BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Barcelona heeft "maar" 364 miljoen euro schuld

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el-loco
 el-loco - donderdag 09 juni 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Champions League-winnaar FC Barcelona maakte dit seizoen 'maar' 21 miljoen euro verlies. De totale schuldenberg van de Catalaanse topclub komt daarmee op een totaal bedrag van 364 miljoen euro. Toch weerhoudt dat de Spaanse kampioen er niet van een enorm transferoffensief te starten.

Ik vind dit te gek voor woorden. Feyenoord heeft een verlies van 20 miljoen euro en worden op de vingers getikt en mogen geen spelers aantrekken, terwijl Barcelona de winaar van het kampioenenbal een slordige 364 miljoen euro schuld heeft. Ik lees vervolgens dat Pisvee en Den bosch gementelijke steun ontvangen. Ik vind dat de Fifa.Uefa en desnoods de Europese commissie hier actie op moet ondernemen. Ik vind dit een vorm van oneerlijke concurentie wat vinden jullie???
el-loco
 el-loco - donderdag 09 juni 2011 - 16:47   quote  deeplink  
?
el-loco
 el-loco - donderdag 09 juni 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Ik word er pisnijdig van!!!
aad 64
 aad 64 - donderdag 09 juni 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Helemaal gelijk
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 09 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 16:47 schreef el-loco het volgende:
Champions League-winnaar FC Barcelona maakte dit seizoen 'maar' 21 miljoen euro verlies. De totale schuldenberg van de Catalaanse topclub komt daarmee op een totaal bedrag van 364 miljoen euro. Toch weerhoudt dat de Spaanse kampioen er niet van een enorm transferoffensief te starten.

Ik vind dit te gek voor woorden. Feyenoord heeft een verlies van 20 miljoen euro en worden op de vingers getikt en mogen geen spelers aantrekken, terwijl Barcelona de winaar van het kampioenenbal een slordige 364 miljoen euro schuld heeft. Ik lees vervolgens dat Pisvee en Den bosch gementelijke steun ontvangen. Ik vind dat de Fifa.Uefa en desnoods de Europese commissie hier actie op moet ondernemen. Ik vind dit een vorm van oneerlijke concurentie wat vinden jullie???
Er gelden andere regels voor clubs die aan dezelfde toernooien deelnemen, je zou het een soort competitie vervalsing kunnen noemen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Jhon de Beuk --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 09 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
failliet verklaren die toko. pisclubje, wat denken ze wel niet.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 09 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
daarom ben ik ook voor het niet slopen van gemeentelijke eigendommen in eindhoven en den bosch!! dus heren....sloop daar niks... zodat het oneerlijke spelletje lekker verder kan gaan!....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
dit al vaker gezegd. Als Barcelona gewoon de verplichtingen kan nakomen is er niets aan de hand. Bovendien heeft Barcelona natuurlijk ook nog heel veel kapitaal op het veld staan.

Feyenoord mag daarentegen weer meer schuld hebben dan RBC, puur om diezelfde redenen. Nou heeft Feyenoord dus nu wel moeite de verplichtingen na te komen, but you get the point.

Bovendien is de KNVB een stuk stricter met de naleving van de regels (terecht!).

De overheidssteun vind ik wel een kwalijke zaak. Clubs die er een zooitje van maken moeten in principe het ook zelf oplossen. PSV heeft de billen gebrand, nu moeten ze op de blaren zitten. Net als Feyenoord. Maar nee, de gemeente stopt er 50 miljoen in. Lekker dan als je in Eindhoven woont en niets met PSV hebt. Uberhaupt trouwens, als je niets met PSV hebt en der gaat voor zoveel overheidsgeld naar een voetbalclub. Dat moet dan wel terugbetaald worden, maar de voorwaarden zijn zo soepel...
The Q
 The Q - donderdag 09 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Ja dat is ook te loco voor woorden maar de knvb loopt gewoon voor op de rest van Europa met dat soort regels. Ik geloof dat als je nog schulden hebt in 2012 dat ook gevolgen heeft voor deelname aan Europees voetbal Ik hoop dat dat Feyenoord straks er voordeel van heeft.Maar ja als dan de locale overheid de schulden dan overneemt met de belasting centen van de burger lijkt me ook niet de bedoeling. De wereld is gewoon verziekt en Loco.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 09 juni 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

