BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-talenten kunnen selectie zelf afdwingen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 09 juni 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Feyenoord-talenten kunnen selectie zelf afdwingen

Bart Schenkeveld, Ricky van Haaren, Jordie Clasie, Miguel Nelom, Kaj Ramsteijn en Shabir Isoufi gaan onderling uitmaken wie volgend seizoen voor Feyenoord speelt. De club zal tijdens de voorbereiding bepalen welke spelers in aanmerking komen voor een langer verblijf in De Kuip en wie zich mag gaan ontwikkelen bij Excelsior.

Dat bekijken we per speler, zegt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord. De volgorde is dat deze spelers allemaal een kans krijgen in de voorbereiding. Daarna zullen we gaan evalueren wat voor hun ontwikkeling de juiste weg is. Zoiets gebeurt in overleg met alle betrokkenen, maar het komt er inderdaad wel op neer dat spelers zichzelf uitselecteren.

Het viertal Clasie, Nelom, Ramsteijn en Isoufi speelden vorig seizoen op huurbasis bij Excelsior, maar de spelers hebben hun zinnen gezet op een plaats in selectie van Feyenoord.

Bron: VI.nl
Maikel op 09-06-2011 22:32:56

Edit, bron: http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=14687

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door de flh --
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
tsja we zullen wel zien hoe het gaat lopen, denk dat ze wel gebracht moeten worden en niet in het diepe gooien
de flh
 de flh - donderdag 09 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
JAA TOOOOCHCHCHCHCH!!

Maar nu moet Feyenoord écht lef hebben en de 10 grootste talenten uit de A/B-jeugd ook een kans geven!!!!!!!!!!

De jeugd selecteert dan zichzelf
de flh
 de flh - donderdag 09 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:29 schreef craven het volgende:
tsja we zullen wel zien hoe het gaat lopen, denk dat ze wel gebracht moeten worden en niet in het diepe gooien
Ja dat zowiezo. Maar toptalenten moeten wel meer en sneller aan de selectie toegevoegd worden. Zeker met al die blessures... toch triest dat de assistenten op de training een elftal moeten complementeren, terwijl wij de beste jeugd van Europa rond hebben lopen?????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juni 2011 door de flh --
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:29 schreef de flh het volgende:
JAA TOOOOCHCHCHCHCH!!

Maar nu moet Feyenoord écht lef hebben en de 10 grootste talenten uit de A/B-jeugd ook een kans geven!!!!!!!!!!

De jeugd selecteert dan zichzelf

lekker laten meetrainen, stap naar feyenoord 1 is voor een aantal gasten te snel
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 09 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:29 schreef de flh het volgende:
JAA TOOOOCHCHCHCHCH!!

Maar nu moet Feyenoord écht lef hebben en de 10 grootste talenten uit de A/B-jeugd ook een kans geven!!!!!!!!!!

De jeugd selecteert dan zichzelf

helemaal mee eens, laat die ananas achbar maar eens meedoen! (als iemand weet hoe je het wel spelt dan lees ik het vast snel gecorrigeerd weer terug :))
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:31 schreef de flh het volgende:

[..]

Ja dat zowiezo. Maar er moeten wel meer en sneller aan de selectie toegevoegd worden. Zeker met al die blessures... toch triest dat de assistenten op de training een elftal moeten complementeren, terwijl wij de beste jeugd van Europa rond hebben lopen?????
snap je punt, maar er moet natuurlijk wel ervaring in de ploeg rondlopen, anders krijg je problemen...
de flh
 de flh - donderdag 09 juni 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:31 schreef craven het volgende:

[..]

lekker laten meetrainen, stap naar feyenoord 1 is voor een aantal gasten te snel
precies, maar dat mag ook nog wel beter wat mij betreft.. ze trainen nu veel te weinig mee...
craven
 craven - donderdag 09 juni 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:33 schreef de flh het volgende:

[..]

precies, maar dat mag ook nog wel beter wat mij betreft.. ze trainen nu veel te weinig mee...
ja eens, desnoods 1 a 2 x per week laten meetrainen, de goede komen vanzelf bovendrijven
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 09 juni 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

helemaal mee eens, laat die ananas achbar maar eens meedoen! (als iemand weet hoe je het wel spelt dan lees ik het vast snel gecorrigeerd weer terug :))
allah akbar?
de flh
 de flh - vrijdag 10 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 23:41 schreef craven het volgende:

[..]

ja eens, desnoods 1 a 2 x per week laten meetrainen, de goede komen vanzelf bovendrijven
idd, hopelijk leest Mario mee:

MEER FEYENOORD-TALENTEN MARIO!!!!

