|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet de complete 7 miljoen, ik denk eerder dat ze proberen voor 3 MOunir te halen.. Dat hoop ik maar denk ik niet want je hoeft geen kenner te zijn dat Mounir totaal niet in het systeem van PSV past. Je ziet het nu al. Iedereen trekt naar binnen en daardoor is het overvol in het centrum en mounir is een zwerede speler Als PSV matavz haalt dan hebben ze echt het type spits dat ze nodig hebben. Een diepe spits namelijk. Daarom hoop ik dat ze Mounir halen. Wij van hem af en PSV opgescheept met deen speler die totaal niet gaat renderen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor Groningen is Tim belangrijker geweest dan Luis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:24 schreef Brandje het volgende:[..] Dat hoop ik maar denk ik niet want je hoeft geen kenner te zijn dat Mounir totaal niet in het systeem van PSV past. Je ziet het nu al. Iedereen trekt naar binnen en daardoor is het overvol in het centrum en mounir is een zwerede speler Als PSV matavz haalt dan hebben ze echt het type spits dat ze nodig hebben. Een diepe spits namelijk. Daarom hoop ik dat ze Mounir halen. Wij van hem af en PSV opgescheept met deen speler die totaal niet gaat renderen!! 100 Euro erop dat Mounir daar minimaal 20 keer scoort.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: leg maar neer!!! Je ziet het nu al dat iedereen elkaar daar in de weg loopt. Mertens trekt alleen maar binnen. Wijnaldum loopt continue veel te diep te spelen. Dus ga je daar ook nog eens Hamdoui neerzetten dan gaat dat echt niet werken. Ze hebben daar een diepe spits nodig dus als ze Matavz gaan halen dan doen ze echt mee voor de titel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 13:09 schreef Brandje het volgende:[..] leg maar neer!!! Je ziet het nu al dat iedereen elkaar daar in de weg loopt. Mertens trekt alleen maar binnen. Wijnaldum loopt continue veel te diep te spelen. Dus ga je daar ook nog eens Hamdoui neerzetten dan gaat dat echt niet werken. Ze hebben daar een diepe spits nodig dus als ze Matavz gaan halen dan doen ze echt mee voor de titel. Die afspraak staat, mocht Mounir die kant op vertrekken staat daar 100 euro op tussen ons beiden, benieuwd of je dat geld zal overmaken..:-) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Psv mist een spits, El Hamdaoui is een goede spits. 1+1=2 toch?
Ajax dan, Cilissen vind ik goed dat ajax zelf de prijs bepaalt. Gaan ze niet akkoord dan niet. Jammer maar helaas. Keepers genoeg en met Vermeer hebben we toch een goede eerste keeper.
Matavs? Spreekt hij nederlands? Dan gewoon geld neertellen en halen. Niet te simpel denken natuurlijk, maar hij is een ander type spits dan Sigthorsson. Sigthorsson is helemaal geweldig om bij ajax op 9 te staan, maar Matavs zou dat ook zijn met andere kwaliteiten. Zou het slim zijn om 2 van zulke goede spitsen te hebben.. Mischien wel, misschien niet. Maar als investering zeker! Het middenveld loopt ook over van de geweldige voetballers toch? Die hoor je ook niet klagen over concurentie...
