|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 17:20 schreef joduh het volgende:ik ben dom......lees die namen eens:janssen,eriksen,lodeiro,serero,anita,enoh....... en wat doet frank?????siem de jong blijven opstellen..........ik ben er echt alweer klaar meeman...... en ze moeten gewoon matavz halen nu........... Eens Joduh! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:03 schreef remco k het volgende:Zijn er nu echt mensen die denken dat Ajax het zich kan veroorloven om een speler als Sigthorson of Matavzs op de bank te houden?? Ajax de boer prefereert voor iedere basisspeler een gelijkwaardige speler op de bank te hebben. Soms heb je kracht en inzet(Sigthorsson)nodig en soms heb je een meer meevoetballende technicus als spits nodig, ligt er gewoon aan wie de tegenstander is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax de boer prefereert voor iedere basisspeler een gelijkwaardige speler op de bank te hebben. Soms heb je kracht en inzet(Sigthorsson)nodig en soms heb je een meer meevoetballende technicus als spits nodig, ligt er gewoon aan wie de tegenstander is. Zo is het niet helemaal, want dat zou Ajax vele miljoenen kosten, een waardige vervanger moet op iedere positie wel aanwezig zijn, en ik blijf gewoon volhouden dat Siem een hele goede spits kan worden, daar heeft hij alle eigenschappen voor in huis.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer ziet in Siem geen echte reservespits anders is hij niet op zoek naar een tweede spits. Ozbiliz kan mij wel bekoren alleen is die blessuregevoelig. Denk dat Matavs voor ong. 8 miljoen te duur is voor Ajax, toch gaan ze nog wel een paar miljoen uitgeven anders hadden ze net zo goed Castillion op de bank gehouden. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 21:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer ziet in Siem geen echte reservespits anders is hij niet op zoek naar een tweede spits. Ozbiliz kan mij wel bekoren alleen is die blessuregevoelig. Denk dat Matavs voor ong. 8 miljoen te duur is voor Ajax, toch gaan ze nog wel een paar miljoen uitgeven anders hadden ze net zo goed Castillion op de bank gehouden. te duur? waarschijnlijk word hamdoui voor 5 miljoen verkocht....moet kunnen dan toch? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja interessant ineens! Landskampioen Lille heeft belangstelling voor onze Hamlap en kan die 5 miljoen makkelijk ophoesten vanwege dat Gervinho naar Arsenal is vertrokken voor 12 miljoen. Als El Hamdaoui snel wordt verkocht zie ik nog wel mogelijkheden maar dan moet er nu al contact worden gezocht met Nijland anders gaan die boeren zeer zeker met Matavs sleeen. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: zo jij hebt je ook een tijdje niet laten zien |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
nope,was een beetje druk:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door bahbah -- |
|
|
|
|
Coyootje
|
|
|
Het lijkt me een geweldig idee als Ajax Matavz haalt, alleen ben ik bang dat ze wederom niet standvastig genoeg zijn... Ze zijn te bang om hier veel geld voor uit te geven, maar ik weet zeker dat Tim het waard is. Al halen ze hem deels ook nog om PSV lastig te vallen... Ik denk zelfs dat Matavz er beter aan zou doen om voor Ajax te kiezen zodra de keus er is. Dit zou goed zijn voor zowel zijn ontwikkeling als voor zijn bekendheid, Ajax is immers nog altijd bekender dan Psv. Dus kom op Ajax, laat je van je goede kant zien en besteed een deel van het geld van Suarez aan de komst van Matavz... Doe het voor het te laat is!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:[..] Zo is het niet helemaal, want dat zou Ajax vele miljoenen kosten, een waardige vervanger moet op iedere positie wel aanwezig zijn, en ik blijf gewoon volhouden dat Siem een hele goede spits kan worden, daar heeft hij alle eigenschappen voor in huis.. Weet je nog Remco ?
quote: Op zondag 14 augustus 2011 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
[..]
