BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op sterven na dood...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze kwamen toch 65 miljoen tekort voor de laagste uitkeringen te kunnen betalen ofzo?
o.a. ja
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 09 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zit jij op een sneetje?
ha, het sneetje zit er al in.. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

o.a. ja
relatief gezien ,wat is nu belangerijker?
Zoveel mensen aan de geelhonger of een nieuw stadion terwijl wij al de mooiste hebben?
sevillana
 sevillana - donderdag 09 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

relatief gezien ,wat is nu belangerijker?
Zoveel mensen aan de geelhonger of een nieuw stadion terwijl wij al de mooiste hebben?
geen honger hebben lijkt me wel heel fijn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:37 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

wachtwacht.. o heilige forumposter-voorbeeld.. u quote tweemaal in 1 post.. U.., neen echt, U.., bent het levende goede voorbeeld voor alle amateur-posters ter wereld.. T-FeYeN00rD//HELD..
hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:39 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

ha, het sneetje zit er al in.. ;)
ha!!! Waarin?( )*( )
------------------()---()

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Leon FR1908 --
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 09 juni 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ha!!! Waarin?( )*( )
------------------()---()
Wat wil je horen.. (ik please graag), stofzuiger.. warme banaan, boterhamzakje? :D (vrouw is werken :P)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:46 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Wat wil je horen.. (ik please graag), stofzuiger..
ik zou eerst even naar de wattage kijken alvorens het gebruik ...
2200 watt in gebruik en je vrouw moet opzoek naar een andert man..
dat moet je niet willen haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Leon FR1908 --
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 09 juni 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik zou eerst even naar de wattage kijken alvorens het gebruik ...
2200 watt in gebruik en je vrouw moet opzoek naar een andert man..
dat moet je niet willen haha
ik ben al leeggemolken, kind is nog geen jaar dus.. :) ze zeggen in de wandelgangen, dat ze het weer voorzichtig gaan doen na een jaar.. ? ik tel de dagen af!:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 juni 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 20:54 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

ik ben al leeggemolken, kind is nog geen jaar dus.. :) ze zeggen in de wandelgangen, dat ze het weer voorzichtig gaan doen na een jaar.. ? ik tel de dagen af!:)
Ja nou het kan sneller maar na de 2de kunnen ze het nog wel maar hebben ze andere dingen aan hun hoofd...Ik zou het bij 1 kind houden man hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 09 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 18:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wie gaat er straks mee betalen als wij een nieuw stadion gaan krijgen?
ik niet, zit ver weg;)
Milo
 Milo - vrijdag 10 juni 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Weer zo'n onnozel topic! jullie begrijpen er echt helemaal geen reet van, he???
maar ik ga het allemaal niet uitleggen want dan ben ik nog wel ff bezig!

Het is geen competitievervalsing! lamlullen!
craven
 craven - vrijdag 10 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
dank u voor deze mededeling
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 12:43 schreef Milo het volgende:
Weer zo'n onnozel topic! jullie begrijpen er echt helemaal geen reet van, he???
maar ik ga het allemaal niet uitleggen want dan ben ik nog wel ff bezig!

Het is geen competitievervalsing! lamlullen!
ooooh, het is heel normaal dat een gemeente miljoenen in een voetbalclub pompt!
Of het nu een lening is of verkapte steun, is allemaal niet relevant, want een staats orgaan moet zich gewoon niet met de sport bemoeien!

Alleen maar met amateur sport! een BVO = een bedrijf en dient zelf de broek op te houden!
el-loco
 el-loco - vrijdag 10 juni 2011 - 13:08   quote  deeplink  
100 procent met je eens. Straks kopen ze Wijnaldum weg met gemeentelijke steun. En wij maar lekker achter de feiten aanlopen!
el-loco
 el-loco - vrijdag 10 juni 2011 - 13:13   quote  deeplink  
@ milo er is niets uit te leggen. Pisvee en Den bosch krijgen financiele steun. Er zijn zo meerder clubs overeind geholpen. Feyenoord heeft nooit gemeentelijke steun gehad. Ik geloof dat er maar 3 clubs in het betaald voetbal zijn die geen "verkapte"leningen hebben bij de gemeente. Feyenoord word door de knvb wel in de zwaarste categorie geplaatst. Dus er is wel degelijk enige vorm van competitie vervalsing. Dit is in Nederland het geval maar is op Europees niveau nog veel meer het geval. Ik postte van de week een topic dat Barca maar 364 miljoen euro schuld heeft maar wel spelers van 50/60 miljoen kan aantrekken. Als je de verkoopwaarde van die spelers optelt kom je ook niet op 364 miljoen. Maar zolang Nederland in de rij wil blijven lopen en onze eigen talenten worden voor een appel en een ei weg gekaapt want zo noem ik het, dan zal je nooit meer mee kunnen draaien europees!
Milo
 Milo - vrijdag 10 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 13:08 schreef el-loco het volgende:
100 procent met je eens. Straks kopen ze Wijnaldum weg met gemeentelijke steun. En wij maar lekker achter de feiten aanlopen!
ja en wat houd feyenoord er dan aan over? idd peggels!
is de kuip ooit in eigendom geweest van Feyenoord?
Milo
 Milo - vrijdag 10 juni 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 13:13 schreef el-loco het volgende:
@ milo er is niets uit te leggen. Pisvee en Den bosch krijgen financiele steun. Er zijn zo meerder clubs overeind geholpen. Feyenoord heeft nooit gemeentelijke steun gehad. Ik geloof dat er maar 3 clubs in het betaald voetbal zijn die geen "verkapte"leningen hebben bij de gemeente. Feyenoord word door de knvb wel in de zwaarste categorie geplaatst. Dus er is wel degelijk enige vorm van competitie vervalsing. Dit is in Nederland het geval maar is op Europees niveau nog veel meer het geval. Ik postte van de week een topic dat Barca maar 364 miljoen euro schuld heeft maar wel spelers van 50/60 miljoen kan aantrekken. Als je de verkoopwaarde van die spelers optelt kom je ook niet op 364 miljoen. Maar zolang Nederland in de rij wil blijven lopen en onze eigen talenten worden voor een appel en een ei weg gekaapt want zo noem ik het, dan zal je nooit meer mee kunnen draaien europees!
Dat wordt psv ook als ze het niet op orde hebben. ga eerst ff inhoudelijk uitzoeken hoe het in elkaar zit voordat ieder gaat blaten!
Els
 Els - vrijdag 10 juni 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 16:56 schreef Milo het volgende:

[..]

ja en wat houd feyenoord er dan aan over? idd peggels!
is de kuip ooit in eigendom geweest van Feyenoord?
De Kuip is geen eigendom van de BVO Feyenoord, maar is ook niet in handen van de overheid. De constructie die de gemeente Eindhoven en PSV hebben gekozen, kan weliswaar de toets der kritiek misschien weerstaan, maar is wel voldoende om de volle aandacht van Brussel te krijgen. Dus of het wel of geen staatssteun is, is niet zomaar te zeggen. De reden waarom PSV deze constructie met Eindhoven wil, is duidelijk niet uit rijkdom, maar om hevig ingrijpen van de KNVB te voorkomen. Dat een aantal mensen het woord competitievervalsing noemen, is dus invoelbaar.
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 11 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Misschien moeten we de Knvb dood mailen?
Hoe meer hoe beter...
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 11 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 22:56 schreef Els het volgende:

[..]

De Kuip is geen eigendom van de BVO Feyenoord, maar is ook niet in handen van de overheid. De constructie die de gemeente Eindhoven en PSV hebben gekozen, kan weliswaar de toets der kritiek misschien weerstaan, maar is wel voldoende om de volle aandacht van Brussel te krijgen. Dus of het wel of geen staatssteun is, is niet zomaar te zeggen. De reden waarom PSV deze constructie met Eindhoven wil, is duidelijk niet uit rijkdom, maar om hevig ingrijpen van de KNVB te voorkomen. Dat een aantal mensen het woord competitievervalsing noemen, is dus invoelbaar.
Ze willen de grond onder het stadion kopen en verhuren aan pisvee.
Verkoop alle vierkanten meters onder de kuip ook aan de gemeente, huur het voor een euro per jaar, en knipoog als club met je reet naar de knvb. Moet toch signaal genoeg zijn naar die 020 enclave in zeist...
Els
 Els - zaterdag 11 juni 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 11:10 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ze willen de grond onder het stadion kopen en verhuren aan pisvee.
Verkoop alle vierkanten meters onder de kuip ook aan de gemeente, huur het voor een euro per jaar, en knipoog als club met je reet naar de knvb. Moet toch signaal genoeg zijn naar die 020 enclave in zeist...
Ik heb geen idee hoe het met de grond onder de Kuip zit, eigendom of erfpacht? Misschien andere constructie? Maar Rotterdam heeft nadrukkelijk aangegeven Feyenoord niet te helpen. Dus einde verhaal.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
we moeten groenten gaan verbouwen rond de kuip of wiet.
Nee hoor die constructie van PSV kan niet in Rotterdam ook geen geld en dan zitten ze met 3 ploegen .Hoewel ik wel weet dat sparta wel een injectie heeft gehad
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:57 schreef piet de paler het volgende:
we moeten groenten gaan verbouwen rond de kuip of wiet.
Nee hoor die constructie van PSV kan niet in Rotterdam ook geen geld en dan zitten ze met 3 ploegen .Hoewel ik wel weet dat sparta wel een injectie heeft gehad
denk dat de injectie die sparta heeft gehad, bij ons een druppel op een gloeiende plaat zou zijn. blijft lastig allemaal
fer1971
 fer1971 - zaterdag 11 juni 2011 - 18:43   quote  deeplink  
PSV heeft een mooie deal gemaakt.
Dacht dat Feyenoord die ook gemaakt had met SC Feyenoord

We moeten gewoon volgend seizoen maar hopen op europees??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Op sterven na dood...









0.0071640