:))
zgreet1
 zgreet1 - vrijdag 10 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
wat dachten jullie van een talentvolle trainer,die de spelers beter maakt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 14:44   quote  deeplink  
Daar denk ik niet over.
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Van sommige namen word je niet vrolijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door MMM --
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 10 juni 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Isoufi is wel een speler die fris voetbalt. Heb hem een minuut of 10 zien mee doen met de bekerfinale voor beloften
kuipje
 kuipje - donderdag 15 maart 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Ik word toch echt gek van het nieuws dat 020 A1 Liverpool oprolt.. terwijl feyenoord hier in Nederland al een tijdje oppermachtig is..

Waarom doet feyenoord hier toch niet aan mee? Ik vind het jammer dat ajax nu weer in europa de naam krijgt als kweekvijver en wij niet!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 15 maart 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 16:23 schreef kuipje het volgende:
Ik word toch echt gek van het nieuws dat 020 A1 Liverpool oprolt.. terwijl feyenoord hier in Nederland al een tijdje oppermachtig is..

Waarom doet feyenoord hier toch niet aan mee? Ik vind het jammer dat ajax nu weer in europa de naam krijgt als kweekvijver en wij niet!
The next generation competitie : Daar heeft Feyenoord het geld niet voor om aan deel te nemen! Vandaar dat Feyenoord hier niet aan mee doet.
craven
 craven - donderdag 15 maart 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 16:23 schreef kuipje het volgende:
Ik word toch echt gek van het nieuws dat 020 A1 Liverpool oprolt.. terwijl feyenoord hier in Nederland al een tijdje oppermachtig is..

Waarom doet feyenoord hier toch niet aan mee? Ik vind het jammer dat ajax nu weer in europa de naam krijgt als kweekvijver en wij niet!
nou ze weten anders al onze talenten te vinden
willem v G
 willem v G - zaterdag 17 maart 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 17:00 schreef craven het volgende:

[..]

nou ze weten anders al onze talenten te vinden
De kans is groot dat die talenten van 020 al weg zijn voor dat ze ook maar 1 minuut in het eerste ballen, terwijl bij de talenten bij ons de talenten wel een kans krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 maart 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 16:23 schreef kuipje het volgende:
Ik word toch echt gek van het nieuws dat 020 A1 Liverpool oprolt.. terwijl feyenoord hier in Nederland al een tijdje oppermachtig is..

Waarom doet feyenoord hier toch niet aan mee? Ik vind het jammer dat ajax nu weer in europa de naam krijgt als kweekvijver en wij niet!
Feyenoord speelde voor war child in samenwerking met 538...
Feyenoord had hetcshirt van Guidetti beschikbaar gesteld voor de veiling van 538...
Was goed verlopen en ook Mark van Bommel was gevraagd en deed een mooie gift
Woensdag werd er een shirt van Messie geveild en dat shirt was op iniciatief van van Bronckhorst beschikbaar gesteld..
Wat denk je ,had Andree Ooijer contact opgenomen met 538 dat ze de shirtjes beschikbaar
van morgen beschikbaar gaven voor de veiling...ergens word ik doodziek van dat pleuris volk..
En al helemaal van die vieze discjockeys die het maar moeilijk uit hun bek konden krijgen dat feyenoord zich zo goed had ingezet voor war child...alleen die rick bij Everts gooide het erin ter herinnering voor die klootzak van een everts...
Maar toen die tering joden een paar page shirts ter beschikking haddenvgesteld moest dat om het kwartier gezegt worden...
De fik in dat graf dorp dat hilversum heet.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2012 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-talenten kunnen selectie zelf afdwingen









0.0068378