BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Matavz in belangstelling van Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 08 juni 2011 - 19:42
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)

Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 21:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Er is wel degelijk kwaliteitsverschil, Dost met zijn lengte is meer een kopper, meer een breekijzer, heeft geen verfijnde techniek.
Matavs 22 jaar is international in de hoofdmacht van Slovenie, mocht op het afgelopen WK ingevallen, voorheen speelde hij 13x voor -21 in de spits, heeft een verfijnde techniek, een neus voor de goal, staat altijd op de goede plek.
Ik zie hem als een tweede Huntelaar, denk dat hij zelfs nog iets meer techniek bezit.
Overigens is dit mijn inzicht in deze, wil niet zeggen dat iedereen dit zo moet zien.

Bendtner heeft de meeste ervaring, is weer een stuk verder, een stuk duurder.
Verkoop Ajax over pakweg 2 jaar Bendtner dan zal hij niet zoveel meer opbrengen.
Mocht Matavs of Sigthorsson slagen bij Ajax gaan ze vanwege hun jonge leeftijd wel miljoenen opbrengen.
Bendtner is 23, hij heeft nog heel wat jaren voor zich maar wil nu gewoon spelen. Ik verwacht dat hij richting Duitsland zal vertrekken trouwens maar goed. Nu even de realistische opties.

Ik ben het wel eens met jou kijk op de verschillen tussen Matavz en Dost. Ik bedoel met het eerder genoemde kwaliteitsverschil hun algemene kwaliteiten, niet hun individuele voetbal kwaliteiten die natuurlijk zullen verschillen.

Als je naar de prestaties van alle drie kijkt in de eredivisie zit er niet veel tussen. Je zou alleen mogelijk kunnen stellen dat Dost een minder goed team om zich heen had dan Matavz en Sightorsson, maar Heerenveen had wel een aanval die af en toe om te smullen was.

Ik wil nog wel een knuppeltje in het hoenderhok gooien trouwens. Gedurende het seizoen 09/10 riep ik al dat El Hamdaoui een goede spits voor Ajax zou zijn. Daar geloof ik nog steeds in. Hij heeft zich ongelovelijk onpopulair gemaakt, maar hij heeft absoluut de kwaliteit om het goed te doen bij Ajax, en zoals ik al eerder zei, ik zie de Boer er voor aan om gewoon met EH door te gaan als hij niet verkocht wordt en geen spits erbij te halen.
nora
 nora - zaterdag 11 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Het is en blijft persoonlijke voorkeur ik ga voor Sigthorsson ik ben niet zo,n fan van Mataz ook het feit dat Huistra hem de laatste weken alleen liet invallen en niet in de basis opstelde dat geeft mij ook een raar gevoel ik heb hem ook veel intikkers zien maken en weinig spectaculaire momenten van Mataz gezien dus heb ik mijn twijfels en Sigthorsson vind ik techn.heel goed en nog super jong ik ga voor hem voor 3 miljoen.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 11 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:40 schreef nora het volgende:
Het is en blijft persoonlijke voorkeur ik ga voor Sigthorsson ik ben niet zo,n fan van Mataz ook het feit dat Huistra hem de laatste weken alleen liet invallen en niet in de basis opstelde dat geeft mij ook een raar gevoel ik heb hem ook veel intikkers zien maken en weinig spectaculaire momenten van Mataz gezien dus heb ik mijn twijfels en Sigthorsson vind ik techn.heel goed en nog super jong ik ga voor hem voor 3 miljoen.
Hij was de laatste weken niet fit volgens mij.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 11 juni 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:07 schreef Bazz het volgende:
Van de week had ik het over het volgende met mijn collega....

In de winterstop moest en zou Bas Dost naar AJAX moeten komen want we hadden een topspits nodig. Inmiddels hebben we het met zijn allen alleen nog maar over Sigthorson, Matavs en weet ik wie allemaal.

Blijkbaar moeten we blij zijn dat die hele koop met Bas dus niet is doorgegaan omdat het anders de eerste miskoop van Frankie had geweest?? Of zien wij dat verkeerd??
Dat had (denk ik) een miskoop geworden !
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 juni 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:26 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

Dat had (denk ik) een miskoop geworden !
Grammaticaal is dit een topzin!

Whahaha ;)
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 11 juni 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Grammaticaal is dit een topzin!

