|
|
japhe
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139599
Vennegoor of Hesselink wat voor ajax of niet?? Ikzelf twijfel er over maar met de vrije trap van janssen is zo'n lange spits als VofH wel makkelijk. Ook zal hij voorzetten etc. erin koppen!! Wat vinden jullie van hem en kunnen jullie mij overtuigen dat hij wel of niet moet komen?? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
quote: hij is wel sloom maar qua lengte kunnen we toch wel gebruiken in laatste minuten bijvoorbeeld. Maar voor de rest vind ik hem ook niet geweldig |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:38 schreef japhe het volgende:[..] hij is wel sloom maar qua lengte kunnen we toch wel gebruiken in laatste minuten bijvoorbeeld. Maar voor de rest vind ik hem ook niet geweldig Ben je ziek in je hoofd ofzo? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
poep man...ik moet shitten!!!!! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
Oke ik zie het alweer mensen begrijpen mij verkeerd!!!!! Maar doe maar een slotje hierop en verwijder dit topic!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Succes.. May God be with you.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:42 schreef japhe het volgende:Oke ik zie het alweer mensen begrijpen mij verkeerd!!!!! Maar doe maar een slotje hierop en verwijder dit topic!!! Yep.. als je denkt dat je alles hebt gehad stel jij Slettegoor voor..
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik begin me nu echt te irriteren aan die gasten die bij elke speler een nieuw topic aanmaken met , wat voor Ajax???? Hou daar toch eens mee op. Dit meen je toch niet serieus? Vennegoor?? Niet te geloven zeg! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:43 schreef Ajax_fan het volgende:Ik begin me nu echt te irriteren aan die gasten die bij elke speler een nieuw topic aanmaken met , wat voor Ajax???? Hou daar toch eens mee op. Dit meen je toch niet serieus? Vennegoor?? Niet te geloven zeg! Als je nu Vennegoor echt een versterking voor ajax vindt, zet dan dan gwn in de transfertopic! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:43 schreef Ajax_fan het volgende:Ik begin me nu echt te irriteren aan die gasten die bij elke speler een nieuw topic aanmaken met , wat voor Ajax???? Hou daar toch eens mee op. Dit meen je toch niet serieus? Vennegoor?? Niet te geloven zeg! Het WAS voorbij.. Hopen dat dit eenmalig is.. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
quote: Sorry man ik had niet zo stom moeten zijn. Ik ben ff niet meer online geweest en zal niet meer van deze dingen plaatsen!! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:43 schreef Ajax_fan het volgende:Ik begin me nu echt te irriteren aan die gasten die bij elke speler een nieuw topic aanmaken met , wat voor Ajax???? Hou daar toch eens mee op. Dit meen je toch niet serieus? Vennegoor?? Niet te geloven zeg! Sorry man ik had niet zo stom moeten zijn. Ik ben ff niet meer online geweest en zal niet meer van deze dingen plaatsen!! |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
quote: ik heb al gezegd dat er slotje opmoet maar ik vind hem niet versterking dat heb ik nooit gezegd, hij kan alleen handig zijn qua lengte (denk aan vrije trap janssen en voorzetten van links en rechts) |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
MIJN EXCUSES AAAN ALLEN MEDE AJACIEDEN!!! |
|
|
|
|
BJK
|
|
|
Hier is al een topic voor.....!!!!!!
ON: 1. Is een PSV'er 2. Hij heet vennegoor of hesselink 3. Is absoluut niet meer de spits die hij vroeger was.
edit* Naar mij hoeft geen sorry hahahaha die staat er al 10x RESPECT!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juni 2011 door BJK -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Geen probleem! Kan iedereen overkomen! :) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:50 schreef BJK het volgende:Hier is al een topic voor.....!!!!!! ON: 1. Is een PSV'er 2. Hij heet vennegoor of hesselink 3. Is absoluut niet meer de spits die hij vroeger was. Dan heb je wel hele scherpe ogen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nee, maar jij bent perfect ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Mij ook niet..
Hasjkopf.. spreek voor jezelf |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahahah precies!!!!!!!!!!! haskoppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Vind excuses ook helemaal niet nodig. Aan alle mensen die altijd zo fel reageren als mensen een topic aanmaken dat ze niet interesseert: Reageer dan gewoon niet, who cares. Als Japhe graag wil discusieren over Venegoor mag dat toch, daar is een forum voor bedoelt. Juist door te reageren zorg je ervoor dat het topic bovenin blijft staan, dus reageer gewoon niet dan...
