BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Matavz in belangstelling van Ajax'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 08 juni 2011 - 19:42
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Matavz in belangstelling van Ajax' (Boerenmacht.nl)

alibabba
 alibabba - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:06 schreef Mathieu het volgende:
stuntelaar je praat vaak met de Boer is niet. je ngeloofd er zelf nog in ook dat is helemaal erg.
Ik praat gewoon zoals ik erover denk. Daar is een forum toch voor niet?
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 12:22 schreef marius het volgende:
siem speelde vorig jaar toch goed in de spits, en de boer ziet nu ook wel in dat enoh of anita in de basis moeten omdat jansen naar voren moet spelen.
Enoh in de basis?? Jij hebt echt veel verstand van voetbal zeg.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:52 schreef Mathieu het volgende:
Hoi Je taal word al wat beter.
wet je ik ben jeugdtrainer D1 geweest bij PSV,nu ben ik werkzaam bij FC Groningen.dus ik weet waar ik over praat.ik val Ajax niet af,nee ik erger mij aan mensen die onzin schrijven. ik ben absoluut geen beter weter. ik heb zelfs nog in Amsterdam gewoond, en was soms ook suporter van Ajax. ik ken Ajax redelijk goed ook sommige van de techn staff. lees wat hier onder staat heb jij geschreven ONZIN
Je hebt wel gelijk wat die eerste zin betreft(zal ik niet meer doen of ik moet het menen)
Wijnaldum zou dan op de plek van Janssen komen te staan want het duurt niet lang meer en dan zit Siem terecht op de bank.
Ik vind Janssen beter dan Wijnaldum dus die zou op de bank belanden.
Ziet er wel speels uit wat Wijnaldum doet maar heeft nu nog te weinig rendement.
Bij PSV moest je weg omdat je de Nederlandse taal niet beheerst, en dus niet kon communiceren??

Ben dan wel benieuwd wie je bent, kan ik ff je kop erbij zoeken..
Mathieu
 Mathieu - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:24   quote  deeplink  
neeeeeeee ik blijf je volgen Jack de Stuntelaar en jij mag fijn over mijn praten omdat blind ben,dat zegt genoeg over jouw. ik hoop dat je eens een keer in de spiegel kijkt en dan eens nadenkt wat je zegt. ik ben blind is erg genoeg . of is gek en geen verstand van voetbal hebben erger
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:24 schreef Mathieu het volgende:
neeeeeeee ik blijf je volgen Jack de Stuntelaar en jij mag fijn over mijn praten omdat blind ben,dat zegt genoeg over jouw. ik hoop dat je eens een keer in de spiegel kijkt en dan eens nadenkt wat je zegt. ik ben blind is erg genoeg . of is gek en geen verstand van voetbal hebben erger
Zullen we gaan stemmen??? doen we dat op het PSV forum en op het Ajax forum. Een stemronde van wie wij vinden dat die persoon meer verstand van voetbal heeft. Jij of Jack.

Wie denk jij dat er wint..??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:24 schreef Mathieu het volgende:
Hey Adieu, heb ik gezegd dat jij blind bent ? Lees maar eens terug en nog steeds zeg ik niet dat jij blind bent.

Het is allebei niet fijn maar blind zijn lijkt me verschrikkelijk want dan mis ik het spelletje wat Ajax speelt, Adieu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door Jack Huntelaar --
joduh
 joduh - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:19   quote  deeplink  
zit ik wel in het goede forum????????????????
freakie
 freakie - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:19 schreef joduh het volgende:
zit ik wel in het goede forum????????????????
Mmm vraag ik me nu ook af.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Matavz in belangstelling van Ajax'

0.0077199