De overheidssteun vind ik wel een kwalijke zaak. Clubs die er een zooitje van maken moeten in principe het ook zelf oplossen. PSV heeft de billen gebrand, nu moeten ze op de blaren zitten. Net als Feyenoord. Maar nee, de gemeente stopt er 50 miljoen in. Lekker dan als je in Eindhoven woont en niets met PSV hebt. Uberhaupt trouwens, als je niets met PSV hebt en der gaat voor zoveel overheidsgeld naar een voetbalclub. Dat moet dan wel terugbetaald worden, maar de voorwaarden zijn zo soepel...
Waar herkennen we Velsen van? Telstar. Waar herkennen we Deventer van? Go Ahead Eagles. Waar herkennen we Veendam van? Van de plaatselijke voetbalclub. Denk jij nu werkelijk dat de gemeente er voor de lol geld instopt. Eindhoven is wereldberoemd door PSV, heel Zuid-Korea kent het als de club van Hiddink, Park en Lee, zoveel publiciteit kan een stad nooit halen door andere dingen als een voetbalcub. Daarom vind ik het logisch dat de gemeente er geld instopt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:28 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Waar herkennen we Velsen van? Telstar. Waar herkennen we Deventer van? Go Ahead Eagles. Waar herkennen we Veendam van? Van de plaatselijke voetbalclub. Denk jij nu werkelijk dat de gemeente er voor de lol geld instopt. Eindhoven is wereldberoemd door PSV, heel Zuid-Korea kent het als de club van Hiddink, Park en Lee, zoveel publiciteit kan een stad nooit halen door andere dingen als een voetbalcub. Daarom vind ik het logisch dat de gemeente er geld instopt.
dat is natuurlijk de reden. Mee eens. Desalniettemin blijft het lastig uit te leggen waarom PSV wel die steun krijgt en bijvoorbeeld Feyenoord niet. Waarom Den Bosch wel en RBC niet.

Bovendien had ik geen idee dat Telstar uit Velsen komt. Bij Deventer denk ik ook niet aan GAE. Wel aan Bertje van Marwijk. Veendam dan weer wel, net als Almere enz. Meer de clubs die de naam van hun stad/dorp ook in hun eigen naam hebben.

Ik vind het nog steeds krom, ook al hebben de gemeentes zo hun redenen ervoor. Het is vooral de willekeur die het m doet.

Bovendien was bij Eindhoven Phillips natuurlijk het uithangbord voordat PSV in the picture kwam.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juni 2011 - 17:42   quote  deeplink  
bovendien publiciteit is leuk, maar als je dat niet in Euro's weet om te zetten, dan is het nog steeds niet goed te praten.
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 17:43   quote  deeplink  
ander land, andere bond, andere competitie, andere regels
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
t gaat niet om de schulden maar om de begroting.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 juni 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:28 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Waar herkennen we Velsen van? Telstar. Waar herkennen we Deventer van? Go Ahead Eagles. Waar herkennen we Veendam van? Van de plaatselijke voetbalclub. Denk jij nu werkelijk dat de gemeente er voor de lol geld instopt. Eindhoven is wereldberoemd door PSV, heel Zuid-Korea kent het als de club van Hiddink, Park en Lee, zoveel publiciteit kan een stad nooit halen door andere dingen als een voetbalcub. Daarom vind ik het logisch dat de gemeente er geld instopt.
Jij bent gek!!
Ze kennen Eindhoven door philips!!
Dat die nu net een sportclub er bij opgericht heeft is een ander verhaal!!
Logisch dat de gemeente er geld in stopt??
Toch geld zat en er hoeft toch niet zoveel miljard bezuinigd te worden!
In Eindhoven ben je op dit moment dubbel de lul als burger die niets met pisvee heeft!
En dan ook nog eens demonstreren tegen het mindere geld voor sociale werkplaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 juni 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:28 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Waar herkennen we Velsen van? Hoogovens. Waar herkennen we Deventer van? KOEK. Waar herkennen we Veendam van? Veen/Turf. Denk jij nu werkelijk dat de gemeente er voor de lol geld instopt. Eindhoven is wereldberoemd door NEE DOOR PHILIPS], heel Zuid-Korea kent het als de club van Hiddink, Park en Lee, zoveel publiciteit kan een stad nooit halen door andere dingen als een voetbalcub. Daarom vind ik het logisch dat de gemeente er geld instopt. (ALLEEN T LAATSTE KLOPT)

Verder is t belachelijk dat PSV zo veel miljoenen krijgt en FC Eindhoven elk jaar bijna failliet gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Stylzz --
Els
 Els - donderdag 09 juni 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:28 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Waar herkennen we Velsen van? Telstar. Waar herkennen we Deventer van? Go Ahead Eagles. Waar herkennen we Veendam van? Van de plaatselijke voetbalclub. Denk jij nu werkelijk dat de gemeente er voor de lol geld instopt. Eindhoven is wereldberoemd door PSV, heel Zuid-Korea kent het als de club van Hiddink, Park en Lee, zoveel publiciteit kan een stad nooit halen door andere dingen als een voetbalcub. Daarom vind ik het logisch dat de gemeente er geld instopt.
Van Velzen--> zanger
Deventer--> koeken
Eindhoven-->Philips

