|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat laatste weet ik wel zeker... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 22:50 schreef nummer10 het volgende:wordt tijd dat Ajax hem gaat halen... zoveel geld binnengekomen (verkoop suarez, steek ema) en dan gaan ze castiol uitlenen aan RKC terwijl we geen fatsoenlijke spits hebben.. ja sight maar ja, word ik op dit moment nog niet echt koud of warm van Vind Sigthorson echt goed spelen tot nu toe, goed aanspeelpunt en maakt al 2 goals in 3 wedstrijden, als hij dat volhoud doet hij het aardig goed volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij denkt dat Ajax niet met twee dingen tegelijk bezig kan zijn?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk dat ze dit wel kunnen aleen hangt het een af van het ander m.a.w. ze kopen eerst een 2e keeper en kijken dan wat ze overhouden voor een tweede spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat ze dit wel kunnen aleen hangt het een af van het ander m.a.w. ze kopen eerst een 2e keeper en kijken dan wat ze overhouden voor een tweede spits. Ik denk niet dat ze zo kijken, ik denk dat ze voor beide posities een maximum hebben gesteld.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 09:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat ze zo kijken, ik denk dat ze voor beide posities een maximum hebben gesteld.. helemaal eens en die wedstrijd gister zijn we alleen sterker van geworden ajax word gewoon kampioen want psv is geen team twente raakt er minimaal nog 1 belangrijke speler kwijt en ajax tja dat is duidelijk! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Zolang de Boer met Siem de Jong op het middenveld blijft spelen en Janssen als meest verdigende middenvelder dan word je dus geen kampioen. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 10:00 schreef Brandje het volgende:Zolang de Boer met Siem de Jong op het middenveld blijft spelen en Janssen als meest verdigende middenvelder dan word je dus geen kampioen. de jong zal er idd binnenkort uitgaan denk ik en jansen tja ik denk dat hij zo blijft spelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 10:00 schreef Brandje het volgende:Zolang de Boer met Siem de Jong op het middenveld blijft spelen en Janssen als meest verdigende middenvelder dan word je dus geen kampioen. Helemaal mee eens, als we op deze manier blijven spelen, dan gaan we nog veel punten verspelen door ons gebrekkige middenveld, |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:26 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, als we op deze manier blijven spelen, dan gaan we nog veel punten verspelen door ons gebrekkige middenveld, Gebrekkig is niet het juiste woord. De Boer wil volgens mij spelen zoals Barca met heel veel voetballend vermogen op het veld. Zo ver zijn wij nog lang niet dus wij hebben gewoon een Anita of Enoh nodig op het veld. En dan ga ik toch maar voor Anita want daar heb je aanvallend ook wat aan, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:30 schreef Brandje het volgende:[..] Gebrekkig is niet het juiste woord. De Boer wil volgens mij spelen zoals Barca met heel veel voetballend vermogen op het veld. Zo ver zijn wij nog lang niet dus wij hebben gewoon een Anita of Enoh nodig op het veld. En dan ga ik toch maar voor Anita want daar heb je aanvallend ook wat aan, Het rare is, dat Janssen dan de rol van Busquets moet spelen, en dat kan hij gewoon niet, Busquets is wel degelijk een keiharde breker als het nodig is, Janssen kan helemaal niet verdedigen, dat is niks ten nadele van Theo want hij heeft wel de kwaliteiten die nodig zijn op de plek van de Jong. Anita is een soort van Busquets maar dan heel klein..:-) Hij kan een tegenstander bikkelhard aanpakken en 90 minuten uitschakelen, maar hij heeft ook het voetballende vermogen om een bal 1 keer door te spelen op het juiste been bij een medespeler. Een middenveld met Anita als controleur en Janssen en Erikssen daarvoor lijkt mij ideaal, De Jong als reserve 9 en Serrero/Lodeiro als invallers voor Eriksen en Theo. In de wedstrijden waar het net aan is kan je dan 2 0minuten voor tijd Enoh brengen voor Eriksen of Theo om wat meer verdedigende power op het veld te krijgen.. Ik kan niet begrijpen dat de Boer dit nog niet inziet.