs dan nog meer met bier en vreten bezig dan met het gebodene op tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ex/feyenoorders met snavels tegen de paashaas...









0.0062379