Matavs is als tweede spits te duur, maar is geen kapitaalsvernietiging. Hij brengt over 2 jaar minimaal het tweevoudige op als Ajax hem nu zou kopen. Bij Ajax scoort hij nl. nog meer omdat er betere voetballers naast hem staan krijgt hij meer ballen toegespeeld. Hij creeert dan nog mer kansen. Vindt het nog steeds jammer dat ze hem niet hebben binnen gehaald als eerste spits want hij staat er direct. Kolbeinn is natuurlijk ook niet verkeerd alleen zullen we iets meer geduld moeten hebben voordat hij het niveau Matavs bereikt. (hoop dat hij dat niveau ooit haalt!) Maar misschien missen we dit jaar wel de boot in de C.L. omdat Kolbeinn nog niet zo ver is!Voordeel wat betreft Sigthorsson: is later voor het 5 voudige te verkopen.
Kanu en Kluivert speelden ook samen in dezelfde selectie, we hadden goud in handen.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Volgens mij heeft het niets met slagvaardigheid te maken. Ajax had als één van de weinige clubs al vroeg hun selectie compleet. Alleen Sightorsson duurde even en nu de 2de keeper. Maar het komt op mij over alsof ze bewust deze keuzes hebben gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kanu en Kluivert speelden ook samen in dezelfde selectie, we hadden goud in handen.. reactie van jou remco!
Weet je hebt nog gelijk ook, dus een paar miljoen meer en het helpt je verder in Europa toch ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 22:38 schreef PSVMocro het volgende:[..] Volgens mij heeft het niets met slagvaardigheid te maken. Ajax had als één van de weinige clubs al vroeg hun selectie compleet. Alleen Sightorsson duurde even en nu de 2de keeper. Maar het komt op mij over alsof ze bewust deze keuzes hebben gemaakt. Selectie is nog lang niet compleet want Ajax is nog steeds op zoek naar een tweede keeper en tweede spits ondertussen is PSV slagvaardig spelers aan het binnen halen. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 19:00 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, meer dan 20 miljoen uitgeven en weer geen kampioen worden... Oei wat gaat er dan allemaal in Eindhoven gebeuren zeg.. haha let maar op pik |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
jemig bij psv zijn ze allemaal in de zevende hemel omdat ze een paar spelers hebben die het voetballen net iets leuker maakt dan het was... en jij eindhovendsepsv1 let jij maar op wat er met psv gaat gebeuren als er geen geld binnen komt van prijzen er staat nog lang geen team!! jullie spelen belabberd slecht en zijn over een paar jaar failiet!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Selectie is nog lang niet compleet want Ajax is nog steeds op zoek naar een tweede keeper en tweede spits ondertussen is PSV slagvaardig spelers aan het binnen halen. De basis wel, daar was De Boer ook tevreden over. Zoals jij zelf al aangeeft een 2de spits en een 2de keeper. Dat heeft verder niet direct invloed op het basiselftal wat al vroeg compleet was en de gehele voorbereiding kon samenspelen. Het is meer om de boel op te vangen bij blessures, schorsingen en wat gezonde concurrentie. PSV moet nog een 1ste spits halen, dus hoezo slagvaardig? Als PSV qua basiselftal compleet is, dan is de competitie alweer 4 speelronden verder. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Flikker lekker op naar je eigen forum nachtkaarslampje |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 22:38 schreef PSVMocro het volgende:[..] Volgens mij heeft het niets met slagvaardigheid te maken. Ajax had als één van de weinige clubs al vroeg hun selectie compleet. Alleen Sightorsson duurde even en nu de 2de keeper. Maar het komt op mij over alsof ze bewust deze keuzes hebben gemaakt. Ben ik met je eens. PSV heeft de laatste weken veel goede eredivisiespelers binnengehaald. Spelers die vorig seizoen bij de subtop zeer goed gevoetbald hebben. Nu moet PSV maar hopen dat die spelers dat dit seizoen op een iets hoger niveau kunnen continueren. Plus het feit dat het ook nog een team moet worden. Rutte en de technische leiding nemen wel veel risico's met deze bij elkaar toch wel dure aankopen. Dit is nu juist het beleid wat Ajax van zich af aan het gooien is, door spelers in een eerdere stadium binnen te halen en desnoods nog 1 á 2 jaar in het 2de elftal te laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Weet je nog Remco ? quote: Op zondag 14 augustus 2011 