Whahaha ;)
ja, dat komt doordat ik nu net mijn 9e Amsteltje opentrek....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 juni 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:33 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

ja, dat komt doordat ik nu net mijn 9e Amsteltje opentrek....
Ah, ja dat krijg je dan, he?
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 11 juni 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:34 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ah, ja dat krijg je dan, he?
Ja, de backspace toets maakt overuren
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 juni 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:36 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

Ja, de backspace toets maakt overuren
Niet eens verkracht?
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 11 juni 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Niet eens verkracht?
nee, daar past mijn p**mel niet in ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juni 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Bendtner is 23, hij heeft nog heel wat jaren voor zich maar wil nu gewoon spelen. Ik verwacht dat hij richting Duitsland zal vertrekken trouwens maar goed. Nu even de realistische opties.

Ik ben het wel eens met jou kijk op de verschillen tussen Matavz en Dost. Ik bedoel met het eerder genoemde kwaliteitsverschil hun algemene kwaliteiten, niet hun individuele voetbal kwaliteiten die natuurlijk zullen verschillen.

Als je naar de prestaties van alle drie kijkt in de eredivisie zit er niet veel tussen. Je zou alleen mogelijk kunnen stellen dat Dost een minder goed team om zich heen had dan Matavz en Sightorsson, maar Heerenveen had wel een aanval die af en toe om te smullen was.

Ik wil nog wel een knuppeltje in het hoenderhok gooien trouwens. Gedurende het seizoen 09/10 riep ik al dat El Hamdaoui een goede spits voor Ajax zou zijn. Daar geloof ik nog steeds in. Hij heeft zich ongelovelijk onpopulair gemaakt, maar hij heeft absoluut de kwaliteit om het goed te doen bij Ajax, en zoals ik al eerder zei, ik zie de Boer er voor aan om gewoon met EH door te gaan als hij niet verkocht wordt en geen spits erbij te halen.
Wist eerlijk gezegt niet dat die Bendtner nog zo jong is, misschien is het dan wel een optie.
Realistisch gezien kan Ajax hem wel kopen ook Lukaku en Bojan zijn te halen alleen wilt Ajax wat ik ergens goed begrijpt het geld wat Suarez heeft opgebracht niet gebruiken om een spits te halen.

Heerenveen heeft fantastische buitenspelers, Assaidi vind ik een van de de beste linksbuiten van de eredivisie ook Roy Beerens is geen kleintje. Met zulke buitenspelers had Dost meer rendement moeten brengen, hij stond er daarom niet voor niets vaak naast.
Moet zeggen dat Tadic vaak zeer goede voorzetten gaf zodat Matavs makkelijk kon scoren.
Zowel Tadic als Assaidi had ik graag bij Ajax gezien maar goed Ebecilio en Boerrigter zijn ook zeer goede linksbuitenspelers.

Hamlap is niet geliefd bij de supporters, niet geliefd in de spelersgroep, lekker laten gaan, niet om treuren.
Kan wel lekker voetballen met zijn rechterbeen(jammer dat hij links helemaal niets kan) maar is geen superspits, weg wezen, doei doei!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 juni 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:40 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

nee, daar past mijn p**mel niet in ;-)
Verkracht door je vinger?
beekie37
 beekie37 - zaterdag 11 juni 2011 - 23:47   quote  deeplink  
beste mensen, ik denk dat el hammie naar Fulham gaat,Castillion naar RKC, siem naar het middenveld, dus hebben we geen spits.
Laten we a.u.b. 2 van de volgende 3 spitsen kunnen contracteren:
Matavs, Sigtorsson en Dost ( in willekeurige volgorde).
Daarnaast heb ik een voorkeur voor ervaring in de achterhoede ( Mathijssen/Boularouz
beekie37
 beekie37 - zondag 12 juni 2011 - 00:05   quote  deeplink  
Zie net dat pisvee 14 miljoen voor doedelzak kan krijgen.
En dat pisvee sigtorsson ook wil!!!
Moeten we als AJAX toch een beetje opschieten denk ik zo.
Beter bij ons aller ajax op de bank dan bij pisvee in de basis.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zondag 12 juni 2011 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 00:05 schreef beekie37 het volgende:
Zie net dat pisvee 14 miljoen voor doedelzak kan krijgen.
En dat pisvee sigtorsson ook wil!!!
Moeten we als AJAX toch een beetje opschieten denk ik zo.
Beter bij ons aller ajax op de bank dan bij pisvee in de basis.
aub geen sigthorson bij ajax..... laat die maar naar de lampen gaan. Laten wij Matavs maar halen. Die is wel iets duurder, maar wel beter.

