|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Dirkieeeee |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Blijkt dat sommige spelers van het Nederlands Elftal na de wedstrijd tegen Brazilie nog even naar een nachtclub gegaan zijn met gewillige vrouwen. En laat daar nou net foto's van gemaakt zijn...
Wie heeft thuis het meeste uit te leggen??
Dirk Kuijt?
Pieters?
Strootman? (rechts dus...)
of toch Heitinga?
meer foto's
en tjah, Huntelaar blijft een mannetje he :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
haha, zijn wel mooie meisjes man....... |
|
|
|
|
PSV-FOR-LIFE
|
|
|
Ja ja ja ja, das een hele hoop om uit te leggen thuis voor "ONS ORANJE". Ha Ha Ha. Doe je best v Marwijk!! |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De hand van god en Kuyt. Oeleboele lekker voelen! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ach hun mogen toch ook wel een x hun vakantie vieren of niet dan? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Inderdaad, totaal geen problemen mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik vind het respectloos naar hun partners toe. Mensen kunnen wel roepen ach ze mogen wel een keer vakantie vieren laten zien dat ze dus net zo zijn! Je ziet Heitinga lekker aan de reet van een andere vrouw zitten terwijl zn vrouw nietsvermoedend thuis zit. Dan zal ik wel weer rete ouderwets zijn maar als je een vriendin of vrouw hebt dan hou je je handen thuis als het om andere vrouwen gaat. Het woordje Respect kennen ze niet meer. Word hier gewoon misselijk van. Sorry, maar dat is gewoon mijn mening! |
|
|
|
|
Bamske
|
|
|
Tjeemig, nog ff scoren na de wedstrijd, denk dat hier het laatste woord nog niet over is gezegd..... Luuk is verstandig thuis gebleven.... |
|
|
|
|
piet
|
|
|
nou nou nou..... tjonge jonge zeg, waar gaat dit over, mogen hun ook hun pleziertje hebben...Waar blijven de foto's met de blote dames??? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Oei oei...dit krijgt nog een staartje zodra de pers het oppakt. Boefjes. Goede post ! Maar heeft Pieters een vriendin ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Zo ver van Katwijk, en toch blijft die Kuyt voor de mossels gaan he.. Mooie kiekjes, krijgt vast nog een staartje |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
hup hup holland laat ze lekker plezier hebben heb er totaal geen problemen mee ze zijn toch niet aan het neuken lekker dansen moet kunnen was ik er maar bij geweest dan had ik een top avond gehad hahahahaha |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 18:36 schreef Ajax_fan het volgende:Ik vind het respectloos naar hun partners toe. Mensen kunnen wel roepen ach ze mogen wel een keer vakantie vieren laten zien dat ze dus net zo zijn! Je ziet Heitinga lekker aan de reet van een andere vrouw zitten terwijl zn vrouw nietsvermoedend thuis zit. Dan zal ik wel weer rete ouderwets zijn maar als je een vriendin of vrouw hebt dan hou je je handen thuis als het om andere vrouwen gaat. Het woordje Respect kennen ze niet meer. Word hier gewoon misselijk van. Sorry, maar dat is gewoon mijn mening! Kan je beter tegen johnny zeggen als hij weer thuis is wijffie.. |
|
|
|
|
WB2
|
|
|
Jammer, voor Luuk hij was er wel bij. Hij had de jongens tegen moeten houden, dan was hij de hero geweest. |
|
|
|
|
afca(gemert)
|
|
|
ach zo zijn al die voetballers.. en groot gelijk hebbe ze vind ik! en als zelfs cupido kuyt zn handjes nie kan thuis houden zegt al zat denk ik |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Eerste reactie van Heitinga, en z'n vrouw:
quote:AMSTERDAM - Oranje international John Heitinga heeft gereageerd op de schokkende feestfotos van het Nederlands elftal. Volgens de verdediger gaat het om een storm in een glas water.
Dit onthult hij in een telefoongesprek met RTL Boulevard. We zijn zelf ook verrast. Na de wedstrijd zijn we met zn allen een avondje uit geweest in Rio de Janeiro. Helaas zijn we gefotografeerd, maar het ziet er allemaal erger uit dan het is. Niemand heeft iets bijzonders gedaan. Er liep gewoon één of andere idioot met een camera rond en die heeft de fotos op internet gezet.
