BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt jeugdinternational De Bondt vast

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 08 juni 2011 - 21:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax legt jeugdinternational De Bondt vast (Supportersvereniging Ajax)

remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Het zat er al een tijdje aan te komen en nu is het ook officieel: Ajax neemt jeugdinternational Nick de Bondt over van Vitesse. De linksbenige aanvaller tekent in Amsterdam een contract tot medio 2014. Hij maakt deel uit van de nationale jeugdselectie onder zeventien jaar en sluit volgend seizoen aan in de A1.
remco k
 remco k - woensdag 08 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Echt een heel groot talent dit, wederom goede zaken gedaan door Ajax..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 08 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ajax investeert de laatste tijd erg in talenten. Vind ik een goede handelswijze. Beter investeren in de jeugd dan in de Mido's van deze wereld.
joduh
 joduh - woensdag 08 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
JAMES????
joduh
 joduh - woensdag 08 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
007 op zijn shirt???????????
Oceanu
 Oceanu - woensdag 08 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
James speelt in de A2
priscilla
 priscilla - donderdag 09 juni 2011 - 10:27   quote  deeplink  
het is een goeie zaak om te proberen om de grootste jonge talenten aan te trekken, dus in dit geval met Bondt ook,een links benige speler en een super talent,maar ik denk,dat je er momenteel zoveel krijgt,en dat je er straks heel veel moet teleurstellen,dat je alleen maar bezig bent om de concerentie beter en sterker te maken,want de meest teleurgestelde spelers zullen toch weer bij de concurent terecht komen,natuurlijk levert dat toch weer geld op maar sportief gezien,geen goeie zaak denk ik.
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 09 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 10:27 schreef priscilla het volgende:
het is een goeie zaak om te proberen om de grootste jonge talenten aan te trekken, dus in dit geval met Bondt ook,een links benige speler en een super talent,maar ik denk,dat je er momenteel zoveel krijgt,en dat je er straks heel veel moet teleurstellen,dat je alleen maar bezig bent om de concerentie beter en sterker te maken,want de meest teleurgestelde spelers zullen toch weer bij de concurent terecht komen,natuurlijk levert dat toch weer geld op maar sportief gezien,geen goeie zaak denk ik.
Heey een dame hier?
Jou ken ik niet........maar kan zijn dat je hier al
langer ben dan ik dus! Ik ben een jongen uit Zwolle, ben 17 jaar oud!
Hahaha gelijk ff voorgesteld ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 09 juni 2011 - 11:34   quote  deeplink  
de jeugd is natuurlijk leuk maar extra ervaring,gaat dat nog komen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door verbrande harry --
ktotheb
 ktotheb - donderdag 09 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 10:27 schreef priscilla het volgende:
Ik ben wel met je eens dat er momenteel wel heel erg veel talenten worden gehaald. Ik las dat Mats Rits ook nog naar Ajax komt komende week. Maar ik heb wel het idee dat er een gedachte achter zit. Groot voordeel dat Frank de Boer de jeugd zo goed kent, hij weet precies wie wel en wie niet te halen. Met Janssen hebben we nu een ervaren speler erbij, nog eentje met ervaring zou fijn zijn, maar dit zijn kleine investeringen met waarschijnlijk een enorm rendement, dus beter dit dan die rare snuiters die Jol binnenhaalde.
remco k
 remco k - donderdag 09 juni 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 11:34 schreef verbrande harry het volgende:
de jeugd is natuurlijk leuk maar extra ervaring,gaat dat nog komen?
Jij haalt 2 dingen door elkaar heen kerel. Deze spelers worden gehaald met het oog op de toekomst, en hoeven geen meerwaarde te zijn voor het komende seizoen..

Janssen is al gehaald voor de ervaring, als Demy dan ook blijft zou ik niet inzien waarom er meer ervaring bij zou moeten komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax legt jeugdinternational De Bondt vast

0.0072770