BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Feyenoord goed nieuws show vanuit het AD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2443993/2011/06/10/Dost-moet-slagroom-op-taart-worden-bij-Feyenoord.dhtml

Ook deze zomer roert Feyenoord zich nauwelijks op de transfermarkt. De Rotterdamse club is nog altijd druk bezig om de forse schuldenlast weg te poetsen. Onder leiding van investeerder Pim Blokland en 'zijn' vermogende Vrienden van Feyenoord gaat dat de goede kant op.

© anp Ook de nieuwe technisch directeur Martin van Geel kan geen transfersommen op tafel leggen voor spelers die in De Kuip een meerwaarde kunnen zijn. Van Geel klaagt echter niet en keek eerst bij kleine broer Excelsior rond of daar potentiële versterkingen waren te vinden. Guyon Fernandez en Miquel Nelom werden vastgelegd, Jordy Clasie en Kaj Ramsteijn mogen zich in de voorbereiding bewijzen.

De grootste winst die Van Geel in zijn eerste maand boekte was het langer vastleggen van de centrale verdedigers Ron Vlaar en Stefan de Vrij. Samen met de terugkeer van de afgelopen seizoen langdurig geblesseerden Sekou Cisse, Dani Fernandez en eventueel zelfs Ruben Schaken en Bart Schenkeveld geeft hij trainer Mario Been een selectie die beter moet kunnen dan plek tien van afgelopen seizoen.

Fer, Wijnaldum en Dost
Van Geel jaagt nog fanatiek op een langer aanblijven van Leroy Fer en Georginio Wijnaldum en de terugkeer van huurling Ryo Miyaichi. En als slagroom op de taart een trefzekere spits, met als hoofdtarget nog altijd Bas Dost van Heerenveen.

De kans dat de lange goaltjesdief vanuit Friesland komt, wordt veel groter als Feyenoord nog een speler voor veel geld verkoopt (Wijnaldum?) en overbodige spelers als Adil Auassar, Andre Bahia en Karim El Ahmadi verdwijnen.

Trainingskampen
De ploeg zal een normale voorbereiding kennen met trainingskampen in Ermelo en Engeland. Omdat er geen Europees voetbal wordt gespeeld kan Been in zijn vooralsnog laatste contractjaar rustig toewerken naar de start van de competitie, waarin wraak moet worden genomen voor de tegenvallende laatste editie. (Mikos Gouka)
craven
 craven - vrijdag 10 juni 2011 - 11:11   quote  deeplink  
tsjee heeft feyenoord zelf dit bericht de wereld ingestuurd ofzo??
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 10 juni 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Jaa.. ! Ruben Schaken keert terug van blessure.. Het beste nieuws van de afgelopen weken, zo i guess.. !
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Ja, dit zijn zoethoudertjes. Je moet t "morrende legioen" af en toe een been (haha) toe werpen om ze tevreden te houden.

Is overigens in mijn geval niet nodig, van mij mogen de mensen die er nu zitten door gaan met saneren, tenzij er kostenloze verbeteringen kunnen plaats vinden
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 10 juni 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja, dit zijn zoethoudertjes. Je moet t "morrende legioen" af en toe een been (haha) toe werpen om ze tevreden te houden.

Is overigens in mijn geval niet nodig, van mij mogen de mensen die er nu zitten door gaan met saneren, tenzij er kostenloze verbeteringen kunnen plaats vinden
Tja het nadeel is dat een kosteloze verbetering er vaak niet is. Voor het geld waar je een Fiat voor koopt, koop je helaas geen Ferrari voor :(
craven
 craven - vrijdag 10 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 - 12:03 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Tja het nadeel is dat een kosteloze verbetering er vaak niet is. Voor het geld waar je een Fiat voor koopt, koop je helaas geen Ferrari voor :(
Nope , maar komt wel van hetzelfde bedrijf :)
STS
 STS - vrijdag 10 juni 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Ik vraag me af wat voor nieuws er hier in staat?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juni 2011 - 14:31   quote  deeplink  
Is meer een samenvatting van wat we al weten en verder uit de duim van AD en niet Feyenoord.
MMM
 MMM - vrijdag 10 juni 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Tsja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Feyenoord goed nieuws show vanuit het AD









0.0083148