|
|
craven
|
|
|
er staat nog al eens een rits verkeerde berichten bij de feyenoord headliner
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft het te druk met topics sluiten.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ja zeg... als nu ook nog de jeugdige 'broertjes-van' in het nieuws komen blijf ik bezig met corrigeren van de spelersnamen!@!&
maar wil je dit voortaan ff in een PM zetten ipv een nieuw topic over maken?
verder: thx voor de melding!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:54 schreef Boudewijn het volgende:ja zeg... als nu ook nog de jeugdige 'broertjes-van' in het nieuws komen blijf ik bezig met corrigeren van de spelersnamen!@!& maar wil je dit voortaan ff in een PM zetten ipv een nieuw topic over maken? verder: thx voor de melding! ach naast van leerdam en de Boston Bruins is dit het 3e geval, ik denkbegin er een topic over dan sluit je hem van zelf wel hahahaha :) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vergeet Cisse niet!! Dat is al 4!!! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
en kunnen de nieuwsberichten over vlaar en de Vrij voortaan niet dik gedrukt worden neergezet? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Overigens ook weleens wat over een andere fernandez gelezen. Dus niet zijnde onze rechtsback en nieuwe spits. Dat is al 5!! Tegenwoordig valt het gelukkig mee omdat ik lulletje Thomas hier ook niet meer ziet maar ze hebben vaak wel tijd om hier te mierenneuken! |
|
|
|
|
FRW
|
|
|
quote: Ja, maar wat moet je dan als zelfs de FSV tegenwoordig ook over de kleine Wijnaldum (die van az dus) post... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou is deze topic NIET Feyenoord-gerelateerd. Dus had Boudewijn... |
|
|
|