|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)
|
|
|
priscilla
|
|
|
ik denk dat tim verder is in zijn ontwikkeling als diepste spits en zoekt altijd de korste weg naar het doel en wat zeker belangrijk is hij laat een ander ook scoren,sigtorson is een hele vrije voetballer die in het veld voor de duivel nog niet bang is en zwerft altijd rond op de helft van de tegenstander,daarbij is het ook een goeie voetballer,die voor zijn tegenstander moeilijk te volgen is,ik hoop dat de boer de juiste keuze maakt,beide goeie spelers,maar totaal verschillend |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik heb eigenlijk totaal geen idee van de kwaliteiten van beide spelers. Maar heb wel het idee dat Matavz meer een zekerheidje is. Die heeft het hele seizoen een constant hoog nivo getoond. Ik vind die Ijslander fysiek wel meer een type Ajax spits. Lang en sterk, daardoor lijkt hij meer de fysiek te hebben van een aanspeelpunt dat we nodig hebben. De affaires met Pantelic en Siem de Jong (allebei positief) enerzijds en El Hamdoui (negatief) anderzijds hebben 1 ding duidelijk gemaakt; een Ajax spits MOET als aanspeelpunt kunnen fungeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
priscilla
|
|
|
Ja zeker!ik denk ook dat het aanspeelpunt heel belangrijk is,daarom denk ik dat Tim toch een betere oplossing is,neemt niet weg dat wanneer Boerigther zou spelen ook een fantastisch aanspeelpunt zou kunnen zijn,de toekomst zal het uit wijzen. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 09:52 schreef Cyprioot het volgende:Ik heb eigenlijk totaal geen idee van de kwaliteiten van beide spelers. Maar heb wel het idee dat Matavz meer een zekerheidje is. Die heeft het hele seizoen een constant hoog nivo getoond. Ik vind die Ijslander fysiek wel meer een type Ajax spits. Lang en sterk, daardoor lijkt hij meer de fysiek te hebben van een aanspeelpunt dat we nodig hebben. De affaires met Pantelic en Siem de Jong (allebei positief) enerzijds en El Hamdoui (negatief) anderzijds hebben 1 ding duidelijk gemaakt; een Ajax spits MOET als aanspeelpunt kunnen fungeren. Sigthorsson is geen grote spits, 1.76 cm, matavz is 1.88 cm |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Persoonlijk heb ik een voorkeur voor Matavz, maar dat even terzijde. Wat ik namelijk niet snap in het hele verhaal is dat sighthorsson in principe de eerste keus is en dat Ajax niet verder wil gaan dan 3 miljoen. Matavz zou dan 2e keuze zijn en daar zou Ajax zo'n 7 miljoen voor willen betalen, met als motivatie dat hij al verder is in zijn ontwikkeling.
Aan de ene kant snap ik dat Ajax niet zomaar elk bedrag voor een speler betaald en dat ze zich daaraan vasthouden, in het geval van sighthorsson denk ik dat het een reeël bedrag is, maar aan de andere kant willen ze het dubbele betalen voor Matavz als 2 keus, wat ik overigens ook een reeël bedrag vind.
Kann iemand mij de logica noemen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Zeeuw vertrekt vrijwel zeker voor 8 miljoen naar Spartak, Janssen is zijn vervanger voor 3 miljoen, nu Hamlap nog weg voor 4,5 miljoen dan kunnen we gaan shoppen! Matavs zou een goede keus zijn weet zeker dat hij de nieuwe Huntelaar wordt! Doen Ajax! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 11:14 schreef PS25 het volgende:Persoonlijk heb ik een voorkeur voor Matavz, maar dat even terzijde. Wat ik namelijk niet snap in het hele verhaal is dat sighthorsson in principe de eerste keus is en dat Ajax niet verder wil gaan dan 3 miljoen. Matavz zou dan 2e keuze zijn en daar zou Ajax zo'n 7 miljoen voor willen betalen, met als motivatie dat hij al verder is in zijn ontwikkeling. Aan de ene kant snap ik dat Ajax niet zomaar elk bedrag voor een speler betaald en dat ze zich daaraan vasthouden, in het geval van sighthorsson denk ik dat het een reeël bedrag is, maar aan de andere kant willen ze het dubbele betalen voor Matavz als 2 keus, wat ik overigens ook een reeël bedrag vind. Kann iemand mij de logica noemen? Het contract van Matavz loopt volgens mij een jaar langer door dan dat van Sigthorsson |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik zeg halen dit is DE spits voor ajax...in mijn ogen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Waarom niet allebei ophalen? Laat ze maar concureren.. Heb je ook meteen 2 verschillende spitsen, dus kun je van binnen naar buiten spelen en van buiten naar binnen. Beweeglijkheid of aanspeelpunt. Geld is er wel hoor.