Blind heb ik de laatste weken met verve zien verdedigen. Snel inzicht heeft die jongen zeg! Valt me positief op. Maar mocht het zijn dat Vertonghen alsnog vertrekt (lijkt me niet meer) dan halen ze zoiezo nog een ervaren verdediger bij als ik F. de Boer mag geloven :)
Kortom we staan er super voor! En kunnen alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 13:17 schreef JOOD het volgende:Psv mist een spits, El Hamdaoui is een goede spits. 1+1=2 toch? Ajax dan, Cilissen vind ik goed dat ajax zelf de prijs bepaalt. Gaan ze niet akkoord dan niet. Jammer maar helaas. Keepers genoeg en met Vermeer hebben we toch een goede eerste keeper. Matavs? Spreekt hij nederlands? Dan gewoon geld neertellen en halen. Niet te simpel denken natuurlijk, maar hij is een ander type spits dan Sigthorsson. Sigthorsson is helemaal geweldig om bij ajax op 9 te staan, maar Matavs zou dat ook zijn met andere kwaliteiten. Zou het slim zijn om 2 van zulke goede spitsen te hebben.. Mischien wel, misschien niet. Maar als investering zeker! Het middenveld loopt ook over van de geweldige voetballers toch? Die hoor je ook niet klagen over concurentie... Blind heb ik de laatste weken met verve zien verdedigen. Snel inzicht heeft die jongen zeg! Valt me positief op. Maar mocht het zijn dat Vertonghen alsnog vertrekt (lijkt me niet meer) dan halen ze zoiezo nog een ervaren verdediger bij als ik F. de Boer mag geloven :) Kortom we staan er super voor! En kunnen alleen maar beter worden. Zlatan is een wereldspits maar faalde toch bij Barca. Eto'o is een wereldspits maar faalde bij Madrid. Sneijder en Robben zijn wereldspelers maar faalden bij Madrid. wat ik wil zeggen is dat een speler wel moet bij passen bij een club en/of systeem. Hamdaoui past niet in dit systeem van psv daarom hoop ik juist dat hij gaat hahahaha |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 13:29 schreef Brandje het volgende:[..] Zlatan is een wereldspits maar faalde toch bij Barca. Eto'o is een wereldspits maar faalde bij Madrid. Sneijder en Robben zijn wereldspelers maar faalden bij Madrid. wat ik wil zeggen is dat een speler wel moet bij passen bij een club en/of systeem. Hamdaoui past niet in dit systeem van psv daarom hoop ik juist dat hij gaat hahahaha El Hamdaoui moet gewoon naar fulham gaan.. iig het buitenland. hoef die kop niet weer te zien! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 13:29 schreef Brandje het volgende:[..] Zlatan is een wereldspits maar faalde toch bij Barca. Eto'o is een wereldspits maar faalde bij Madrid. Sneijder en Robben zijn wereldspelers maar faalden bij Madrid. wat ik wil zeggen is dat een speler wel moet bij passen bij een club en/of systeem. Hamdaoui past niet in dit systeem van psv daarom hoop ik juist dat hij gaat hahahaha Zlatan past niet super in het snelle spel van Barca en de rest heb je over Madrid. Deze jongens hebben het wel allemaal gered.
Let op als Mounir naar Psv gaat dan hebben we echt een zware dobber aan Eindhoven hoor. Die schiet er gewoon tussen de 25 en 30 in denk ik. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 14:42 schreef AFCAMylife het volgende:[..] El Hamdaoui moet gewoon naar fulham gaan.. iig het buitenland. hoef die kop niet weer te zien! idd Fulham lijkt me een goede club en dat juichen van hem, bah.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Jij lult zelf klinkklare onzin man.. Groningen pretendeerd niet voor niks hetzelfde voetbal te spelen als Ajax, domineren op de helft van de tegenstander en met combinatievoetbal steekballetjes en voorzetten van de zijkanten proberen de spits te bereiken. Overigens is het niet zo raar dat Groningen iets meer ruimte achter de verdediging krijgt dan Ajax gezien het feit dat men tegen Groningen verder vooruit durft te spelen dan tegen Ajax.. Hij was nog meer de ideale spits t.o.v. Sigthorson, al vind ik ook dat een hele goede speler. Matavz heeft iets meer de voetballende actie zoals Suarez die had ( in mindere mate natuurlijk..) en Sigthorson heeft iets meer body en og voor z'n mede spelers.. Wij kijken door dezelfde bril Remco, en dat is niet vreemd want een beetje voetbalkenner ziet dit ook zo. Het is vreemd als je dit niet ziet of wil zien z(o)tje, ga zelf een bril kopen maar wel met jampot glazen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 12:17 schreef Ajax we love you het volgende:[..] PSv krijgt 7m voor Pieters, die gaan ze gebruiken voor een spits Dan is alleen de vraag gaan ze voor 4m Hamlap kopen of voor 7m Matavz of wordt het toch Overtoom? Als ze Matavz kopen, dan krijgen ze hier nog geld voor terug bij verkoop, hamlap is volledige afschrijving en overtoom is waarschijnlijk een koopje Matavs komt voor 1miljoen/jaar aan salaris, Hamplap wil het zelfde vangen als bij Ajax 1,8 miljoen, Matavs heeft niet die karaktertrekjes als Hamlap. wie gaat er dan naar PSV denk je..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoop niet dat Matavs naar PSV vertrekt, zo'n spits is voor iedere club een aanwinst en dus een goede investering. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heb frankie gebeld vanmorgen man.,,,die zei dat ik mijn gore rotkop moest houen man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, ik dacht al bij mezelf, die gaat op z'n smoel krijgen van Frankie hahahaha.