BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 8 miljoen voor de Zeeuw

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:09 schreef alphenaar1951 het volgende:
Gezien zijn leeftijd wordt hij niet meer beter. Strooman als alternatief voor dat bedrag kopen. SWordt steeds beter
Over wie haak jij nu in ?
nora
 nora - woensdag 22 juni 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Strooman is niet nodig met de Zeeuw en Jansen/Lodeiro/Anita/Enoh/Eriksen heb je veruit het sterkste middenveld en kan het kampioenschap je niet ontgaan alleen nog een spits als standin de Jong/Sereno een prachtelftal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:12 schreef nora het volgende:
Strooman is niet nodig met de Zeeuw en Jansen/Lodeiro/Anita/Enoh/Eriksen heb je veruit het sterkste middenveld en kan het kampioenschap je niet ontgaan alleen nog een spits als standin de Jong/Sereno een prachtelftal.
Denk ik ook aNora!
Alleen denk ik dat Serero als aanvallende middenvelder als stand-inn voor Eriksen is aangetrokken.
Bertus123
 Bertus123 - woensdag 22 juni 2011 - 09:22   quote  deeplink  
strootman kopen... wil je met ene 6-mans middenveld gaan spelen?
De Zeeuw, Janssen, Eriksen, Serero, De Jong en Enoh
en dan als reserves
Anito, Lodeiro en strootman..

jaaaja.. strootman nu halen heeft echt geen enkele zin, gooi je alleen 9 miljoen weg.. Let maar op Serero word de revelatie van dit seizoen en ik wil lodeiro in goede doen ook nog wel eens zien! Bij uruguay speelt ie toch steeds best aardig. Alleen heeft ie bij Ajax veel pech gehad de afgelopen 2 jaar
RJ
 RJ - woensdag 22 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:57 schreef Ajx het volgende:
ik vind enoh overbodig!! die jongen past simpelweg niet bij ajax, veel te langzaam(altijd 10x raken bij balbezit)
Helaas moet ik je wel gelijk geven. Was in eerste instantie wel gecharmeerd van hem, leek als controlerende middenvelder zich goed te ontwikkelen. Totdat Frank de leiding kreeg en heel duidelijk liet zien dat Enoh opbouwend gewoon te kort komt t.o.v. zijn concurrentie.

Het is dan ook best vervelend dat we hem net een paar maanden geleden hebben vastgelegd tot 2015!!!!!
RJ
 RJ - woensdag 22 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Ik ga ervan uit dat De Zeeuw vertrekt, nu kan hij financieel een klapper maken en zich heel misschien in de kijker voor het EK spelen. Waarom het risico nemen bij Ajax op de bank te komen? Denk dat hij zelf wel aanvoelt dat Janssen, Eriksen en De Jong/Anita op het middenveld de voorkeur gaan krijgen.

Mijn ideale middenveld:
---Janssen-------Eriksen
-----------Anita--------

Reserves:
De Jong, Lodeiro & Serero

Enoh??? zal het heel zwaar krijgen.
vd Heiden zal misschien achter de hand worden gehouden wanneer vertongen vertrekt, anders verhuren, want deze jongen heeft zeker wel talent.
Sneijder ook verhuren
Bonevacia is al verhuurd
Lindgren weg
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 22 juni 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Tja, vroeg of laat moet er toch doorgeselecteerd worden gezien we nog een aantal middenvelders in de jeugd hebben lopen. En dan denk ik aan Klaassen bijvoorbeeld.

Ook hij zal komend seizoen stappen richting het eerste elftal moeten maken. En dan zit er niets anders op dan de mensen die al een lange tijd tegen de basis 11 zitten, maar niet doordrukken / doorzetten, te verhuren of zelfs te verkopen.

En dan moet je denken aan vd Heijden, Aisatti (is al verkocht toch?) Bonevacia (verhuurd aan NAC) en Enoh.

Dan vergeet ik Lodeiro nog, maar die heeft wel wat andere dingen aan zijn hoofd op dit moment.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 22 juni 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volgens mij vergeten we hier onze allernieuwste aanwinst als aanvallende middenvelder nl. onze vriend Serero, gekozen als beste voetballer van Zuid-Afrika.
Frank heeft hem niet voor niets gehaald zo vroeg al tijdens deze transferperiode!
Dit wordt misschien wel de revelatie voor het komende seizoen,is geen kleintje let maar op!
idd die was ik nog even vergeten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 8 miljoen voor de Zeeuw

0.0052719