Zou het enige minpuntje zijn dat castillon niet aan spelen toe komt, maar die werd verhuurd geloof ik.
Waarom niet of wel met me eens? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 11:14 schreef PS25 het volgende:Persoonlijk heb ik een voorkeur voor Matavz, maar dat even terzijde. Wat ik namelijk niet snap in het hele verhaal is dat sighthorsson in principe de eerste keus is en dat Ajax niet verder wil gaan dan 3 miljoen. Matavz zou dan 2e keuze zijn en daar zou Ajax zo'n 7 miljoen voor willen betalen, met als motivatie dat hij al verder is in zijn ontwikkeling. Aan de ene kant snap ik dat Ajax niet zomaar elk bedrag voor een speler betaald en dat ze zich daaraan vasthouden, in het geval van sighthorsson denk ik dat het een reeël bedrag is, maar aan de andere kant willen ze het dubbele betalen voor Matavz als 2 keus, wat ik overigens ook een reeël bedrag vind. Kann iemand mij de logica noemen? Ik denk dat ik de logica wel weet, althans ik hoop het ;)
Toen duidelijk werd dat El H geen toekomst meer had in Amsterdam, zo na de kampioenswedstrijd, moest Ajax op zoek naar en nieuwe spits.
Op dat moment ging iedereen ervan uit dat de transfer van Matavz naar Napoli een kwestie van tijd was. Onverwachts ketste die transfer echter af. Probleem was wel nog steeds dat Matavz duurder zou zijn dan Sigthorsson. Maar het voordeel is dat hij verder is in zijn ontwikkeling.
Als je je dan ook nog bedenkt dat er vrij onverwachts miljoenen lijken binnen te komen voor De Zeeuw (niet voor niets laaide de interesse van Ajax in Matavz weer op toen Spartak zijn interesse in De Zeeuw kenbaar maakte) dan is de interesse in Matavz wel logisch. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 11:37 schreef JOOD het volgende:Waarom niet allebei ophalen? Laat ze maar concureren.. Heb je ook meteen 2 verschillende spitsen, dus kun je van binnen naar buiten spelen en van buiten naar binnen. Beweeglijkheid of aanspeelpunt. Geld is er wel hoor. Zou het enige minpuntje zijn dat castillon niet aan spelen toe komt, maar die werd verhuurd geloof ik. Waarom niet of wel met me eens? Lijkt me een beetje teveel van het goede. Door zijn goede spel van afgelopen seizoen in de spits wordt De Jong ook als spits aangemerkt door De Boer, denk ik. Iedere positie moet dubbel bezet zijn en op die manier is dat verzekerd, ook omdat je middenveld met Janssen, Anita, Eriksen, Enoh en Lodeiro verder goed is bezet (Blind kan daar ook nog spelen).
Vlgs mij gaat Castillon naar RKC.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahaha
Ajax maakt alle spelers van de eredivisie gek.
Verhoek, Mertens, Sightorsonn, Matavs, etc..etc..
Die zien hun bankrekening verdubbelen vergeleken met hun provinciaalsalaris. En de CL lonkt.
nou ja, we zien het wel.