Sigthorson scoorde 4 keer tegen VVV, verders weinig vorig seizoen.
priscilla
 priscilla - maandag 13 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Ik las ook dat de Boer het geld dat vrij komt uit de transfer van El-Ham in zijn geheel mag besteden voor een nieuwe spits,als je dan bedenkt dat El-Ham 4,5 millioen euro moet opbrengen,en die Engelsen bieden 4 zijn ze hem ook liever kwijt dan rijk,Siggi kost meer dan 4 dan hebben we het niet meer over het bedrag voor Matavz kost 7 nou waar blijven we met zijn allen,straks nog geen enkele spits,we hebben natuurlijk de jong nog maar veel te weinig om de C.L mee in te gaan,met Theo J.erbij met zijn strakke voorzet precies op de stropdas,zou het jammer zijn dat we niet iemand hebben om dan het karwei af te maken,en de Wedstijd al snel in het slot te gooien,laat in Gods naam Tim A.U.B. komen dan zal heel Nederland en ver daarbuiten genieten van al het moois dat Ajax heet en Ajax te bieden heeft,laat ze maar komen met zijn allen!!!!
priscilla
 priscilla - maandag 13 juni 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Wat een fantastische!!! naam voor de lampen (PISVEE} in zulke KOEILETTERS had ik zelf niet beter kunnen bedenken,magistraal,Bedankt Blokkie 1974
AFCA***
 AFCA*** - maandag 13 juni 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Die benaming is al zo oud als de weg naar rome ;)
priscilla
 priscilla - maandag 13 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Ik ben nog niet zo oud als de weg naar Rome,maar toch bedankt voor de moeite!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 13 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:43 schreef AFCA*** het volgende:
Die benaming is al zo oud als de weg naar rome ;)
Weet neit eens of die reactie sarcastisch is, of serieus bedoeld :P
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - maandag 13 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we voor Bojan moeten gaan, hij is snel, en zeker technisch, kortom een echte ajaxcied, voor 10 miljoen kopen, hij is zeker goed voor 20 à 25 doelpunten per jaar en een aantal assists. ze kunnen eriksen als toekomstige deal gebruiken in de deal met bojan, ik zeg 2 vliegen in 1 klap.
remco k
 remco k - maandag 13 juni 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 20:40 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Ik denk dat we voor Bojan moeten gaan, hij is snel, en zeker technisch, kortom een echte ajaxcied, voor 10 miljoen kopen, hij is zeker goed voor 20 à 25 doelpunten per jaar en een aantal assists. ze kunnen eriksen als toekomstige deal gebruiken in de deal met bojan, ik zeg 2 vliegen in 1 klap.
Barca heeft aangegeven Bojan niet voor minder dan 20 miljoen euro te laten gaan..
Blokkie1974
 Blokkie1974 - maandag 13 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:18 schreef priscilla het volgende:
Wat een fantastische!!! naam voor de lampen (PISVEE} in zulke KOEILETTERS had ik zelf niet beter kunnen bedenken,magistraal,Bedankt Blokkie 1974
Graag gedaan priscilla !!!
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 14 juni 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:53 schreef priscilla het volgende:
Ik ben nog niet zo oud als de weg naar Rome,maar toch bedankt voor de moeite!
haha dat hoop ik niet voor je priscilla :) bedoelde er verder ook niks mee, tis ook mijn favoriete benaming hoor naast 'die lampies'

@hasjkoph dat was niet sarcastisch hoor haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 14:21 schreef AFCA*** het volgende:

[..]

haha dat hoop ik niet voor je priscilla :) bedoelde er verder ook niks mee, tis ook mijn favoriete benaming hoor naast 'die lampies'

@hasjkoph dat was niet sarcastisch hoor haha
Haha, naja de reactie leek zo overdreven.. Daarom dacht ik er aan..
Ride
 Ride - dinsdag 14 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juni 2011 - 19:18 schreef priscilla het volgende:
P=V

46028357.jpg
Ride
 Ride - dinsdag 14 juni 2011 - 15:07   quote  deeplink  
1123750673_5_T5Ev.jpeg

ook leuk..

