|
|
kwakman
|
|
|
Weer geen Volendammer in Oranje. Zo win je nooit een prijs. De achterneef van mijn tantes tante ontwikkelt zich goed bij Augsburg volgens haar broer. Een jongere Meeuwis zak maar zeggen en torgefahrlicher.
Jullie kenne dit toch wel doorgeven aan Martin van Gaal want diep in ze hart is elke Volendammer een Feyenoorder as ie niet voor Ajax is.
De eerste helft was pet en het lijkt wel kunstgras van de Dijk daaro in Montevideo. Schijdsen zijn ook knudde.
Ik mot morge vroeg op pad dus ik weet nie of ik nog iets te melde zal doen over de tweede helft daar in het verre Lateins amerika.
Misschien kan een van jullie het afmaken. kwak |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha dubbel topic. kwek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dubbel genaaid houdt beter. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
DE HELD SCOORT 1-1 DIRKIE KUYT! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leuk man, die speelminuten voor Wijnaldum. Oh nee, toch niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar hij lacht nog steeds!
Misschien denkt ie alvast aan zn bankrekening... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Denk dat hij zijn keuze allang heeft gemaakt. Alleen niet naar PSV (of überhaupt een Nederlandse club), want dan deel ik jouw mening. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
?Na dit tripje was ie dr uit toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, voor de media. In zijn hoofd zal de keuze al gemaakt zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals de strafschop van van Persie? Wat een bal was dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ze wilden snel naar huis hoor ik net. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Och jee, lopen we als Nationaal team de Colpa Bladiebla mis..
Oh en ja Fey-Esm; double-post, I know :P
Edit: toch niet!
@Stylzz, enige wat 'jammer' is, is dat de statistieken voor van Marwijk iets minder zijn nu, nog een wedstrijd verloren. Nja, whatever.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 22:35 schreef Bosifyable het volgende:Och jee, lopen we als Nationaal team de Colpa Bladiebla mis.. Oh en ja Fey-Esm; double-post, I know :P Edit: toch niet! @Stylzz, enige wat 'jammer' is, is dat de statistieken voor van Marwijk iets minder zijn nu, nog een wedstrijd verloren. Nja, whatever. neuh, bij dit soort wedstrijden tellen de penalties niet voor de uiteindelijk uitslag van de oefenwedstrijd geloof ik.,
w/e |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker geschoten door van Persie en Elia.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:[..] neuh, bij dit soort wedstrijden tellen de penalties niet voor de uiteindelijk uitslag van de oefenwedstrijd geloof ik., w/e Klopt. Verlies blijft dus op 2 staan voor Bert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
lampjes kunnen geen penaltie lijst samenstellen ! ik bedoel maar jezus man elia wisselen voor kuyt zodat elia hem mag nemen ? WTF ?! |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:[..] neuh, bij dit soort wedstrijden tellen de penalties niet voor de uiteindelijk uitslag van de oefenwedstrijd geloof ik., w/e My bad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Stompzinnige wedstrijden zo na het seizoen. Je zult door vermoeidhied geblesserd raken in zo'n kudt wedstrijd. Nut-te-loos. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 22:35 schreef Bosifyable het volgende:Och jee, lopen we als Nationaal team de Colpa Bladiebla mis.. Oh en ja Fey-Esm; double-post, I know :P Edit: toch niet! @Stylzz, enige wat 'jammer' is, is dat de statistieken voor van Marwijk iets minder zijn nu, nog een wedstrijd verloren. Nja, whatever. Goedzo.. ;) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: van van Persie vind ik het een fikse blunder. Elia, tja jochie... Wie schiet er nou zo een bal in? Echt een a-junioren schot! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juni 2011 - 22:40 schreef qwerto het volgende:lampjes kunnen geen penaltie lijst samenstellen ! ik bedoel maar jezus man elia wisselen voor kuyt zodat elia hem mag nemen ? WTF ?! Cocu heeft de lijst samengesteld met advies van Dikkie Advocaat zeker... (denk aan de wissel van Robbe...0 |
|
|
|