ik heb vertrouwen in Frank en Ronald... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 12:00 schreef Ride het volgende:Hahaha Ajax maakt alle spelers van de eredivisie gek. Verhoek, Mertens, Sightorsonn, Matavs, etc..etc.. Die zien hun bankrekening verdubbelen vergeleken met hun provinciaalsalaris. En de CL lonkt. nou ja, we zien het wel. ik heb vertrouwen in Frank en Ronald... je vergeet ene bas dost nog hoor je niks meer over |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 11:40 schreef Cyprioot het volgende:[..] Ik denk dat ik de logica wel weet, althans ik hoop het ;) Toen duidelijk werd dat El H geen toekomst meer had in Amsterdam, zo na de kampioenswedstrijd, moest Ajax op zoek naar en nieuwe spits. Op dat moment ging iedereen ervan uit dat de transfer van Matavz naar Napoli een kwestie van tijd was. Onverwachts ketste die transfer echter af. Probleem was wel nog steeds dat Matavz duurder zou zijn dan Sigthorsson. Maar het voordeel is dat hij verder is in zijn ontwikkeling. Als je je dan ook nog bedenkt dat er vrij onverwachts miljoenen lijken binnen te komen voor De Zeeuw (niet voor niets laaide de interesse van Ajax in Matavz weer op toen Spartak zijn interesse in De Zeeuw kenbaar maakte) dan is de interesse in Matavz wel logisch. Klinkt als een logische een goede verklaring. Ik kan mer er wel in vinden in elk geval. Ik vind het sowieso wel prettig dat er maar een paar namen circuleren en geen 30 net als vorig jaar. Over het algemeen worden er door de media veel namen in verband gebracht met Ajax, maar vaakk berusten die niet op waarheid. Als supporter is dit prettiger |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 11:37 schreef JOOD het volgende:Waarom niet allebei ophalen? Laat ze maar concureren.. Heb je ook meteen 2 verschillende spitsen, dus kun je van binnen naar buiten spelen en van buiten naar binnen. Beweeglijkheid of aanspeelpunt. Geld is er wel hoor. Zou het enige minpuntje zijn dat castillon niet aan spelen toe komt, maar die werd verhuurd geloof ik. Waarom niet of wel met me eens? We zijn het wel vaak met elkaar eens hè? Dit schreef ik gisteren om 16.32 uur op een ander topic (Wie word de ajax spits van het seizoen 2011/2012................)
Eindhovense Ajaxfan - woensdag 08 juni 2011 - 16:32 edit quote deeplink
Er wordt hier voornamelijk gesproken over Matavs of Sightorsson. Ik denk dat als El-hammie verkocht is dat het best mogelijk is om ze beide te kopen. Sterker nog, het zou een zeer slimme zet zijn om ze beide te kopen. Castillion kan mooi rijpen bij RKC, en deze twee spitsen maken onderling maar uit wie in de basis hoort. Matavs heeft wat mij betreft de beste papieren. En Sightorsson is in potentie een zeer waardevolle spits, waar we over enkele jaren heel veel plezier van kunnen krijgen, nadat we Matavs voor vele miljoenen meer hebben verkocht. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 12:33 schreef PS25 het volgende:[..] Klinkt als een logische een goede verklaring. Ik kan mer er wel in vinden in elk geval. Ik vind het sowieso wel prettig dat er maar een paar namen circuleren en geen 30 net als vorig jaar. Over het algemeen worden er door de media veel namen in verband gebracht met Ajax, maar vaakk berusten die niet op waarheid. Als supporter is dit prettiger Helemaal mee eens, heeft denk ik ook te maken met De Boer. Heeft een heel duidelijke lijn, waar niet iedere speler in past. Daarnaast kent hij de financiele beperkingen van Ajax en geeft hij de jeugd een kans.
Jol bleef maar zeuren over nieuwe spelers, dan krijg je allerlei makelaars die spelers aanbieden en daardoor allerlei geruchten. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: daarom ook etc..etc..etc..
- Mathijsen - Forrester - ...