hahahahahahaha
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 14 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcTEfp3SKgWhYQYKKsdRu5AcF5aXu1iUrkU8blYIqxZ382QLILwEbw

images?q=tbn:ANd9GcQpMo9duYV08M6XR6HtFEX2kpnQfpADu8jni6zhXKarSQIFnyP3

574617908_5_tODs.jpeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door AFCA*** --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 14 juni 2011 - 15:14   quote  deeplink  
AJAX%20BART%20SIMPSON%20ANTI%20FEYENOORD.GIF

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Hasjkoph --
frankdribben
 frankdribben - dinsdag 14 juni 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 10:30 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Wat praat jij! Hij is 1.85 m http://nl.wikipedia.org/wiki/Kolbeinn_Sig%C3%BE%C3%B3rsson
Wat praat jij vriend,
Als je kijkt op google,worden er diverse verschillende lengtes van Sigthorsson aangegeven, maar jij kent hem natuurlijk en hebt hem zelf gemeten.
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 14 juni 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:40 schreef frankdribben het volgende:

[..]

Wat praat jij vriend,
Als je kijkt op google,worden er diverse verschillende lengtes van Sigthorsson aangegeven, maar jij kent hem natuurlijk en hebt hem zelf gemeten.
hahaha mooie comeback +1
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 16 juni 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 - 15:12 schreef AFCA*** het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
haha geweldig plaatjes
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Was het maar waar dat Ajax serieus achter Tim Matavs aanging.
Waarom niet Van der Heijden en Aissati in een deal betrekken.
BRW
 BRW - maandag 15 augustus 2011 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Was het maar waar dat Ajax serieus achter Tim Matavs aanging.
Was het maar zo simpel zoals jij het stelt.
Als Groningen die spelers niet nodig heeft of al helemaal niet interessant vindt dan gaan ze daar niet op in..

Aissati gaat nog wel vertrekken. En als El Hamdaoui vertrekt komt er weer geld vrij en dan kan Ajax een interessante tweede spits halen!
AFC020
 AFC020 - maandag 15 augustus 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Hopelijk vertrekt El Hamdaoui voor een aardig bedrag dat dan in Matavz geinvesteerd kan worden waardoor je 2 topspitsen hebt met een zwaar seizoen voor de boeg. En tevens kaap je Matavz voor de ogen van Psv weg!
Humankillz
 Humankillz - maandag 15 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
niet halen dan krijgen we probleem met sigthorsson
Ztjes
 Ztjes - maandag 15 augustus 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 23:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Was het maar waar dat Ajax serieus achter Tim Matavz aanging.
Volgens mij ben jij de makelaar van Tim, want in alle reacties van jou moeten/hadden we Matavs moeten halen.
Nog een keer het is geen spits voor Ajax en de Ajax-spelers vinden dat het veel makkelijker voetballen is met Sigthorson in de spits.

Alle jou onterechte commentaren op mijn antwoorden, bekijk de videos eens goed en dan zie je dat het geen Ajax-spits is.
Het is een spits voor in de ruimte en in de 16-meter goed voor kopballen en afvallende ballen.
http://eredivisielive.nl/video/20811-samenvatting-fc-groningen-ado-den-haag.html
http://www.youtube.com/watch?v=pkiVZde4AcI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:38 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de makelaar van Tim, want in alle reacties van jou moeten/hadden we Matavs moeten halen.
Nog een keer het is geen spits voor Ajax en de Ajax-spelers vinden dat het veel makkelijker voetballen is met Sigthorson in de spits.

Alle jou onterechte commentaren op mijn antwoorden, bekijk de videos eens goed en dan zie je dat het geen Ajax-spits is.
Het is een spits voor in de ruimte en in de 16-meter goed voor kopballen en afvallende ballen.
http://eredivisielive.nl/video/20811-samenvatting-fc-groningen-ado-den-haag.html
De eerste 4/5 goals zijn allemaal vanuit de kleine ruimte, slechts een handjevol goals is met ruimte achter de verdediging, echt complete onzin wat je verkondigd.
Ztjes
 Ztjes - maandag 15 augustus 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste 4/5 goals zijn allemaal vanuit de kleine ruimte, slechts een handjevol goals is met ruimte achter de verdediging, echt complete onzin wat je verkondigd.
Dan moet jij toch een bril gaan kopen, want de eerste drie goals komt Tim van ver buiten de 16-meter en de 4e is een strafschop en daarna komen enkele goals vanuit de kleine ruimte, waarna weer goals van uitbraken ver vanaf de 16-meter.

