|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Lasse Schøne in beeld bij vertrek Wijnaldum' (FR12.nl)
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 13:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zou niet weten waarom Bruins niet meer kan... (dat hij watje is, weet ik ook wel, maar als je honden vals kunt maken, kun je hem toch ook wel wat pit bijbrengen?) honden maak je vals door ze o.a. te slaan, wat is de methode bij mensen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 13:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zou niet weten waarom Bruins niet meer kan... (dat hij watje is, weet ik ook wel, maar als je honden vals kunt maken, kun je hem toch ook wel wat pit bijbrengen?) misschien als Bruno m een keer keihard in zn ster neemt. Maar daar zie ik Bruno niet voor aan, dus dat wordt niets met Bruins helaas.
Jammer want voetballen kan ie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vraag me af of Clasie voldoende indruk op Mario gaat maken |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Meer vertrouwen in Clasie, dan in Bruins in ieder geval! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 13:37 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik zou niet weten waarom Bruins niet meer kan... (dat hij watje is, weet ik ook wel, maar als je honden vals kunt maken, kun je hem toch ook wel wat pit bijbrengen?) Nee.. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja... als zn caddy misschien... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door Felbm -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: eens lol, we worden kampioen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 13:39 schreef Stylzz het volgende:[..] misschien als Bruno m een keer keihard in zn ster neemt. Maar daar zie ik Bruno niet voor aan, dus dat wordt niets met Bruins helaas. Jammer want voetballen kan ie. Ik begin er steeds mee aan te twijfelen dat hij het niveau aankan. werd zo de hemel in geprezen, maar op wat opwellingen na heb ik daar weinig van teruggezien. Misschien het talent, maar niet het karakter van een topvoetballer. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: even sterren luisteren ze wel |
|
|
|