de lijst zal de komende maanden lang worden zoals elk jaar. |
|
|
|
|
priscilla
|
|
|
Mijn inziens is het een strategische zet om te schermen met Matavs om zodoende AZ een beetje op een dwaalspoor te brengen dat Ajax de intresse in Sigthorsson op een laag pitje heeft staan,maar niets is minder waar,dit word in mijn ogen alleen gedaan om in ieder geval de vraagprijs van de az speler naar beneden te krijgen,want de intresse voor Sigthorsson loopt al een hele tijd ,maar men moet eerst El-ham kwijt,maar dat is een kwestie van tijd,daar ben ik van overtuigd,neemt niet weg dat beide spelers potentie hebben,maar wel totaal verschillend |
|
|
|
|
priscilla
|
|
|
Ik las ook nog dat Ajax alle spelers uit de eredivisie gek zou maken,waar komt het toch vandaan dat ook iedereen bij Ajax wil spelen,maar dat ook op Ajax supporters na iedereen een hekel heeft aan Ajax,jalozie? ja natuurlijk dat is het juiste woord,maar let wel de komende 5 jaar worden wij met 2 grote vingers in de neus kampioen,en word er door de rest alleen nog gestreden om voorronde C.L. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 14:37 schreef priscilla het volgende:Ik las ook nog dat Ajax alle spelers uit de eredivisie gek zou maken,waar komt het toch vandaan dat ook iedereen bij Ajax wil spelen,maar dat ook op Ajax supporters na iedereen een hekel heeft aan Ajax,jalozie? ja natuurlijk dat is het juiste woord,maar let wel de komende 5 jaar worden wij met 2 grote vingers in de neus kampioen,en word er door de rest alleen nog gestreden om voorronde C.L. wow!!!taal naar mijn hart van deze dame!!!!!!!petje af dame! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 14:37 schreef priscilla het volgende:Ik las ook nog dat Ajax alle spelers uit de eredivisie gek zou maken,waar komt het toch vandaan dat ook iedereen bij Ajax wil spelen,maar dat ook op Ajax supporters na iedereen een hekel heeft aan Ajax,jalozie? ja natuurlijk dat is het juiste woord,maar let wel de komende 5 jaar worden wij met 2 grote vingers in de neus kampioen,en word er door de rest alleen nog gestreden om voorronde C.L. Hierbij nodig ik je van harte uit in ons leipe cafe..
You talk the talk but do you walk the walk... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah of ride the ride!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hell Yeah!!
Maar goed, of Matavz de juiste is?
Misschien voor 2 miljoen ofzo... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat het een goeie is man.....weet je ride?ik hoor die sightorson en boerrichter endrost ,maar dan zie ik deze matavz toch wel een trappie hoger staan man...jij niet dan?????ik denk dat het een goeie ajaxspits is,zo1 die we jaren nie gehad hebben man...en janssen met zijn lekkere voorzet??????woppaaaaa!!!hahahah |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Matavz heeft dit hele seizoen bij groningen al bewezen een fantastische spits te zijn. Hij kan best goed koppen en kan ook gebruikt worden als aanspeelpunt. Maar het belangrijkste natuurlijk dat hij lekker veel scoort. Ik zie liever hem komen dat sigthorsson. Bas Dost hoeft wat mij betreft sowieso niet te komen, hij is lang en kan goed koppen maar scoort erg weinig bij heerenveen en zal dus voor ajax zeker geen versterking zijn. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 15:16 schreef joduh het volgende:ik denk dat het een goeie is man.....weet je ride?ik hoor die sightorson en boerrichter endrost ,maar dan zie ik deze matavz toch wel een trappie hoger staan man...jij niet dan?????ik denk dat het een goeie ajaxspits is,zo1 die we jaren nie gehad hebben man...en janssen met zijn lekkere voorzet??????woppaaaaa!!!hahahah Weet niet. Zo bepalend was hij ook niet meer voor Groningen. Hij kreeg ze niet voorbij Aso en dat zijn de wedstrijden waarop je kwaliteit bovenkomt drijven. Zoals vorig seizoen Ruiz was en dit jaar na zijn blessure niet meer.
Maar vind dik 7 miljoen domweg teveel om te geven aan die boeren uit Grunningen... |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Ik denk dat het goed is om Matavz bij Groningen op te halen, ook al is hij 7 miljoen. Ik zou dan Sightorsson echter niet halen, we hebben ook Siem de Jong nog! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
Ik zou hem ook liever nemen dan siggie!! Alleen al omdat hij meer presteert heeft. En omdat AZ flauw doet zou ik al helemaal voor matavz gaan maar je hebt nu wel kans dat PSV met siggie er vandoor gaat |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Matavz is een veel betere spits als Sigtorson. Laat die Lampen maar lekker 5M voor Sigthorson betalen, dan zie ik liever voor 6-7M Matavz naar AJAX komen. |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Van de week had ik het over het volgende met mijn collega....
In de winterstop moest en zou Bas Dost naar AJAX moeten komen want we hadden een topspits nodig. Inmiddels hebben we het met zijn allen alleen nog maar over Sigthorson, Matavs en weet ik wie allemaal.