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende: [..] Matavs is als tweede spits te duur, maar is geen kapitaalsvernietiging. Hij brengt over 2 jaar minimaal het tweevoudige op als Ajax hem nu zou kopen. Bij Ajax scoort hij nl. nog meer omdat er betere voetballers naast hem staan krijgt hij meer ballen toegespeeld. Hij creeert dan nog mer kansen. Vindt het nog steeds jammer dat ze hem niet hebben binnen gehaald als eerste spits want hij staat er direct. Kolbeinn is natuurlijk ook niet verkeerd alleen zullen we iets meer geduld moeten hebben voordat hij het niveau Matavs bereikt. (hoop dat hij dat niveau ooit haalt!) Maar misschien missen we dit jaar wel de boot in de C.L. omdat Kolbeinn nog niet zo ver is!Voordeel wat betreft Sigthorsson: is later voor het 5 voudige te verkopen. Kanu en Kluivert speelden ook samen in dezelfde selectie, we hadden goud in handen.. Onderstaande post is wat ik vind, wat ik als laatste poste is wat Ajax zelf aangeeft.. Ik zie hem heel graag komen, maar het gaat gewoon niet gebeuren.. Ook niet als Mounir verkocht wordt, nergens bij Ajax hoor je geluiden in die richting.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 23:02 schreef PSVMocro het volgende:[..] De basis wel, daar was De Boer ook tevreden over. Zoals jij zelf al aangeeft een 2de spits en een 2de keeper. Dat heeft verder niet direct invloed op het basiselftal wat al vroeg compleet was en de gehele voorbereiding kon samenspelen. Het is meer om de boel op te vangen bij blessures, schorsingen en wat gezonde concurrentie. PSV moet nog een 1ste spits halen, dus hoezo slagvaardig? Als PSV qua basiselftal compleet is, dan is de competitie alweer 4 speelronden verder. Het basiselftal vormt zich meestal pas na een aantal competitiewedstrijden. Vooral wanneer de resultaten minder zijn wordt het basiselftal aangepast. Dit gegeven moet vooral bij jullie bekend zijn. Jullie zijn heel slagvaardig bezig spelers binnen te halen voor vele miljoenen. Die slagvaardigheid is te benijden aleen betreft het spelers die bij ons de bank nog niet halen. Succes met het halen van jullie 1e spits hoop dat hij van Marokkaanse afkomst is. Wij vreten die lap ham met huid en haar op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het basiselftal vormt zich meestal pas na een aantal competitiewedstrijden. Vooral wanneer de resultaten minder zijn wordt het basiselftal aangepast. Dit gegeven moet vooral bij jullie bekend zijn. Jullie zijn heel slagvaardig bezig spelers binnen te halen voor vele miljoenen. Die slagvaardigheid is te benijden aleen betreft het spelers die bij ons de bank nog niet halen. Succes met het halen van jullie 1e spits hoop dat hij van Marokkaanse afkomst is. Wij vreten die lap ham met huid en haar op! Mertens zou ik toch wel graag willen hebben hoor, Matavsz wil jij ook graag hebben, en verder misstaan Wijnaldum en Strootman ook niet bepaald, nee sorry maar al deze spelers zouden ook bij ons gewoon spelen of 12e of 13e man zijn.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 23:36 schreef remco k het volgende:[..] Onderstaande post is wat ik vind, wat ik als laatste poste is wat Ajax zelf aangeeft.. Ik zie hem heel graag komen, maar het gaat gewoon niet gebeuren.. Ook niet als Mounir verkocht wordt, nergens bij Ajax hoor je geluiden in die richting.. Je hoort helaas in die richting geen geluiden nee. Ben benieuwd waar ze straks mee aankomen, denk toch dat er een tweede spits komt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 23:52 schreef remco k het volgende:[..] Mertens zou ik toch wel graag willen hebben hoor, Matavsz wil jij ook graag hebben, en verder misstaan Wijnaldum en Strootman ook niet bepaald, nee sorry maar al deze spelers zouden ook bij ons gewoon spelen of 12e of 13e man zijn.. Wat betreft die aankopen van PSV dat die van tweede garnituur zijn was meer als een ...opmerking richting PSVMocro. Mertens had idd niet bij ons misstaan maar goed de Boer koos voor Boerrigter die het bij ons ook niet verkeerd doet. Matavs is nog geen PSVer, zie hem idd graag naar ons komen, jij overigens ook heej kerel. Wijnaldum zou bij ons Eriksen moeten verdringen nou dat zie ik niet gebeuren. Strootman als verdedigende middenvelder sla ik iets hoger aan als Anita want ik vind dat Theo aanvallend moet staan. Dus je hebt gelijk ze zouden bij ons spelen of 12e of 13e man zijn. |
|
|
|
|
Ajaxfan for life!
