BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is nu precies de financiele stand van zaken??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:
ook niet in de gemeente of deelgemeente ?.trouwens geld van de staat betaal je ook aan mee
ik woon ruim 150km boven Rotterdam!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 17:13   quote  deeplink  
En niet al het gemeentelgeld komt bij de staat vandaan.
Gemeentelijke belastingen etc.
fer1971
 fer1971 - zaterdag 11 juni 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Er is natuurlijk een mooi bedrag van 20 miljoen opgehaald
De actie loopt nog tot 2012
Wat zijn de voordelen hiervan. Ook van de Fusie met Sportclub Feyenoord.

Waren veel positieve geluiden maar zie weinig terugkoppeling naar de achterban toe.
De vrienden van feyenoord delen zich in mijn mening.

Gewoon kijken wat ons het nieuwe seizoen brengt. hopen dat onze spelers boven hun kunnen presteren.
fer1971
 fer1971 - zaterdag 11 juni 2011 - 18:42   quote  deeplink  
styllz jonge bijna in het Friese land of nie
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Aan de andere kant van de dijk.Boven in de kop van Noord Holland.
fer1971
 fer1971 - zondag 12 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
ok dan
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 juni 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 17:13 schreef Stylzz het volgende:
En niet al het gemeentelgeld komt bij de staat vandaan.
Gemeentelijke belastingen etc.
Dat zeg ik ook.Maar nogmaals over Onno hebben we de mond vol.
Maar over Schrijer ach hij heeft sorry gezegd.
maar dit hoort niet op een sport site.
Maar je moet wel alles in proporties beoordelen.
fer1971
 fer1971 - zondag 12 juni 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Feyenoord kan beter steun krijgen van de gemeente bij het te bouwen nieuwe stadion.