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] Het rare is, dat Janssen dan de rol van Busquets moet spelen, en dat kan hij gewoon niet, Busquets is wel degelijk een keiharde breker als het nodig is, Janssen kan helemaal niet verdedigen, dat is niks ten nadele van Theo want hij heeft wel de kwaliteiten die nodig zijn op de plek van de Jong. Anita is een soort van Busquets maar dan heel klein..:-) Hij kan een tegenstander bikkelhard aanpakken en 90 minuten uitschakelen, maar hij heeft ook het voetballende vermogen om een bal 1 keer door te spelen op het juiste been bij een medespeler. Een middenveld met Anita als controleur en Janssen en Erikssen daarvoor lijkt mij ideaal, De Jong als reserve 9 en Serrero/Lodeiro als invallers voor Eriksen en Theo. In de wedstrijden waar het net aan is kan je dan 2 0minuten voor tijd Enoh brengen voor Eriksen of Theo om wat meer verdedigende power op het veld te krijgen.. Ik kan niet begrijpen dat de Boer dit nog niet inziet.. Ik ga heel ver met je mee behalve wat je zegt over die laatste 20 minuten. Vaak is het zo wanneer je een aanvallende speler gaat wisselen voor een meer verdigende je de problemen over jezelf af gaat roepen. Met als mooiste voorbeeld natuurlijk. De wissel van Robben voor Bosvelt tijdens Tjechie-Nederland. Ik vind juist dat je een Eriksen of en Janssen Nooit mag wisselen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] Het rare is, dat Janssen dan de rol van Busquets moet spelen, en dat kan hij gewoon niet, Busquets is wel degelijk een keiharde breker als het nodig is, Janssen kan helemaal niet verdedigen, dat is niks ten nadele van Theo want hij heeft wel de kwaliteiten die nodig zijn op de plek van de Jong. Anita is een soort van Busquets maar dan heel klein..:-) Hij kan een tegenstander bikkelhard aanpakken en 90 minuten uitschakelen, maar hij heeft ook het voetballende vermogen om een bal 1 keer door te spelen op het juiste been bij een medespeler. Een middenveld met Anita als controleur en Janssen en Erikssen daarvoor lijkt mij ideaal, De Jong als reserve 9 en Serrero/Lodeiro als invallers voor Eriksen en Theo. In de wedstrijden waar het net aan is kan je dan 2 0minuten voor tijd Enoh brengen voor Eriksen of Theo om wat meer verdedigende power op het veld te krijgen.. Ik kan niet begrijpen dat de Boer dit nog niet inziet.. En als je dit zegt is het inderdaad wel handig om in ieder geval genoeg aanvallende middenvelders te hebben.. Ik denk dat de Boer dit nog wel gaat in zien.. Alleen ik denk dat hij nog telkens de Jong wil inzetten.. En als je de Jong niet wil opofferen.. En zegt dat hij de jong op het middenveld wil houden.. Is er maar 1 plek.. Dat is aanvallend, dan is alleen Theo de gene die controlerend op de positie kan spelen.. Ik denk dat omdat eigenlijk nu de Jong al telkens wat vaker laat zien dat hij niet op het middenveld moet staan, er wel een verandering komt.. Alleen het grootste probleem tegen vvv was gewoon de links back positie.. En eigenlijk ook de rechts back positie(van der wiel was veel te traag) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:47 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ga heel ver met je mee behalve wat je zegt over die laatste 20 minuten. Vaak is het zo wanneer je een aanvallende speler gaat wisselen voor een meer verdigende je de problemen over jezelf af gaat roepen. Met als mooiste voorbeeld natuurlijk. De wissel van Robben voor Bosvelt tijdens Tjechie-Nederland. Ik vind juist dat je een Eriksen of en Janssen Nooit mag wisselen. Soms kunnen spelers niet meer.. En enoh inbrengen is eigenlijk altijd op dat moment een versterking.. Hij maakt lichte overtredingen die alleen maar slim zijn om te doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:47 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ga heel ver met je mee behalve wat je zegt over die laatste 20 minuten. Vaak is het zo wanneer je een aanvallende speler gaat wisselen voor een meer verdigende je de problemen over jezelf af gaat roepen. Met als mooiste voorbeeld natuurlijk. De wissel van Robben voor Bosvelt tijdens Tjechie-Nederland. Ik vind juist dat je een Eriksen of en Janssen Nooit mag wisselen. Ik zeg ook als de situatie penibel is, als Ajax onder grote druk staat en er voetballend gewoon niet meer uitkomt is dit geen verkeerde keuze vind ik, wel is het dom als je alles met een 1-0 stand onder controle hebt want dan roep je het helemaal over jezelf af.