|
|
|
Weet nu al wat er gaat gebeuren: PSV gaat met het geld dat ze van allerlei duistere bronnen hebben Matavz kopen en Ajax komt straks aankakken met een of andere drollenvanger die geen goal maakt in 15 wedstrijden o.i.d. Kom op Ajax, wees asljblieft verstandig en doe tenminste een poging om met PSV te concurreren. Als PSV nu ook Matavz nog koopt en het elftal gaat om een of andere misterieuze reden plotsklaps draaien, zijn ze met de winterstop al dik eerste... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 23:12 schreef baco74 het volgende:[..] Ben ik met je eens. PSV heeft de laatste weken veel goede eredivisiespelers binnengehaald. Spelers die vorig seizoen bij de subtop zeer goed gevoetbald hebben. Nu moet PSV maar hopen dat die spelers dat dit seizoen op een iets hoger niveau kunnen continueren. Plus het feit dat het ook nog een team moet worden. Rutte en de technische leiding nemen wel veel risico's met deze bij elkaar toch wel dure aankopen. Dit is nu juist het beleid wat Ajax van zich af aan het gooien is, door spelers in een eerdere stadium binnen te halen en desnoods nog 1 á 2 jaar in het 2de elftal te laten spelen. Maar dat kan alleen als je al een goed fundament hebt. Het elftal waarmee Ajax kampioen is geworden moest tot dusver alleen afscheid nemen van Stekelenburg en De Zeeuw. Voor De Zeeuw was Janssen al binnengehaald en Vermeer was de natuurlijke opvolger van Stekelenburg. Misschien een beetje dom om Castillion te verhuren en dan pas op zoek te gaan naar een 2de spits. Beter koop je een 2de spits en verhuur je daarna zo een jongen.
Ajax zat in een andere fase, dan PSV. Nu wordt er gedaan alsof PSV jaarlijks zoveel geld in de ploeg pompt dat is onzin. Dit is een uitschieter, net zoals Ajax onder Van Basten 36 miljoen had uitgegeven. Eens in de zoveel tijd biedt die mogelijkheid zich aan en vraagt de selectie er ook om.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 00:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat betreft die aankopen van PSV dat die van tweede garnituur zijn was meer als een ...opmerking richting PSVMocro. Mertens had idd niet bij ons misstaan maar goed de Boer koos voor Boerrigter die het bij ons ook niet verkeerd doet. Matavs is nog geen PSVer, zie hem idd graag naar ons komen, jij overigens ook heej kerel. Wijnaldum zou bij ons Eriksen moeten verdringen nou dat zie ik niet gebeuren. Strootman als verdedigende middenvelder sla ik iets hoger aan als Anita want ik vind dat Theo aanvallend moet staan. Dus je hebt gelijk ze zouden bij ons spelen of 12e of 13e man zijn. Die eerste opmerking is een beetje jammer. Geef gewoon jouw mening. Je hoeft het niet negatiever te brengen, omdat je het tegen mij hebt.
Wijnaldum had bij Ajax op de plek van Siem De Jong gespeeld.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 01:53 schreef Ajaxfan for life! het volgende:Weet nu al wat er gaat gebeuren: PSV gaat met het geld dat ze van allerlei duistere bronnen hebben Matavz kopen en Ajax komt straks aankakken met een of andere drollenvanger die geen goal maakt in 15 wedstrijden o.i.d. Kom op Ajax, wees asljblieft verstandig en doe tenminste een poging om met PSV te concurreren. Als PSV nu ook Matavz nog koopt en het elftal gaat om een of andere misterieuze reden plotsklaps draaien, zijn ze met de winterstop al dik eerste... Duistere bronnen? haha PSV heeft het geld niet van de Camorra family.
