BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi denkt aan 'iets' over de grens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 10 juni 2011 - 08:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi denkt aan 'iets' over de grens (FR12.nl)

Royaal
 Royaal - vrijdag 10 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi vertrok in januari bij Feyenoord om het avontuur aan te gaan in Dubai, volgend seizoen is hij daar echter niet meer actief. Omdat er voorlopig geen interesse is, speelt de middenvelder komend jaar weer in De Kuip.

"Zoals het er nu voor staat nog wel", zegt de 26-jarige El Ahmadi in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Mijn contract bij Feyenoord loopt nog door tot medio 2013. Als er geen andere club komt om mij over te nemen, dan begin ik gewoon aan het seizoen in Rotterdam. Maar iedereen kent de situatie. We proberen voor die tijd tot een oplossing te komen, maar eenvoudig is dat niet."

De voormalig speler van FC Twente sluit een langer verblijf bij Al-Ahli in ieder geval uit. "Al-Ahli is een leuke club en ik heb er enkele mooie maanden gehad. Maar het niveau van de competitie is gewoon te laag. Het is vergelijkbaar met de zwakste ploegen in de Eredivisie, al behoort Al-Ahli tot de beste ploegen. De clubleiding wilde graag met mij verder, maar ik zie het zelf niet zitten. Ik wil weer op niveau voetballen in Europa."

Een andere club in Nederland lijkt echter ook uitgesloten. "Dat zal lastig worden, want er is nauwelijks geld in Nederland. Ik denk toch meer aan 'iets' over de grens. Maar het zal niet eenvoudig worden."
Royaal
 Royaal - vrijdag 10 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Ik zal wel de enige zijn maar ik zie meer kwaliteit in hem dan menig basisspeler komend seizoen
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 10 juni 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat ze van hem af kunnen komen. Is best een goede speler. Maasr niet voor dit Feyenoord. Ik heb me genoeg aan hem geergerd... Karim het ga je goed!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 09:22   quote  deeplink  
Dat is dan een speler die van mij wel naar Twente mag .
En het daar vast ook heel goed zal doen, maar bij ons wil t gewoon niet lukken...

Alhoewel.. contract tot 2013, dus nog 1 jaar goed presteren en da verkopen is ook een gok die je kan nemen..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Rendement vs. salarisschaal is bij hem al enige jaren negatief gebleken. Bruins-verhaal: heeft het niet gebracht.
Verkopen.
Milo
 Milo - vrijdag 10 juni 2011 - 09:29   quote  deeplink  
Fantastische voetballer met mooie techniek!
Alleen komt het er bij ons zelden uit!
vind ik echt heel jammer, Karim sterkte en succes!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 09:26 schreef FR-Henk het volgende:
Rendement vs. salarisschaal is bij hem al enige jaren negatief gebleken. Bruins-verhaal: heeft het niet gebracht.
Verkopen.
tsja, als je dr dan 1 milj voor kan beuren, dan moet je het doen als je deze redenering volgt.
Aan de andere kant, het kan wel de ervaring zijn die je nu op t middenveld mist...
rob010
 rob010 - vrijdag 10 juni 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 09:29 schreef Milo het volgende:
Fantastische voetballer met mooie techniek!
Alleen komt het er bij ons zelden uit!
vind ik echt heel jammer, Karim sterkte en succes!
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
het is helaas zo !
STS
 STS - vrijdag 10 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Karim is wel een van de weinige op het middenveld waar rust vanuit straalt als tie aan de bal is. Maar soms is meneer een beetje te rustig /dromerig. Ik heb bij hem nooit het gevoel gehad dat hij zn mouwen er eens effe voor zal opstropen.
Roy15
 Roy15 - vrijdag 10 juni 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Als hij de helft van zijn salaris inlevert mag hij van mij wel blijven. Zoals ik hem bijvoorbeeld tegen PSV heb gezien, in een iets aanvallendere rol, zou ik hem graag zien voetballen. Misschien is Karim El Ahmadi wel dé mogelijke vervanger van Wijnaldum.
craven
 craven - vrijdag 10 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Heb veel op karim zitten mopperen en vloeken, maar van mij mag hij wel blijven om het te late zien...
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 10 juni 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Laat hem naar PSV of Twente gaan en Fer en Gini lekker bijtekenen voor het salaris dat we dan besparen.