Ik vindt het ook een zeer goede spits en als hij door PSV wordt overgenomen, ben ik er zeker helemaal niet blij mee, want het is echt een zeer goede spits voor hun speltype.

Nog steeds zijn het louter feiten en geen onzin zoals jullie beweren.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dan moet jij toch een bril gaan kopen, want de eerste drie goals komt Tim van ver buiten de 16-meter en de 4e is een strafschop en daarna komen enkele goals vanuit de kleine ruimte, waarna weer goals van uitbraken ver vanaf de 16-meter.

Ik vindt het ook een zeer goede spits en als hij door PSV wordt overgenomen, ben ik er zeker helemaal niet blij mee, want het is echt een zeer goede spits voor hun speltype.

Jij lult zelf klinkklare onzin man.. Groningen pretendeerd niet voor niks hetzelfde voetbal te spelen als Ajax, domineren op de helft van de tegenstander en met combinatievoetbal steekballetjes en voorzetten van de zijkanten proberen de spits te bereiken.
Overigens is het niet zo raar dat Groningen iets meer ruimte achter de verdediging krijgt dan Ajax gezien het feit dat men tegen Groningen verder vooruit durft te spelen dan tegen Ajax.. Hij was nog meer de ideale spits t.o.v. Sigthorson, al vind ik ook dat een hele goede speler. Matavz heeft iets meer de voetballende actie zoals Suarez die had ( in mindere mate natuurlijk..) en Sigthorson heeft iets meer body en og voor z'n mede spelers..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 10:38 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hij maakt pas op 46 seconden zijn eerste goal vanuit de ruimte, dat os overigens in de 93e minuut op een moment dat AZ alles of niks speelt bij ik geloof een corner. Op 1.00 maakt hij zijn tweede met veel ruimte. Daarna maakt hij er nog een twee drietal vnauit de ruimte maar dan houd het echt op, de rest is gewoon combinatievoetbal en voorzetten vanaf de zijkanten.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:40 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De eerste drie pogingen gaan niet eens de goal in man blinde.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 15 augustus 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Tim moeten we zeker niet halen!! Sigthorsson gewoon lekker laten staan en als backup Siem in de spits. Psv gaat sowieso geen 7 miljoen betalen voor hem dus die zal naar het buitenland gaan vertrekken ( mocht hij uberhaupt vertrekken )
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 12:16 schreef AFCA MARCO het volgende:
Tim moeten we zeker niet halen!! Sigthorsson gewoon lekker laten staan en als backup Siem in de spits. Psv gaat sowieso geen 7 miljoen betalen voor hem dus die zal naar het buitenland gaan vertrekken ( mocht hij uberhaupt vertrekken )
PSv krijgt 7m voor Pieters, die gaan ze gebruiken voor een spits
Dan is alleen de vraag gaan ze voor 4m Hamlap kopen of voor 7m Matavz of wordt het toch Overtoom?
Als ze Matavz kopen, dan krijgen ze hier nog geld voor terug bij verkoop, hamlap is volledige afschrijving en overtoom is waarschijnlijk een koopje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

PSv krijgt 7m voor Pieters, die gaan ze gebruiken voor een spits
Ik denk niet de complete 7 miljoen, ik denk eerder dat ze proberen voor 3 MOunir te halen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 augustus 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet de complete 7 miljoen, ik denk eerder dat ze proberen voor 3 MOunir te halen..
Haha, hje was me net te snel, ik denk dat je gelijk hebt, maar dat is geen slimme investering, omdat hij al 27 of bijna 28 jaar is.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 15 augustus 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax daar op in zal gaan. Tenminste als ze slim zijn niet!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 15 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
7 miljoen voor die Pieters ook he :)
Waar gaat dit heen mannen???
marius
 marius - maandag 15 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
ik vind tim wel een ajax speler zoals hij gister die goals maakte je moet er maar staan de hele tijd lijkt wel beetje zoals remco zegt op suarez.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 15 augustus 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Tim mag Luis zijn veters nog niet strikken gek hahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Matavz in belangstelling van Ajax'

0.0059280