Volgens mij krijg je geen prijs als je met de winterstop dik eerste staat. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Psv Mocro heeft gewoon gelijk jongens. Met Matavs heeft psv gewoon een kampioen waardig team. Twente heeft zoals verwacht weer een goed team. En ons Ajax zou, als wij zo blijven spelen (met Janssen op deze positie), nog vele punten laten liggen. We hebben, zoals tegen vvv, een echt breekijzer nodig. Soms als de wedstrijd erom vraagt moet je maar even on-Ajax spelen. We hebben iemand nodig die oorlog maakt in de 16 meter. Geen Siem als 2de spits, kom op zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Psv moeten we niet ophemelen alsof die nou zo'n goed beleid voeren, ik heb het liefst dat die ballentent hier helemaal niet wordt besproken. Het lijkt godverdomme wel of we in alle topics over die lampies moeten praten, pleur lekker op naar hun forum dan en ga fijn meekletsen over hoe slagvaardig ze wel niet zijn....
AFCA is onze club, wij zijn net kampioen geworden en hebben *** fucking DIKKE sterren op de borst! Niet hun, WIJ!
Dus vertrouwen in De Boer en zn staf.
OPZOUTEN NOU MET DIE BOEREN! |
|
|
|
|
Coyootje
|
|
|
Als ze per se een breekiijzer nodig hebben, zoals geopperd door eindhovense ajaxfan, zou het dan verstandig zijn om Vennegoor of Hesselink te halen als Matavz naar PSV gaat? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 10:34 schreef Coyootje het volgende:Als ze per se een breekiijzer nodig hebben, zoals geopperd door eindhovense ajaxfan, zou het dan verstandig zijn om Vennegoor of Hesselink te halen als Matavz naar PSV gaat? Nou of VoH op zijn leeftijd nog de capaciteiten heet weet ik niet, maar wel zo'n type. Hetzelfde geldt voor Sibon. Ook te oud, maar wel eentje die de wedstrijd open kon breken, wanneer het even niet liep. Ik kan me nog herrinneren dat NAC op bepaalde momenten Penders in de spits zetten, om iets te forceren. Soms ook nog met succes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Op dinsdag 23 augustus 2011 - 00:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
[..]
Wat betreft die aankopen van PSV dat die van tweede garnituur zijn was meer als een ...opmerking richting PSVMocro. Mertens had idd niet bij ons misstaan maar goed de Boer koos voor Boerrigter die het bij ons ook niet verkeerd doet. Matavs is nog geen PSVer, zie hem idd graag naar ons komen, jij overigens ook heej kerel. Wijnaldum zou bij ons Eriksen moeten verdringen nou dat zie ik niet gebeuren. Strootman als verdedigende middenvelder sla ik iets hoger aan als Anita want ik vind dat Theo aanvallend moet staan. Dus je hebt gelijk ze zouden bij ons spelen of 12e of 13e man zijn.
PSVmocro: Die eerste opmerking is een beetje jammer. Geef gewoon jouw mening. Je hoeft het niet negatiever te brengen, omdat je het tegen mij hebt.
Wijnaldum had bij Ajax op de plek van Siem De Jong gespeeld.