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:58 schreef freakie het volgende:[..] En als je dit zegt is het inderdaad wel handig om in ieder geval genoeg aanvallende middenvelders te hebben.. Ik denk dat de Boer dit nog wel gaat in zien.. Alleen ik denk dat hij nog telkens de Jong wil inzetten.. En als je de Jong niet wil opofferen.. En zegt dat hij de jong op het middenveld wil houden.. Is er maar 1 plek.. Dat is aanvallend, dan is alleen Theo de gene die controlerend op de positie kan spelen.. Ik denk dat omdat eigenlijk nu de Jong al telkens wat vaker laat zien dat hij niet op het middenveld moet staan, er wel een verandering komt.. Alleen het grootste probleem tegen vvv was gewoon de links back positie.. En eigenlijk ook de rechts back positie(van der wiel was veel te traag) Het grote probleem tegen VVV was de inzet en instelling waarmee spelers blijkbaar nog steeds het veld in gaan, al had de Boer de gehele bank in de basis gezet moet je nog met 0-3 van het veld stappen. Iedere speler in onze selectie is beter dan hun allerbeste speler, die gasten moeten gewoon eens werken voor hun geld.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:12 schreef remco k het volgende:[..] Het grote probleem tegen VVV was de inzet en instelling waarmee spelers blijkbaar nog steeds het veld in gaan, al had de Boer de gehele bank in de basis gezet moet je nog met 0-3 van het veld stappen. Iedere speler in onze selectie is beter dan hun allerbeste speler, die gasten moeten gewoon eens werken voor hun geld.. Over die instelling heb ik het gistere ook al 20 keer gehad.. Ze verloren elk duel en zoals de Boer ook al aangaf.. Blind leek gewoon bang voor de snelheid van musa.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:19 schreef freakie het volgende:[..] Over die instelling heb ik het gistere ook al 20 keer gehad.. Ze verloren elk duel en zoals de Boer ook al aangaf.. Blind leek gewoon bang voor de snelheid van musa.. Ook al is je tegenstander sneller dan nog is dat geen excuus. Dan moet je er korter opzitten of juist wat meer ruimte geven dan moet een speler als Blind aan kunnen voelen. Zijn vader was ook niet de snelste maar was oh zo slim en stond gewoon altijd goed. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik snap ook weinig van de instelling gister gingen als stel mietjes de duels in, ik zou ze boete van 2 weken geen loon geven gewoon om te laten zien dat dit onacceptabel is. En blind had die musa gwoon een trap tegen zen poten aan moeten geven als die toch bang was! Maar ffe vraagje is die musa geen goeie 2de spits voor ajax? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:51 schreef Brandje het volgende:[..] Ook al is je tegenstander sneller dan nog is dat geen excuus. Dan moet je er korter opzitten of juist wat meer ruimte geven dan moet een speler als Blind aan kunnen voelen. Zijn vader was ook niet de snelste maar was oh zo slim en stond gewoon altijd goed. T ging mij niet om wie er sneller is.. Maar om dat blind bang was voor de snelheid van musa.. Musa is de enige speler van vvv die goed is.. Blind is een prima speler maar op de centrale positie.. Als je weet dat musa snel is en dat blind dat niet aankan moet je dat ook niet proberen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:58 schreef freakie het volgende:[..] T ging mij niet om wie er sneller is.. Maar om dat blind bang was voor de snelheid van musa.. Musa is de enige speler van vvv die goed is.. Blind is een prima speler maar op de centrale positie.. Als je weet dat musa snel is en dat blind dat niet aankan moet je dat ook niet proberen.. Wat ik ermee wil zeggen is dat wanneer je weet dat je trager bent je het op een andere manier moet oplossen. Desnoods gaat die gozer de eerste minuut over de boarding maar dit kan gewoon niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:51 schreef Brandje het volgende:[..] Ook al is je tegenstander sneller dan nog is dat geen excuus. Dan moet je er korter opzitten of juist wat meer ruimte geven dan moet een speler als Blind aan kunnen voelen. Zijn vader was ook niet de snelste maar was oh zo slim en stond gewoon altijd goed. De rudekking die Vertonghen zou moeten geven was ook van een bedroevend nivo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:51 schreef marius het volgende:ik snap ook weinig van de instelling gister gingen als stel mietjes de duels in, ik zou ze boete van 2 weken geen loon geven gewoon om te laten zien dat dit onacceptabel is. En blind had die musa gwoon een trap tegen zen poten aan moeten geven als die toch bang was! Maar ffe vraagje is die musa geen goeie 2de spits voor ajax? Ik weet niet of je gister gekeken hebt, maar Musa is een buitenspeler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 13:10 schreef Brandje het volgende:[..] Wat ik ermee wil zeggen is dat wanneer je weet dat je trager bent je het op een andere manier moet oplossen. Desnoods gaat die gozer de eerste minuut over de boarding maar dit kan gewoon niet. Dat klopt inderdaad, blind had best eens aan de noodrem mogen trekken.