Blijkbaar moeten we blij zijn dat die hele koop met Bas dus niet is doorgegaan omdat het anders de eerste miskoop van Frankie had geweest?? Of zien wij dat verkeerd?? |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
AANVULLING:
Na die hele arbitrage zaak is eigenlijk het leven van die jongen bij Heerenveen toch kapot gemaakt.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:07 schreef Bazz het volgende:Van de week had ik het over het volgende met mijn collega.... In de winterstop moest en zou Bas Dost naar AJAX moeten komen want we hadden een topspits nodig. Inmiddels hebben we het met zijn allen alleen nog maar over Sigthorson, Matavs en weet ik wie allemaal. Blijkbaar moeten we blij zijn dat die hele koop met Bas dus niet is doorgegaan omdat het anders de eerste miskoop van Frankie had geweest?? Of zien wij dat verkeerd?? Het is wel zo op dit forum was alles eerst voor Dost daarna was het Sigthorsson, en nu praat iedereen over Matavs. Er zijn er maar weinig die en eigen mening hebben een uitzondering is Remco die riep net als ik een paar maanden geleden al dat Matavs de spits is die bij Ajax past. Natuurlijk zijn Lukaku en Bojan spitsen van een hoger niveau maar die zijn niet te betalen. Je weet overigens nooit of Dost een miskoop was geweest, maar er zijn betere. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is wel zo op dit forum was alles eerst voor Dost daarna was het Sigthorsson, en nu praat iedereen over Matavs. Er zijn er maar weinig die en eigen mening hebben een uitzondering is Remco die riep net als ik een paar maanden geleden al dat Matavs de spits is die bij Ajax past. Natuurlijk zijn Lukaku en Bojan spitsen van een hoger niveau maar die zijn niet te betalen. Je weet overigens nooit of Dost een miskoop was geweest, maar er zijn betere. Eens! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is wel zo op dit forum was alles eerst voor Dost daarna was het Sigthorsson, en nu praat iedereen over Matavs. Er zijn er maar weinig die en eigen mening hebben een uitzondering is Remco die riep net als ik een paar maanden geleden al dat Matavs de spits is die bij Ajax past. Natuurlijk zijn Lukaku en Bojan spitsen van een hoger niveau maar die zijn niet te betalen. Je weet overigens nooit of Dost een miskoop was geweest, maar er zijn betere. Helemaal gelijk in! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is wel zo op dit forum was alles eerst voor Dost daarna was het Sigthorsson, en nu praat iedereen over Matavs. Er zijn er maar weinig die en eigen mening hebben een uitzondering is Remco die riep net als ik een paar maanden geleden al dat Matavs de spits is die bij Ajax past. Natuurlijk zijn Lukaku en Bojan spitsen van een hoger niveau maar die zijn niet te betalen. Je weet overigens nooit of Dost een miskoop was geweest, maar er zijn betere. boelshit! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is wel zo op dit forum was alles eerst voor Dost daarna was het Sigthorsson, en nu praat iedereen over Matavs. Er zijn er maar weinig die en eigen mening hebben een uitzondering is Remco die riep net als ik een paar maanden geleden al dat Matavs de spits is die bij Ajax past. Natuurlijk zijn Lukaku en Bojan spitsen van een hoger niveau maar die zijn niet te betalen. Je weet overigens nooit of Dost een miskoop was geweest, maar er zijn betere. Mensen hebben wel een eigen mening, maar vinden die spelers ook blijkbaar goed.. Gezien de geruchten die er zijn, gaan ze kijken of die speler goed is, en als meerdere mensen het zeggen, ga je vanzelf ook erin mee, omdat er dan vooral zijn goede kant wordt beschreven. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Ga jij je drie sterren op je reet maar wassen:P. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:13 schreef Bazz het volgende:AANVULLING: Na die hele arbitrage zaak is eigenlijk het leven van die jongen bij Heerenveen toch kapot gemaakt.... onzin, want hij is gewoon vrijwel alles gaan spelen na die zaak, en hij is njog aardig belangrijk geweest ook. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] onzin, want hij is gewoon vrijwel alles gaan spelen na die zaak, en hij is njog aardig belangrijk geweest ook. Ben ik met je eens, lijkt mij alleen niet lekker spelen na het voorval. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dost zou ook prima zijn voor Ajax, wat mij betreft zou Dost nog altijd mogen komen hoor. Ik heb liever een Nederlandse jongen daar dan een Matavz. Iedereen hier weet ondertussen wel dat ik geen fan ben van Sightorsson.