De spelers van oranje gedroegen zich volgens John niet buitensporig. We komen niet zoveel in Brazilië en we lieten ons meeslepen met de muziek. En wij Hollanders zijn niet zo soepel in de heupen! Ondanks het feit dat er niks gebeurd is, laat John weten dat het hem, en zijn medespelers niet lekker zit.
Ik baal er enorm van. Iedereen baalt ervan. We hebben een voorbeeldfunctie. Maar nogmaals, ik kan verzekeren dat er niks gebeurd is. Als je al niet mag dansen met iemand.
De vrouw van John, Charlotte-Sophie, kan wel lachen om de pikante foto's. Haha ik heb de fotos gezien. Zo te zien hebben ze een leuke tijd gehad.
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Tja hun vrouwen kunnen slechts in de media gaan zeggen dat ze boos zijn en het mogelijk uit willen maken. Die vrouwen zijn blij dat ze zo'n rijke vent hebben. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Door zo,n actie is mijn vrouw vertrokken mijn eerste vriendin gaan lopen en heeft mijn huidige vriendin gezegd dat ze mijn ballen eraf hakt als ik zo iets flik. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 18:52 schreef Jhon de Beuk het volgende:Zo ver van Katwijk, en toch blijft die Kuyt voor de mossels gaan he.. Mooie kiekjes, krijgt vast nog een staartje Nooit een vrouw met een rok gevierd. Kan niet zo makkelijk. |
|
|
|
|
030RD030
|
|
|
@Bamske..jij hebt dus niet de rest van de foto's gezien, want Luuk was er ook gewoon te vinden hoor pik ;) |
|
|
|
|
bertjeboem
|
|
|
Hebben we toch nog gescoord tegen die Brazilianen? |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
die gasten zitten maar te zeiken na de wedstrijd tegen Uruguay dat ze aan vakantie toe zijn. Deze trip is toch al 1 grote vakantie geweest. In Zuid Amerika wordt nou eenmaal zo gedanst... Die wijfies worden helemaal gek als ze blonde krulletjes zien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door Gruber -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
We gaan op vakantie en nemen mee? We komen terug van vakantie en nemen mee haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 17:28 schreef Boudewijn het volgende:Blijkt dat sommige spelers van het Nederlands Elftal na de wedstrijd tegen Brazilie nog even naar een nachtclub gegaan zijn met gewillige vrouwen. En laat daar nou net foto's van gemaakt zijn... Wie heeft thuis het meeste uit te leggen?? Dirk Kuijt? [ afbeelding ] Pieters? [ afbeelding ] Strootman? (rechts dus...) [ afbeelding ] of toch Heitinga? [ afbeelding ] meer foto'sen tjah, Huntelaar blijft een mannetje he :) [ afbeelding ] Kuijt staat toch gewoon de pluk van zijn eigen Gertruida vast te houden...??? Of misschien ziet hij het verschil niet meer na 8 biertjes.... En die Stuntelaar die vind het maar vies dat hij door een wijf gepijpt word volgens mij?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nou ze hebben ff gedanst met wat chickies, big deal...La gaan joh... |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Mee eens gaat nergens over |
|
|
|
|
AZ4life
|
|
|
t zijn ook maar mensen hoor! dat ze voetballers zijn maakt dan toch niet uit? zij hebben naast voetbal ook een leven. laat ze lekker hun gang gaan. drank doet rare dingen met je, maar dat doet t ook met ons hoor, dus niks bijzonders aan. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
als ze er wereldkampioen door kunnen worden. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Iedere man die zegt dat dit niet kan is eigenlijk geen man. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juni 2011 - 19:16 schreef WB2 het volgende:Jammer, voor Luuk hij was er wel bij. Hij had de jongens tegen moeten houden, dan was hij de hero geweest. luuk had ook zijn ehh eigen lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door Emile -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
en wat de *** doet kuyt hier!? (of kooptie gewoon een kaartje)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door Emile -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
volgens mij koopt hij hier wat cocaine ofzo.... ziet er wel raar uit |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Volgensmij is die stuntelaar een heel vies flikkertje..
en kuijt heeft wat bijverdient, kan hij sneller naar Feyenoord terug.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Huntelaar heeft die man achter hem in dat witte shirt gescoord toen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
kaatje2
|
|
|
waar maakt iedereen zich druk om zeg?? net alsof je zelf nooit intiem gedanst heeft met een andere man/vrouw dan die van je zelf.. zolang ze de kleren nog aan hebben best en anders ook maar niet. wie is een ander om er over te oordelen?? laat ze het lekker thuis uitzoeken met hun vrouwen |
|
|
|