Die gozert is best goed, maar veel te duur voor Feyenoord. Zijn contract is gesloten toen het dubbeltje bij Jacobs - dat de tent failliet was - nog niet helemaal was gevallen...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 09:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja, als je dr dan 1 milj voor kan beuren, dan moet je het doen als je deze redenering volgt.
Aan de andere kant, het kan wel de ervaring zijn die je nu op t middenveld mist...
Ik heb hem niet kunnen betrappen op een meerwaarde m.b.t. zijn ervaring. Jij wel?
Hij ontbeert voldoende sturende, stuwende en controlerende activiteiten. Rendeert pas goed met beter team om zich heen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 14:46   quote  deeplink  
jaar weggeweest.
misschien helpt t.
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Hopen op een (paar) miljoen..
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 10 juni 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Geen typische Feyenoord speler en zal waarschijnlijk nooit geliefd worden. Dat die bijna een miljoen verdient helpt ook niet mee.
Sportief heeft die een meerwaarde maar de prioriteiten liggen gewoon anders. Van mij mag die weg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 10 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Niemand die hem wil hebben of alleen voor een bedrag dat het weer kappitaalvernietiging is!
Ze hadden hem beter aan een kleine club in Nederland kunnen verhuren want dan had hij tenminste nog in beeld geweest maar had het Feyenoord waarschijnlijk zelf ook alsnog een gedeelte salaris gekost!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door Feyenoord till i die --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 juni 2011 - 20:45   quote  deeplink  
hij is en blijft een topvoetballer.Als hij gaat geen probleem maar als hij blijft kan het een meerwaarde zijn
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 11:42   quote  deeplink  
O ja Karim als je weggaat kun je gelijk wat jonge Mocros meenemen uit mijn straat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 11 juni 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 20:45 schreef piet de paler het volgende:
hij is en blijft een topvoetballer.Als hij gaat geen probleem maar als hij blijft kan het een meerwaarde zijn
mee eens maar helaas op een enkele keer na komt het er niet uit.... ik vraag me af wat je moet doen om hem optimaal te laten renderen, een bepaald type speler ernaast?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 12:03   quote  deeplink  
Ik denk bij Karim een heel elftal erom heen echter als Karim een dagje geen zin heeft is dit op dat moment een ramp.
Kijk maar naar het Marokkaanse elftal de mentaliteit is en blijft niet goed.
maar nogmaals karim is geen slechte voetballer
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 11 juni 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Hij is op dit moment te weinig waard om weg te doen, als je al 1 miljoen krijgt is er weer 4 miljoen vervlogen. Verhuur hem dan aan Exclsior, lekker die gassies bij de hand nemen, zelf steekt ie er met kop en schouders boven uit(als Roorda). En einde seizoen of winterstop voor 3/4 miljoen in de verkoop...gewoon lekker zichzelf in de etalage laten zetten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:05 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Hij is op dit moment te weinig waard om weg te doen, als je al 1 miljoen krijgt is er weer 4 miljoen vervlogen. Verhuur hem dan aan Exclsior, lekker die gassies bij de hand nemen, zelf steekt ie er met kop en schouders boven uit(als Roorda). En einde seizoen of winterstop voor 3/4 miljoen in de verkoop...gewoon lekker zichzelf in de etalage laten zetten.
Hij gaat nooit naar Excelsior.Te veel eergevoel (weer een punt over Maroc spelers) kijk maar bij 020 waar een speler de dienst (tracht) uit te maken.
feyenoord120
 feyenoord120 - zaterdag 11 juni 2011 - 12:12   quote  deeplink  
duitsland
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 juni 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:12 schreef feyenoord120 het volgende:
duitsland
Ik geloof niet dat daar een koper vandaan zou komen.
Het beste naar Spanje.Daar kunnen ze goed omgaan met Maroc spelers (Ceuta en Melilla zijn Spaanse enclave in Marokko )En begrijpen daarom deze spelers meer dan wij
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 11 juni 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat daar een koper vandaan zou komen.
Het beste naar Spanje.Daar kunnen ze goed omgaan met Maroc spelers (Ceuta en Melilla zijn Spaanse enclave in Marokko )En begrijpen daarom deze spelers meer dan wij
Ik geloof dat er uberhaupt nergens een koper vandaan gaat komen, ik zeg verhuren!
Geen gegadigde, Excelsior, wil die niet, tribune...weinig keuze voor hem lijkt me, of tie nu Maroc is of niet...El Hamdaoui is een ander verhaal, die kan overal aan de bak. Neemt niet weg dat ik een soortgelijke instelling onacceptabel, onuitstaanbaar en bijzonder zelfingenomen vind.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 juni 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Ik vind het wel verfrissend dat ie gewoon aangeeft dat het bij hem om het geld gaat.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 11 juni 2011 - 12:41   quote  deeplink  
"iets over de grens"?.........ja, kan, ik geloof dat VVV nog iemand kan gebruiken!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 11 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat ie gewoon aangeeft dat het bij hem om het geld gaat.
als dat zo is, kan hij toch gewoon gaan zitten en cashen, contract tot 2013
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:45 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

als dat zo is, kan hij toch gewoon gaan zitten en cashen, contract tot 2013
het gaat niet HEM om t geld, t gaat BIJ hem over geld..