Feit is dat ze alle drie talent hebben, en dat het voor alle drie een kwestie is van door kunnen breken. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:27 schreef Eide het volgende:Dost zou ook prima zijn voor Ajax, wat mij betreft zou Dost nog altijd mogen komen hoor. Ik heb liever een Nederlandse jongen daar dan een Matavz. Iedereen hier weet ondertussen wel dat ik geen fan ben van Sightorsson. Feit is dat ze alle drie talent hebben, en dat het voor alle drie een kwestie is van door kunnen breken. Dus Dost is voor jouw aankoop nr. 1? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie geen duidelijk kwaliteits verschil tussen Dost en Matavz, en dus zou Dost voor mij de dan nummer 1 kandidaat zijn, simpelweg omdat hij een Nederlandse jongen is, wat wel zo makkelijk is.
Feit is alleen dat ik voorlopig alleen Matavz en Sightorsson in de media zie terug komen. Mijn ideale lijstje zou zelfs nog anders zijn:
1. Bendtner (mag wel bij Arsenal jong, goede spits, financieel moeilijk?) 2. Dost 3. Matavz 4. Sightorsson
Ja, ik weet, Bendtner is heel onwaarschijnlijk, maar ik ben gewoon fan van die vent. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:58 schreef Eide het volgende:Ik zie geen duidelijk kwaliteits verschil tussen Dost en Matavz, en dus zou Dost voor mij de dan nummer 1 kandidaat zijn, simpelweg omdat hij een Nederlandse jongen is, wat wel zo makkelijk is. Feit is alleen dat ik voorlopig alleen Matavz en Sightorsson in de media zie terug komen. Mijn ideale lijstje zou zelfs nog anders zijn: 1. Bendtner (mag wel bij Arsenal jong, goede spits, financieel moeilijk?) 2. Dost 3. Matavz 4. Sightorsson Ja, ik weet, Bendtner is heel onwaarschijnlijk, maar ik ben gewoon fan van die vent. Bendtner vind ik ook een goeie gast, alleen is hij onhaalbaar, alhoewel het hier met zn vriendjes Eriksen en Boilesen lang niet zo slecht is. Verder is jouw lijstje wel realistisch en geeft persoonlijke voorkeur de doorslag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:58 schreef Eide het volgende:Ik zie geen duidelijk kwaliteits verschil tussen Dost en Matavz, en dus zou Dost voor mij de dan nummer 1 kandidaat zijn, simpelweg omdat hij een Nederlandse jongen is, wat wel zo makkelijk is. Feit is alleen dat ik voorlopig alleen Matavz en Sightorsson in de media zie terug komen. Mijn ideale lijstje zou zelfs nog anders zijn: 1. Bendtner (mag wel bij Arsenal jong, goede spits, financieel moeilijk?) 2. Dost 3. Matavz 4. Sightorsson Ja, ik weet, Bendtner is heel onwaarschijnlijk, maar ik ben gewoon fan van die vent. Er is wel degelijk kwaliteitsverschil, Dost met zijn lengte is meer een kopper, meer een breekijzer, heeft geen verfijnde techniek. Matavs 22 jaar is international in de hoofdmacht van Slovenie, mocht op het afgelopen WK ingevallen, voorheen speelde hij 13x voor -21 in de spits, heeft een verfijnde techniek, een neus voor de goal, staat altijd op de goede plek. Ik zie hem als een tweede Huntelaar, denk dat hij zelfs nog iets meer techniek bezit. Overigens is dit mijn inzicht in deze, wil niet zeggen dat iedereen dit zo moet zien.
Bendtner heeft de meeste ervaring, is weer een stuk verder, een stuk duurder. Verkoop Ajax over pakweg 2 jaar Bendtner dan zal hij niet zoveel meer opbrengen. Mocht Matavs of Sigthorsson slagen bij Ajax gaan ze vanwege hun jonge leeftijd wel miljoenen opbrengen. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Bendtner is ook nog niet zo oud hoor, maar financieel gezien sowieso geen goed idee |
|
|
|