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja en dat was het probleem dat durfde blind niet.. En een anita zou hoe klein hij ook is zijn tegenstander nooit naar binnen laten gaan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben dom......lees die namen eens:janssen,eriksen,lodeiro,serero,anita,enoh....... en wat doet frank?????siem de jong blijven opstellen..........ik ben er echt alweer klaar meeman...... en ze moeten gewoon matavz halen nu........... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 14:16 schreef freakie het volgende:[..] Ja en dat was het probleem dat durfde blind niet.. En een anita zou hoe klein hij ook is zijn tegenstander nooit naar binnen laten gaan.. Dat is ook niet waar want Anita werd in het begin op de back positie ook aan alle kanten voorbij gelopen, zeker binnendoor.. Beide spelers horen daar gewoon niet te spelen, Boilesen is wel een echte back en behoort daar gewoon te spelen.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 17:20 schreef joduh het volgende:ik ben dom......lees die namen eens:janssen,eriksen,lodeiro,serero,anita,enoh....... en wat doet frank?????siem de jong blijven opstellen..........ik ben er echt alweer klaar meeman...... en ze moeten gewoon matavz halen nu........... matavs komt na eindhoven |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 09:23 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat ze zo kijken, ik denk dat ze voor beide posities een maximum hebben gesteld.. Misschien wel,hoop in ieder geval dat ze vrij snel een spits en keeper vastleggen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ik had het niet tegen jou pisvlek...optiefen naar je eigen forum ....naar die andere 3 pisboeren die er komen....... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 10:00 schreef Brandje het volgende:Zolang de Boer met Siem de Jong op het middenveld blijft spelen en Janssen als meest verdigende middenvelder dan word je dus geen kampioen. Eens Brandje, het wordt tijd dat de Boer het elftal goed wegzet! Als PSV Matavs haalt en ze voetballen zoals gistermiddag dan zijn ze onze concurrent voor het kampioensschap. Die Derijcke vind ik ook een hele goede aanwinst. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij is Blind centraal in zijn element opkomend voetballend prima,maar zet hem back dan wordt hij onzeker als linksback moet Frankie echt kiezen voor Boilissen en in het centrum kan hij prima Blind als Standin gebruiken. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 17:20 schreef joduh het volgende:ik ben dom......lees die namen eens:janssen,eriksen,lodeiro,serero,anita,enoh....... en wat doet frank?????siem de jong blijven opstellen..........ik ben er echt alweer klaar meeman...... en ze moeten gewoon matavz halen nu........... Ajax moet echt Matavz halen helemaal nu hij dreigt naar einhoven te vertrekken. Missen toch echt 2e spits om iets te forceren wat je ook zondag zag zeg niet dat matavz 2e spits moet worden maar denk dat Frank wel weet wat hij met die 2 topspitsen kan doen en er wel een oplossing voor weet verder hoop ik dat de soap-cillessen snel afgerond wordt en dat heeft ajax met matavz en cillessen de beste selectie om kampioen te worden. Wat ze eigenlijk zonder die 2 al hebben. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