Je hebt wel gelijk wat die eerste zin betreft(zal ik niet meer doen of ik moet het menen) Wijnaldum zou dan op de plek van Janssen komen te staan want het duurt niet lang meer en dan zit Siem terecht op de bank. Ik vind Janssen beter dan Wijnaldum dus die zou op de bank belanden. Ziet er wel speels uit wat Wijnaldum doet maar heeft nu nog te weinig rendement. |
|
|
|
|
Coyootje
|
|
|
Weet er iemand nog zo'n soort speler, maar eentje die wat jonger is?? Ik kan er namelijk zo snel geen bedenken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 08:22 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Psv Mocro heeft gewoon gelijk jongens. Met Matavs heeft psv gewoon een kampioen waardig team. Twente heeft zoals verwacht weer een goed team. En ons Ajax zou, als wij zo blijven spelen (met Janssen op deze positie), nog vele punten laten liggen. We hebben, zoals tegen vvv, een echt breekijzer nodig. Soms als de wedstrijd erom vraagt moet je maar even on-Ajax spelen. We hebben iemand nodig die oorlog maakt in de 16 meter. Geen Siem als 2de spits, kom op zeg. Ze gaan wel meedoen die lampjes, en je hebt gelijk wat betreft Janssen zijn positie en de 2e spits die Ajax moet aantrekken want Siem is helemaal geen spits en dat vindt De Boer ook. Dus komop Ajax! |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
wat een lulpraat Huntelaar !!! je had scout moeten worden maar dan wel bij fc Bal op het Dak |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 09:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Psv moeten we niet ophemelen alsof die nou zo'n goed beleid voeren, ik heb het liefst dat die ballentent hier helemaal niet wordt besproken. Het lijkt godverdomme wel of we in alle topics over die lampies moeten praten, pleur lekker op naar hun forum dan en ga fijn meekletsen over hoe slagvaardig ze wel niet zijn.... AFCA is onze club, wij zijn net kampioen geworden en hebben *** fucking DIKKE sterren op de borst! Niet hun, WIJ! Dus vertrouwen in De Boer en zn staf. OPZOUTEN NOU MET DIE BOEREN! Helemaal 100% eens!! Waarom fucking praten over een tegenstander. Wij zijn AJAX!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie verkoopt er nu lulpraat ? Kom zelf met zinnige ideeen dan sukkel |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
ik verkoop het niet je krijgt het van me. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
siem speelde vorig jaar toch goed in de spits, en de boer ziet nu ook wel in dat enoh of anita in de basis moeten omdat jansen naar voren moet spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Laat komen dan lamlul |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Serero Janssen
Eriksen
zo moet je op het middenveld spelen ruimte voor opkomende vertonghen en alderweireld en tevens speelt janssen meer op linkshalf meer naar voren
Voorin gewoon met de miljoenen die ajax waarschijnlijk voor el ham. beurt uitgeven aan matavz zou echt zeer zeer jammer zijn als hij naar psv vertrekt dus ga de concurrentie aan denk dat matavz eerder voor ajax kiest dan voor psv mede dankzij champions l. en gewoon de beste club uit NL. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Waarom zouden we weer miljoenen gaan uitgeven aan een spits waarvan je maar moet afwachten of ie het waarmaakt? Het is niet volgens het rapport die ergens in de kast ligt. Ajax heeft vorig seizoen ook een spits gekocht voor miljoenen die nu uitgekotst word! Laten we eens kappen met dat kopen en het intern oplossen. Siem is een goeie stand-in voor Sightorsson. Hij heeft ons notabene het kampioenschap gebracht in de spits! Ozbiliz zou er ook nog kunnen spelen, terwijl Castillion ook nog een gegadigde was.