oftewel Feyenoord moet van m af omdat hij te zwaar op t budget drukt.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 11 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

het gaat niet HEM om t geld, t gaat BIJ hem over geld..

oftewel Feyenoord moet van m af omdat hij te zwaar op t budget drukt.
Als het HEM niet om het geld gaat kan hij net zo goed een tonnetje of 5 inleveren op jaarbasis :)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 juni 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 14:40 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Als het HEM niet om het geld gaat kan hij net zo goed een tonnetje of 5 inleveren op jaarbasis :)
nou, zou ik ook zo doen als mn baas t vroeg.. not.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 15:18   quote  deeplink  
verkopen die gozert, drukt te zwaar op de kosten. alleen als niemand hem wil hebben voor minimaal 2,5 miljoen, contract uit laten dienen
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 11 juni 2011 - 15:56   quote  deeplink  
contract ontbinden en oppleuren
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:56 schreef flipje tiel het volgende:
contract ontbinden en oppleuren
hahahaha. weet je wat dat kost? en dan verliest Feyenoord gewoon de rechtzaak. en kunnen ze buiten de kosten van het gerechtshof het hele contract bedrag betalen. vind ik nou niet zo'n heel slim idee van je
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 12:34 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het wel verfrissend dat ie gewoon aangeeft dat het bij hem om het geld gaat.
Ooohh, het geld,dat is het.

Verkopen dan aan Terek Grozny, staan genoeg mitrailleurs om hem de nodige discipline aan te leren.
dit
 dit - zaterdag 11 juni 2011 - 16:42   quote  deeplink  
ze kunnen hem beter ruilen tegen dost
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:42 schreef dit het volgende:
ze kunnen hem beter ruilen tegen dost
kijk, dat is wel een plan. kan ie samen met el aktioueueoeoe de mocro sfeer maken daar. hahahaha
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 11 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Zou echt een heerlijke deal zijn.. Krijgen ze Auassar er gelijk bij. Scheelt Feyenoord een boel geld als El Ahmadi weg is zeg!
Els
 Els - zaterdag 11 juni 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 15:56 schreef flipje tiel het volgende:
contract ontbinden en oppleuren
Op basis waarvan?
Els
 Els - zaterdag 11 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ooohh, het geld,dat is het.

Verkopen dan aan Terek Grozny, staan genoeg mitrailleurs om hem de nodige discipline aan te leren.
Jammer voor je, slavernij is al enige tijd afgeschaft.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Verpliocht Paaseieren zoeken onder Adriaanse is nóg een optie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 21:37   quote  deeplink  
El Ahmadi in een ruildeal voor een spit is een van de beste dingen die ik in lange tijd op dit forum heb gehoord!!
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2011 - 19:50 schreef Els het volgende:

[..]

Jammer voor je, slavernij is al enige tijd afgeschaft.
Leg dat mijn werkgever is uit!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 juni 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Hahahaha! Heeft ie mitrailleurs? Of Paaseieren verstopt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 11 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Nee joh!!
Heb je 9 zaterdagen + alle doordeweekse dagen de nacht gedraaid met af en toe een dubbele dienst.
Zaterdags de laatste 4 weken een dubbele dienst op zaterdag.
Kan je dan begrijpen dat je dan een keer nee zegt tegen tegen extra werk na je 1e dienst?
Hij niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 13 juni 2011 - 22:52   quote  deeplink  
get a new job ;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Op zich eens maar nu een vast contract en ben hem nu de CAO onder zijn neus aan het houden!!
Volgens mij zag ik al een traan!!
Hij kan met mij veel kanten op maar als ik dan een keer nee zeg, moet hij het maar slikken!!
Doet hij dat niet?? Dan heb ik zo'n mooi ding wat CAO heet!
ted
 ted - dinsdag 14 juni 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Als ik dit zo lees hoop ik niet dat je naam nog es veranderd in work till i die !
sterkte .
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 14 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Komt allemaal goed!!
Een werkgever probeert je uit.
Dit tot dat je nee zegt en dan begint hij over gesprekken aan gaan.
1x zwaaien met een CAO of dreigen met de bond en je bent weer in het reine!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi denkt aan 'iets' over de grens









0.0087709