toch echt matavz halen perfecte ajax spits en boren we dan psv door de neus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man, meer dan 20 miljoen uitgeven en weer geen kampioen worden... Oei wat gaat er dan allemaal in Eindhoven gebeuren zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal wel moeten, we hebben deze week nog en dan is het voorbij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat Matavsz 100% zeker niet halen, de speler is veel te duur voor Ajax en we hebben Siggie al als 1e spits gekocht.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 19:02 schreef remco k het volgende:Ajax gaat Matavsz 100% zeker niet halen, de speler is veel te duur voor Ajax en we hebben Siggie al als 1e spits gekocht.. nou dan ben ik toch eens heel benieuwd wie wel dan....tis toch bedroevend dat nu voor het derde jaar op rij je als club als ajax geen twee fatsoenlijke spitsen in je selectie hebt? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
lees wel eentje nu...maar geen tweede... |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Precies gewoon halen als ajax de beste club ooit uit Nederland ben je het haast verplicht om 2 topspitsen in huis te hebben en moet je 2e spits beter zijn dan de spitsen van subtoppers misschien zonde om een goede tweede spits op de bank te zetten maar ajax wil toch terug naar de europese top dan zullen dit soort gevallen moeten plaatsvinden |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
altijd wel blessures en schorsingen helemaal met champions l. terwijl je miss. ook wel met 2 spitsen kan spelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 18:44 schreef nora het volgende:Volgens mij is Blind centraal in zijn element opkomend voetballend prima,maar zet hem back dan wordt hij onzeker als linksback moet Frankie echt kiezen voor Boilissen en in het centrum kan hij prima Blind als Standin gebruiken. Blind gewoon in een deal met Matavs gebruiken, bij Groningen is blind beter op zijn plaats moet onder de vleugels van zijn vader uit. Het is niemand ontgaan dat Blind veel te onzeker is, wil iemand een centrale verdediger of een back die onzeker is ????? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 19:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind gewoon in een deal met Matavs gebruiken, bij Groningen is blind beter op zijn plaats moet onder de vleugels van zijn vader uit. Het is niemand ontgaan dat Blind veel te onzeker is, wil iemand een centrale verdediger of een back die onzeker is ????? ajax moet gewoon van de miljoenen van suarez,cl inkomsten....10 procent daarvan(3.7miljoen)een SPITS KOPEN..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en van t geld van steek(6miljoen) een keeper.....en niet 1.7 miljoen bieden en dan 2.1 miljoen.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
iedere keer dat gezeik rond die transferdatum...het brengt toch rust als je je selectie zoveel mogelijk rond hebt?denkt ajax nou echt dat ze op 31 augustus de hoofdprijs krijgen? |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Gewoon een keer investeren en dan is matavz de beste keus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn er nu echt mensen die denken dat Ajax het zich kan veroorloven om een speler als Sigthorson of Matavzs op de bank te houden?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 11:40 schreef remco k het volgende:[..] Het rare is, dat Janssen dan de rol van Busquets moet spelen, en dat kan hij gewoon niet, Busquets is wel degelijk een keiharde breker als het nodig is, Janssen kan helemaal niet verdedigen, dat is niks ten nadele van Theo want hij heeft wel de kwaliteiten die nodig zijn op de plek van de Jong. Anita is een soort van Busquets maar dan heel klein..:-) Hij kan een tegenstander bikkelhard aanpakken en 90 minuten uitschakelen, maar hij heeft ook het voetballende vermogen om een bal 1 keer door te spelen op het juiste been bij een medespeler. Een middenveld met Anita als controleur en Janssen en Erikssen daarvoor lijkt mij ideaal, De Jong als reserve 9 en Serrero/Lodeiro als invallers voor Eriksen en Theo. In de wedstrijden waar het net aan is kan je dan 2 0minuten voor tijd Enoh brengen voor Eriksen of Theo om wat meer verdedigende power op het veld te krijgen.. Ik kan niet begrijpen dat de Boer dit nog niet inziet.. Eens, ik kan ook niet begrijpen dat de Boer dit nog steeds niet inziet! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 12:12 schreef remco k het volgende:[..] Het grote probleem tegen VVV was de inzet en instelling waarmee spelers blijkbaar nog steeds het veld in gaan, al had de Boer de gehele bank in de basis gezet moet je nog met 0-3 van het veld stappen. Iedere speler in onze selectie is beter dan hun allerbeste speler, die gasten moeten gewoon eens werken voor hun geld.. Ook hier ben ik het mee eens! |
|
|
|