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Frankie zoekt nog een scrabbelaar :) |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Gewoon Matavz halen topspits! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jammer maar dat betekent dus dat jij niets te vertellen hebt, had je ergens wel iets hoger ingeschat Joduh. Misschien dat Alibaba het wel voor elkaar krijgt dat Matavs onze kant opkomt ? Lukt het Alibaba niet dan misschien Priscilla? Misschien dat een lief .... stemmetje helpt... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jammer maar dat betekent dus dat jij niets te vertellen hebt, had je ergens wel iets hoger ingeschat Joduh. Misschien dat Alibaba het wel voor elkaar krijgt dat Matavs onze kant opkomt ? Lukt het Alibaba niet dan misschien Priscilla? Misschien dat een lief .... stemmetje helpt... ik heb alleen hier wat voor het zeggen ouwe....... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik hoop het voor je pik maar het zal wel net als thuis zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: bij jou thuis bedoel je????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jammer maar dat betekent dus dat jij niets te vertellen hebt, had je ergens wel iets hoger ingeschat Joduh. Misschien dat Alibaba het wel voor elkaar krijgt dat Matavs onze kant opkomt ? Lukt het Alibaba niet dan misschien Priscilla? Misschien dat een lief .... stemmetje helpt... Alibabba is ook maar een domme lul... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahaha je ben goed ouwe!!!!!!!!!!!!!!!like it!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Om Matavs vragen is toch niet zo dom, dommer is als je vraagt of El Hammie weer in genade aangenomen wordt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Matavs komt voor 1miljoen/jaar aan salaris, Hamplap wil het zelfde vangen als bij Ajax 1,8 miljoen, Matavs heeft niet die karaktertrekjes als Hamlap. wie gaat er dan naar PSV denk je..... Ja Brands zei ook al dat Hamlap gewoon te duur is met Salaris, dus die zal het zeker niet gaan worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Heeft ajax eigenlijk nog belangstelling in Matavz? Hopelijk wel. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Heeft ajax eigenlijk nog belangstelling in Matavz? Hopelijk wel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nee, dat hebben ze al een tijdje niet meer, ze hebben gevraagd goeveel hij zou moeten kosten en toen was het klaar bij Ajax. Gewoon te duur. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eerst een keeper en dan een tweede spits en dat zal nooit Matavz worden voor 7 of 8 miljoen. p.s heel jammer dat ze die tyton van Roda niet gekocht hebben voor minder als die halve zolen van NEC vragen voor Gillesen. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Zal jammer zijn als hij naar eindhoven vertrekt |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Dat je die vraag uberhaupt nog stelt. Jeweet toch dat Sigthorsson onze 1e spits is. Wat moet Matavz dan nog bij Ajax. Domme vraag sorry hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 11:59 schreef nora het volgende:Eerst een keeper en dan een tweede spits en dat zal nooit Matavz worden voor 7 of 8 miljoen. p.s heel jammer dat ze die tyton van Roda niet gekocht hebben voor minder als die halve zolen van NEC vragen voor Gillesen. Die Tyton is helemaal geen goed meevoetballende keeper, en dat is gewoon een eis bij een keeper van Ajax, Tyton had geen weerwaarde gehad voor dit Ajax.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
tyton??klinkt als een bokser man...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Maar als we die hamlap nou verkopen, kunnen we dan niet Matavz kopen. Gewoon voor erbij?? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Natuurlijk moet je ook Matavs halen, stel dat el hammie wordt verkocht, Cvitanich is al verhuurd, Castillion is ook verhuurd. Je doet in princpie 3 spitsen weg, kost je geen salaris brengt alleen maar geld op Voor de drie spitsen die je had moet je toch minimaal 2 goede spitsen binnen halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Misschien wat voor op de tribune dan man... Maar moet zo'n kerel dan wel veel geld verdienen??/ das dan weer niet eerlijk tegenover al die andere hoolgans.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wij hebben tienton al toch?????
VERHOEVEN!!!!!! XD |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahaha... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Joduh snapt 'm toch niet...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahahahaha jij ben echt grappig vriend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!altijd prijs uit de kast!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: eg wel!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: APIK, back in town ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tienton? dan is hij op dieet geweest, kan nie anders! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: B-grap :)
JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik kom niet uit de kast!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wordt tijd dat Ajax hem gaat halen... zoveel geld binnengekomen (verkoop suarez, steek ema) en dan gaan ze castiol uitlenen aan RKC terwijl we geen fatsoenlijke spits hebben.. ja sight maar ja, word ik op dit moment nog niet echt koud of warm van |
|
|
|