Bovendie moeten we niet naar Psv kijken. Laat ze lekker hun gang gaan daar in Eindhoven. Wij hoeven niet bang te zijn voor de Eindhovenaren, want met deze selectie die Ajax tot zijn beschikking heeft, moet AJAX Psv en Twente voorblijven in de competitie! |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
stuntelaar je praat vaak met de Boer is niet. je ngeloofd er zelf nog in ook dat is helemaal erg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 12:45 schreef alibabba het volgende:Waarom zouden we weer miljoenen gaan uitgeven aan een spits waarvan je maar moet afwachten of ie het waarmaakt? Het is niet volgens het rapport die ergens in de kast ligt. Ajax heeft vorig seizoen ook een spits gekocht voor miljoenen die nu uitgekotst word! Laten we eens kappen met dat kopen en het intern oplossen. Siem is een goeie stand-in voor Sightorsson. Hij heeft ons notabene het kampioenschap gebracht in de spits! Ozbiliz zou er ook nog kunnen spelen, terwijl Castillion ook nog een gegadigde was. Bovendie moeten we niet naar Psv kijken. Laat ze lekker hun gang gaan daar in Eindhoven. Wij hoeven niet bang te zijn voor de Eindhovenaren, want met deze selectie die Ajax tot zijn beschikking heeft, moet AJAX Psv en Twente voorblijven in de competitie! Amen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:06 schreef Mathieu het volgende:stuntelaar je praat vaak met de Boer is niet. je ngeloofd er zelf nog in ook dat is helemaal erg. ssssssst.. Mondje dicht.. Als je blind bent en je programma niet goed werkt, hoef je niet zo te gaan schelden.. Bek dicht en lekker oprotten hier.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik heb van jou helemaal nog niets gelezen als aleen afgeven op mij. Wanneer ga je eens lezen want ik ben het met de opstelling van De Boer niet vaak eens. Je geeft alleen maar laf op mij af. Ik ben benieuwd naar jouw voetbalinzicht maar dat zal jij wel niet hebben Adieu Mathieu! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik heb van jou helemaal nog niets gelezen als aleen afgeven op mij. Wanneer ga je eens lezen want ik ben het met de opstelling van De Boer niet vaak eens. Je geeft alleen maar laf op mij af. Ik ben benieuwd naar jouw voetbalinzicht maar dat zal jij wel niet hebben Adieu Mathieu! Voetbalin(zicht) heeft hij niet denk ik.. |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
Hoi Je taal word al wat beter. wet je ik ben jeugdtrainer D1 geweest bij PSV,nu ben ik werkzaam bij FC Groningen.dus ik weet waar ik over praat.ik val Ajax niet af,nee ik erger mij aan mensen die onzin schrijven. ik ben absoluut geen beter weter. ik heb zelfs nog in Amsterdam gewoond, en was soms ook suporter van Ajax. ik ken Ajax redelijk goed ook sommige van de techn staff. lees wat hier onder staat heb jij geschreven ONZIN Je hebt wel gelijk wat die eerste zin betreft(zal ik niet meer doen of ik moet het menen) Wijnaldum zou dan op de plek van Janssen komen te staan want het duurt niet lang meer en dan zit Siem terecht op de bank. Ik vind Janssen beter dan Wijnaldum dus die zou op de bank belanden. Ziet er wel speels uit wat Wijnaldum doet maar heeft nu nog te weinig rendement. |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
Siem op de bank nee ja mischien thuis voor de tv. en Jansen is een totaal andere speler als Wijnaldum. de laatste heeft veel meer techniek en voetballend vermogen als Jansen,die het van inzicht en kracht moet hebben tactisch is Wijnaldum beter en doel gerichter. Jansen voor zijn formidable trap en uitstraling.En Siem moet je lekker laten voetballen laten staan hij scoord altijd. |
|
|
|
|
Mathieu
|
|
|
quote: GGZ taal kramen jullie uit. de moderator moest hier maar eens werk van maken.
jullie zijn geen 020 supporters maar een stelletje meloten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:57 schreef Mathieu het volgende:Siem op de bank nee ja mischien thuis voor de tv. en Jansen is een totaal andere speler als Wijnaldum. de laatste heeft veel meer techniek en voetballend vermogen als Jansen,die het van inzicht en kracht moet hebben tactisch is Wijnaldum beter en doel gerichter. Jansen voor zijn formidable trap en uitstraling.En Siem moet je lekker laten voetballen laten staan hij scoord altijd. Eerst loop je allemaal af te geven en na het aandringen van Freaky en mij kom je eindelijk een x met jouw inzicht in deze, ben het hier niet mee eens maar ik laat je wel in je waarde. Wij hebben echter geen interesse overigens wat jij allemaal aan ervaringen in de voetbalwereld heeft. Wij gaan hier over het algemeen netjes met elkaar om, niet zoals jij als een dwaas begint te reageren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:04 schreef Mathieu het volgende:[..] GGZ taal kramen jullie uit. de moderator moest hier maar eens werk van maken. jullie zijn geen 020 supporters maar een stelletje meloten. Nu ga je weer als een dwaas te keer, ga lekker asociaal te keer op het Groningen forum. Maw donder lekker op van het Ajaxforum. |
|
|
|