Hoezo zijn voetbalclubs opeens bepalend voor de bekendheid van een stad? Ik kan me heel goed voorstellen dat lokale supporters het toejuichen als hun gemeentebestuur geld pompt in hun voetbalclub, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat niet-supporters daar anders over denken. En als de afweging ook nog eens gedaan wordt in tijden van bezuiniging, als buslijnen afgeschaft worden en sociale werkplaatsen gesloten worden? Dan moet je wel heel veel supporters binnen je stadsgrenzen hebben wil er niet oneindig veel rumoer ontstaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 juni 2011 - 18:48   quote  deeplink  
100% eens met Els
Alhoewel ik al vaker ongeveer hetzelfde verkondigt heb!
Els is gewoon een schatje!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 09 juni 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 18:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100% eens met Els
Alhoewel ik al vaker ongeveer hetzelfde verkondigt heb!
Els is gewoon een schatje!
Ik ook eens met els! :)
FTID? Is de vrouw bij je weg gelopen?
Els
 Els - donderdag 09 juni 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 18:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100% eens met Els
Alhoewel ik al vaker ongeveer hetzelfde verkondigt heb!
Els is gewoon een schatje!
Jij schrijft idd precies hetzelfde, ik las het net te laat....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 17:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij bent gek!!
Ze kennen Eindhoven door philips!!
Dat die nu net een sportclub er bij opgericht heeft is een ander verhaal!!
Logisch dat de gemeente er geld in stopt??
Toch geld zat en er hoeft toch niet zoveel miljard bezuinigd te worden!
In Eindhoven ben je op dit moment dubbel de lul als burger die niets met pisvee heeft!
En dan ook nog eens demonstreren tegen het mindere geld voor sociale werkplaatsen.
+1

het is niet uit te leggen aan burgers, zeker uit Eindhoven die niets met PSV hebben dat er zoveel bezuinigd moet worden, sociale werkplaatsen gesloten moeten worden, maar dat er wel effe 50 miljoen in PSV wordt gestoken. PSV dient zelf het wanbeleid op te lossen. Dan maar een paar jaar afzien, middenmoot draaien. Net als Feyenoord.

Schandalig dat de gemeente jaren van wanbeleid bij PSV opvangt in deze tijden van bezuinigingen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 09 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 18:52 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Ik ook eens met els! :)
FTID? Is de vrouw bij je weg gelopen?
Nee hoor maar ik hou van milfs!!
Zeker als ze Els heten en de orde op het forum meer in stand houden dan die lulletjes van moderators!
Heb je Els d'r foto trouwens weleens gezien?
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 09 juni 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heb je Els d'r foto trouwens weleens gezien?
heel benieuwd.. :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 09 juni 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Haha en RBC is failiet omdat ze die 1,6 miljoen niet konden betalen
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik hou van milfs!!
Heb je Els d'r foto trouwens weleens gezien?
jij wel?
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
verder eens met het feit dat Els op een eigen en bijzondere wijze regelmatig de orde op 't forum tracht te bewaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:47 schreef sevillana het volgende:
verder eens met het feit dat Els op een eigen en bijzondere wijze regelmatig de orde op 't forum tracht te bewaren
Els is Watching us???
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Els is Watching us???
zou 't wel denken!
Els
 Els - donderdag 09 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij wel?
Ik wel.
Els
 Els - donderdag 09 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Els is Watching us???
Zo! Nou! Je moest eens weten. Satelliet, foto's, camera, street surveillance, de hele mikmak.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 16:47 schreef el-loco het volgende:
Champions League-winnaar FC Barcelona maakte dit seizoen 'maar' 21 miljoen euro verlies. De totale schuldenberg van de Catalaanse topclub komt daarmee op een totaal bedrag van 364 miljoen euro. Toch weerhoudt dat de Spaanse kampioen er niet van een enorm transferoffensief te starten.

