BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV wil snel zaken doen met Feyenoord over Wijnaldum

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 08 juni 2011 - 21:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV wil snel zaken doen met Feyenoord over Wijnaldum (FR-Fanatic)

Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 09:25 schreef obiku010 het volgende:

[..]

komt erop neer dat als je een dagje eindhoven zou willen doen
(mij niet gezien) en je gooit geld in de parkeermeter, dat je een directe bijdrage doet aan pisvee. triest eigelijk..
hehe, eind julie ga ik een weekend naar Venlo.
Vrouwtje wilde dan eigenlijk ff shop in Eindhoven, toch om de hoek.
NOU MOOI NIET!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 09 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
maar zo is het met ajax ook. daar zit nog heel veel ingenomen geld. toen ze familie van anne frank uitleverden, werden de gouden tanden het liefst al getrokken voordat ze op de trein gingen. daar heeft 020 suljimani van kunnen kopen toen... en later ten koste van anne, geld verdient met dat huis. ;-) wij zijn de enige club puur van hart!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 09:30 schreef obiku010 het volgende:
maar zo is het met ajax ook. daar zit nog heel veel ingenomen geld. toen ze familie van anne frank uitleverden, werden de gouden tanden het liefst al getrokken voordat ze op de trein gingen. daar heeft 020 suljimani van kunnen kopen toen... en later ten koste van anne, geld verdient met dat huis. ;-) wij zijn de enige club puur van hart!
in een stad waar het hart uitgerukt was.

is toch mooi.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 09 juni 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 21:21 schreef obiku010 het volgende:
5 miljoen vind ik toch best karig gezien zijn potentie. gooi er dan 1 miljoen op, hebben we vlaar een jaartje gratis. denk dat vlaar wel 1 miljoen krijgt nu
Vlaar is een ander topic. BOKITO
FR-Han
 FR-Han - donderdag 09 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 09:46 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Vlaar is een ander topic. BOKITO
waarom noem jij zijn naam dan ook? en wat heeft blijdorp met deze topic te maken? je moet niet zo veel lullen knul
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 juni 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 21:24 schreef de kromme 73 het volgende:
6 miljoen,en haal schone en dost en je bent klaar
Leer je het nou nooit!!!
ook al verkopen we spelers betekent dat nog steeds niet dat we spelers kunnen kopen!! (categorie 1)
Totale opbrengst zal voor de schuldenlast gebruikt worden!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 juni 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 00:08 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

helemaal mee eens !
Zie mijn post als antwoord op jou naamgenoot!
plannetje
 plannetje - donderdag 09 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 23:23 schreef fer1971 het volgende:
als Feyenoord hem laat gaan
zeg ik mijn seizoenkaart e.d. op
je laat hem toch niet naar een concurrent gaan. Wat een stelletje onnozele bij Feyenoord
laat maar lekker gaan hoor voor 10 mil....
Milo
 Milo - donderdag 09 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
laat hem gratis gaan, contracteer mij voor 1 euro, schop ik hem 2 gebroken benen! is meer waard dan 5 miljoen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juni 2011 - 23:13 schreef FR-Henk het volgende:
Beetje geruchtensfeer.
Doedelzak voor 14 miljoen weg, Wijnaldum 10 miljoen naar lampenpolder, Schöne en Hadouir al door de externe financiers op de korrel.
En Jan Boskamp gevraagd voor de RvC...

Geruchten he. Dus gewoon doorvertellen.
HEb jij bij dezen deze geruchten in de wereld gebracht? Of heb jij ze ook weer elders gehoord?
Overigens hoop ik dat hij gewoon bijtekent!! Die miljoenen vangen we later wel voor hem, als hij veel meer waard is. En we hebben de komende tijd gewoon één van de beste spelers van Nederland in onze selectie. We willen toch weer naar de top? Nou, dan moeten we onze beste speler behouden, maar Van Geel moet wel wat verkopen en aankopen, omdat hij anders overbodig is. Als hij niets verkoopt, kan hij ook niets kopen en dan is hij net zo kansloos als Beenhakkert, dus gaat hij verkopen!! Lijkt me niet zo moeilijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 11:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

HEb jij bij dezen deze geruchten in de wereld gebracht? Of heb jij ze ook weer elders gehoord?
\o/_____/\___ Shark!
salemi
 salemi - donderdag 09 juni 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 09:25 schreef obiku010 het volgende:

[..]

komt erop neer dat als je een dagje eindhoven zou willen doen
(mij niet gezien) en je gooit geld in de parkeermeter, dat je een directe bijdrage doet aan pisvee. triest eigelijk..
Hahaha Obiku, je zegt het goed. Als je een dagje Eindhoven zou willen doen......
Nooit doen dus.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 09 juni 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 11:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