Want in die tussentijd is Feyenoord weer redelijk gezond
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 12 juni 2011 - 13:34   quote  deeplink  
ze zitten nog in cat1 omdat de knvb maar 1 x per jaar een balans maakt hoe de club er voorstaat dus de volgende keer zullen ze wel cat 2 zitten vind ook dat feyenoord wat duidelijker moet communiceren hoeveel schuld er nog is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juni 2011 door Rotterdam22 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Het zou (wel heeeeeeeel pijnlijk) beter zijn als alle drie de ploegen gebruik zouden gaan maken van hetzelfde stadion,met afsluitbare ringen er op.
Dan zou er misschien iets van hulp komen van deze gemeente raad.
Het is niet uniek in europa om 2 a 3 teams te laten voetballen in hetzelfde stadion
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 12 juni 2011 - 17:18   quote  deeplink  
In oktober bedroeg de schuld 42 miljoen. Dat is door de VvF teruggebracht naar 25. Het seizoen 2010/2011 word waarschijnlijk afgesloten met een verlies van rond de 1 miljoen. Het seizoen 2011/2012 verwacht Feyenoord het gat in de begroting te hebben gedicht. Volgens RTV Rijnmond had Blokland inmiddels alweer 13 miljoen aan toezeggingen om de schuldenlast van Feyenoord te verlasten. Waarom dit nog niet naar buiten is gebracht is mij niet duidelijk. Daarintegen staat Feyenoord de komende jaren een behoorlijke lening terug te betalen aan de investeerders. Dit gaat over het zgn. FIF, waarin El Ahmadi, Cisse, Mokotjo, Igjnatovic en Dani Fernandez ongeveer een waarde van 10 miljoen vertegenwoordigen. In het ergste geval lopen al deze spelers transfervrij de deur uit (dit is ook niet onrealistisch) en in dat geval moet Feyenoord het volledige bedrag + 5% rente binnen 3 jaar terugbetalen.
Mocht Onno Jacobs en nog meerdere directie/rvc leden opstappen of ontslagen worden, dan zullen hun opvolgers het cliche: 'er komen lijken uit de kast' snel gebruiken ben ik bang.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 17:18 schreef Crisismanager het volgende:
In oktober bedroeg de schuld 42 miljoen. Dat is door de VvF teruggebracht naar 25. Het seizoen 2010/2011 word waarschijnlijk afgesloten met een verlies van rond de 1 miljoen. Het seizoen 2011/2012 verwacht Feyenoord het gat in de begroting te hebben gedicht. Volgens RTV Rijnmond had Blokland inmiddels alweer 13 miljoen aan toezeggingen om de schuldenlast van Feyenoord te verlasten. Waarom dit nog niet naar buiten is gebracht is mij niet duidelijk. Daarintegen staat Feyenoord de komende jaren een behoorlijke lening terug te betalen aan de investeerders. Dit gaat over het zgn. FIF, waarin El Ahmadi, Cisse, Mokotjo, Igjnatovic en Dani Fernandez ongeveer een waarde van 10 miljoen vertegenwoordigen. In het ergste geval lopen al deze spelers transfervrij de deur uit (dit is ook niet onrealistisch) en in dat geval moet Feyenoord het volledige bedrag + 5% rente binnen 3 jaar terugbetalen.
Mocht Onno Jacobs en nog meerdere directie/rvc leden opstappen of ontslagen worden, dan zullen hun opvolgers het cliche: 'er komen lijken uit de kast' snel gebruiken ben ik bang.
als ik dit zo lees he,dan denk ik het komt nooit maar dan ook nooit meer goed met feyenoord..
Els
 Els - zondag 12 juni 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als ik dit zo lees he,dan denk ik het komt nooit maar dan ook nooit meer goed met feyenoord..
Nou, we lopen wel een heel groot risico. Je moet in je achterhoofd wel rekening houden met een risico voor je licentie. We mogen nog maar één seizoen in categorie 1 zitten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, we lopen wel een heel groot risico. Je moet in je achterhoofd wel rekening houden met een risico voor je licentie. We mogen nog maar één seizoen in categorie 1 zitten.
tsja. Ben je wel van al t gezeik af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, we lopen wel een heel groot risico. Je moet in je achterhoofd wel rekening houden met een risico voor je licentie. We mogen nog maar één seizoen in categorie 1 zitten.
Het gaat nu op een overlevings strijd lijken om de centjes van de investeerders veilig te stellen.Die mensen hebben alles en iedereen nu tegen zich van alle takken..
Iedereen wil met de scepter zwaaien maar alleen zij hebben de munten meegenomen..
De rest krijgt er geld voor dus ergens moeten de VVF de grootste zeggenschap krijgen
want pas dan worden er dingen duidelijk??
PS die categorie 1 zijn we wel uit dacht ik?
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 juni 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gaat nu op een overlevings strijd lijken om de centjes van de investeerders veilig te stellen.Die mensen hebben alles en iedereen nu tegen zich van alle takken..
Iedereen wil met de scepter zwaaien maar alleen zij hebben de munten meegenomen..
De rest krijgt er geld voor dus ergens moeten de VVF de grootste zeggenschap krijgen
want pas dan worden er dingen duidelijk??
PS die categorie 1 zijn we wel uit dacht ik?
nog niet, moeten we aankomend boekjaar een sluitende begroting en een positief resultaat geboekt hebben, waarin 0 ook gezien wordt als positief.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 juni 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nog niet, moeten we aankomend boekjaar een sluitende begroting en een positief resultaat geboekt hebben, waarin 0 ook gezien wordt als positief.
oh ohhh!!brrrr
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 13 juni 2011 - 11:51   quote  deeplink  
Auassar, Bahia en el Ahmadi mogen (transfervrij) vertrekken. Ik schat naar wat ik gehoord heb in tv-programma's hun gezamelijke salaris in op 2.000.000 euro. Wat heel interessant is, is de vraag of in de begroting voor het seizoen 2011/2012 hun salarissen zijn meegerekent (Feyenoord lees Jacobs kennende niet...). Dat zou betekenen dat Feyenoord 2 miljoen euro meer aan salaris moet uitgeven dan dat je berekent hebben.
Tijdje terug stond in de VI dat Feyenoord het seizoen 2010/2011 nog met een kleine winst kan eindigen als er een speler verkocht werd, dat gebeurde niet. En het is duidelijk gecommuniceerd naar de achterban dat het verlies circa 1 miljoen is. Weet iemand daarom misschien de begroting (verwachte uitgaven) van komend seizoen? Mocht die hetzelfde blijven (39 miljoen volgens mij) dan zullen waarschijnlijk de salarissen van el Ahmadi, Bahia en Aussar erin opgekomen zijn, want Feyenoord is de enorme salarissen van Tomasson en de Cler kwijt, ook Bruins verdiende naar verluid 4 ton.
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 13 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2011 - 18:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als ik dit zo lees he,dan denk ik het komt nooit maar dan ook nooit meer goed met feyenoord..
Dat begrijp ik... Een schrale troost is misschien dat heel veel van dit soort 'schulden' zijn omgezet in aandelen.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 13 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Grote voetbalclubs zijn gewoon bedrijven.. en niemand in het huidige bestuur wil
Feyenoord ook over de kop zien gaan..

Enige wat ik dus niet snap is dat de Algemeen directeur zijn bedrijf zoveel schade heeft laten doen... Dus aan wie het het falen groter.. de algemeen directeur als degene die toezicht moet houden op het functioneren van de andere leden van het bestuur..
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Als we allemaal zo negatief zijn zie ik maar een oplossing.
Feyenoord Failliet laten gaan en een fey/exc combinatie inschrijven voor volgend seizoen.Wel moet dan 1 van de 2 eredivisie blijven spelen.
Zeg niet dat dit niet kan in het HCS tijdperk was dit een reele optie.
Dat zou veel oplossen.een echte schone lei,geld (nog niet veel ) en geen topics meer over wat te doen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 13 juni 2011 - 12:31   quote  deeplink  
heb nog ongeveer 8 tientjes, en de 24e word er weer gestort..
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 juni 2011 - 12:33   quote  deeplink  
ach elke dag een zak patat en een biertje en je redt het

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is nu precies de financiele stand van zaken??









0.0069217