Ik vind dit te gek voor woorden. Feyenoord heeft een verlies van 20 miljoen euro en worden op de vingers getikt en mogen geen spelers aantrekken, terwijl Barcelona de winaar van het kampioenenbal een slordige 364 miljoen euro schuld heeft. Ik lees vervolgens dat Pisvee en Den bosch gementelijke steun ontvangen. Ik vind dat de Fifa.Uefa en desnoods de Europese commissie hier actie op moet ondernemen. Ik vind dit een vorm van oneerlijke concurentie wat vinden jullie???
els ben het met je eens, dat staat voorop. Maar het gekke is dat ze 21 miljoen verlies geleden hebben maar ook +/- 60 miljoen schuld hebben afgelost.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 21:13   quote  deeplink  
+2 alleen dat van Barcalona en dat soort clubs vind erger ,alleen het zit mij dan wel dwars dat oude clubs dan wel zomaar Failliet kunnen gaan Haarlem en RBC...
Dat zou dan natuurlijk niet kunnen als andere daardoor wel kunnen overleven...
Maar laten we het nu niet aanwakkeren want straks hebben wij het nodig en dan krijgen we het niet als enige eredivisieclub die nog nooit munten nodig had van de gemeenschap..
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
ach zo zit de wereld in elkaar
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 09 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Elke club met schuld en/of een begrotingstekort van een bepaald percentage mag niet mee doen aan Europa Cups, dat is mijn mening. Hieronder valt ook Feyenoord. Het is te gek voor woorden hoe het allemaal gaat de laatste jaren!
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 21:02 schreef Els het volgende:

[..]

Ik wel.
snappo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 21:03 schreef Els het volgende:

[..]

Zo! Nou! Je moest eens weten. Satelliet, foto's, camera, street surveillance, de hele mikmak.
hahahahahaha
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
met name die mikmak, daar moet je heel goed voor oppassen, Leon!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 21:51 schreef sevillana het volgende:
met name die mikmak, daar moet je heel goed voor oppassen, Leon!
Ik ben zowiezo altijd een beetje bang voor Els ,maar ik heb liever dat je dat tegen niemand zegt oke ?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
hahahahahaha...............ELS, LEON IS BANG VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
hahahahahaha...............ELS, LEON IS BANG VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft Sevi dan toch ..?
Els
 Els - donderdag 09 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:02 schreef Jappie_FEY het volgende:
hahahahahaha...............ELS, LEON IS BANG VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha, nergens voor nodig hoor. In het dagelijks gebruik val ik best wel mee ;-)
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben zowiezo altijd een beetje bang voor Els ,maar ik heb liever dat je dat tegen niemand zegt oke ?
wist Els al lang, big sister aigh
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:10 schreef Els het volgende:

[..]

hahahaha, nergens voor nodig hoor. In het dagelijks gebruik val ik best wel mee ;-)
als ze dat zeggen, berg je dan maar leon
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
leon zien we niet meer terug
salemi
 salemi - donderdag 09 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Voetbal of geen voetbal. Voetbalclubs zijn toch gewoon bedrijven met een balans, een winst- en verliesrekening enz. Te hoge schulden is leven op een vulkaan. Ik ben dan ook heel blij dat bij Feyenoord het inzicht is gekomen dat het huishoudboekje bepalend is. Natuurlijk is een tiende plaats in de competitie zwaar k..... Maar dat toch liever dan dat straks de stekker eruit moet vanwege een faillisement. Overigens is de 360 miljoen schuld voor Barcelona relatief net zoveel als de 20 miljoen voor Feyenoord. het gaat natuurlijk om de bezittingen en de waarde ervan. Barcelona heeft al voor 500 miljoen op het veld staan.
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heeft Sevi dan toch ..?
moi? . . . ik weet van niks!
salemi
 salemi - donderdag 09 juni 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik hou van milfs!!
Zeker als ze Els heten en de orde op het forum meer in stand houden dan die lulletjes van moderators!
Heb je Els d'r foto trouwens weleens gezien?
Is de foto van Els toevallig te zien bij de topic "Help ons met mooie vrouwen" Dan kijk ik zelf wel even. hahahaha
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:45 schreef salemi het volgende:

[..]

Is de foto van Els toevallig te zien bij de topic "Help ons met mooie vrouwen" Dan kijk ik zelf wel even. hahahaha
wie weet, . . . . . probeer ze maar te vinden dan, 't kan natuurlijk wel ff duren hè :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 10 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 19:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij wel?
ja!! kijk eens op dat topic van de Albert Heijn voetbalkaartjes!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 10 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 22:10 schreef Els het volgende:

[..]

hahahaha, nergens voor nodig hoor. In het dagelijks gebruik val ik best wel mee ;-)
Geloof dat vershillende hier fantaseren over het dagelijks gebruik!!
voor dat iemand anders het zegt: Inclusief moi!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Barcelona heeft "maar" 364 miljoen euro schuld









0.0089628