HEb jij bij dezen deze geruchten in de wereld gebracht? Of heb jij ze ook weer elders gehoord?
Overigens hoop ik dat hij gewoon bijtekent!! Die miljoenen vangen we later wel voor hem, als hij veel meer waard is. En we hebben de komende tijd gewoon één van de beste spelers van Nederland in onze selectie. We willen toch weer naar de top? Nou, dan moeten we onze beste speler behouden, maar Van Geel moet wel wat verkopen en aankopen, omdat hij anders overbodig is. Als hij niets verkoopt, kan hij ook niets kopen en dan is hij net zo kansloos als Beenhakkert, dus gaat hij verkopen!! Lijkt me niet zo moeilijk.
Zal Fey t i d maar even bijstaan, als we Wijnaldum verkocht hebben MAG dat geld NIET opnieuw geinvesteerd worden, alles wat er over blijft na dat de investeerders van de talentpools hun deel gehad hebben word gebruikt voor het terugdringen van de schuldenlast..
We zijn bij een eventuele verkoop op sportief vlak dan ook GROOT verliezer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Jhon de Beuk --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 09 juni 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 12:26 schreef salemi het volgende:

[..]

Hahaha Obiku, je zegt het goed. Als je een dagje Eindhoven zou willen doen......
Nooit doen dus.
daarom raad ik een ieder dan ook af, om bewust dingen te slopen in eindhoven. want dat kan echt niet. dan zou je dus eigelijk indirect psv geld ontnemen. wat zorgt voor een eerlijke competitie. en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 09 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
on: hij zou toch echt wel ontzettend hard door een paar molenwieken gemept zijn als hij naar psv gaat. Dat zou echt zijn domste actie ooit zijn voor het verleden, het heden en de toekomst!!
Collin
 Collin - donderdag 09 juni 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Als hij echt weg wil zeg ik miljoen of 6, en dan de helft van de transfer opbrengst als hij weer door verkocht wordt
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 09 juni 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 13:08 schreef Collin het volgende:
Als hij echt weg wil zeg ik miljoen of 6, en dan de helft van de transfer opbrengst als hij weer door verkocht wordt
Doet PSV vast wel, eerst 6 miljoen transfersom naar Feyenoord, 3 jaar laten voetballen voor 1 miljoen per jaar, vervolgens voor 12 miljoen naar het buitenland en dan weer 6 miljoen over maken naar Rotterdam...als ze zo in elkaar hadden gezeten was die gloeilampenfabriek nooit zo groot geworden...

ik denk meer aan iets dergelijks:

Ze zullen 4 miljoen hooguit betalen en hem voor 4/5 jaar vast willen leggen, er zal europees voetbal en spelen om het kampioenschap voor zijn neus worden gehouden en een fabeltje dat het elftal om hem heen gebouwd zal worden blabla, en over 2 jaar vertrekt hij naar Engeland, PSV 12 miljoen, Feyenoord nog een paar tonnetjes vergoeding..
Collin
 Collin - donderdag 09 juni 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 16:05 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Doet PSV vast wel, eerst 6 miljoen transfersom naar Feyenoord, 3 jaar laten voetballen voor 1 miljoen per jaar, vervolgens voor 12 miljoen naar het buitenland en dan weer 6 miljoen over maken naar Rotterdam...als ze zo in elkaar hadden gezeten was die gloeilampenfabriek nooit zo groot geworden...

ik denk meer aan iets dergelijks:

Ze zullen 4 miljoen hooguit betalen en hem voor 4/5 jaar vast willen leggen, er zal europees voetbal en spelen om het kampioenschap voor zijn neus worden gehouden en een fabeltje dat het elftal om hem heen gebouwd zal worden blabla, en over 2 jaar vertrekt hij naar Engeland, PSV 12 miljoen, Feyenoord nog een paar tonnetjes vergoeding..
Weet heus wel dat ze dat niet doen maar zou wel fijn zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Doet me denken aan het verhaal van ene Ruud Dil, die ooit van Rotterdam naar Pisvee ging....???
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 09 juni 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 16:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Doet me denken aan het verhaal van ene Ruud Dil, die ooit van Rotterdam naar Pisvee ging....???
ook een judas!! en een ontzettende slechte trainert!!
Ronneke
 Ronneke - donderdag 09 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Laat hem lekker gaan voor 5 miljoen, zo goed is hij ook weer niet. Als hij nu al feyenoord wil verlaten voor een andere financieel noodleidende club met B garnituur voetballers dan zou dat niet slim zijn. PSV zakt nog verder weg straks. Hij moet straks dan in een kolkende kuip tegen "zijn cluppie"spelen. Daar heb ik geen last van, hij straks wel...............!!! Gaat hij naar buitenland, oké, maar PSV ?????
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 09 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
Die gaat wel naar Pisvee hoor.. nu bij oranje zit Cocu al lekker op hem in te praten :P.. geloof dat best..
Ronneke
 Ronneke - donderdag 09 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 16:54 schreef Zw' 28 het volgende:
Die gaat wel naar Pisvee hoor.. nu bij oranje zit Cocu al lekker op hem in te praten :P.. geloof dat best..
Oh, daarom bleef hij op de bank en heeft hij niet gespeeld. Nu snap ik het, te druk met onderhandelingen natuurlijk.
slick
 slick - donderdag 09 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
haha we gaan voor de olie sjheik sjeik sjeihk pomp ff 80 miljoen in feyenoord en klaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV wil snel zaken doen met Feyenoord over Wijnaldum









0.0158631