On topic: Venegoor lijkt me te ver over zijn top om er nog wat aan te hebben. Vroeger was hij een handig breekijzer, maar op zijn leeftijd zie ik hem geen toegevoegde waarde meer hebben. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Prima spits voor Ajax, voor het zaterdag 5 team.
Hou alsjeblieft op met me ... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:53 schreef ktotheb het volgende:Vind excuses ook helemaal niet nodig. Aan alle mensen die altijd zo fel reageren als mensen een topic aanmaken dat ze niet interesseert: Reageer dan gewoon niet, who cares. Als Japhe graag wil discusieren over Venegoor mag dat toch, daar is een forum voor bedoelt. Juist door te reageren zorg je ervoor dat het topic bovenin blijft staan, dus reageer gewoon niet dan... On topic: Venegoor lijkt me te ver over zijn top om er nog wat aan te hebben. Vroeger was hij een handig breekijzer, maar op zijn leeftijd zie ik hem geen toegevoegde waarde meer hebben. eens.....wel.....rare naam heb je btw!!!wat betekend dat dan man??? |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:53 schreef ktotheb het volgende:Vind excuses ook helemaal niet nodig. Aan alle mensen die altijd zo fel reageren als mensen een topic aanmaken dat ze niet interesseert: Reageer dan gewoon niet, who cares. Als Japhe graag wil discusieren over Venegoor mag dat toch, daar is een forum voor bedoelt. Juist door te reageren zorg je ervoor dat het topic bovenin blijft staan, dus reageer gewoon niet dan... On topic: Venegoor lijkt me te ver over zijn top om er nog wat aan te hebben. Vroeger was hij een handig breekijzer, maar op zijn leeftijd zie ik hem geen toegevoegde waarde meer hebben. dankje wel en je hebt volkomen gelijk maar het is eignelijk ook een BELACHELIJK voorstel om V OF H voor te stellen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Op z'n Duits lezen man... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
k to the b, eerste letter van voor en achternaam. Slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar de namen die ik probeerde waren allemaal bezet en ben niet erg creatief blijkbaar... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
en nee, is niet duits hoor haha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:56 schreef ktotheb het volgende:k to the b, eerste letter van voor en achternaam. Slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar de namen die ik probeerde waren allemaal bezet en ben niet erg creatief blijkbaar... Haha.. Daarom heb ik een naam die ik overal kan gebruiken ;) Als ik soms nieuwe namen moet verzinnen, typ ik maar wat en dan blijkt het dat het nog best wel vet is ook.. ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: kut man....mijn i gaat niet tot146!!!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
misschien moet ik mezelf dan wietkop noemen, daar ligt mijn voorkeur :) Wilde alleen jouw niet beledigen door je naam te gebruiken :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:56 schreef ktotheb het volgende:k to the b, eerste letter van voor en achternaam. Slaat helemaal nergens op natuurlijk, maar de namen die ik probeerde waren allemaal bezet en ben niet erg creatief blijkbaar... owkee!katoedebee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 15:58 schreef ktotheb het volgende:misschien moet ik mezelf dan wietkop noemen, daar ligt mijn voorkeur :) Wilde alleen jouw niet beledigen door je naam te gebruiken :P Hehe |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
haha, die was al beter geweest, die kan je tenminste op zn nederlands uitspreken. Wie weet ben ik wel onder een andere naam terug te vinden binnenkort |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Wie is Kato de Bee? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: 1 van de nieuwe personages van disney. Het is eigenlijk Kato de Beer en het wordt een tekenfilm over een beer die ajaxfan is en de gekste avonturen meemaakt met andere ajaxfans (met oa Ride de pratende auto en Hajskoph het vrolijke drugskonijntje) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 16:13 schreef ktotheb het volgende:[..] 1 van de nieuwe personages van disney. Het is eigenlijk Kato de Beer en het wordt een tekenfilm over een beer die ajaxfan is en de gekste avonturen meemaakt met andere ajaxfans (met oa Ride de pratende auto en Hajskoph het vrolijke drugskonijntje) Mwoehahahahahaha
goed bezig ... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
vennegoor , ben je wel goed bij je hoofd? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee. Was geen topper in Nderland, was geen topper in het buitenland, en heeft bij Ajax geen ene reet te zoeken. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
sjonge wat een topic nog effe en ik ga keihard janken |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik heb genoeg van die ex-gloeilampen bij ons Ajax! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vennegoor is veel te jong en rijd de laatste weken paard...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juni 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote: Dan is die wel lekker snel bij het goal van de tegenstander en wint ook al z'n duels ter paard |
|
|
|